SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bas raakt steeds verder verstrikt in het web van DOKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Medestanderquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk sinds deze rls met andere ogen naar tv programma's, mooi kut want je prikt door veel dingen heen.
Tis niet anders.![]()
Ramona heeft haar doel bereikt.............die gaan niets doen......Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ze is bang dat mensen gaan lullen als ze iets met bas doet. Vanavond misschien niet maar ze bezwijkt echt nog welquote:![]()
dan is ze al te laat, ze weet precies wat ze doetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:24 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze is bang dat mensen gaan lullen als ze iets met bas doet. Vanavond misschien niet maar ze bezwijkt echt nog wel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Eigenlijk vind ik Bas en Do best een leuk stel,passen wel bij elkaar.
Al hoop ik voor hem dat zij het niet alleen doet omdat Bas populair is.![]()
Ik denk dat ze dat juist wel wiltquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:23 schreef mijntjexx het volgende:
Do wil geen onrust, mensen praten. Nee zeggen maar ja doenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ze heeft alleen Bas nodig voor bestaansrecht en score in de popiPoll, maar zonder neuken.. tsja dat is bijzonder ongemakkelijk iddquote:![]()
![]()
Pappie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Gabriëlle: "Barry is een lekkere pappie. Ik lust em"
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ingewikkeld, want ze moet blijven rekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft alleen Bas nodig voor bestaansrecht en score in de popiPoll, maar zonder neuken.. tsja dat is bijzonder ongemakkelijk idd![]()
zo schattig lijkt ze nu, met haar knuffelaapjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft alleen Bas nodig voor bestaansrecht en score in de popiPoll, maar zonder neuken.. tsja dat is bijzonder ongemakkelijk idd
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Al zou ze hem door de hele hut sleuren, dan nog denk ik dat ze laag scoort.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft alleen Bas nodig voor bestaansrecht en score in de popiPoll, maar zonder neuken.. tsja dat is bijzonder ongemakkelijk idd![]()
Dat wil je echt wel, klein krengetje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:27 schreef LLgetikt het volgende:
doos '' ik wil haar niet onzeker maken ''Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ja, net als Rienk met Nicoline, de hufter. Na gruwelijke beelden van een hond die door de loods wordt geslingerd, moet daar niet nog een aanranding bij komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:27 schreef Joezi het volgende:
Bas moet zijn klauwen eens thuis houden, je ziet duidelijk dat ze er niet van gediend is![]()
![]()
precies, zo doorzichtigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat wil je echt wel, klein krengetje.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jah..Kinderlijk lievvv, die mag je bijna misbruiken.. ware het niet dat er geen Wetten en Regels zijn in Utopiaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zo schattig lijkt ze nu, met haar knuffelaapje![]()
![]()
Die Michael zit erbij net en Gina:IK VINDT MICHAEL LEUK!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:27 schreef mijntjexx het volgende:
hahahah die Gina michael kriebelen, gekkenhuis![]()
aanrandingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja, net als Rienk met Nicoline, de hufter. Na gruwelijke beelden van een hond die door de loods wordt geslingerd, moet daar niet nog een aanranding bij komen.![]()
doe even normaal
![]()
Do is 25 en slaapt met een knuffelaap?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Dit is een punt maken voor iets van Talpa als dit waar is.quote:
Ivan is nu wel genoeg gestraft denk ik.![]()
papiquote:
Soort van spaans/papiaments denk. Betekent gewoon man/jongen. Maar dan soortvan liefkozend. Mami voor meisje/vrouw.TEAM BAKSTEEN![]()
Ik ben ramptoerist, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ik geef het op, ga even serie kijken. HOu jij het in de gaten voor mij?![]()
Ze weet dat zoiets er zo schattig uitziet...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Do is 25 en slaapt met een knuffelaap?Silence breaks apart, Brightness comes to life
http://utopia2016.nl/inde(...)rschuwing-van-talpa/quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ivan niet meer de favoriete inwoner is maar op plaats 2 staat?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dat voor site?![]()
Van onze vrouwen blijf je af!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja, net als Rienk met Nicoline, de hufter. Na gruwelijke beelden van een hond die door de loods wordt geslingerd, moet daar niet nog een aanranding bij komen.![]()
![]()
Slaap ik ook mee, oww nee dat is mijn vrouw..............quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Do is 25 en slaapt met een knuffelaap?
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Wat is de bron?quote:
Ik wist niet dat bonus ingehouden kon worden. Die waarschuwing lijkt mij niet zo zinvol. Die worden toch amper uitgedeeld? Bovendien denk ik niet dat Ivan nog eens met een dier gaat voetballen.![]()
Wel eerst zeggen welke serie!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ik geef het op, ga even serie kijken. HOu jij het in de gaten voor mij?![]()
![]()
Game of thronesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wel eerst zeggen welke serie!Mag ik nu gaan?
![]()
![]()
do speelt de loner, bas is het wel een beetjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:31 schreef LLgetikt het volgende:
Doos '' wij loners voelen elkaar aan ''Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
een poll met Ivan op 1 ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit is een punt maken voor iets van Talpa als dit waar is.
Ivan is nu wel genoeg gestraft denk ik.![]()
![]()
![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
do speelt de loner, bas is het wel een beetje'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
SLtopia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
echt een aparte dame, ik krijg er de kriebels van
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:32 schreef MacDeMarco het volgende:
SLtopia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de nieuwe stagiair denkt dat hij een SL moet doen zodra Gabriëlle schuttingtaal uitslaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die SL ben ik wel beu....
Bassie en de caravan... true story..
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Bas '' weet wel dat je uniek bent '' Doos '' zijn we allemaal '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
je bent dronken en iemand ligt in je nek te hijgen
dat zou wel het laatste zijn waar ik op zou wachten![]()
http://utopia2016.nl/quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is de bron?
Ik wist niet dat bonus ingehouden kon worden. Die waarschuwing lijkt mij niet zo zinvol. Die worden toch amper uitgedeeld? Bovendien denk ik niet dat Ivan nog eens met een dier gaat voetballen.![]()
die meid is gehaaid, bijna garantie dat er wat sneller dan wat gebeurtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:34 schreef Ranah het volgende:
je bent dronken en iemand ligt in je nek te hijgen
dat zou wel het laatste zijn waar ik op zou wachten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
? Do lokt hem juist in de val met haar doelbewuste actiesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Ranah het volgende:
als Bas met dit theater doorgaat stem ik niet meer op hemKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
bijna klaar mee...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef AnneLo het volgende:
Waar kijken we nog naar, wat een nepgedoe!
* Contra principia negantem disputari non potest *
Als ze nog even met die SL doorgaan zeg ik mijn gratis abonnement opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Ranah het volgende:
als Bas met dit theater doorgaat stem ik niet meer op hem![]()
bas is niet onnozel, ik schat hem hoog genoeg in hier niet in te trappenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
? Do lokt hem juist in de val met haar doelbewuste acties![]()
yep is geplaatst is mmar fake ze wollen ivan zwartmakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee ik de link hier al geplaatst.![]()
Ze kunnen dit vast prachtig knippen en plakken en omturnen tot een spannende tv uitzending....met viool muziek en alquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef AnneLo het volgende:
Waar kijken we nog naar, wat een nepgedoe!Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als ze nog even met die SL doorgaan zeg ik mijn gratis abonnement op![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als ze nog even met die SL doorgaan zeg ik mijn gratis abonnement op![]()
hahaahah'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hij is helemaal lam, zij nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Ranah het volgende:
[..]
bas is niet onnozel, ik schat hem hoog genoeg in hier niet in te trappenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
het is geen Markquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Ranah het volgende:
[..]
bas is niet onnozel, ik schat hem hoog genoeg in hier niet in te trappen![]()
Bas doet toch gezellig mee, 'samenwonen' in de caravan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
? Do lokt hem juist in de val met haar doelbewuste acties![]()
Ik was eerderquote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep is geplaatst is mmar fake ze wollen ivan zwartmaken![]()
![]()
Met dit zootje, kan me er niets bij voorstellen.... ik vind die nieuwelingen echt helemaal niets....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze kunnen dit vast prachtig knippen en plakken en omturnen tot een spannende tv uitzending....met viool muziek en al![]()
![]()
Wat hebben de mensen achter die camera's in vredesnaam voor opdracht??? Nee, echt. Wat mag er niet doorkomen dan? Eerdere sl... ok begrijp ze ergens maar dit???????????* Contra principia negantem disputari non potest *
Dan niet meer over de SL hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:40 schreef ES... het volgende:
Febo is de streamers aan het pesten. Do, doe er wat aan!![]()
Negeren die handel en zappen naar andere stream. Deze is zaaaaaaiii!!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dan niet meer over de SL hebben.![]()
ik denk 2015 was het nog niet zo erg met de Streamlocks da was nog en 10 minutt actie van LauB en Joey soms te zien![]()
Je bedoeld Gnoom en Gio?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:41 schreef mario390 het volgende:
ik denk 2015 was het nog niet zo erg met de Streamlocks da was nog en 10 minutt actie van LauB en Joey soms te zien![]()
De brief is ook uitgelekt:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
http://utopia2016.nl/inde(...)rschuwing-van-talpa/quote:Geachte heer Mauloed,
De afgelopen dagen is veel commotie geweest rond u en de pup Arthur. Nadat via internet beelden zijn verspreid waarin te zien is dat u het beestje door de loods slingert en het beest een trap geeft, kwamen er duizenden protesten binnen van kritisch publiek. Er stonden 3500 demonstranten bij de toegangspoort. Een petitie om Arthur weg te halen is meer dan 30.000 keer getekend. Daarom hebben wij de fokker gevraagd om het dier terug te nemen.
Bij deze geven wij u een waarschuwing. Dit is uw eerste waarschuwing. Bij drie waarschuwingen moet u het programma verlaten en wordt uw bonus ingehouden.
Wij vertrouwen er op dat u het niet zo ver laat komen.
Hoogachtend,
De regie![]()
Cees over Gina en haar geschreeuw.
"Er zijn een aantal mensen die zuipen altijd door"
"4 flessen whiskey, 3 flessen wodka, bacardi, met een paar man"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De brief is ook uitgelekt:
[..]![]()
![]()
net echt
![]()
Bas vindt Do puur en oprecht... Uhhh een lekker wijf of knap oid ok..maar PUUR EN OPRECHT????PUUR?????TEAM BAKSTEEN![]()
Ik las: in haar friemeltquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:43 schreef flatflower het volgende:
Ze blijft ook zo stoicijns doorpraten terwijl Bas in haar haar friemelt, gevoelloos.![]()
Vandaar al die SL's, degene die gelekt heeft is eruit geschopt en nu zit er een onervaren iemand steeds op het knopje te drukkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
[..]
Tja, hij probeert iets voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:44 schreef TillyB het volgende:
Bas vindt Do puur en oprecht... Uhhh een lekker wijf of knap oid ok..maar PUUR EN OPRECHT????PUUR?????![]()
![]()
Snap ik niks van. Dat praten en praten...pfffff.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:43 schreef flatflower het volgende:
Ze blijft ook zo stoicijns doorpraten terwijl Bas in haar haar friemelt, gevoelloos.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Domie is nog steeds slapjes aan het lullen.. Ze is nog steeds " Haar plekje" aan het zoeken..![]()
Jahh bij Bas in bed is een prima start![]()
![]()
Allemaal slechte EQ daar, bizar tot de maxquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:44 schreef TillyB het volgende:
Bas vindt Do puur en oprecht... Uhhh een lekker wijf of knap oid ok..maar PUUR EN OPRECHT????PUUR?????![]()
zwak is het vlees'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat is en nep sitequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vandaar al die SL's, degene die gelekt heeft is eruit geschopt en nu zit er een onervaren iemand steeds op het knopje te drukken![]()
Yeah right, de regie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
[..]
Alsof die ook maar iets te vertellen hebben.![]()
Bas waar begin je aan met die Dodo..... daar gaat je vrijheid, Die muts gaat je de hele
dag lopen stalken.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bas waar begin je aan met die Dodo..... daar gaat je vrijheid, Die muts gaat je de hele
dag lopen stalken.![]()
maar dit zoekt bas al maanden, dusja...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
dag lopen stalken.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat zou ik nog kunnen begrijpen, maar volgens mij is ie echt hoteldebotel. Vanmiddag al.. Die blikken van hem!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:45 schreef ES... het volgende:
[..]
Tja, hij probeert iets voor elkaar te krijgen.TEAM BAKSTEEN![]()
dat kann toch niet echt zijn of?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Yeah right, de regie.
Alsof die ook maar iets te vertellen hebben.![]()
Do: ik kan het nietquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Wimquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:50 schreef DKUp het volgende:
Do en Bas hebben het een paar keer over een onruststoker.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
domme doos, ze gaat er zelf naast liggen
Niks bijzonders hoor...haar handen boven de dekens , die van hem eronder. 1 plus 1 = ehhhhh...ff denken hoor....ja het klopt dus.quote:![]()
Hmmm zelfde idee dus. dan zal er toch wel iets van waar zijn zou je zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
[..]
Maar het is niet op de stream geweest toch?
Ik heb er hier niks van gelezen in elk geval.![]()
Al sinds ze binnen is hebben ze allebei die blikken. Je zou er haast iets van denken...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat zou ik nog kunnen begrijpen, maar volgens mij is ie echt hoteldebotel. Vanmiddag al.. Die blikken van hem!![]()
Natuurlijk niet.quote:
Als er al zo'n brief zou zijn, dan niet uit naam van de regie. Die verzorgen de beelden, hebben verder nergens mee te maken.![]()
die heeft het beste beeld, kan overal doorheen zwevenquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Zie hem ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar is de hand van bas...............![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die heeft het beste beeld, kan overal doorheen zweven
Knap gedaan van de regie, alle streamertjes zijn nu helemaal gefocussed op Bas en Do, en voor de paar die dit niet interesseert hebben we nog Michael en een dronken Gina..
Niemand let meer op Ivan,
Af en toe wat slecht toneelspel van Ramona erbij en er is weer fijn een aflevering gevuld.![]()
Zo'n brief zal nooit uit naam van de regie worden geschreven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hmmm zelfde idee dus. dan zal er toch wel iets van waar zijn zou je zeggen.
Niet geloven Gizmogirlquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb er hier niks van gelezen in elk geval.ziet echt uitquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Juist!Afleidingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:52 schreef Verida het volgende:
Knap gedaan van de regie, alle streamertjes zijn nu helemaal gefocussed op Bas en Do, en voor de paar die dit niet interesseert hebben we nog Michael en een dronken Gina..
Niemand let meer op Ivan,
Af en toe wat slecht toneelspel van Ramona erbij en er is weer fijn een aflevering gevuld.![]()
toch is het goed gemaktquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Als er al zo'n brief zou zijn, dan niet uit naam van de regie. Die verzorgen de beelden, hebben verder nergens mee te maken.![]()
ze is er echt ingedaan met een verleidt bas scriptquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Hij had toch ook eens zo'n marktgroupie aangerand?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:47 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar dit zoekt bas al maanden, dusja...![]()
Tja het stond toch op het papiertje dat ik vanmiddag van een hoestende man in een regenjas kreeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo'n brief zal nooit uit naam van de regie worden geschreven.![]()
neequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze is er echt ingedaan met een verleidt bas script![]()
ik denk dat die gewoon niet zonder man kan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja Patrica Paayquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij had toch ook eens zo'n marktgroupie aangerand?![]()
Nee, zij hem ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij had toch ook eens zo'n marktgroupie aangerand?
Geen idee, net centraal gezien, Bjorn had het woord, en Ivan heb ik niet eens in beeld gezien.quote:![]()
bjurno staat ook op knappen en dan heb je wim en rob nogquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee![]()
ik denk dat die gewoon niet zonder man kan
Heerlijk, die regen op dat dak en saampies onder de dekens fluisteren.Zo romantisch.
Bas: Dit heb ik 8 maanden gemist.Jij bent alles.![]()
![]()
![]()
is geschreven door een nerd die hier stennis wil schoppen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Tja het stond toch op het papiertje dat ik vanmiddag van een hoestende man in een regenjas kreeg.![]()
dat iddquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het taalgebruik is te hilarisch voor een serieuze brief.![]()
Jammer dat ie bezopen is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:55 schreef Zalleke het volgende:
Heerlijk, die regen op dat dak en saampies onder de dekens fluisteren.Zo romantisch.
![]()
Die geitjes zijn blijkbaar niet goed genoeg voor hemquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:55 schreef Zalleke het volgende:
![]()
![]()
Ik was eerder maar mijn toetsenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:54 schreef LLgetikt het volgende:
wel romantisch zo met die regen in de wiphutbord wat trager
![]()
ja, word bijna jaloersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:56 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Ik was eerder maar mijn toetsenbord wat trager
geloof ik ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Das kan well so sein maar nicht geloven das dat echt ist![]()
18, was ze, en ze teasde hem zelf behoorlijkquote:
ademhalingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:56 schreef Zalleke het volgende:
Bas gaat het morgen vragen aan de dokter.
Watdan?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
zal do weer creepy in de camera kijken?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
De pilquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:56 schreef Zalleke het volgende:
Bas gaat het morgen vragen aan de dokter.
Watdan?![]()
chuckie eyesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:57 schreef MacDeMarco het volgende:
zal do weer creepy in de camera kijken?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het is helaas minder spannend. Ging over medicijnen voor zijn moeilijke ademhalingquote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Do was beledigd dat Bas haar niet herkende bij de markt???????????????????Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nope...ze lullen weer, gavverdammequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:58 schreef 5thencounter het volgende:
En tevreden en voldaan gingen Bas en Domiminixutje slapen..Ohja zonder geneukt te hebben..
![]()
![]()
Do is trouwens scherp in haar observaties.
Ze is zeker geen dom meisje.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Gelukkig maar. Je moet er toch niet aan denken dat Do geneukt wordt door die geitenmelkerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is helaas minder spannend. Ging over medicijnen voor zijn moeilijke ademhaling![]()
![]()
Mag ze wel opletten met dat overgeven steeds.quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Do mag van mij blijven!
Ze zegt dat er anderen claimden en dat Bas gewoon rustig bleef.En hier liggen we dan zegt ze![]()
Bas '' ik ben geen tactiek op je aan het uitoefenen '''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mag ze wel opletten met dat overgeven steeds.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Maar daar zijn ook pillen voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is helaas minder spannend. Ging over medicijnen voor zijn moeilijke ademhalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Maar daar zijn ook pillen voor.spanning in the airrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee.Ik ben eruit ze mag blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Do is trouwens scherp in haar observaties.
Ze is zeker geen dom meisje.![]()
ik moet er helemaal niet aan denken dat Do geneukt wordt door iemand van het mannelijk geslacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je moet er toch niet aan denken dat Do geneukt wordt door die geitenmelker
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee maar zij wel op hemquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef LLgetikt het volgende:
Bas '' ik ben geen tactiek op je aan het uitoefenen ''
Heeeeeeeeeeel lang voorspelquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wen er maar aanquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik moet er helemaal niet aan denken dat Do geneukt wordt door iemand van het mannelijk geslacht.
hahahahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik moet er helemaal niet aan denken dat Do geneukt wordt door iemand van het mannelijk geslacht.
gaaaaaaaaat gebeuren'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mutsquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik moet er helemaal niet aan denken dat Do geneukt wordt door iemand van het mannelijk geslacht.![]()
![]()
R.i.p. Bassie, we hebben van je genoten, maar nu ben je in de slinkse val van Do getrapt, je zal nooit meer dezelfde zijn. Het waren 8 mooie maanden, maar alles kan kapot, zo zie je maar weer.
TEAM BAKSTEEN![]()
amenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:01 schreef TillyB het volgende:
R.i.p. Bassie, we hebben van je genoten, maar nu ben je in de slinkse val van Do getrapt, je zal nooit meer dezelfde zijn. Het waren 8 mooie maanden, maar alles kan kapot, zo zie je maar weer.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Do: ramona gaat het een plekje geven en ik doe m'n ding in de caravanKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
ooh ik vind het niet leuk voor jouquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik moet er helemaal niet aan denken dat Do geneukt wordt door iemand van het mannelijk geslacht.![]()
Ze zijn net begonnen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:01 schreef TillyB het volgende:
R.i.p. Bassie, we hebben van je genoten, maar nu ben je in de slinkse val van Do getrapt, je zal nooit meer dezelfde zijn. Het waren 8 mooie maanden, maar alles kan kapot, zo zie je maar weer.![]()
![]()
Ga een keer brutaal naar de markt. Misschien valt hij uiteindelijk toch wel voor jou.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:01 schreef TillyB het volgende:
R.i.p. Bassie, we hebben van je genoten, maar nu ben je in de slinkse val van Do getrapt, je zal nooit meer dezelfde zijn. Het waren 8 mooie maanden, maar alles kan kapot, zo zie je maar weer.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik vindt ze het leukste koppel tot nu toe in Utopiaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:01 schreef TillyB het volgende:
R.i.p. Bassie, we hebben van je genoten, maar nu ben je in de slinkse val van Do getrapt, je zal nooit meer dezelfde zijn. Het waren 8 mooie maanden, maar alles kan kapot, zo zie je maar weer.![]()
Tis jammer van haar Sylvie meis stem.....voor de rest..mwah.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik vindt ze het leukste koppel tot nu toe in Utopia![]()
Nu al?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik vindt ze het leukste koppel tot nu toe in Utopia
Het kan ook een onenightstand worden.![]()
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
![]()
SOONY![]()
Patje en Colinda waren het leukstquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik vindt ze het leukste koppel tot nu toe in Utopia
Die hadden niet in zo'n sleurhut gekund.![]()
Als je zolang zo dicht tegen elkaar aan ligt....krijg het al benauwd van de beeldenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:03 schreef flatflower het volgende:
Nou Do heeft geen passie in haar stuit. Ik ben als was als een partner zo aan me zit hahaha![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:03 schreef flatflower het volgende:
Nou Do heeft geen passie in haar stuit. Ik ben als was als een partner zo aan me zit hahahaidd, grijs muisje
saai he'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Domie kan ook zomaar elk moment bij Vicky in bed duiken al haar "bestaansrecht" dat daar in Utopia vereistquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
![]()
Do is echt een beetje een dooiequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:04 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Als je zolang zo dicht tegen elkaar aan ligt....krijg het al benauwd van de beelden![]()
dooie doos, heeft geen friemels in haar doosquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:05 schreef flatflower het volgende:
[..]
Do is echt een beetje een dooie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ze slapen duidelijk niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:05 schreef Zalleke het volgende:
Do deed haar ogen open...en snel weer dicht.
Spannend hoor.![]()
ZOENENquote:
ze is wel saai, ze praat de hele tijd'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Do kickt erop om iemand aan het lijntje te houden i guessKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ze onderbreekt zijn ehhhh...hoe heet dat ook al weerquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ZOENEN
ze is wel saai, ze praat de hele tijd![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:08 schreef Zalleke het volgende:
Bas: als het daarop aankomt, heb ik heel veel geduld.
Do: sterkte
Bas: zal ik het nodig hebben?![]()
![]()
Do heeft de plek van Bas ingepiktKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Maar ik hoef 'm niet. Gun hem van ganser harte een leuk wijffie. Maar die Do vertrouw ik niet. Zelfde verhaal als met Ivan en Nicole, ze haalt hem naar beneden, vertroebelt zijn visie, humor verdwijnt, al met al slechte invloed. Vind ik dan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ga een keer brutaal naar de markt. Misschien valt hij uiteindelijk toch wel voor jou.
TEAM BAKSTEEN![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar ik hoef 'm niet. Gun hem van ganser harte een leuk wijffie. Maar die Do vertrouw ik niet. Zelfde verhaal als met Ivan en Nicole, ze haalt hem naar beneden, vertroebelt zijn visie, humor verdwijnt, al met al slechte invloed. Vind ik dan.
van die gehaaide tantes
bas wilt actiequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:10 schreef Zalleke het volgende:
Zo, ze gaan slapen.
Nou, dat was het dan.
Wordt vervolgd en doorlopen maar.
Kan je nagaan, ze zit op een totaal ander level dan hij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:03 schreef flatflower het volgende:
Nou Do heeft geen passie in haar stuit. Ik ben als was als een partner zo aan me zit hahahaTEAM BAKSTEEN![]()
Ik hoop elke keer als ze even stil liggen dat Bas in slaap is gevallen maar gaat gewoon weer van voor af aan .quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:02 schreef LLgetikt het volgende:
ik denk dat dit echt niet goed afloopt![]()
daarom moeten alle cos vrouwen naar utopia toe om hem te reddenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:10 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
helemaal mee eens
van die gehaaide tanteshup hup
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:11 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer als ze even stil liggen dat Bas in slaap is gevallen maar gaat gewoon weer van voor af aan .ja, hij trekt haar steeds naar hem toe
Nee het zegt ook iets over die mannen, hoef niet zo manquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
daarom moeten alle cos vrouwen naar utopia toe om hem te reddenhup hup
Er is er 1 wel stik jaloers op dit moment daar....Op TV werd dat al flink uitvergroot vanavond.Allemaal cabaretteketet!![]()
2quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Er is er 1 wel stik jaloers op dit moment daar....Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
ik denk omdat het niet gebeurd als ze dronken zind,gaat het in normal toestand ook niet gebeuren om dat Dootje het niet makt voor Kameras![]()
En of ze wil, ze is bang voor de gevolgen van onze dushi genaamd Ramona.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:15 schreef DeKenau het volgende:
Ze neemt een afwachtende houding aan maar ze wil best wel denk ik .Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Oh goss ja als die er over heen dendert ..quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En of ze wil, ze is bang voor de gevolgen van onze dushi genaamd Ramona.....![]()
Die wordt conjo mad van die tatta!quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En of ze wil, ze is bang voor de gevolgen van onze dushi genaamd Ramona.....![]()
nopequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
na zien van titel vraag ik me af of er actie is gekomenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Bas is nu denk ik in comaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
na zien van titel vraag ik me af of er actie is gekomen![]()
neequote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
beeld is niet stil gezetquote:
het zal allemaal welquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
k ben ik weer op de hoogte, kan ik meepraten op werk bij koffieapparaat morgen thnxKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
dus toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Slaap lekker allemaal, ik ga pitten.............
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Truste.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Slaap lekker allemaal, ik ga pitten.............![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: