Geil.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Goedemorgen liefjes. Groengele bagger tot diep in de krochten van het KNO-stelsel
Eet smakelijk
Ff bakkie pleur doen om dat beeld te vergeten. Mogguhquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Goedemorgen liefjes. Groengele bagger tot diep in de krochten van het KNO-stelsel
Eet smakelijk
Lekker je neus ophalen en op de brokjes kauwen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Eet smakelijk
Ga je vliegeren?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff bakkie pleur doen om dat beeld te vergeten. Mogguh
Hij had een date met mij kunnen hebbenquote:
Briljant gecast ook imo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zoveel kippenvel momenten, niet normaal meer.
En balen toen ie afgelopen was, geef mij deel 2
Tsja ik zou het wel weten, vliegeren of een date met een geil verkouden grietje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij had een date met mij kunnen hebben
Beterschapquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Eet smakelijk
Ja vastquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij had een date met mij kunnen hebben
Dank jequote:
quote:
Veel burning bush drinkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank je
Niet echt nodig verder hoor, ben al weeeeeeeeeeeeeken soort van verkouden. Geen klachten behalve volle gaten
Voor een kopje koffie? Surequote:
Have fun!quote:
Burning whut?quote:
Burning bush. 1/3 Ierse whisky, 2/3 gloeiend hete thee, grote dot honing en schijfje citroen erin. Als ik een griepje op voel komen, of ik ben snotverkouden, het helpt als een tierelierquote:
Ik denk dat ik doodga danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Burning bush. 1/3 Ierse whisky, 2/3 gloeiend hete thee, grote dot honing en schijfje citroen erin. Als ik een griepje op voel komen, of ik ben snotverkouden, het helpt als een tierelier
Ik heb net onder de douche echt alles leeg staan snuiten. Binnen 5 minuten zit het weer vol. Ik heb het opgegevenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Burning bush. 1/3 Ierse whisky, 2/3 gloeiend hete thee, grote dot honing en schijfje citroen erin. Als ik een griepje op voel komen, of ik ben snotverkouden, het helpt als een tierelier
1/3? Das een normale hoeveelheid als je het mixt met een non alcoholische drank hoor. Bacardi coke, irish coffee, gin tonic, allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik doodga dan
zoveel sterke drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |