Trusten fietsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
Ik moet maar eens gaan slapen. 5:55 weer het wekkertje.
Slaap lekker fietsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
Ja, 5 minuten lopen bij mijn woning vandaan. Hoe ironischquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]We zullen zien
Waren er niet vandaag in die prachtige stad mensen overhoop geschoten?
Het zit nu lastig, vooral voor mij. Zij voelt namelijk niet meer wat ik nog wel voor haar voel maar het is niet dat we de vriendschap niet kwijt willen. Daarom lastig.quote:
Nee dit is de koffie sc.quote:
ik moet rond 9:00 in Beilen zijn, kan dus ook niet te laat vertrekkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
Nooooooooooooooooooooooooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dit is de koffie sc.
Maar nu met 40 plussers
wrijf het maar inquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
.ik kan delen... en voor crv hier is zijn we jaren verder...
Weet je wat pas arrogant is, als je mij met mezelf gaat vergelijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant. Ik ben gewoon de beste, mooiste en de knapste!
Trustenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NooooooooooooooooooooooooooIk ben nog lang geen 40 ja! Noem je me nu oud?
noem je mij oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Prachtstadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 5 minuten lopen bij mijn woning vandaan. Hoe ironisch
wat een tijd.. ik vind half 8 al vroeg... slaap lekker!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
De ben je toch zelf ook al jarenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dit is de koffie sc.
Maar nu met 40 plussers
[..]
Er komen in het 40 + deel vaak genoeg 40 - mensjes hoor, Spezz zie ik er regelmatig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
[..]
Ik ben nog geen 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dat het veel scheelt
![]()
quote:
quote:
hier een uur eerderquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
quote:
Anders ga je er serieus op inquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Er komen in het 40 = deel vaak genoeg 40 - mensjes hoor, Spezz zie ik er regelmatig.
Ik moet er regelmatig om 6 uur uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat een tijd.. ik vind half 8 al vroeg... slaap lekker!
gewoon crospostenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders ga je er serieus op in![]()
Marijke woont er dus ......quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FF zonder dolle, hoe kut is dat Zwolle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hmm, verschil in beleving tussen jouw vriendin en hoe jouw perceptie er bij was. Maar als zij dan ook nog met jouw ex gaat is het dubbel prijsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ze zei dat ze dat gelijk had gezegd omdat t onderzoek lang duurde.. maar ze vroeg wel een andere vriendin mee naar t ziekenhuis.. dus dubbel voor moi. Maar ja ik ben ook een wrak momenteel die overal aan twijfelt en negatief denkt dus ligt ook aan mij.. hoe is t met jou?
Was goed in Frans, maar jarenlang later blijft het bij goed Frans kunnen begrijpen, lezen maar zo vloeiend spreken? Quelle horreur!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan echt geen frans.. paar losse woorden en dan houd het op..
Zwolle is tofquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FF zonder dolle, hoe kut is dat Zwolle?
oh jee klote... moeten we misschien straks samen op jacht... niet toffquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zit nu lastig, vooral voor mij. Zij voelt namelijk niet meer wat ik nog wel voor haar voel maar het is niet dat we de vriendschap niet kwijt willen. Daarom lastig.
Anders slaap je niet meer?quote:
Waar?quote:
Je hebt ons wel uitgenodigd, maar ik hou het bij een glaasje water vandaagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef drakin het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik koffie halen zou
Volgens mij ben ik er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwolle is tofFijne stad
Enige nadeel is de Biblenelt waarmee we omringd worden
Waarom eten wij geen sushi morgen!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:55 schreef Koen66 het volgende:
ik had morgenavond best in Zwolle kunnen daten
Mooie tijd om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet er regelmatig om 6 uur uit.
ik net...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30niet dat het veel scheelt
Zwolle is gewoon de capital of the Biblebeltquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwolle is tofFijne stad
Enige nadeel is de Biblenelt waarmee we omringd worden
Oh nee dankjequote:
Fijn is anders, is iets waar ik door heen moet. Hoezo samen op jacht?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oh jee klote... moeten we misschien straks samen op jacht... niet toff
Hier net geen 8 maand meer.quote:
voldoende kruisbestuivingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wip gewoon heen en weer tussen deze en deze
[..]
Mooie leeftijdquote:
Dat is Staphorstquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zwolle is gewoon de capital of the BiblebeltNog nooit zoveel zetels voor CDA, CU en SGP
Da's best laat...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.. Ik slaap al een maand niet voor 2 uur of zo ...
Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:58 schreef Mickeys het volgende:
crossover chatten.. damn... das best lastig op mijn leeftijd
I knowquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Serieus, check de gemeenteraad en provinciaal bestuurEcht niet Staphorst only
ik vind dat eigenlijk ook, zo raak ik in de war op mijn leeftijdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:58 schreef Mickeys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
en dat kunnen ze niet verdelen??.. wel leuk werk administratief!?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm, verschil in beleving tussen jouw vriendin en hoe jouw perceptie er bij was. Maar als zij dan ook nog met jouw ex gaat is het dubbel prijsLos van hoe je kop staat qua stemming.
Met mij gaat het wel aardig. Al krijg ik nu 2x zoveel werk op me af omdat de afdelingschef het een goed idee vindt om mij aan twee supervisors te koppelen. Twee keer zoveel brieven tikken, dossiers archiveren, telefoontjes opnemen etc. En dat terwijl mijn lieftallige collega tegenover mij gewoon door mag op de oude voet
[..]
Was goed in Frans, maar jarenlang later blijft het bij goed Frans kunnen begrijpen, lezen maar zo vloeiend spreken? Quelle horreur!
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]Kan de auti jij niet mee omgaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon een 2e tab openenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:58 schreef Mickeys het volgende:
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zwolle heeft toch hoerenbuurt speciaal daarvoor?
6u is mooie tijd om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven Piet, voor 10 uur lig jij er meestal niet in
2 chats, 1 andere topicquote:
[ afbeelding ]Zo eng zijn we niet johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:
terras pakken.. mensen kijken... ik ben te verkloot voor de meesten hier. Doe ik ze niet aan..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn is anders, is iets waar ik door heen moet. Hoezo samen op jacht?![]()
![]()
[..]
Hier net geen 8 maand meer.
Koen, lang niet gezien, hoe is het?quote:
jemigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
2 chats, 1 andere topic
[..]
Zo eng zijn we niet joh
Wel met zo velen, ineens, binnenvallendquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
2 chats, 1 andere topic
[..]
Zo eng zijn we niet joh
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
2 chats, 1 andere topic
[..]
Zo eng zijn we niet joh
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wip gewoon heen en weer tussen deze en deze
[..]
quote:
als het daaro stil is kom ik gewoon hieroquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig
op goede tijden heb ik er soms 4 open staan
Goede tijden is toch al afgelopen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig
Zitten ineens heel veel 40 plusser in deze scquote:
Je komt wel naar de meet 22-1 toch?quote:
Dat is goed om te horen!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds druk, gezondheid gaat wat beter
Eh... ik ben net een week terug na een paar jaar afwezig te zijn geweest... mag ik er weer even inkomen? En op mijn leeftijd gaat dat iets minder vlotquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig
Makkerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds druk, gezondheid gaat wat beter
Dat mag Joost weten waarom dat niet kan, oh wachtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en dat kunnen ze niet verdelen??.. wel leuk werk administratief!?
Jij durftquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel met zo velen, ineens, binnenvallendEen soort invasie van oudjes
Ik zie hetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zitten ineens heel veel 40 plusser in deze sc
Dat is de ervaring he?quote:
Je werkt te snel/goed, dan krijg je steeds meerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat mag Joost weten waarom dat niet kan, oh wachtEr zijn twee flexkrachten de deur uitgezet ter faveure van twee tijdelijke krachten die van een ander kantoor overkomen. Maar je zou zeggen: twee weg, twee ervoor terug = oude plek opgevuld en weer door. Krijgen ze nu ook de taak van supervisor om meer zelfstandig alles te gaan afhandelen ipv hulpje zoals ik en nu 4 anderen doen i.c.m. 7 supervisors.
Voordat de twee flexkrachten weg gingen zaten we met 7 supervisors en 7 flexkrachten. Nu dus met 9 supervisors op 5 flexkrachten. Dus er zijn er nog drie die net als ik gekoppeld zijn aan een extra supervisor, alleen de collega uut Oldenzaal mag 1:1 blijven draaien. Wss omdat zij niet zoveel brieven de deur uit kreeg en/of dossiers wist af te handelen als ik en andere flexkrachten.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik zat vandaag in de trein naar Zwolle
Moest er alleen in Amersfoort al uit. Ben je in Shabutown, nog geen sushi
Jupquote:
Dat is echt een lelijk stationquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik zat vandaag in de trein naar Zwolle
Moest er alleen in Amersfoort al uit. Ben je in Shabutown, nog geen sushi
Valt toch wel mee, zoiets verleer je nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh... ik ben net een week terug na een paar jaar afwezig te zijn geweest... mag ik er weer even inkomen? En op mijn leeftijd gaat dat iets minder vlot
Dat is maar de vraagquote:
LDGquote:
[ afbeelding ]Je mag ook hier kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
40+ / [40+ SC #441] effe kiekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
wat wil je daarmee zeggenquote:
LDGquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag ook hier kijken hoor
40+ / [40+ SC #441] effe kieken
140quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent zo oud als dat jij je zelf voelt
Ik ben dol op antiekquote:
da's op dit moment best oudquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent zo oud als dat jij je zelf voelt
enigzins welquote:
Is tot nu toe elke keer heel gezellig geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is echt een lelijk station
[..]
Valt toch wel mee, zoiets verleer je niet
[..]
Dat is maar de vraag
[..]
LDG![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen
Dank u meneer Bosquote:
en dan is GF er nog niet eensquote:
goed bezig ook opslag voor extra werk? Vast nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat mag Joost weten waarom dat niet kan, oh wachtEr zijn twee flexkrachten de deur uitgezet ter faveure van twee tijdelijke krachten die van een ander kantoor overkomen. Maar je zou zeggen: twee weg, twee ervoor terug = oude plek opgevuld en weer door. Krijgen ze nu ook de taak van supervisor om meer zelfstandig alles te gaan afhandelen ipv hulpje zoals ik en nu 4 anderen doen i.c.m. 7 supervisors.
Voordat de twee flexkrachten weg gingen zaten we met 7 supervisors en 7 flexkrachten. Nu dus met 9 supervisors op 5 flexkrachten. Dus er zijn er nog drie die net als ik gekoppeld zijn aan een extra supervisor, alleen de collega uut Oldenzaal mag 1:1 blijven draaien. Wss omdat zij niet zoveel brieven de deur uit kreeg en/of dossiers wist af te handelen als ik en andere flexkrachten.
20 jaar verschil slechts.. Doe ik nooit moeilijk overquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Over een paar weekjes
[..]
JupIk ben namelijk nog een groen blaadje vergeleken met jullie
Valt me niet eens meer op, ren er toch regelmatig doorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is echt een lelijk station
[..]
Valt toch wel mee, zoiets verleer je niet
[..]
Dat is maar de vraag
[..]
LDG![]()
Mja, en ik deed al rustig aan voor mij doen. Omdat ik gewoon weet: hoe sneller ik een nieuw dossier opstart, hoe sneller je brieven schrijft, telefoontjes krijgt, kunt archiveren. Dus je bepaalt daarmee je eigen werktempo. Ging prima zeker 1:1 met 1 enkele supervisor. Maar nu twee met eentje extra die werk op je afschuift nej tack så mycket.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Je werkt te snel/goed, dan krijg je steeds meer
Enige voordeel: nu hoor je pas écht bij de mongooltjes Fokkers hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
20 jaar verschil slechts.. Doe ik nooit moeilijk over
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik je handje vasthouden?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Enige voordeel: nu hoor je pas écht bij de mongooltjes Fokkers hier
kneusjesclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Op de één of andere manier merk ik dat vaker aan mannenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat terwijl ik er niet eens wasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Is tot nu toe elke keer heel gezellig geweest
Boel Bomenquote:
quote:
Wees blij dat je er geen halfuur moet wachterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Valt me niet eens meer op, ren er toch regelmatig door
vast niet zo oud als ik met die kloterug van mequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
da's op dit moment best oud![]()
maar daar zal ik jullie niet mee vervelen
quote:
quote:
Ja eerst Tailfox en dan nog een hele rij en dan ben je pas aan de beurt. Maar tegen die tijd is Chufi al 100quote:
ruilen ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vast niet zo oud als ik met die kloterug van me
Ja dat laatste moet je voor zijn. En verder deze baan lekker zien als CV bouwen en 'betaald stagelopen' en ervaring opdoenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, en ik deed al rustig aan voor mij doen. Omdat ik gewoon weet: hoe sneller ik een nieuw dossier opstart, hoe sneller je brieven schrijft, telefoontjes krijgt, kunt archiveren. Dus je bepaalt daarmee je eigen werktempo. Ging prima zeker 1:1 met 1 enkele supervisor. Maar nu twee met eentje extra die werk op je afschuift nej tack så mycket.Zeker als ik dadelijk 4x9 ga draaien zodat ik woensdags aan de studie kan zie ik de bui al hangen. Over twee weken de afdelingschef aan mijn bureau met de vraag: waarom is je productie (= aantal opgelegde boetes+nieuw aangemaakte dossiers) ingezakt?
Nope, budget is enkel toereikend om ons tot 1 juni aan het werk te houden en das dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed bezig ook opslag voor extra werk? Vast niet
ok kom maar mee danquote:
/dontcarequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja eerst Tailfox en dan nog een hele rij en dan ben je pas aan de beurt. Maar tegen die tijd is Chufi al 100
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vast niet zo oud als ik met die kloterug van me
Zeg zeg, mag ik dat zelf besluitenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja eerst Tailfox en dan nog een hele rij en dan ben je pas aan de beurt. Maar tegen die tijd is Chufi al 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pure poëziequote:
Daar hebben er zo veel last vanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
daar heb ik ook last van dus![]()
kloterug
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg zeg, mag ik dat zelf besluitenAllemaal op een rijtje, dan ga ik keuren en de volgorde bepalen
Zeker zonder broek gaan staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zitten anders ook kinderlozen daar, dus wie noem jij opa en oma?quote:
Drink alleen geen koffie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zitten ineens heel veel 40 plusser in deze sc
op de enkelsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hebben er zo veel last van
[..]
Zeker zonder broek gaan staan
OK dan is het goed.. Ik was ooit al eens op een KSC meet jaren terug...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de één of andere manier merk ik dat vaker aan mannen![]()
Maar ik maak grapjes he?
hoe gebruik je het eigenlijk?quote:
Thee mag ookquote:
Ik gebruik altijd PI'squote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan is het goed.. Ik was ooit al eens op een KSC meet jaren terug...
opsodemieteren danquote:
Daarom straks mini-overleg met mijn supervisors. Ik hoef geen dossiers meer op te starten. Wel brieven in het systeem gooien, uitprinten, versturen, reacties notuleren en archiveren. Dus brievenfabriek spelen en de lastige telefoontjes te woord moeten staan. Oh well... it pays the rent en je kunt nog immer goed ouwehoeren met collega'squote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat laatste moet je voor zijn. En verder deze baan lekker zien als CV bouwen en 'betaald stagelopen' en ervaring opdoen
Wijfquote:
doe je het staand met zo'n gootjequote:
Volgens mij doet meer als de helft dat nietquote:
Hoeveel jaar geleden?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan is het goed.. Ik was ooit al eens op een KSC meet jaren terug...
Vergeet de warme choco nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thee mag ook
[..]
Ik gebruik altijd PI's
Oh ja joh! Waar?
Nee joh, is oeroude uitdrukkingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe gebruik je het eigenlijk?
Beetje van na mn tijd![]()
Mannen en vrouwen van boven de 50quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Zitten anders ook kinderlozen daar, dus wie noem jij opa en oma?
Ik was 3x gevallen, ziek geweest enzo, niet lekker, flauwvallen en dat 2x op mijn rugquote:
jeetje en na 1 juni??quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, budget is enkel toereikend om ons tot 1 juni aan het werk te houden en das dat.
Dat is wel wat ergerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was 3x gevallen, ziek geweest enzo, niet lekker, flauwvallen en dat 2x op mijn rug![]()
1e keer had ik alleen een blauw oog, tweede keer met bovenkant en achterhoofd tegen muur,
derde keer eerst tegen mijn rug, terugstuiteren en wéér een blauw oog![]()
Ja da's niet zo lekker, maar komt weer goed![]()
Fysio enzo...
ik had m al ge-editquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, is oeroude uitdrukking
Beetje zoals 'joh, zoek het uit' of 'ga toch heen', als iemand uit zijn nek lult of gewoon op moet bokken met zijn praatjes
2,5 persoons bankquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga met zetel en al richting de wc
Mag ik vrolijk aankloppen bij de afdeling WW en krijgt mijn oude werkstek (afdeling handhaving) wellicht een nieuw dossier als ik niet op tijd inlichtingen verstrek aan het UWVquote:
als je dat lekker vindtquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had m al ge-edit![]()
Ik ga m invoeren, doet t vast goed tijdens werk
Nog meer info?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik ben slecht in onthouden en jaatallen.. Was ergens aan zee
40quote:
Geen idee danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
Ik ben slecht in onthouden en jaatallen.. Was ergens aan zee
Dat valt wel mee in verrijking met het hok waar ik zitquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
oh man, jullie zouden mn woonkamer eens moeten zien..
wat een tyfesbende
Was je al kwijtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
Btw hoi ldgben de snelheid niwt meer gewend en zit mobiel dus hou t niet bij
mooi opgevuld dus!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mag ik vrolijk aankloppen bij de afdeling WW en krijgt mijn oude werkstek (afdeling handhaving) wellicht een nieuw dossier als ik niet op tijd inlichtingen verstrek aan het UWV![]()
![]()
Maar das niet erg. Die aantal maanden WW (3 stuks) overbrugt prima tot september wanneer ik als voltijds student aan mijn master ga beginnen![]()
Pur everywhere?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
wat een tyfesbende
haiquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar ksn niemand meer bij nu dus?
Idem hier doordeweeks. En dan issie in het weekend netjes. Rinse and repeatquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
wat een tyfesbende
ben er wel maar beetje langzamer als voorheenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee in verrijking met het hok waar ik zit
[..]
Was je al kwijt
quote:
Bossie en Koen waren er ook geloof ikquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen idee danZal in de tijd zijn dat ik hier niet postte
Was het gezellig?
Ik kom er anders wel gewoon bij liggenquote:
Ik merk het, nou werkt mobiel ook niet echt mee met snelheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben er wel maar beetje langzamer als voorheen
Trustenquote:
Miniquote:
Datquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
En verder deze baan lekker zien als CV bouwen en 'betaald stagelopen' en ervaring opdoen
Ben jij zo klein dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom er anders wel gewoon bij liggen
[..]
Ik merk het, nou werkt mobiel ook niet echt mee met snelheid.
[..]
Trusten
[..]
Mini
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Bossie en Koen waren er ook geloof ik
geeft niks k volg je wel beetje op fb.. met je ondeugende hond hihiquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hai
Ik val er ook maar n beetje half in steeds, maar ach
Daarom, prima tochquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
DatTis een veredelde MBO4-baan waar ze HBO en hoger voor willen hebben. Krijg recente werkervaring, ik kan dik sparen voor mijn masterjaar en ach zoals ik al zei: betaalt de huur beter dan bijstand gaan trekken.
Sorry mijn schuld, de 40+ Fokkers zijn ook veel te snel voor julliequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
Bijna alles is beter als datquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
DatTis een veredelde MBO4-baan waar ze HBO en hoger voor willen hebben. Krijg recente werkervaring, ik kan dik sparen voor mijn masterjaar en ach zoals ik al zei: betaalt de huur beter dan bijstand gaan trekken.
quote:
nee en hij blijft vaak tijdens typen ff hangen ook niet ideaalquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom er anders wel gewoon bij liggen
[..]
Ik merk het, nou werkt mobiel ook niet echt mee met snelheid.
[..]
Trusten
[..]
Mini
Ik neem vrij veel ruimte in zeg maarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna alles is beter als dat
[..]Moet dat dan?
Ja toch, dat dacht ik dus ook. En ik zit die tijd wel uit, weken schieten voorbij dus voor je het weet is het alweer zomer.quote:
Ik zit ook mobiel, nergens last vanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee en hij blijft vaak tijdens typen ff hangen ook niet ideaal
jij spammt gewoon de boel vol...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry mijn schuld, de 40+ Fokkers zijn ook veel te snel voor jullie
Nee. Foto's op Facebook zetten. Altijd handigquote:
Ik niet alleen hoor, maar ik stop er nu meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij spammt gewoon de boel vol...
Zeker Klotequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee en hij blijft vaak tijdens typen ff hangen ook niet ideaal
En dat maakt wat uit?quote:
Trustenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:19 schreef drakin het volgende:
btw, mijn koffie is eindelijk op en ik moet nu naar bed toe van mijn zoons moeder.
Bar heb ik al lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Solique en Miniem waren er ook nog van de vaste mensen die hier posten.
(Ja MPG was er ook, maar die is er vaker niet dan wel meer helaas). Verder waren er Douche_Eendje, KG en volgens mij kwamen Barretje en toenmalige man ook, maar dat weet ik niet meer zeker..
Nog even niet hoor, moet nog zoveel gebeuren hier voor het zomer isquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja toch, dat dacht ik dus ook. En ik zit die tijd wel uit, weken schieten voorbij dus voor je het weet is het alweer zomer.
Dat heb ik gemerkt jaquote:
Post wel op FOK, maar niet meer hierquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Bar heb ik al lang niet meer gezien
Ah nog slimmerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Foto's op Facebook zetten. Altijd handig![]()
Wees blij met een maandje, ik ruim 8 en daar dan voor iets doen, echt te kansloos wat ik moest doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt jaHeb het een maandje gekregen, maar echt: laat maar zitten in het vervolg dat hele Pw-circus
Kan kloppen ik zat in een Drents Dorpquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah nog slimmer
Mijn licht autistische zusje onthoudt altijd gewoon alle data![]()
Ik heb vrijdag nog naar je gezwaaid maar ik zag je niet in je hometown
Dan wordt het echt op elkaar liggen, is niet zo comfortabel tochquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker Klote
[..]
En dat maakt wat uit?
[..]
Trusten
[..]
Bar heb ik al lang niet meer gezien
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan kloppen ik zat in een Drents Dorp
Wel lekker gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan wordt het echt op elkaar liggen, is niet zo comfortabel toch
Smeerse!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
Welterusten slapersik ga brood smeren
Mag Koos er dan wel bij liggen?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
Welterusten slapersik ga overnight oatmeal fixen en slapen
Staat jouw hele hok ook vol met dozen en papier?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee in verrijking met het hok waar ik zit
Neequote:
Denk dat het dan wel heel knus wordtquote:
O.A.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Staat jouw hele hok ook vol met dozen en papier?
nee is voor morgen.. kan ik langer liggenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fixed
+
Donderdagavond richting Grunn: Ilse DeLangemet gevolg
aka Common Linnets treedt op bij Noorderslag. Gratisch op de Grote Markt.
Is voor mij ook voor morgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee is voor morgen.. kan ik langer liggen
OA?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat het dan wel heel knus wordt
[..]
O.A.
Wil je ook het mijne smeren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
Welterusten slapersik ga brood smeren
Jij welquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
@tt mag ik hier toch nog wel koffie drinken
Dan maak je er maar tijd voorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is voor mij ook voor morgen.Heb 's ochtends geen tijd want opstaan, douchen, aankleden en wegwezen. Ontbijten doe ik op het werk
Niet OA maar O.A.quote:
Owquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Drents Dorp is een buurt in EHV![]()
![]()
Met o.a.straatnamen met plaatsnamen uit je raad het nooit...
50+ is ook 40.+quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
@tt mag ik hier toch nog wel koffie drinken
Niet om 07:15 uur 's ochtends als je om 07:45 's ochtends al op kantoor moet wezen. Ik wil graag langzaam opstarten. Kan dat niet thuis, dan maar achter het bureau op het werkquote:
Rozijntjes en amandelen erdoor is lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is voor mij ook voor morgen.Heb 's ochtends geen tijd want opstaan, douchen, aankleden en wegwezen. Ontbijten doe ik op het werk
ik in de auto hihiquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for that!quote:
kom je t ff halen??quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je ook het mijne smeren?
[..]
Jij wel
[..]
Dan maak je er maar tijd voor
[..]
Niet OA maar O.A.
Gezien de reisafstand (10min fietsen) is dat een overbodige luxe hierquote:
De naam Drents Dorp heeft niks met de straten te maken, dat zijn namelijk (voor een deel) plaatsnamen uit Gelderland (Apeldoorn, Doesburg, Elburg, Lochem). Drents Dorp heet zo wat ik me heb laten vertellen, dat Philips daar de huizen onder beheer had en daar voornamelijk mensen die uit Drenthe kwamen huisvestte..quote:
ssssssssssssssssttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:30 schreef Molo het volgende:
Ik zou echt een bak kibbeling lusten nu, met knoflooksaus
Ah ok dan. Echt nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De naam Drents Dorp heeft niks met de straten te maken, dat zijn namelijk (voor een deel) plaatsnamen uit Gelderland (Apeldoorn, Doesburg, Elburg, Lochem). Drents Dorp heet zo wat ik me heb laten vertellen, dat Philips daar de huizen onder beheer had en daar voornamelijk mensen die uit Drenthe kwamen huisvestte..
zo 1 ja.. nog wel..tijd voor nieuwequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gezien de reisafstand (10min fietsen) is dat een overbodige luxe hierWelke auto, die uit je usericon?
Samen halen bij Simonis?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sssssssssssssssstttttttttttttttttttttt
Ikke wel en anders maak ik er tijd voor, net zo als dat ik dan ook mijn eten nog maak.quote:
Ja hoor hoef toch pas om 9 uur te beginnenquote:
Mag ik mee eten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:30 schreef Molo het volgende:
Ik zou echt een bak kibbeling lusten nu, met knoflooksaus
Ligt tegenover het Evoluon. In Strijp dus..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok dan. Echt nog nooit van gehoord![]()
Humor!
Ik ben echt absoluut geen ochtendmens, dus ik ontbijt ook in de auto.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel en anders maak ik er tijd voor, net zo als dat ik dan ook mijn eten nog maak.
[..]
Ja hoor hoef toch pas om 9 uur te beginnen
[..]
Mag ik mee eten?
Gewoon inbreken en de frituur daar aanslingeren?quote:
Teveel aanstaand onderhoud?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo 1 ja.. nog wel..tijd voor nieuwe
Evoluon, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt tegenover het Evoluon. In Strijp dus..
ik zou ook liever altijd om 10:00 beginnen als nachtmens zijndequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben echt absoluut geen ochtendmens, dus ik ontbijt ook in de auto.
9 uur beginnen, mooie tijd wel. Al zou 10 uur nog beter zijn vind ik![]()
En tuurlijk, laat ik Koen wel een derde portie halen
Toch wel met meer dan genoeg knoflooksausquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben echt absoluut geen ochtendmens, dus ik ontbijt ook in de auto.
9 uur beginnen, mooie tijd wel. Al zou 10 uur nog beter zijn vind ik![]()
En tuurlijk, laat ik Koen wel een derde portie halen
Ja dit dus. En dan lange lunchpauze en gewoon 's avonds wat langer doorwerkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou ook liever altijd om 10:00 beginnen als nachtmens zijnde
alleen zeker met kinderen is het dan zo kut dat je ze nauwelijks nog wakker zietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit dus. En dan lange lunchpauze en gewoon 's avonds wat langer doorwerken
Lekkâh!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch wel met meer dan genoeg knoflooksaus
Evoluon , daar ben ik ooit geweest als kind, toen jullie hier nog niet bestondenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt tegenover het Evoluon. In Strijp dus..
bij mijn clubje is het gewoon prima als je maar ongeveer 8 uur per dag draait, wordt niet echt op geschekedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Joosie200 het volgende:
Ach, hier is het vrije inloop tot 9 uur. Maar dan moet je ook aanwezig zijn achter je bureau, pc ingeschakeld en alles. Klaar om an die arbeit te gaan. Vind het zelf gewoon prettiger wat rustiger op te starten dat ik liefst uiterlijk 08:00 er al zit. Dan maar wat snel snel weg van huis. Vrije uitloop vanaf 16:00 uur, zelfde idee. Als je maar je uren haalt per week en je productie er niet onder lijdt
Vrijdag is hier visdagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch wel met meer dan genoeg knoflooksaus
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Evoluon, nooit van gehoord
Ik heb wel eindelijk de burger king aan de Ekkersrijt gevonden vrijdag
Ja daar had ik nog niet zo over nagedacht. Ben heel benieuwd hoe ik dat straks ga doen, structuur en regelmaat enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen zeker met kinderen is het dan zo kut dat je ze nauwelijks nog wakker ziet
De aliens zijn gelandquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Een van de bekendste gebouwen van Eindhoven...
[ afbeelding ]
Jij bent koning geweest???quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Evoluon , daar ben ik ooit geweest als king, toen jullie hier nog niet bestonden
Incoming anal probes!!!quote:
een anal probe?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Incoming anal probes!!!
Nooit gezien dat ding
Wat moet ik onder de rivieren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Incoming anal probes!!!
Nooit gezien dat ding
Moet je een keer gaan eten bij de Mac Noord-Brabantlaan, dicht bij de snelweg ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Incoming anal probes!!!
Nooit gezien dat ding
Eerste aflevering van South parkquote:
Koning, keizer, admiraal, slapen moeten we allemaalquote:
Ik vind Mac eten viesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je een keer gaan eten bij de Mac Noord-Brabantlaan, dicht bij de snelweg ook
Tegenwoordig inderdaad niet meer echt van Philipsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |