Ach dat heb ik ook weleens,quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:54 schreef sacha het volgende:
ik bedoel als 'jij' er achter staat...
maar doedie zegt wat anders![]()
nu snap ik het zelf niet meer
Snap je 'm niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dit een hint richting iets of iemand?
Naar het vissen van Piet denk ik?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dit een hint richting iets of iemand?
Ik heb de vis discussie gemistquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Naar het vissen van Piet denk ik?
of Lichtenstein, dat weet ik niet zeker....
Die vissen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Naar het vissen van Piet denk ik?
of Lichtenstein, dat weet ik niet zeker....
dat zei Sasquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet gelijk te posten?
whut?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet er nog ergens geschoten worden? Heb verse AK-47 liggen hier.
Je bent ook niet te volgen soms.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:07 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere....![]()
nah... jullie letten niet op
draag jij een douchemuts?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doet mijn muts ook altijd wanneer het te lastig wordt
Neem die maar mee naar je Reichswald.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet er nog ergens geschoten worden? Heb verse AK-47 liggen hier.
hang ze daar aan de muur en maak er een foto vanquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem die maar mee naar je Reichswald.....
Ha, jij drinkt geen koffiequote:
na aperTquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn auto gaat voor APK vandaag, ben benieuwd, ding rammelt aan alle kanten.
Morning dearquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gristus zeg, die topics gaan wel rap zeg.
Heeft ze de auto ook een liefkozende naam gegeven?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk wil ik er wel vanaf maar vrouw is dol op die auto.
Ik kwam hem tegen en dacht direct aan jou.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nou zeg ... dat kan ik nog wel hoor![]()
5x5 =10
5x2+2= 12
dus dan is die driehoek 9
5x2=10-9=1x5=5
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ow ja, goed dat je het zegt nog ff.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Morning dear(even bij lezen dan? We zitten nog op antwoord te wachten... met je rekensom driehoekje
er zit peper in mijn reetquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gristus zeg, die topics gaan wel rap zeg.
Daar vraag ik maar niet naar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heeft ze de auto ook een liefkozende naam gegeven?
Dat ding was niet van mij, het stond in het AD.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Morning dear(even bij lezen dan? We zitten nog op antwoord te wachten... met je rekensom driehoekje
En stond het antwoord er ook bij? Want volgens mij en MM is het antwoord van FANN foutquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding was niet van mij, het stond in het AD.
Zijn er 2 zelfs....quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding was niet van mij, het stond in het AD.
Ik ga geen heel topic teruglezen.....![]()
ehm...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ha, jij drinkt geen koffie
Drink jij geen koffie...
niegoenie?quote:
Heb nog geen antwoord en op de website van RDW staat oude datum nogquote:
Dat kan niet goed gaan als je dat tegelijkertijd doet... gok ikquote:
Ik ga het niet narekenen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En stond het antwoord er ook bij? Want volgens mij en MM is het antwoord van FANN fout
Ja duh.. ik vroeg het aan Mo... zijn puzzel die hij gepikt heeft van ADquote:
Oh gaat dat tegenwoordig op die manier..quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb nog geen antwoord en op de website van RDW staat oude datum nog
Stond er niet bij, maar volgens mij is het ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En stond het antwoord er ook bij? Want volgens mij en MM is het antwoord van FANN fout
Je post een raadsel en weet zelf het antwoord niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stond er niet bij maar volgens mij is het ook
9 . . Want rondje is 5, vierkantje 2 . . Dus 5 x2(=10) -9 (=1)× 5 = 5.
Maar pin me er niet op vast want ik ben geen rekenwonder.
nee, dat niet, maar website van RDW is meestal wel vlot met verwerken van de data.... Kan ook kijken of ik nog kan inloggen met mijn RDC account maar als het goed is hebben ze die afgesloten... en (privacy) inbreuk doen lijkt mij niet zo handigquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh gaat dat tegenwoordig op die manier..
Kijk die is handig!quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ha, jij drinkt geen koffie
Drink jij geen koffie...
FANN? let je op?
Nog zo'n niet rekenwonder...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stond er niet bij, maar volgens mij is het ook
Jawel, ik zeg dat het 9 is, en jij? Jij dacht, ik weet het toch niet ik begin er beter niet aan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je post een raadsel en weet zelf het antwoord niet?
Dus je wet het zelf ook niet zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stond er niet bij, maar volgens mij is het ook
Het is 1quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg dat het 9 is, en jij? Jij dacht ik weet het toch niet ik begin er beter niet aan?
Heb ik beweerd dat ik het zeker wist?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus je wet het zelf ook niet zeker?![]()
Zo heb ik ook gerekend, maar Mik en MM deden het weer anders![]()
uitkomst bleef hetzelfde
Nee, maar dat dacht ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik beweerd dat ik het zeker wist?
niet, jij maakte een allegaartje van het rekensommetje... Mo doet je precies na.. Wiki bracht uitkomst hahaha.. (en dan heb ik het nog maar niet over de 3 waar Sjoef mee kwam)quote:
Nope, ik kwam dat ding tegen vannacht en dacht, deze is leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar dat dacht ikstaat er nergens een uitslag van die puzzel?
ik had hetzelfde rekensommetje als Moquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
niet, jij maakte een allegaartje van het rekensommetje... Mo doet je precies na.. Wiki bracht uitkomst hahaha.. (en dan heb ik het nog maar niet over de 3 waar Sjoef mee kwam)
Zo is dat!quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik kwam dat ding tegen vannacht en dacht, deze is leuk.![]()
En zie, er is discussie over.
en daarom ook 2 topics vol gekregenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik kwam dat ding tegen vannacht en dacht, deze is leuk.![]()
En zie, er is discussie over.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg dat het 9 is, en jij? Jij dacht, ik weet het toch niet ik begin er beter niet aan?
Kijk eens aan, hebben we toch nog lol aan dat stomme rekensommetje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
niet, jij maakte een allegaartje van het rekensommetje... Mo doet je precies na.. Wiki bracht uitkomst hahaha.. (en dan heb ik het nog maar niet over de 3 waar Sjoef mee kwam)
Die 40+s zijn nog lang niet doot.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en daarom ook 2 topics vol gekregenDoe je goed
eikol... dasniewaarniequote:
zeker weTen van nieTquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 40+s zijn nog lang niet doot.
Dat blijktquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mo Mik beetje pesten is altijd leuk.
Alleen jammer dat het zo weinig van het door jou gewenste effect heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mo beetje pesten is altijd leuk.
Ik Trap er dus maar eens inquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het zo weinig van het door jou gewenste effect heeft.
Met jij als mikpunt?quote:
Moet ik ook nog...maar ik wacht nog een uurtje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Ah... regen is opgehouden... tijd om mij naar buiten te begeven om 1 van de ergste dingen te gaan doen: Boodschappen doen
Het verbaast me eigenlijk dat jij geen marktkoopman bent geworden.quote:
Je hoeft alleen de straat maar over te steken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:40 schreef chufi het volgende:
Was ik weer het snelst met boodschappen doen...![]()
![]()
Ik ben geen verkoperstype..quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat jij geen marktkoopman bent geworden.
In de vieze regen dat dan wel weerquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de straat maar over te steken.
Je kan rekenen en lult als 'brugman', ik zie geen beperkingen.quote:
Ik versta de marktkooplui hier nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan rekenen en lult als 'brugman', ik zie geen beperkingen.
dus ik had het niet goedquote:
Ik doe vandaag hélemaal niks, ik ga alle adviezen opvolgen en het bevalt bestquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo na de lunch ook maar eens boodschappen doen en ik geloof dat ik ook moet gaan tanken
In de wiskunde regel gaat vermenigvuldigen voor aftrekken Dus moet je eerst 5 x 2 en dan 1 x 5 rekenen en dat van elkaar aftrekken 5 x 2 is 10 1x5 is 5 10 min 5 is 5quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dus ik had het niet goed![]()
optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen oké, maar bij wortel trekken haak ik af
Maar jij had het toch ook fout?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de wiskunde regel gaat vermenigvuldigen voor aftrekken Dus moet je eerst 5 x 2 en dan 1 x 5 rekenen en dat van elkaar aftrekken 5 x 2 is 10 1x5 is 5 10 min 5 is 5
Dat leer ik je wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik versta de marktkooplui hier niet
Yep, ik ben ook geen rekenwonder....quote:
Dat telt niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het vannacht al, maar wou het nog niet zeggen..
Maar jij hebt heeeeeeeeeeeeeeeel lang gestudeerd dus jij hoort zulke dingen ook te wetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het vannacht al, maar wou het nog niet zeggen..
Chufi heeft alle klassen dubbel gedaan, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jij hebt heeeeeeeeeeeeeeeel lang gestudeerd dus jij hoort zulke dingen ook te weten
Nou ja, ik vind het knap van alle driequote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chufi heeft alle klassen dubbel gedaan, voor de zekerheid.
Had je eigenlijk moeten doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Het wetenschappelijk bewijs is geleverd?
Had iemand nog geld er op gezet?
Zo ja, wie? Zo niet, waarom?
Gewonnen met kraslot, staatslot gekocht en alles kwijt weer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Het wetenschappelijk bewijs is geleverd?
Had iemand nog geld er op gezet?
Zo ja, wie? Zo niet, waarom?
Mijn vader is daar trots op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chufi heeft alle klassen dubbel gedaan, voor de zekerheid.
Ik wist dat die volgorde regels bestonden maar weet ze niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het knap van alle drieik dacht weer te simpel
Loterijen zijn ellendig...quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewonnen met kraslot, staatslot gekocht en alles kwijt weer.
dat is jammerquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik, maar niemand dorst geld in te zetten.
Oftewel, ze waren niet zeker van hun zaak...
Ik trek nooit wortels, die eet ik opquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist dat die volgorde regels bestonden maar weet ze niet uit mijn hoofd.
Daar heb ik in het dagelijkse leven weinig nadeel van.
da's waar......quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen z'n eigen inleg terug, ook goed...
heel goed, dat staat hier voor vrijdag op de planning. Blijft lastig he?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe vandaag hélemaal niks, ik ga alle adviezen opvolgen en het bevalt best
die dooddoener staat met stip op één in mijn dooddoener top 20quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geluk in de liefde denk ik dan maar.
Soms ben ik geniaal, vaak ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:15 schreef sacha het volgende:
[..]
die dooddoener staat met stip op één in mijn dooddoener top 20
Ik wist niet dat er geboden kon worden...quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik, maar niemand dorst geld in te zetten.
Oftewel, ze waren niet zeker van hun zaak...
Ik bied de helft en kom het gelijk ophalen dan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er geboden kon worden...
quote:
quote:
Ik rijd je nog steeds helemaal zoek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:36 schreef Mickeys het volgende:
En dan ben je even weg en dan gebeurd het![]()
![]()
[..]
[..]
Dat dan weer welquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik rijd je nog steeds helemaal zoek.
Kijk, dat verklaart een boel. Heb op mijn 16/17 wel een brommertje gereden voor een tijdje maar pas mijn motorrijbewijs gehaald toen ik 43 was... (had ik veel eerder moeten doen)quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit al vanaf mijn 6e op crossbrommers.
Had mijn motorrijbewijs met oefenvergunning en 1 rijles op mijn 18equote:Op woensdag 13 januari 2016 14:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kijk, dat verklaart een boel. Heb op mijn 16/17 wel een brommertje gereden voor een tijdje maar pas mijn motorrijbewijs gehaald toen ik 43 was... (had ik veel eerder moeten doen)
90 rijden is natuurlijk niksquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moest L plaatje onder kenteken hangen dat uiteraard inklapbaar was.
Belangrijkere dingen ....quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:04 schreef Mickeys het volgende:
Auto wordt niet gekeurd vandaag.. hij staat nu net in de grondverf... vraag me af wat ze de afgelopen 2,5 dag dan in vredesnaam met mijn auto hebben gedaan dat het dus nu al zo lang moet gaan duren. Blijkbaar heb ik m goed gesloopt
Ik zakte de eerste keer voor mijn AVB nieuwe stijl. Wel theorie en AVD in 1 keer gedaan net als mijn autorijbewijsquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Achtje draaien, keer hard remmen en 6 van de 10 vragen goed en daar ging Piet]
Ben erg goed in het slopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:04 schreef Mickeys het volgende:
Auto wordt niet gekeurd vandaag.. hij staat nu net in de grondverf... vraag me af wat ze de afgelopen 2,5 dag dan in vredesnaam met mijn auto hebben gedaan dat het dus nu al zo lang moet gaan duren. Blijkbaar heb ik m goed gesloopt
Ik waarschijnlijk ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik liet hem afslaan op de helling proef, maar binnen een seconde had ik hem weer aan... Alle vragen goed en in 1 keer geslaagd , 10 lessen of zoquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:10 schreef Mickeys het volgende:
In 1994 deed ik het al een keer:
Oeh, ik heb wel over auto gevlogen en kwam op vluchtheuvel terecht die nog niet af was in het zand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle Jelle's hierquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liet hem afslaan op de helling proef, maar binnen een seconde had ik hem weer aan... Alle vragen goed en in 1 keer geslaagd , 10 lessen of zo
Volgens mij is dat stoppen/landen in het zand ook niet echt fijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oeh, ik heb wel over auto gevlogen en kwam op vluchtheuvel terecht die nog niet af was in het zand.
Het was een aparte ervaring.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij is dat stoppen/landen in het zand ook niet echt fijn
Maar natuurlijk.. we hadden het alleen over het slopenquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een ongeluk met een kart gehad dat bijna mijn leven heeft gekost.
Telt dat ook?
Ja vertel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Telt dat ook?
Ik ging op crossmotor van kameraad en toen was parcours veranderd ineens en ging rechtdoor de afgrond in met vijver.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.. we hadden het alleen over het slopen
crossmotor vervolgens niet meer te fixen met ducktape ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ging op crossmotor van kameraad en toen was parcours veranderd ineens en ging rechtdoor de afgrond in met vijver.
De schade viel mee nog.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
crossmotor vervolgens niet meer te fixen met ducktape ?
Knalluh.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:31 schreef Mickeys het volgende:
Hey Piet... nog iemand die probeert een auto te slopen....
In psychotische toestand.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:31 schreef Mickeys het volgende:
Hey Piet... nog iemand die probeert een auto te slopen....
Een psychose heeft weinig met paniek te maken, maar goed.....quote:
Je hebt ook geen auto bedoel jequote:Op woensdag 13 januari 2016 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een psychose heeft weinig met paniek te maken, maar goed.....
Dit onderwerp ga ik me niet in mengen.
Dat ook, en gelukkig geen psychose en/of paniek.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:51 schreef Mickeys het volgende:
Soms zijn dieren echt net mensen...
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)uwt-om-dood-vrouwtje
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heel goed, dat staat hier voor vrijdag op de planning. Blijft lastig he?
Die 2e foto, net of pappa echt aan het huilen isquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:32 schreef FANN het volgende:
Ik krijg écht een beetje kippenvel als ik die foto's goed beijk, het zijn écht net mensen zo...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tragische foto's, misschien helpt het bij het besef van mensen... maar ik heb weinig hoopquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die 2e foto, net of pappa echt aan het huilen is
Hij staart een beetje verloren voor zich uitquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die 2e foto, net of pappa echt aan het huilen is
alsof hij denkt... wat moet ik nuquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij staart een beetje verloren voor zich uit
Neh... ik denk niet hij dat denktquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuwe kangoeroetjes maken natuurlijk...
Hop, hop, er weer bovenop!
Door de blik in "zijn" ogen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij weet hoe kangoeroes denken?
ja, dat telt maar ik kan hem toppenquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Telt dat ook?
O ja, moet ook nog, dank Sacha voor de reminder... Pquote:
Nu jij...quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dat telt maar ik kan hem toppen
*auw*quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, moet ook nog, dank Sacha voor de reminder... P
In een kart stappen met een lange sjaal om die dan om de achteras tussen de tandwielen raakt en je langzaam verstikt is nooit grappig. Gelukkig wist ik nog wat de rem en het gas was en wat ik wel en niet moest intrappen. Fijne brandwonden aan over gehouden...
pop-artquote:
Weggooien die oude meuk!quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
3000 jaar oud
http://www.mustfarm.com/p(...)ing-our-first-house/
splinter door de winter, oud brood, melk, ei, kaneel, vanille suikerquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
Geen zin om te koken... Ik gooi er een pizza in
Ik heb vandaag net vers brood gebakken en ik heb bijna nooit melk in huis...quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
splinter door de winter, oud brood, melk, ei, kaneel, vanille suiker![]()
tentelweefjes
Moet je ook de scherven opruimen en die brengen geluk natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Of gewoon per ongeluk laten vallen... Alles goed Dees?
Ik moet ze nog steeds eens maken, klinkt lekker.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
splinter door de winter, oud brood, melk, ei, kaneel, vanille suiker![]()
tentelweefjes
Zulke ouwe scherven brengen vast en zeker geluk... Ik hoop maar niet dat Hut onze raad opvolgt..quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je ook de scherven opruimen en die brengen geluk natuurlijk.
Ja hoor, gaat wel.
Ik hoop het wel voor hemquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zulke ouwe scherven brengen vast en zeker geluk... Ik hoop maar niet dat Hut onze raad opvolgt..
moet ik wat bonen opsturen anders?quote:
Niet te vreten in je wentelteefjes.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
moet ik wat bonen opsturen anders?
In blik of die die je nog zelf de nacht van te voren in water moet zetten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mooi die!quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
3000 jaar oud
http://www.mustfarm.com/p(...)ing-our-first-house/
je schoonvaderquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi die!, ik heb iets van 5000 jaar oud in de kast liggen.
ik dacht meer thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
In blik of die die je nog zelf de nacht van te voren in water moet zetten?
Die past er helemaal niet in!quote:
Als oud geoloog had ik fossielen van miljoenen jaar out liggen... Maar wat moet je er mee... Het waren geen bijzondere exemplaren dus weg er mee.. Of het ligt nog ergens op de Universiteit...quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi die!, ik heb iets van 5000 jaar oud in de kast liggen.
ja graag!quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
O ja fossielen heb je ook nog.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als oud geoloog had ik fossielen van miljoenen jaar out liggen... Maar wat moet je er mee... Het waren geen bijzondere exemplaren dus weg er mee.. Of het ligt nog ergens op de Universiteit...
Je vraagt niet eens wat voor bonen?quote:
misschien kan ik ze opwarmen, misschien moeten ze eerst een nachtje wellen, misschien kan ik ze planten in de tuinquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vraagt niet eens wat voor bonen?
En kan je morgen wel wat meer dan een pak melk halen?
alleen geiten, koeien bestaan hier nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:04 schreef chufi het volgende:
Lopen daar wel melkkoeien op het eiland?
nee, geiten en paardenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:07 schreef drakin het volgende:
Geitenmelk en kaas is wel heel lekker.
En schapen? Lopen die daar ook?
Ook geen schapenkaas dusquote:
Moeten we een inzameling houden of zit je te overdrijven?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:03 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan ik ze opwarmen, misschien moeten ze eerst een nachtje wellen, misschien kan ik ze planten in de tuin![]()
allemaal goed
geen idee, ik zal de eiland kazer eens vragenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook geen schapenkaas dus![]()
Paardevlees is droog, hoe smaakt paardenkaas?
Ja nou .... amsterdam, 's nachts alleen en zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF hoeveel sloten heb jij op je deur man?!
je hoeft geen inzameling te houden, het is 'normaal' voor mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Moeten we een inzameling houden of zit je te overdrijven?
serieus? okéquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
je hoeft geen inzameling te houden, het is 'normaal' voor mij
Komt dit door slecht plannen of echt heel krap bij kas zitten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
je hoeft geen inzameling te houden, het is 'normaal' voor mij
Ja nu willen we details....quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef FANN het volgende:
ik heb iemand in verlegenheid gebracht, dat was niet de bedoeling...
zoals mijn vader zei, het is zoals het is en niet anders maar dan in het Friesquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus? oké![]()
We hadden bij de kerstpakkettenactie wel wat kunnen sturen, maar ik wist het niet dat je het
zo krapjes had, kunnen we nu ook wel doen, maar wil je vast niet en dat snap ik dan ook weer...
En jij kan geen Fries?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
zoals mijn vader zei, het is zoals het is en niet anders maar dan in het Fries
oh ik dacht dat ik je weg had gejaagdquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
zoals mijn vader zei, het is zoals het is en niet anders maar dan in het Fries
dit komt doordat het is zoals het isquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt dit door slecht plannen of echt heel krap bij kas zitten?
Mijn schoonzus praat ook wel eens Fries, maar dan verstaan haar man en kinderen er ook geen moer van hoorquote:
Ah... ik heb de eieren al opquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef drakin het volgende:
Kip eet ik trouwens Fann, als het niet inmiddels aangebrand is
En net oars!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]
dit komt doordat het is zoals het is
Zo moeilijk is het niet eens, uit welke streek komt ze, sommige Friese dialecten zijn best erg zoals uit de Friese Wouden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn schoonzus praat ook wel eens Fries, maar dan verstaan haar man en kinderen er ook geen moer van hoorik ook niet trouwens
Drachten, ja als ze soms aan de telefoon is met haar zus gaat het héél rap, dan hou ik dat niet meer bijquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet eens, uit welke streek komt ze, sommige Friese dialecten zijn best erg zoals uit de Friese Wouden.
Ah, ik kin it ek!quote:
ik was ooit in Denemarken, kon ze min of meer verstaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet eens, uit welke streek komt ze, sommige Friese dialecten zijn best erg zoals uit de Friese Wouden.
Eerste keer deed je goed hoor, hjit klinkt meer als heet.quote:
Die Griek kan ook niet zo goed schrijven in het Grieks, maar lullen kan ie welquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah, ik kin it ek!
Mar ik kin it net sa goed skruiwen, dat ha ik net op skoalle han.
Ik bin een heale Frysk
Heit dus, dacht ik alquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerste keer deed je goed hoor, hjit klinkt meer als heet.
ah... dan ligt het dus daaraanquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:48 schreef drakin het volgende:
Moeilijke omgeving rond Drachten, die praten weer heel anders Fries dan hier.
wat ik mij nog altijd afvraag, ben je nou een Fries als je er geboren bent of als je ouders en voorouders etc. Fries zijn, weet jij het?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah, ik kin it ek!
Mar ik kin it net sa goed skruiwen, dat ha ik net op skoalle han.
Ik bin een heale Frysk
Het Fries is ook meer verwant daarmee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was ooit in Denemarken, kon ze min of meer verstaan
Hangt ervan af hoe koppig degene is die je het vraagt, maar het kan beide.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef sacha het volgende:
[..]
wat ik mij nog altijd afvraag, ben je nou een Fries als je er geboren bent of als je ouders en voorouders etc. Fries zijn, weet jij het?
Snap ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Om het begin een beetje niet te chaotisch te doen lijken
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vraagt niet eens wat voor bonen?
En kan je morgen wel wat meer dan een pak melk halen?
Trusten Treequote:
Ik heb helemaal niks gesigneerdquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas een verzoekje gestuurd en inmiddels de OP aangepast naar iets generaals
Post nu maar eens wat ipv van tot op de letter door te zeuren over wat wel en wat niet mag... en het hele topic vol te spammenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Post nu maar eens wat ipv van tot op de letter door te zeuren over wat wel en wat niet mag... en het hele topic vol te spammen
Nee!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Post nu maar eens wat ipv van tot op de letter door te zeuren over wat wel en wat niet mag... en het hele topic vol te spammen
Je had toch die foto... Heb ik speciaal alles aangepast omdat het een beter idee is om het wat algemener te maken en dan nog loop je te zeiken..quote:
Nope, jij vindt dat ik zeur betekend nog niet dat ik dat echt doe.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je zeurt daaro
Ja leuk toch dat soort dingen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:38 schreef FANN het volgende:
Die gipsafdruk van Doedezemaar van Danny Blind wil ik wel zien
Hij laat de hele OP speciaal aanpassenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Nope, jij vindt dat ik zeur betekend nog niet dat ik dat echt doe.
Ik heb geen foto hoor, Ik wilde er best een paar maken bij daglicht morgen. Maar als er nu gezegd wordt dat ik zeur heb ik daar geen zin meer in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had toch die foto... Heb ik speciaal alles aangepast omdat het een beter idee is om het wat algemener te maken en dan nog loop je te zeiken..
Oké wij zeuren, doe nou maar gewoon...quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen foto hoor, Ik wilde er best een paar maken bij daglicht morgen. Maar als er nu gezegd wordt dat ik zeur heb ik daar geen zin meer in.
Tis toch wat er aan de muur hangtquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
Ik vind het schilderijtjes topic ook tof of eigenlijk álles aan de muur... nog toffer
Ik vond jouw keukenwand wel mooi, en ook dat hoekje met al die schilderijen en action figuresquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
Ik vind het schilderijtjes topic ook tof of eigenlijk álles aan de muur... nog toffer
Ok Fann, ga ik doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké wij zeuren, doe nou maar gewoon...
Ja, boven dat bureau die vond ik ook tofquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond jouw keukenwand wel mooi, en ook dat hoekje met al die schilderijen en action figures
Ik zag geen suske en wiske, wel ninja turtlesquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, boven dat bureau die vond ik ook tofen ik geloof dat ik Suske en Wiske figuurtjes
herkende, was een gezellig plekjevroeger.... had ik ook zulke hoekjes, geen idee of ik daar foto's van heb gescand, ik ben bang van niet
ow kan ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag geen suske en wiske, wel ninja turtles
Ik dacht dat dit Lambiek en Jerommeke warenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag geen suske en wiske, wel ninja turtles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |