Ja, héél gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen, is echt een leuk klein schilderijtje.
Mooi beessie staat eropquote:
Ik heb deze liever, ook buiten vind ik het echt heel byzonder deze tegen te komen. Maar dat is maar 1 keer gebeurd.quote:
wat is het voor een vogel dan als het geen kraai is?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb deze liever, ook buiten vind ik het echt heel byzonder deze tegen te komen. Maar dat is maar 1 keer gebeurd.
ja wat is het nou?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is maar 1 familie van de kraai die nog groter is dan de kraai.
Je weet niet hoe de grootste kraaiachtige heet?quote:
quote:
Die heb ik bij mijn bedquote:
Ze werden gehouden voor de kleurige papegaai populair werd omdat je raven woordjes kon leren zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHH is ook zo...![]()
ook een beetje eng
Ik heb dat wel vaker gelezn, dat zijn toch die beestjes die glimmende dingetjes verzamelen en soms het geluid van een mobiele telefoon nadoenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze werden gehouden voor de kleurige papegaai populair werd omdat je raven woordjes kon leren zeggen.
Ik vind raven hele byzondere en inteliggente dieren.
Ze komen wereldwijd in sprookjes en verhalen terug.
Is dat niet een Ekster wat je bedoeld met die glimmende dingetjes? Al hoewel volgens mij iedere vogel wel gecharmeerd is van glinsterende dingetjes.... Parkiet die ik had, was er ook gek op, inclusief bestekquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker gelezn, dat zijn toch die beestjes die glimmende dingetjes verzamelen en soms het geluid van een mobiele telefoon nadoen![]()
Ik heb ooit ergens gelezen dat iemand dacht dat zijn telefoon steeds afging maar dat die vogel dat nadeedvolgens mij was dat een raaf
Die glimmende dingen staan vooral eksters om bekend, maar eksters zijn ook een kraaiachtige.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker gelezn, dat zijn toch die beestjes die glimmende dingetjes verzamelen en soms het geluid van een mobiele telefoon nadoen![]()
Ik heb ooit ergens gelezen dat iemand dacht dat zijn telefoon steeds afging maar dat die vogel dat nadeedvolgens mij was dat een raaf
o ja, die glimmende dingetjes is weer een eksterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat niet een Ekster wat je bedoeld met die glimmende dingetjes? Al hoewel volgens mij iedere vogel wel gecharmeerd is van glinsterende dingetjes.... Parkiet die ik had, was er ook gek op, inclusief bestek
http://filmpjevandedag.nl/12154/quote:Maar nog leuker: de raaf kan geluiden uit zijn omgeving imiteren, waaronder de menselijke stem.
Ja zulke filmpjes ken ik, maar hij heeft toch net een andere toon dan zij heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, die glimmende dingetjes is weer een eksteris ook zo
![]()
maar de Raaf is van de gluidjes
[..]
http://filmpjevandedag.nl/12154/
Ah gossie, zo'n beestje hoort lekker in de tropen, maar als ik het zo zie zou ik er ook eentje willenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:28 schreef Mickeys het volgende:
Om in de vogelarij te blijven.... even een "happy" filmpje.... ben er nog niet uit welke naam ik deze moet geven... ergens iets tussen "Happy Feet" en "Stampertjuh"
Mee eens, maar misschien is deze wel in gevangenschap geboren. Hij springt in ieder geval wel vrij rond en hij ziet er best happy uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah gossie, zo'n beestje hoort lekker in de tropen, maar als ik het zo zie zou ik er ook eentje willenmaar ik zal het nooit doen dat dan weer niet anders had ik hier een dierentuin gehad
Albino's?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja zulke filmpjes ken ik, maar hij heeft toch net een andere toon dan zij heeft.
Alleen nog nooit een raaf gezien met een wit puntje aan de snavel een een witte band in de nek.
Ik ken wel witte raven.
Ik geloof niet dat die beestjes zich voortplanten in gevangenschap, of ik moet me vergissenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mee eens, maar misschien is deze wel in gevangenschap geboren. Hij springt in ieder geval wel vrij rond en hij ziet er best happy uit.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:31 schreef drakin het volgende:
Raven kunnen ook goed puzzels oplossen:
Jawel, zijn speciale fokkerijen voor, juist om te voorkomen dat ze uit het wild gehaald worden. Maar het fokken is nogal erg moeilijk. Een inmiddels overleden oom van mij heeft het geprobeerd toen met zijn papegaaien... resultaat: niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die beestjes zich voortplanten in gevangenschap, of ik moet me vergissen
quote:
quote:Incidenteel komen er ook bij de raaf deels tot geheel witte exemplaren voor. Hier is sprake van een recessieve mutatie die partieel of complete pigmentremming in huid, veren en oogpigmenten veroorzaakt. Witte raven hebben een minder grote kans om in het wild lang te leven. Door hun opvallende verschijning worden ze door hun prooi eerder ontwaard en tevens hebben ze door het ontbreken van pigmentlagen in de ogen een sterk verminderd gezichtsvermogen bij daglicht waardoor ze minder goed in staat zijn voedsel te vergaren. Het begrip witte raaf is ook in het algemeen spraakgebruik opgenomen en betekent een zeer zeldzame verschijning, direct gerelateerd aan de zeldzaamheid van het dier.
Ja, erg mooi, maar helaas zo'n kleine overlevingskans.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Albino dus![]()
[ afbeelding ]
http://www.flabber.nl/lin(...)e-albinodieren-20130
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haken, 164 van deze lapjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow tof, hoe maak je die?
Haken, breien, kantklossen, punniken. lucetten?
Witte walvissen zie ik wel daar op die webstie en dezequote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, erg mooi, maar helaas zo'n kleine overlevingskans.
Bij dolfijnen dacht ik is de albino weer knalroze
roze albino'squote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Witte walvissen zie ik wel daar op die webstie en deze
[ afbeelding ]
Wauw toch?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
roze albino's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dees! ik zag je bijna over het hoofd, aan alle kanten kwootalarmsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Maar even naar hier meegenomen
[..]
Haken, 164 van deze lapjes.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het wol is, niet kantquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees! ik zag je bijna over het hoofd, aan alle kanten kwootalarms
Volgens mij had ik die lapjes hier al eerder gepost, want ze stonden al in Imgurquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees! ik zag je bijna over het hoofd, aan alle kanten kwootalarms
Dan heb ik ze nu misschien voor de 2e keer wel gezien, komt me wel bekend voorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die lapjes hier al eerder gepost, want ze stonden al in Imgur![]()
Maar Drakin vroeg in het Fok!plek-topic wat die lapjes waren.
Ja ik had de lapjes al eens gezien en ik zag hetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die lapjes hier al eerder gepost, want ze stonden al in Imgur![]()
Maar Drakin vroeg in het Fok!plek-topic wat die lapjes waren.
Dat was denk ik toen jij over je lampenkap vertelde. Hoe is het daarmee?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb ik ze nu misschien voor de 2e keer wel gezien, komt me wel bekend voor
ehhhhquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was denk ik toen jij over je lampenkap vertelde. Hoe is het daarmee?
Er staat mij bij dat je voor een winkel of een winkelcentrum een lampenkap zou zou maken, maar misschien heb ik het gedroomd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:16 schreef drakin het volgende:
Ik vraag me nu echt af welke lampekap je bedoelt, ik heb geen (zelfgemaakte?) lampekappen hier.
Of ben ik ooit iets van plan geweest misschien?
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaaf, ik ben vorige week weer eens gaan breien. Wordt een lampekap voor zo'n buitenlamp in een winkelstraat.
O ja, ik dacht een lampekap hier in huis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat mij bij dat je voor een winkel of een winkelcentrum een lampenkap zou zou maken, maar misschien heb ik het gedroomd.
Dat is nog best veel bijbetalen! Dat kun je ook zo uitzoeken in een winkel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:57 schreef FANN het volgende:
Mijn zus heeft 3 volle boekjes voor me![]()
http://www.ah.nl/bestek?n(...)me=spaaractie#bestek
ik denk dat ik het dinerbestek dan maar neem, dat heb ik 3 van alles...
of messen... ik weet nog niet![]()
zelf wil ze niet, want ze heeft al van alles het beste, ze heeft voor mij gespaard, wist ik helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |