Ah oké, dan waren er geen goede kandidaten de vorige keer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was de beste kandidaat imo (humoristisch, charmant en welbespraakt), maar het moest een VVD'er worden. Schouw is geen Kamerlid meer, dus kon zich niet opnieuw kandideren.
We zullen zienquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ook op basis van de vragen die de Kamerleden aan hem hebben gesteld in het eerste deel.
Pas 1 minuut terug kreeg ik de grap te horen. Blijkbaar heb ik vertraging, ik begreep jullie comments al niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Met die laatste paar grapjes over talen weet ze het wel goed af te sluiten.
Het lijkt me een leuke vrouw, maar ze lijkt me gewoon niet geschikt. Onrustige energie, slechte beheersing van de Nederlandse taal. Dat kan gewoon niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:12 schreef KetchupFTW het volgende:
Die Louis van Gaal opmerking vond ik dan wel weer leuk.
Realiseer je even dat ze hierna nog een miljard vragen moet beantwoordenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nou Arib, het is wel weer leuk geweest. Next.
Ik wil lachen met Bosma. Lekker iedereen afzeiken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Realiseer je even dat hierna nog een miljard vragen moet beantwoorden
Dat zal hij niet doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wil lachen met Bosma. Lekker iedereen afzeiken.
inb4 kleine partijen gezeikquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Realiseer je even dat ze hierna nog een miljard vragen moet beantwoorden
Dat is precies waar ik op wacht. Weten de producers van de Tweede Kamer ook wel: anders zou niemand kijken. Die doen ze lekker als laatstquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wil lachen met Bosma. Lekker iedereen afzeiken.
Van Torenburg.quote:
Slechte beheersing van de Nederlandse taal valt wel mee, maar als je daadkrachtig op moet treden moet je in ieder geval minder stotterig uit je woorden kunnen komen ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het lijkt me een leuke vrouw, maar ze lijkt me gewoon niet geschikt. Onrustige energie, slechte beheersing van de Nederlandse taal. Dat kan gewoon niet.
Ja, daar gaat ze niks over zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Merode32 het volgende:
Probeert ze de koning voor zich uit te schuiven?
Zou ik helemaal prima vinden, maar dromen mag.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Weten de producers van de Tweede Kamer ook wel: anders zou niemand kijken. Die doen ze lekker als laatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |