Geil.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Goedemorgen liefjes. Groengele bagger tot diep in de krochten van het KNO-stelsel
Eet smakelijk
Ff bakkie pleur doen om dat beeld te vergeten. Mogguhquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Goedemorgen liefjes. Groengele bagger tot diep in de krochten van het KNO-stelsel
Eet smakelijk
Lekker je neus ophalen en op de brokjes kauwen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Eet smakelijk
Ga je vliegeren?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff bakkie pleur doen om dat beeld te vergeten. Mogguh
Hij had een date met mij kunnen hebbenquote:
Briljant gecast ook imo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zoveel kippenvel momenten, niet normaal meer.
En balen toen ie afgelopen was, geef mij deel 2
Tsja ik zou het wel weten, vliegeren of een date met een geil verkouden grietje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij had een date met mij kunnen hebben
Beterschapquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Eet smakelijk
Ja vastquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij had een date met mij kunnen hebben
Dank jequote:
quote:
Veel burning bush drinkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank je
Niet echt nodig verder hoor, ben al weeeeeeeeeeeeeken soort van verkouden. Geen klachten behalve volle gaten
Voor een kopje koffie? Surequote:
Have fun!quote:
Burning whut?quote:
Burning bush. 1/3 Ierse whisky, 2/3 gloeiend hete thee, grote dot honing en schijfje citroen erin. Als ik een griepje op voel komen, of ik ben snotverkouden, het helpt als een tierelierquote:
Ik denk dat ik doodga danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Burning bush. 1/3 Ierse whisky, 2/3 gloeiend hete thee, grote dot honing en schijfje citroen erin. Als ik een griepje op voel komen, of ik ben snotverkouden, het helpt als een tierelier
Ik heb net onder de douche echt alles leeg staan snuiten. Binnen 5 minuten zit het weer vol. Ik heb het opgegevenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Burning bush. 1/3 Ierse whisky, 2/3 gloeiend hete thee, grote dot honing en schijfje citroen erin. Als ik een griepje op voel komen, of ik ben snotverkouden, het helpt als een tierelier
1/3? Das een normale hoeveelheid als je het mixt met een non alcoholische drank hoor. Bacardi coke, irish coffee, gin tonic, allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik doodga dan
zoveel sterke drank
Werkt echt voor mijquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb net onder de douche echt alles leeg staan snuiten. Binnen 5 minuten zit het weer vol. Ik heb het opgegeven
Als is verlichting voor een kort moment ook al fijn
Ik vraag me altijd af hoe het mogelijk is dat een mens zoveel snot in zich kan hebben, wordt dat snel aangemaakt in de tussentijd dat het je lichaam verlaat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb net onder de douche echt alles leeg staan snuiten. Binnen 5 minuten zit het weer vol. Ik heb het opgegeven
Als is verlichting voor een kort moment ook al fijn
Zo erg is het niet, qua ziek zijn dus he. Alleen irritant, en in de loop van de dag hoofdpijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werkt echt voor mijTwee ervan na een hete douche en dan naar bed en de volgende dag is het over.
Ja, verbaas ik me ook over. Net gesnoten, voel je het alweer lopenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het mogelijk is dat een mens zoveel snot in zich kan hebben, wordt dat snel aangemaakt in de tussentijd dat het je lichaam verlaat?
Ik heb vogeltjes in de tuinRoodborstje en koolmeesjes. En een dikke merel.
Ja nahja ik zeg nietsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1/3? Das een normale hoeveelheid als je het mixt met een non alcoholische drank hoor. Bacardi coke, irish coffee, gin tonic, allemaal hetzelfde.
Ik heb 2 nestkastjes hangen. 1 van de vorige bewoners (gelijk schoongemaakt) en 1 van de makelaar die we hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, verbaas ik me ook over. Net gesnoten, voel je het alweer lopen
Gauw een nestkastje ophangen
Vogeltjes
Yo Dre, I've got something to say. Bij die liveshow in Detroid. Fucking nice.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zoveel kippenvel momenten, niet normaal meer.
En balen toen ie afgelopen was, geef mij deel 2
Prachtscene was datquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yo Dre, I've got something to say. Bij die liveshow in Detroid. Fucking nice.
Cutequote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 nestkastjes hangen. 1 van de vorige bewoners (gelijk schoongemaakt) en 1 van de makelaar die we hebben gehad.
Ja tofquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Cute
Ik hoop ook weer op een nestje dit jaar. Zo gezellig at gekwetter
Als ze maar niet in de volle zon hangen. En liefst het gaat uit de wind.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tofvind het altijd leuk om te zien hoe ze dan af en aanvliegen met takjes en voedsel.
Ik weet niet of de huisjes erg gunstig hangen heb niet echt een goed alternatief. Dus ik ga het zien.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:31 schreef rhubarbje het volgende:
Behalve als je iets wil regelen bij je lokale gemeente
Ik kan echt niet zonder m'n neusdruppels.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:25 schreef MissMSX het volgende:
Ja, verbaas ik me ook over. Net gesnoten, voel je het alweer lopen
Ik heb gister voor het eerst zoiets gebruikt, maar de hele dag een smerige smaak in m'n mond en vandaag dus echt gelig snot. Dat was gisteren nog nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder m'n neusdruppels.
En alleen Otrivin duo doet het echt goed. Die zoutoplossingen zijn onzin.
Het is toch gewoon water, met zout en eucalyptus? Hoe kun je daar verslaafd aan raken?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:50 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer het wel weinig te gebruiken overigens. Je kunt er verslaafd aan raken en het is niet zo goed voor je. Maar zeker voor het slapen heb ik het wel nodig. Want als m'n neus dicht zit, word ik echt helemaal gek.
Ik ken wel iemand die het teveel had gebruikt en er toen iets in de neus beschadigd was oid. Moest het iig permanent blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is toch gewoon water, met zout en eucalyptus? Hoe kun je daar verslaafd aan raken?![]()
Nee, dat is faal neusspray. Die doet niets. De goede is lekker chemisch.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is toch gewoon water, met zout en eucalyptus? Hoe kun je daar verslaafd aan raken?![]()
Dit heeft niets met grammarnazisme te maken maar met vijfde klas lagere school, je moeder dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:01 schreef K44S het volgende:
Voor de Grammanazi's onder ons.
Elke keer betrap ik mensen en mezelf op het gebruik: "ik wil, hij wilt".
Ma zeg:'wilt kan niet.... hij WIL'
Heb ik nou gelijk of ma lief? Google zegt ook wil. Toch zie ik het verdomd vaak voor bij komen.
Toen ik vorige week in de bios naar StarWars keek... zelfs toen zag ik dus deze taalfout.quote:
Verklaring:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:01 schreef K44S het volgende:
Voor de Grammanazi's onder ons.
Elke keer betrap ik mensen en mezelf op het gebruik: "ik wil, hij wilt".
Ma zeg:'wilt kan niet.... hij WIL'
Heb ik nou gelijk of ma lief? Google zegt ook wil. Toch zie ik het verdomd vaak voor bij komen.
Vandaar dat er zo veel mensen zijn die deze schrijffout makenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft niets met grammarnazisme te maken maar met vijfde klas lagere school, je moeder dus
Had ik dus ook gevonden. Alsnog twijfelde ikquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verklaring:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-klant-wil-wilt-kwaliteit
Omdat mensen steeds dommer worden. Leren ze het kunstje: stam+t en gaan dat vervolgens overal op toepassenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Toen ik vorige week in de bios naar StarWars keek... zelfs toen zag ik dus deze taalfout.
Gelukkig ben ik een grammarnaziquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:03 schreef Myraela het volgende:
In posts gericht aan grammarnazi's moet je overigens wel iets minder fouten maken hoor.
Nederland wort steeds dommerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Vandaar dat er zo veel mensen zijn die deze schrijffout maken
waaromquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Had ik dus ook gevonden. Alsnog twijfelde ik
Dat laatste is 'luiigheid'. Het eerste is gewoon echt dom een trucje volgen."Ja, maar het is toch altijd stam+t?"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
'Hij wilt' valt wel onder de categorie me/mijn eens/is. Wat mij betreft
Omdat ik altijd gelijk wilt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waaromdie weten heus wel waar ze het over hebben
uit dialect? Merk het in bepaalde streken meer dan in andere. Hier in Brabant is ie vrij zeldzaam. Maar dat is misschien omdat wij elke t op het eind weghalenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap ook echt niet waar deze collectief gemaakte fout vandaan komt. Zag ik vroeger nooit. Heb het nog nooit iemand horen zeggen.
weet ik niet hoor... volgens mij komt 'hij wilt' vooral voor bij mensen die 'me moeder' zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste is 'luiigheid'. Het eerste is gewoon echt dom een trucje volgen."Ja, maar het is toch altijd stam+t?"
Zou kunnen ja. Dat internet dit soort wanstaltigheden extra ver en snel verspreidt...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uit dialect? Merk het in bepaalde streken meer dan in andere. Hier in Brabant is ie vrij zeldzaam. Maar dat is misschien omdat wij elke t op het eind weghalen
En waarom zouden ze dat ook niet doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat mensen steeds dommer worden. Leren ze het kunstje: stam+t en gaan dat vervolgens overal op toepassen
Geef je adres maarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een kopje koffie? Sure
Niet goed genoeg?
Ja, maar dat zijn sowieso al meestal niet de meest slimme mensen en dan zijn grammaticaregels best moeilijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik niet hoor... volgens mij komt 'hij wilt' vooral voor bij mensen die 'me moeder' zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |