Faxie zou haar geven als hij de kans hadquote:
Gefeliciteerd, je wordt dementquote:Op maandag 11 januari 2016 21:30 schreef Fripsel het volgende:
Mijn fysio weet beter dan ik wanneer ik m'n haar heb geverfd
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:30 schreef Fripsel het volgende:
Mijn fysio weet beter dan ik wanneer ik m'n haar heb geverfd
Neequote:Op maandag 11 januari 2016 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zal ik nog mijn nagels gaan lakken?
Ik heb gehoord dat ik op kennismakingsgesprek mag komenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
En gezien hoe weinig ik gewend ben vond ik zelf de spierpijn ook niet zo verrassend.
Aaaaanyway, iets met topickill, heeft iemand nog iets leuks beleefd vandaag?
Toff! Wat voor werk?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik op kennismakingsgesprek mag komenIk had een capaciteitentest gedaan en de uitslag was goed
Oh nvm, mijn wattenschijfjes zijn op dus het kan helemaal niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan je deze mening ook onderbouwen?
Junior tester bij een bedrijf in Eindhovenquote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik op kennismakingsgesprek mag komenIk had een capaciteitentest gedaan en de uitslag was goed
Top, succes kerel!quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerst soppen, dan lakkenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan je deze mening ook onderbouwen?
Ben je weer werkloos?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof zeg!quote:Op maandag 11 januari 2016 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Junior tester bij een bedrijf in Eindhoven
quote:
quote:
Thanks!quote:
Ja, nu nog een goede motivatie-speech geven bij dat bedrijf om ervoor te zorgen dat ze me wel moeten aannemenquote:
Nee.quote:
quote:
Dat kan jij wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, nu nog een goede motivatie-speech geven bij dat bedrijf om ervoor te zorgen dat ze me wel moeten aannemen![]()
It's so sad it isn't even funnyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |