Alleen de Limburgersquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoeveel kamerleden zouden er nog Duits spreken eigenlijk?
Dat na 11 uur een besluit van de Kamer vereist is over het voortzetten van de vergadering.quote:
Détournement de pouvoir is toch volledig onbekend binnen de VVD.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:46 schreef H.FR het volgende:
Waarom moet je in 's hemelsnaam Frans kunnen?![]()
![]()
Als ze wat minder vakantie (reces) hebben, dan kan dat ook wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat na 11 uur een besluit van de Kamer vereist is over het voortzetten van de vergadering.
Alle PVV'ers, hebben ze geleerd van hun vaders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoeveel kamerleden zouden er nog Duits spreken eigenlijk?
Opzich mag je van een voorzitter wel verwachten dat hij zijn talen spreekt. Iedereen is tegenwoordig alleen maar geconcentreerd op dat Engels, 25 jaar geleden spraken in Nederland nog meer mensen Duits dan Engels.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:46 schreef H.FR het volgende:
![]()
Lijkt mij heel zinvol gezien de positie van Duitsland. Liever Duits dan Arabisch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alle PVV'ers, hebben ze geleerd van hun vaders.
Scheelt dat ze in de periferie van het land zeer efficiënte mengvormen hebben gecreëerd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich mag je van een voorzitter wel verwachten dat hij zijn talen spreekt. Iedereen is tegenwoordig alleen maar geconcentreerd op dat Engels, 25 jaar geleden spraken in Nederland nog meer mensen Duits dan Engels.
Wat kan de PvdA er met 36 van de 150 zetels er dan precies doordrukken?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zegt alles over haar eigenlijk. Nog altijd een Marokkaan in hart en nieren die door de PvdA doorheen wordt gedrukt omdat ze niet willen toegeven aan Wilders. Wat een partij blijft het toch ook.
Lijkt mij ook. Ook nog gewoon een ontzettend makkelijke taal om te spreken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Lijkt mij heel zinvol gezien de positie van Duitsland. Liever Duits dan Arabisch.
Elias en Bosma.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:47 schreef Faux. het volgende:
Hij is mijn favoriet tot nu toe, puur kijkend naar kwaliteiten
Diplomatiek best belangrijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:46 schreef H.FR het volgende:
![]()
Vind ik echt ongelofelijk. Sorry.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:48 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb nu 4 jaar Duits gehad en kom amper verder dan mijn naam.
Ik vrees dat het die Marokkaanse wordt puur om de PVV te pesten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zegt alles over haar eigenlijk. Nog altijd een Marokkaan in hart en nieren die door de PvdA doorheen wordt gedrukt omdat ze niet willen toegeven aan Wilders. Wat een partij blijft het toch ook.
Je mag toch verwachten dat iedere Europeaan fatsoenlijk Engels kan. En waarom Frans en geen Duits, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich mag je van een voorzitter wel verwachten dat hij zijn talen spreekt. Iedereen is tegenwoordig alleen maar geconcentreerd op dat Engels, 25 jaar geleden spraken in Nederland nog meer mensen Duits dan Engels.
KetchupFürDerSieg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:48 schreef KetchupFTW het volgende:
Het kan handig zijn, maar van mij hoeft dat ook niet nee. Die Fransen lullen maar Engels tegen ons. Of Nederlands, mooie taalquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:46 schreef H.FR het volgende:
![]()
Alle drie lijken me vrij belangrijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat iedere Europeaan fatsoenlijk Engels kan. En waarom Frans en geen Duits, bijvoorbeeld?
Ik houd hierboven juist een pleidooi voor het Duitsquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat iedere Europeaan fatsoenlijk Engels kan. En waarom Frans en geen Duits, bijvoorbeeld?
Wat is ketchup in het Duits?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:48 schreef KetchupFTW het volgende:
Ich auch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind ik echt ongelofelijk. Sorry.
Ze proberen haar als kandidaat erdoorheen te drukken bedoel ik. Ze wilden die andere niet doorschuiven omdat het anders zou lijken dat ze Wilders hun zin gaven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat kan de PvdA er met 36 van de 150 zetels er dan precies doordrukken?
En wat heeft Wilders er mee te maken?
Dat ze een Marokkaanse is, is voor mij niet relevant. Ik vind mevrouw Arib gewoon niet sterk overkomen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Elias en Bosma.
Die twee vrouwtjes mogen bij de eerste exit wat mij betreft. Genoeg hysterie gehad. En een Marokkaanse in de Tweede Kamer is totaal onacceptabel.
Elias of Toorenburg dusver, Bosma komt nog.quote:
Ik hou het maar bij Engels, die is tenminste uitstekendquote:
Nee maar serieus, als je ook maar een heel klein beetje je best doet kun je binnen de kortste keren redelijk in het Duits communiceren. De woordvolgorde is vrijwel altijd hetzelfde als het Nederlands.quote:
Tja, andere landen vinden het natuurlijk leuk als je hun taal spreekt, maar nogmaals: van een Europeaan mag verwacht worden dat men Engels kan. Dus een taal erbij -> leer dan een Chinees dialect.quote:
Russisch. Grote taal en belangrijke partner.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, andere landen vinden het natuurlijk leuk als je hun taal spreekt, maar nogmaals: van een Europeaan mag verwacht worden dat men Engels kan. Dus een taal erbij -> leer dan een Chinees dialect.
Zeg dat maar tegen 90% in de Europese fractie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, andere landen vinden het natuurlijk leuk als je hun taal spreekt, maar nogmaals: van een Europeaan mag verwacht worden dat men Engels kan. Dus een taal erbij -> leer dan een Chinees dialect.
Stellen de agenda samen en dergelijke. Wikipedia is je vriend.quote:
Ja, Spaans is ook belangrijk, Portugees wordt ook veel gesproken. Straks is het einde zoek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alle drie lijken me vrij belangrijk.
Ja, dat vergeet ik nog inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Russisch. Grote taal en belangrijke partner.
Dat maakt GroenLinks en PvdA niet uit. Als ze de PVV maar kunnen sarrenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat ze een Marokkaanse is, is voor mij niet relevant. Ik vind mevrouw Arib gewoon niet sterk overkomen.
Opzich prima hoor. Maar iedereen wordt er wel ontzettend lui van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, Spaans is ook belangrijk, Portugees wordt ook veel gesproken. Straks is het einde zoek.
Niet voor niets leert iedereen Engels.
Principieel zou je al geen andere taal dan Engels moeten willen spreken op Europees niveau.
Ja, toch te triest voor woorden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen 90% in de Europese fractie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |