Slaap ik ook mee, oww nee dat is mijn vrouw..............quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Do is 25 en slaapt met een knuffelaap?
Wat is de bron?quote:
Wel eerst zeggen welke serie!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ik geef het op, ga even serie kijken. HOu jij het in de gaten voor mij?![]()
Game of thronesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wel eerst zeggen welke serie!
do speelt de loner, bas is het wel een beetjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:31 schreef LLgetikt het volgende:
Doos '' wij loners voelen elkaar aan ''
een poll met Ivan op 1 ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit is een punt maken voor iets van Talpa als dit waar is.
Ivan is nu wel genoeg gestraft denk ik.
iddquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
do speelt de loner, bas is het wel een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:32 schreef MacDeMarco het volgende:
SLtopia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de nieuwe stagiair denkt dat hij een SL moet doen zodra Gabriëlle schuttingtaal uitslaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://utopia2016.nl/quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is de bron?
Ik wist niet dat bonus ingehouden kon worden. Die waarschuwing lijkt mij niet zo zinvol. Die worden toch amper uitgedeeld? Bovendien denk ik niet dat Ivan nog eens met een dier gaat voetballen.
die meid is gehaaid, bijna garantie dat er wat sneller dan wat gebeurtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:34 schreef Ranah het volgende:
je bent dronken en iemand ligt in je nek te hijgen
dat zou wel het laatste zijn waar ik op zou wachten
? Do lokt hem juist in de val met haar doelbewuste actiesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Ranah het volgende:
als Bas met dit theater doorgaat stem ik niet meer op hem
bijna klaar mee...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef AnneLo het volgende:
Waar kijken we nog naar, wat een nepgedoe!
Als ze nog even met die SL doorgaan zeg ik mijn gratis abonnement opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Ranah het volgende:
als Bas met dit theater doorgaat stem ik niet meer op hem
bas is niet onnozel, ik schat hem hoog genoeg in hier niet in te trappenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
? Do lokt hem juist in de val met haar doelbewuste acties
yep is geplaatst is mmar fake ze wollen ivan zwartmakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee ik de link hier al geplaatst.
Ze kunnen dit vast prachtig knippen en plakken en omturnen tot een spannende tv uitzending....met viool muziek en alquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef AnneLo het volgende:
Waar kijken we nog naar, wat een nepgedoe!
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als ze nog even met die SL doorgaan zeg ik mijn gratis abonnement op
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als ze nog even met die SL doorgaan zeg ik mijn gratis abonnement op
hij is helemaal lam, zij nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Ranah het volgende:
[..]
bas is niet onnozel, ik schat hem hoog genoeg in hier niet in te trappen
het is geen Markquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Ranah het volgende:
[..]
bas is niet onnozel, ik schat hem hoog genoeg in hier niet in te trappen
Bas doet toch gezellig mee, 'samenwonen' in de caravan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
? Do lokt hem juist in de val met haar doelbewuste acties
Ik was eerderquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep is geplaatst is mmar fake ze wollen ivan zwartmaken
Met dit zootje, kan me er niets bij voorstellen.... ik vind die nieuwelingen echt helemaal niets....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze kunnen dit vast prachtig knippen en plakken en omturnen tot een spannende tv uitzending....met viool muziek en al
Dan niet meer over de SL hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:40 schreef ES... het volgende:
Febo is de streamers aan het pesten. Do, doe er wat aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |