? Do lokt hem juist in de val met haar doelbewuste actiesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Ranah het volgende:
als Bas met dit theater doorgaat stem ik niet meer op hem
bijna klaar mee...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef AnneLo het volgende:
Waar kijken we nog naar, wat een nepgedoe!
Als ze nog even met die SL doorgaan zeg ik mijn gratis abonnement opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Ranah het volgende:
als Bas met dit theater doorgaat stem ik niet meer op hem
bas is niet onnozel, ik schat hem hoog genoeg in hier niet in te trappenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
? Do lokt hem juist in de val met haar doelbewuste acties
yep is geplaatst is mmar fake ze wollen ivan zwartmakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee ik de link hier al geplaatst.
Ze kunnen dit vast prachtig knippen en plakken en omturnen tot een spannende tv uitzending....met viool muziek en alquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef AnneLo het volgende:
Waar kijken we nog naar, wat een nepgedoe!
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als ze nog even met die SL doorgaan zeg ik mijn gratis abonnement op
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als ze nog even met die SL doorgaan zeg ik mijn gratis abonnement op
hij is helemaal lam, zij nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Ranah het volgende:
[..]
bas is niet onnozel, ik schat hem hoog genoeg in hier niet in te trappen
het is geen Markquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef Ranah het volgende:
[..]
bas is niet onnozel, ik schat hem hoog genoeg in hier niet in te trappen
Bas doet toch gezellig mee, 'samenwonen' in de caravan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
? Do lokt hem juist in de val met haar doelbewuste acties
Ik was eerderquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep is geplaatst is mmar fake ze wollen ivan zwartmaken
Met dit zootje, kan me er niets bij voorstellen.... ik vind die nieuwelingen echt helemaal niets....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze kunnen dit vast prachtig knippen en plakken en omturnen tot een spannende tv uitzending....met viool muziek en al
Dan niet meer over de SL hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:40 schreef ES... het volgende:
Febo is de streamers aan het pesten. Do, doe er wat aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |