SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 12-01-2016 21:46:06 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja ik had al wat rondgezocht. Ondertussen toch een gevonden. 5 minuutjes wandelen, wel redelijk prijzig maar dat houdt ook een bepaald soort volk buiten de deur. En ze gaan binnenkort uitbreiden, heb het juist eens gezien: een nieuwe zaal met vier bench stations, twee cable dingen, een stel powercages, bumperplates, zo'n vloer waarop je shit kunt laten vallen, etc.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding(...)hardcore-gym.303974/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja ik had al wat rondgezocht. Ondertussen toch een gevonden. 5 minuutjes wandelen, wel redelijk prijzig maar dat houdt ook een bepaald soort volk buiten de deur. En ze gaan binnenkort uitbreiden, heb het juist eens gezien: een nieuwe zaal met vier bench stations, twee cable dingen, een stel powercages, bumperplates, zo'n vloer waarop je shit kunt laten vallen, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Die chick kan i.i.g. nog wel een topic mee.quote:
Als je jezelf op de AIVD-monitoringslijst wil plaatsen, moet je even in dat topic reageren idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef fathank het volgende:
WGR / het zwaarste wapen in Nederland
Wat een figuren
Haha, internethelden die denken dat ze met een kek mes plots Rambo zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef fathank het volgende:
WGR / het zwaarste wapen in Nederland
Wat een figuren
Jaaa, een vd smerigste dingen uit de geneeskunde. Nooit irl gezien, mijn smerigste tumor was een mee-eter van 20 cm doorsnee. Op de schouder. Dat mens wilde er niet mee naar de dokter, dus kwam pas bij ons op tafel toen er bloed uit spoot.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Champy het volgende:
Hey Clumsy
http://www.iflscience.com(...)y-his-parasitic-twin
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, internethelden die denken dat ze met een kek mes plots Rambo zijn.
En als er dan een inbreker is, snijden ze zichzelf de keel door omdat ze niet met het ding om kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaa, een vd smerigste dingen uit de geneeskunde. Nooit irl gezien, mijn smerigste tumor was een mee-eter van 20 cm doorsnee. Op de schouder. Dat mens wilde er niet mee naar de dokter, dus kwam pas bij ons op tafel toen er bloed uit spoot.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaa, een vd smerigste dingen uit de geneeskunde. Nooit irl gezien, mijn smerigste tumor was een mee-eter van 20 cm doorsnee. Op de schouder. Dat mens wilde er niet mee naar de dokter, dus kwam pas bij ons op tafel toen er bloed uit spoot.
Op Reddit zingt er zo'n verhaal rond van een junk met een fistula/abces in het perineum. Een van de vieste dingen die ik ooit gelezen heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goede chickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |