Betere steun dan dit soort geleuter kan ze bijna niet krijgen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Op de facebookpagina 'Liefde voor Holland'![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:36 schreef Fylax het volgende:
Hoe zit dat trouwens he. Als er kamerleden bij de microfoon staan (die rij microfoons) en de voorzitter noemt dan de naam van degene die mag spreken.
Weet de voorzitter van alle 149 leden de naam?
Hm, ik vond haar wel grappig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan haar. Maar als voorzitter deed ze het goed ja. Maar god, wat heb ik een hekel aan haar
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:36 schreef Fylax het volgende:
Dat mag ik toch hopenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:36 schreef Fylax het volgende:
Hoe zit dat trouwens he. Als er kamerleden bij de microfoon staan (die rij microfoons) en de voorzitter noemt dan de naam van degene die mag spreken.
Is dat bijzonder? Lijkt me toch niet zo heel moeilijk als je een klein beetje geïnteresseerd bent in mensen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:36 schreef Fylax het volgende:
Ik denk overigens dat alle 150 kamerleden hun 149 collega's wel bij naam en toenaam kennen.quote:
Als voorzitter mag hij de hele dag zittenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:38 schreef SureD1 het volgende:
Elias is nu al paars en buiten adem...
De voorzitter weet dat doorgaans wel. En er is ook wel een spiekbriefje voorhanden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:36 schreef Fylax het volgende:
Ik had wel gehoopt dat ze daar op zou reageren, door er niet op te reageren negeert ze gewoon dat deel van de kamer dat er vragen over hadquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Op de facebookpagina 'Liefde voor Holland'![]()
[ afbeelding ]
Ik kan het me niet voorstellen. Wel herkennen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat alle 150 kamerleden hun 149 collega's wel bij naam en toenaam kennen.
Ik kom al wel tot ruim 100, dan zou het toch slecht zijn als een voorzitter die al jaren in de TK zetelt ze niet allemaal zou kennen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat alle 150 kamerleden hun 149 collega's wel bij naam en toenaam kennen.
Ik denk niet dat het haar steunt. Het is wél onterecht geleuter. Ze is gewoon een Nederlandse onderdaan en als zodanig is ze parlementariër.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Betere steun dan dit soort geleuter kan ze bijna niet krijgen.
Dat is waar, maar ze weten het op die pagina altijd extreem ongenuanceerd te brengen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik had wel gehoopt dat ze daar op zou reageren, door er niet op te reageren negeert ze gewoon dat deel van de kamer dat er vragen over had
Tuurlijk wel. Als je bij een wat grotere organisatie werkt ken je ook zo 150 man bij naam (en de rest). Dat lukt echt wel als je niet al te dom bentquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Wel herkennen natuurlijk.
Soms kennen ze de ministers niet eens:quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar ook die mensen horen bij de bevolking die je als kamervoorzitter hoort te vertegenwoordigenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze weten het op die pagina altijd extreem ongenuanceerd te brengen.
Klopt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:42 schreef Confetti het volgende:
Die Arib schijnt ooit geroepen te hebben dat als de PVV aan de macht komt ze direct terug gaat naar Marokko.
Wat een loyaliteit
Je gaf net dan ook al aan de inhoud in het algemeen totaal niet interessant te vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik kan me eigenlijk totaal niet concentreren op de inhoud van hun speeches.
Dit was wel heel gênant, tering.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Soms kennen ze de ministers niet eens:
Hij ademt al vanaf de eerste seconde zo sterk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:38 schreef SureD1 het volgende:
Elias is nu al paars en buiten adem...
Ik deed net een poging om naar Elias te luisterenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je gaf net dan ook al aan de inhoud in het algemeen totaal niet interessant te vinden.
LPF legend.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ben vrij slim (al zeg ik het zelf) maar zoveel namen onthoudenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je bij een wat grotere organisatie werkt ken je ook zo 150 man bij naam (en de rest). Dat lukt echt wel als je niet al te dom bent
Wat heeft die gesnoven?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zegt alles over haar eigenlijk. Nog altijd een Marokkaan in hart en nieren die door de PvdA doorheen wordt gedrukt omdat ze niet willen toegeven aan Wilders. Wat een partij blijft het toch ook.quote:
Oui.quote:
Artikel 47. Schorsing of sluiting van de vergaderingquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wtf?Kan toch desnoods met een app.
Het moet natuurlijk wel een beetje degelijk en veilig werken. Is ook zo lullig als je er na drie jaar achterkomt dat alle stemmingen vanaf het begin af aan door een Chinese hacker zijn aangestuurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |