Luh luh luh luh Lokaquote:Op maandag 11 januari 2016 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
Had je toch bijna een naamtopic te pakken Loka
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze jou zonder broekje zou willen zien, zou ik dat uiteraard goedkeuren.
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel een uitzondering toch.
Biwijfjesquote:
Als je goed bent in aftrekken, dan wordt het pas een kleffe bende.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ja gatverdamme, wat een kleffe bende weer.
Ik ben nogal blij en daarmee klef de laatste dagen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ja gatverdamme, wat een kleffe bende weer.
Ben je verliefd?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben nogal blij en daarmee klef de laatste dagen.
Erg is dat he?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben nogal blij en daarmee klef de laatste dagen.
Toe maarquote:Op maandag 11 januari 2016 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verliefd is nog wat een te groot woord hoor.Maar date en ik hebben het best wel gezellig.
Ja nouja, waarschijnlijk vind ik volgende week mannen weer stom ofzo.quote:
Wat leukquote:Op maandag 11 januari 2016 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verliefd is nog wat een te groot woord hoor.Maar date en ik hebben het best wel gezellig.
Ja, nogal. Ziekenhuizen, blegh. Maar goed, ze hebben prima voor me gezorgd, daar niet van.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah fijn Feer.
Ben je vast ook wel aan toe nu.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel leuk voor jeDat dan weer wel
Wow.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja nouja, ik ben dus wat huiverig gezien slechte ervaringen uit het verleden. Dus ga er maar gewoon vanuit dat het tijdelijk is en er geen serieuze relatie uit gaat komen, dan kan het alleen maar meevallen.
Of zoals mijn collega zei 'als je er blauwe plekken en spierpijn aan over houdt, weet je dat het een goede avond is geweest'.Toepasbaar op zowel dates als stapavonden, schijnbaar.
Haar quote he, niet de mijne!quote:Op maandag 11 januari 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
Blauwe plekken en spierpijn?
Jeetje. Had dit niet achter je gezocht hoor bambi.
Ik maak helaas niet zo heel veel mee. Hoewel dat ook wel een goed teken is natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
En gezien hoe weinig ik gewend ben vond ik zelf de spierpijn ook niet zo verrassend.
Aaaaanyway, iets met topickill, heeft iemand nog iets leuks beleefd vandaag?
Agent kwam vandaag weer langs, omdat een van mijn leerlingen weer iets illegaals had gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
En gezien hoe weinig ik gewend ben vond ik zelf de spierpijn ook niet zo verrassend.
Nee, het is maandagquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh meh, dat klinkt naar, vooral als het vaker gebeurt! Wat voor dingen spelen er dan zoal?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Agent kwam vandaag weer langs, omdat een van mijn leerlingen weer iets illegaals had gedaan.
Beetje deprimerend hun gedrag.
Hoe lang ben je hier nog ongeveer zoet mee denk je, voordat je weer redelijk normaal kan functioneren?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak helaas niet zo heel veel mee. Hoewel dat ook wel een goed teken is natuurlijk.
Ja nouja, je weet het niet.quote:
Sowieso een week. Denk ik. Ligt er ook aan of het beter blijft gaan. Maar de antibiotica is nog zeker een week lang. Dan controle op de polikliniek.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh meh, dat klinkt naar, vooral als het vaker gebeurt! Wat voor dingen spelen er dan zoal?
[..]
Hoe lang ben je hier nog ongeveer zoet mee denk je, voordat je weer redelijk normaal kan functioneren?
[..]
Ja nouja, je weet het niet.
Je weet wat er na een aantal jaar gebeurt met meisjes die een fatsoenlijke opvoeding hebben genoten toch?quote:
Owja stom van mequote:Op maandag 11 januari 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet wat er na een aantal jaar gebeurt met meisjes die een fatsoenlijke opvoeding hebben genoten toch?
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet wat er na een aantal jaar gebeurt met meisjes die een fatsoenlijke opvoeding hebben genoten toch?
Mehhh. Ik heb het in mijn onbewuste hiatus een beetje gemist, maar wat speelde er nu precies?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso een week. Denk ik. Ligt er ook aan of het beter blijft gaan. Maar de antibiotica is nog zeker een week lang. Dan controle op de polikliniek.
Faxie zou haar geven als hij de kans hadquote:
Gefeliciteerd, je wordt dementquote:Op maandag 11 januari 2016 21:30 schreef Fripsel het volgende:
Mijn fysio weet beter dan ik wanneer ik m'n haar heb geverfd
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:30 schreef Fripsel het volgende:
Mijn fysio weet beter dan ik wanneer ik m'n haar heb geverfd
Neequote:Op maandag 11 januari 2016 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zal ik nog mijn nagels gaan lakken?
Ik heb gehoord dat ik op kennismakingsgesprek mag komenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Toff! Wat voor werk?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik op kennismakingsgesprek mag komenIk had een capaciteitentest gedaan en de uitslag was goed
Oh nvm, mijn wattenschijfjes zijn op dus het kan helemaal niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan je deze mening ook onderbouwen?
Junior tester bij een bedrijf in Eindhovenquote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik op kennismakingsgesprek mag komenIk had een capaciteitentest gedaan en de uitslag was goed
Top, succes kerel!quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerst soppen, dan lakkenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan je deze mening ook onderbouwen?
Ben je weer werkloos?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof zeg!quote:Op maandag 11 januari 2016 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Junior tester bij een bedrijf in Eindhoven
quote:
quote:
Thanks!quote:
Ja, nu nog een goede motivatie-speech geven bij dat bedrijf om ervoor te zorgen dat ze me wel moeten aannemenquote:
Nee.quote:
quote:
Dat kan jij wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, nu nog een goede motivatie-speech geven bij dat bedrijf om ervoor te zorgen dat ze me wel moeten aannemen![]()
It's so sad it isn't even funnyquote:
Thanksquote:
Dat moet wel goed komen danquote:Op maandag 11 januari 2016 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, nu nog een goede motivatie-speech geven bij dat bedrijf om ervoor te zorgen dat ze me wel moeten aannemen![]()
Uiteraard. Blijkbaar kan ik mezelf goed verkopen en al datquote:
Wat voor pijn?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom nog even een keer zeuren hier dat ik pijn heb. Sorry voor het zeuren.
Jij had verkoper moeten wordenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Blijkbaar kan ik mezelf goed verkopen en al dat
Buikpijn. Gynaecoloog zei na twee maanden dat het blaasontsteking was maar heb nu de antibioticakuur bijna af en voel het nog ongeveer hetzelfde.quote:
Is een gave tochquote:Op maandag 11 januari 2016 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Blijkbaar kan ik mezelf goed verkopen en al dat
Mehh, klinkt heel naar! Vervelend ook als de oorzaak zo onduidelijk is.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Buikpijn. Gynaecoloog zei na twee maanden dat het blaasontsteking was maar heb nu de antibioticakuur bijna af en voel het nog ongeveer hetzelfde.
Ja, heb ook al echo's gehad enzo. Fantastisch als ze allemaal dingen ontdekken die mis zijn maar het meest irritante gaat niet overquote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mehh, klinkt heel naar! Vervelend ook als de oorzaak zo onduidelijk is.
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb ook al echo's gehad enzo. Fantastisch als ze allemaal dingen ontdekken die mis zijn maar het meest irritante gaat niet over
Kusje op je pijnquote:Op maandag 11 januari 2016 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom nog even een keer zeuren hier dat ik pijn heb. Sorry voor het zeuren.
Misschien ook gewoon een beetje te druk bezig geweest vandaag. Gaat morgen vast wel weer oke, want in het weekend ging het wel best goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Modern medicine people, discovering issues you never knew existed. Beeetje jammer ja.
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Modern medicine people, discovering issues you never knew existed. Beeetje jammer ja.
Oh fijn dat het toen beter ging! Hopen dat die trend zich, na het dipje van vandaag, gewoon weer voortzet.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ook gewoon een beetje te druk bezig geweest vandaag. Gaat morgen vast wel weer oke, want in het weekend ging het wel best goed.
Mwah ik ben pas gerustgesteld als het meer dan een week weg blijft.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh fijn dat het toen beter ging! Hopen dat die trend zich, na het dipje van vandaag, gewoon weer voortzet.
Nee, zo goed ben ik nietquote:
Ze zeggen hetquote:
Iets met het is stom en het stinkt?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah ik ben pas gerustgesteld als het meer dan een week weg blijft.
Want het is al eerder een dag of 5 over geweest.
Die je normaal alleen in filmpjes ziet.quote:
Wel slapeloos, maar niet op die manierquote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Die je normaal alleen in filmpjes ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |