quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel slapeloos, maar niet op die manier
Ik ben net klaar met sporten. Te veel endorfinequote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel slapeloos, maar niet op die manier
Ik heb ook net "gesport". Huuuh, gigantisch terugval sinds ik werk. Maar m'n benen, zaag ze erafquote:Op maandag 11 januari 2016 22:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met sporten. Te veel endorfine
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb ook net "gesport". Huuuh, gigantisch terugval sinds ik werk. Maar m'n benen, zaag ze eraf
Die zitten toch alleen maar in de wegquote:Op maandag 11 januari 2016 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb ook net "gesport". Huuuh, gigantisch terugval sinds ik werk. Maar m'n benen, zaag ze eraf
Iehlquote:Op maandag 11 januari 2016 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zitten toch alleen maar in de weg
Ik doe alsof ik dit nooit gelezen heb, ok?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zitten toch alleen maar in de weg
Aan de andere kant, geef'm eens ongelijk.quote:
Beter idee! Ik heb muziek aangezet. Ik zing nogal vals namelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hele nacht tralalala doen dus
Kijk, slim van je. Gewoon beetje muziek luisteren is altijd lekkerquote:Op maandag 11 januari 2016 23:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter idee! Ik heb muziek aangezet. Ik zing nogal vals namelijk.
Ik vind die andere echt heerlijkquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Faxie, even serieus he. Ben jij in mijn oude flatje getrokken? Daar hangen nu ineens 2 enorme vliegers aan de muur...
Waar zouden we zijn zonder Sherlock?quote:
De goedkoopstequote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:21 schreef Fripsel het volgende:
Via welke site zouden jullie een vakantie naar Barcelona boeken?
Zolang het geen kooi aan het einde van het spoor is mogen we niet klagen in ons wereldjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze zouden een kooi om het treinspoor moeten bouwen.
Te diep zo zonder koffie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het geen kooi aan het einde van het spoor is mogen we niet klagen in ons wereldje
Ja, da begreep ik er wel uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spitsuur is het beste tijdstip om voor een trein te stappen.
Tussen leiden centraal en Schiphol geen treinverkeer tot 9 uur.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, da begreep ik er wel uit eigenlijk.
Zie net dat NOI ontregeld is, kak.
Hoorde het op Den Haag Centraal. Aanrijding met een persoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tussen leiden centraal en Schiphol geen treinverkeer tot 9 uur.
Lolaquote:
Oh hm, ik moet naar DH HS. Net gaf 9292 aan dat vanuit Leiden ook vervalt, maar nu weer niet. Handuuug.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tussen leiden centraal en Schiphol geen treinverkeer tot 9 uur.
Ga er maar vanuit dat er niks rijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh hm, ik moet naar DH HS. Net gaf 9292 aan dat vanuit Leiden ook vervalt, maar nu weer niet. Handuuug.
Geen zin om via centraal te gaan, ik kijk wel even dalijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er niks rijd.
Insgelijksquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:35 schreef FrauMilena het volgende:
Treinen rijden weer. 👍 Fijne dag allemaal
Bro Barbquote:
Via de site van de accommodatie zelf.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:21 schreef Fripsel het volgende:
Via welke site zouden jullie een vakantie naar Barcelona boeken?
Jummyquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Goedemorgen liefjes. Groengele bagger tot diep in de krochten van het KNO-stelsel
Eet smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |