Trusten fietsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
Ik moet maar eens gaan slapen. 5:55 weer het wekkertje.
Slaap lekker fietsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
Ja, 5 minuten lopen bij mijn woning vandaan. Hoe ironischquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]We zullen zien
Waren er niet vandaag in die prachtige stad mensen overhoop geschoten?
Het zit nu lastig, vooral voor mij. Zij voelt namelijk niet meer wat ik nog wel voor haar voel maar het is niet dat we de vriendschap niet kwijt willen. Daarom lastig.quote:
Nee dit is de koffie sc.quote:
ik moet rond 9:00 in Beilen zijn, kan dus ook niet te laat vertrekkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
Nooooooooooooooooooooooooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dit is de koffie sc.
Maar nu met 40 plussers
wrijf het maar inquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
.ik kan delen... en voor crv hier is zijn we jaren verder...
Weet je wat pas arrogant is, als je mij met mezelf gaat vergelijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant. Ik ben gewoon de beste, mooiste en de knapste!
Trustenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NooooooooooooooooooooooooooIk ben nog lang geen 40 ja! Noem je me nu oud?
noem je mij oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Prachtstadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 5 minuten lopen bij mijn woning vandaan. Hoe ironisch
wat een tijd.. ik vind half 8 al vroeg... slaap lekker!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
De ben je toch zelf ook al jarenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dit is de koffie sc.
Maar nu met 40 plussers
[..]
Er komen in het 40 + deel vaak genoeg 40 - mensjes hoor, Spezz zie ik er regelmatig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
[..]
Ik ben nog geen 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dat het veel scheelt
![]()
quote:
quote:
hier een uur eerderquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef fietsie het volgende:
quote:
Anders ga je er serieus op inquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Er komen in het 40 = deel vaak genoeg 40 - mensjes hoor, Spezz zie ik er regelmatig.
Ik moet er regelmatig om 6 uur uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat een tijd.. ik vind half 8 al vroeg... slaap lekker!
gewoon crospostenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders ga je er serieus op in![]()
Marijke woont er dus ......quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FF zonder dolle, hoe kut is dat Zwolle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hmm, verschil in beleving tussen jouw vriendin en hoe jouw perceptie er bij was. Maar als zij dan ook nog met jouw ex gaat is het dubbel prijsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ze zei dat ze dat gelijk had gezegd omdat t onderzoek lang duurde.. maar ze vroeg wel een andere vriendin mee naar t ziekenhuis.. dus dubbel voor moi. Maar ja ik ben ook een wrak momenteel die overal aan twijfelt en negatief denkt dus ligt ook aan mij.. hoe is t met jou?
Was goed in Frans, maar jarenlang later blijft het bij goed Frans kunnen begrijpen, lezen maar zo vloeiend spreken? Quelle horreur!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan echt geen frans.. paar losse woorden en dan houd het op..
Zwolle is tofquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FF zonder dolle, hoe kut is dat Zwolle?
oh jee klote... moeten we misschien straks samen op jacht... niet toffquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zit nu lastig, vooral voor mij. Zij voelt namelijk niet meer wat ik nog wel voor haar voel maar het is niet dat we de vriendschap niet kwijt willen. Daarom lastig.
Anders slaap je niet meer?quote:
Waar?quote:
Je hebt ons wel uitgenodigd, maar ik hou het bij een glaasje water vandaagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef drakin het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik koffie halen zou
Volgens mij ben ik er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwolle is tofFijne stad
Enige nadeel is de Biblenelt waarmee we omringd worden
Waarom eten wij geen sushi morgen!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:55 schreef Koen66 het volgende:
ik had morgenavond best in Zwolle kunnen daten
Mooie tijd om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet er regelmatig om 6 uur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |