Ach dat heb ik ook weleens,quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:54 schreef sacha het volgende:
ik bedoel als 'jij' er achter staat...
maar doedie zegt wat anders![]()
nu snap ik het zelf niet meer
Snap je 'm niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dit een hint richting iets of iemand?
Naar het vissen van Piet denk ik?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dit een hint richting iets of iemand?
Ik heb de vis discussie gemistquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Naar het vissen van Piet denk ik?
of Lichtenstein, dat weet ik niet zeker....
Die vissen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Naar het vissen van Piet denk ik?
of Lichtenstein, dat weet ik niet zeker....
dat zei Sasquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet gelijk te posten?
whut?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet er nog ergens geschoten worden? Heb verse AK-47 liggen hier.
Je bent ook niet te volgen soms.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:07 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere....![]()
nah... jullie letten niet op
draag jij een douchemuts?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doet mijn muts ook altijd wanneer het te lastig wordt
Neem die maar mee naar je Reichswald.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet er nog ergens geschoten worden? Heb verse AK-47 liggen hier.
hang ze daar aan de muur en maak er een foto vanquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem die maar mee naar je Reichswald.....
Ha, jij drinkt geen koffiequote:
na aperTquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn auto gaat voor APK vandaag, ben benieuwd, ding rammelt aan alle kanten.
Morning dearquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gristus zeg, die topics gaan wel rap zeg.
Heeft ze de auto ook een liefkozende naam gegeven?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk wil ik er wel vanaf maar vrouw is dol op die auto.
Ik kwam hem tegen en dacht direct aan jou.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nou zeg ... dat kan ik nog wel hoor![]()
5x5 =10
5x2+2= 12
dus dan is die driehoek 9
5x2=10-9=1x5=5
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ow ja, goed dat je het zegt nog ff.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Morning dear(even bij lezen dan? We zitten nog op antwoord te wachten... met je rekensom driehoekje
er zit peper in mijn reetquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gristus zeg, die topics gaan wel rap zeg.
Daar vraag ik maar niet naar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heeft ze de auto ook een liefkozende naam gegeven?
Dat ding was niet van mij, het stond in het AD.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Morning dear(even bij lezen dan? We zitten nog op antwoord te wachten... met je rekensom driehoekje
En stond het antwoord er ook bij? Want volgens mij en MM is het antwoord van FANN foutquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding was niet van mij, het stond in het AD.
Zijn er 2 zelfs....quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ding was niet van mij, het stond in het AD.
Ik ga geen heel topic teruglezen.....![]()
ehm...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ha, jij drinkt geen koffie
Drink jij geen koffie...
niegoenie?quote:
Heb nog geen antwoord en op de website van RDW staat oude datum nogquote:
Dat kan niet goed gaan als je dat tegelijkertijd doet... gok ikquote:
Ik ga het niet narekenen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En stond het antwoord er ook bij? Want volgens mij en MM is het antwoord van FANN fout
Ja duh.. ik vroeg het aan Mo... zijn puzzel die hij gepikt heeft van ADquote:
Oh gaat dat tegenwoordig op die manier..quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb nog geen antwoord en op de website van RDW staat oude datum nog
Stond er niet bij, maar volgens mij is het ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En stond het antwoord er ook bij? Want volgens mij en MM is het antwoord van FANN fout
Je post een raadsel en weet zelf het antwoord niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stond er niet bij maar volgens mij is het ook
9 . . Want rondje is 5, vierkantje 2 . . Dus 5 x2(=10) -9 (=1)× 5 = 5.
Maar pin me er niet op vast want ik ben geen rekenwonder.
nee, dat niet, maar website van RDW is meestal wel vlot met verwerken van de data.... Kan ook kijken of ik nog kan inloggen met mijn RDC account maar als het goed is hebben ze die afgesloten... en (privacy) inbreuk doen lijkt mij niet zo handigquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh gaat dat tegenwoordig op die manier..
Kijk die is handig!quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ha, jij drinkt geen koffie
Drink jij geen koffie...
FANN? let je op?
Nog zo'n niet rekenwonder...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stond er niet bij, maar volgens mij is het ook
Jawel, ik zeg dat het 9 is, en jij? Jij dacht, ik weet het toch niet ik begin er beter niet aan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je post een raadsel en weet zelf het antwoord niet?
Dus je wet het zelf ook niet zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stond er niet bij, maar volgens mij is het ook
Het is 1quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg dat het 9 is, en jij? Jij dacht ik weet het toch niet ik begin er beter niet aan?
Heb ik beweerd dat ik het zeker wist?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus je wet het zelf ook niet zeker?![]()
Zo heb ik ook gerekend, maar Mik en MM deden het weer anders![]()
uitkomst bleef hetzelfde
Nee, maar dat dacht ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik beweerd dat ik het zeker wist?
niet, jij maakte een allegaartje van het rekensommetje... Mo doet je precies na.. Wiki bracht uitkomst hahaha.. (en dan heb ik het nog maar niet over de 3 waar Sjoef mee kwam)quote:
Nope, ik kwam dat ding tegen vannacht en dacht, deze is leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar dat dacht ikstaat er nergens een uitslag van die puzzel?
ik had hetzelfde rekensommetje als Moquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
niet, jij maakte een allegaartje van het rekensommetje... Mo doet je precies na.. Wiki bracht uitkomst hahaha.. (en dan heb ik het nog maar niet over de 3 waar Sjoef mee kwam)
Zo is dat!quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik kwam dat ding tegen vannacht en dacht, deze is leuk.![]()
En zie, er is discussie over.
en daarom ook 2 topics vol gekregenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik kwam dat ding tegen vannacht en dacht, deze is leuk.![]()
En zie, er is discussie over.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, ik zeg dat het 9 is, en jij? Jij dacht, ik weet het toch niet ik begin er beter niet aan?
Kijk eens aan, hebben we toch nog lol aan dat stomme rekensommetje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
niet, jij maakte een allegaartje van het rekensommetje... Mo doet je precies na.. Wiki bracht uitkomst hahaha.. (en dan heb ik het nog maar niet over de 3 waar Sjoef mee kwam)
Die 40+s zijn nog lang niet doot.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en daarom ook 2 topics vol gekregenDoe je goed
eikol... dasniewaarniequote:
zeker weTen van nieTquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 40+s zijn nog lang niet doot.
Dat blijktquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mo Mik beetje pesten is altijd leuk.
Alleen jammer dat het zo weinig van het door jou gewenste effect heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mo beetje pesten is altijd leuk.
Ik Trap er dus maar eens inquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het zo weinig van het door jou gewenste effect heeft.
Met jij als mikpunt?quote:
Moet ik ook nog...maar ik wacht nog een uurtje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:37 schreef Mickeys het volgende:
Ah... regen is opgehouden... tijd om mij naar buiten te begeven om 1 van de ergste dingen te gaan doen: Boodschappen doen
Het verbaast me eigenlijk dat jij geen marktkoopman bent geworden.quote:
Je hoeft alleen de straat maar over te steken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:40 schreef chufi het volgende:
Was ik weer het snelst met boodschappen doen...![]()
![]()
Ik ben geen verkoperstype..quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat jij geen marktkoopman bent geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |