Hear hear. Iemand die aan de vrouwen denkt.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik geloof niet dat er geen verschil is tussen de Nederlandse en de islamitische cultuur qua vrouw(en -homo)onvriendelijkheid en de mate waarin vrouwen aangerand en verkracht worden. Ja, in Nederland is dat helaas ook aan de orde van de dag maar in een compleet andere mate en ik kan me niet herinneren dat er hier ooit honderden vrouwen zijn omsingeld en aangerand door mannen uit onze eigen cultuur. En het is niet enkel dit publiek bewijs dat me deze mening doet hebben, maar daarnaast ook persoonlijke ervaringen. Enkele keren heb ik meegemaakt dat ik met vrouwen op stap was of dat ik of een vriend waar ik mee was werd gebeld om te komen helpen en vrouwen door een groepje jongens gewoon in de uitgaansgelegenheid werd omsingeld en gegrepen alsof ze gebruiksvoorwerpen waren, en zonder ook maar een enkele uitzondering betrof dat mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Komt als derde nog bij dat in praktisch elk Noord-Afrikaans land de vrouw achtergesteld is, laat staan een homo.
In Nederland is voor hun vrijheden gevochten en we moeten ons wel realiseren dat we onze bevolking constant aanvullen met lieden uit een op dat gebied vanuit onszelf geredeneerd minderwaardige cultuur die niet zoveel ophebben met onze vrijheden.
Ja, er wordt hier ook aangerand en verkracht. Maar een goed argument om dus maar weg te kijken van die mannen (het zijn eigenlijk alleen maar mannen die binnenkomen) en de problemen die zij hier teweeg zullen brengen, nu en de komende paar decennia, is het zeker niet.
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik geloof niet dat er geen verschil is tussen de Nederlandse en de islamitische cultuur qua vrouw(en -homo)onvriendelijkheid en de mate waarin vrouwen aangerand en verkracht worden. Ja, in Nederland is dat helaas ook aan de orde van de dag maar in een compleet andere mate en ik kan me niet herinneren dat er hier ooit honderden vrouwen zijn omsingeld en aangerand door mannen uit onze eigen cultuur. En het is niet enkel dit publiek bewijs dat me deze mening doet hebben, maar daarnaast ook persoonlijke ervaringen. Enkele keren heb ik meegemaakt dat ik met vrouwen op stap was of dat ik of een vriend waar ik mee was werd gebeld om te komen helpen en vrouwen door een groepje jongens gewoon in de uitgaansgelegenheid werd omsingeld en gegrepen alsof ze gebruiksvoorwerpen waren, en zonder ook maar een enkele uitzondering betrof dat mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Komt als derde nog bij dat in praktisch elk Noord-Afrikaans land de vrouw achtergesteld is, laat staan een homo.
In Nederland is voor hun vrijheden gevochten en we moeten ons wel realiseren dat we onze bevolking constant aanvullen met lieden uit een op dat gebied vanuit onszelf geredeneerd minderwaardige cultuur die niet zoveel ophebben met onze vrijheden.
Ja, er wordt hier ook aangerand en verkracht. Maar een goed argument om dus maar weg te kijken van die mannen (het zijn eigenlijk alleen maar mannen die binnenkomen) en de problemen die zij hier teweeg zullen brengen, nu en de komende paar decennia, is het zeker niet.
Waarom is dat vreedzaam samenleven eigenlijk een must? Smijt die relschoppers er gewoon weer uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:26 schreef Heilwasser het volgende:
Een extra probleem is de kijk op Westerse vrouwen vanuit die andere cultuur. Die visie draagt niet bij aan een vreedzaam samenleven.
Op elke D66-borrel hoor je een boel onvrede onder leden over onze positie in het integratiedebat. We moeten een voorvechter van vrouwen- en homorechten en vrijheden blijven en niet een soort PvdA 2.0 worden die niet kritisch durft te zijn omdat dat de achterban afschrikt.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
Zo eindelijk gelezen, en goedzo Kaasje.
Nu de rest van je partij dat nog laten inzien.
Criminele asielzoekers moeten sowieso oprotten. Nu nog praktisch uitwerken waar je ze kwijt kan. Niemand wil die lui hebben om begrijpelijke redenen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom is dat vreedzaam samenleven eigenlijk een must? Smijt die relschoppers er gewoon weer uit.
Bel Maxima haar vader maar, die heeft wel tips.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Criminele asielzoekers moeten sowieso oprotten. Nu nog praktisch uitwerken waar je ze kwijt kan. Niemand wil die lui hebben om begrijpelijke redenen.
Duitsland kan ze uitzetten. Ik weet niet hoe de wet hier is.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom is dat vreedzaam samenleven eigenlijk een must? Smijt die relschoppers er gewoon weer uit.
Alsof mij hun zieligheid wat kan verrotten. Als je hier misdaden pleegt ga je maar terug een bom koppen van Assad of voetballen in een mijnenveld op de Golan.
En waarom word er vervolgens niks mee gedaan?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op elke D66-borrel hoor je een boel onvrede onder leden over onze positie in het integratiedebat. We moeten een voorvechter van vrouwen- en homorechten en vrijheden blijven en niet een soort PvdA 2.0 worden die niet kritisch durft te zijn omdat dat de achterban afschrikt.
Kennenlijk denken een boel van die buut'nlanders dat de gelijkheid van mannen en vrouwen in onze samenleving ook betekend dat de hormonenstromen in mannen en vrouwen hetzelfde zijn..quote:Op maandag 11 januari 2016 18:26 schreef Heilwasser het volgende:
Een extra probleem is de kijk op Westerse vrouwen vanuit die andere cultuur. Die visie draagt niet bij aan een vreedzaam samenleven.
Ligt er maar net aan waar naartoequote:
Wetten zijn er om aangepast te worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Duitsland kan ze uitzetten. Ik weet niet hoe de wet hier is.
Wetten zijn makkelijk te maken of aan te passen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Duitsland kan ze uitzetten. Ik weet niet hoe de wet hier is.
Niet naar Syrië, meen ik?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar naartoe
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wetten zijn er om aangepast te worden.
Dat moeten we maar doen dan.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wetten zijn makkelijk te maken of aan te passen.
Helaasch houdt de Partij van de Allochtonen daar niet van. En die regeren momenteel ook mee helaasch.quote:
Misverstanden zijn onvermijdelijk, is mijn genuanceerde reactie.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kennenlijk denken een boel van die buut'nlanders dat de gelijkheid van mannen en vrouwen in onze samenleving ook betekend dat de hormonenstromen in mannen en vrouwen hetzelfde zijn..
Kijken wat er op aanranding staat, en op basis daarvan uitzetten. Ik meen dat het in Duitsland om drie jaar gaat.quote:
Hoe langer ze dat volhouden hoe groter hun ondergang zal zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaasch houdt de Partij van de Allochtonen daar niet van. En die regeren momenteel ook mee helaasch.
Ja, ik ben een vrouw en kan niet om de groeiende bewijzen heen dat het hier toch echt werkelijk asielzoekers betreft die in groepen opereren. En dat vind ik best rot.quote:
Ja, gaan we in het strafrecht onderscheid maken tussen auto- en allochtonen?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijken wat er op aanranding staat, en op basis daarvan uitzetten. Ik meen dat het in Duitsland om drie jaar gaat.
Hopen mag altijd.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hoe langer ze dat volhouden hoe groter hun ondergang zal zijn.
Doen we al.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, gaan we in het strafrecht onderscheid maken tussen auto- en allochtonen?
Nee, gewoon op de strafmaat. Als er drie jaar op aanranding staat, drie jaar genoeg vinden om uit te zetten.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dubbel paspoort of asielstatus = uitzetten.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Baal je nog steeds van de ondergang van die pedopartij waar je voor het EP op hebt gestemd?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hoe langer ze dat volhouden hoe groter hun ondergang zal zijn.
Dan maak je dat onderscheid dus wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de strafmaat. Als er drie jaar op aanranding staat, drie jaar genoeg vinden om uit te zetten.
De padvinders?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Baal je nog steeds van de ondergang van die pedopartij waar je voor het EP op hebt gestemd?
Dat vind ik een vrij essentieel en lastig dilemma.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of gewoon uitzetting.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan maak je dat onderscheid dus wel.
Autochtone verkrachter: drie jaar cel.
Allochtone verkrachter: drie jaar cel plus uitzetting.
Die club van die ex-PVV'er die veertienjarige meisjes om wou kopen voor sex. Artikel nogwat. Jij was nogal enthousiast toen.quote:
Is nog steeds onderscheid, toch?quote:
Het stopzetten van de asielprocedure is een maatregel die zich nu eenmaal lastig laat nemen tegen de autochtoon.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat vind ik een vrij essentieel en lastig dilemma.
Is het ook. Ik neem ook geen standpunt in, ik stel een paar rotvragen om de discussie een beetje op te juttenquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat vind ik een vrij essentieel en lastig dilemma.
Ja, als je het zo ziet wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan maak je dat onderscheid dus wel.
Autochtone verkrachter: drie jaar cel.
Allochtone verkrachter: drie jaar cel plus uitzetting.
Had je wat tegen padvinders? Met die kleffe broodjes van je?quote:
Wat heeft dit eigenlijk te maken met peilingen van de PvdA?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die club van die ex-PVV'er die veertienjarige meisjes om wou kopen voor sex. Artikel nogwat. Jij was nogal enthousiast toen.
De enige club die aan jouw beschrijving voldoet heb ik net al genoemd.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die club van die ex-PVV'er die veertienjarige meisjes om wou kopen voor sex. Artikel nogwat. Jij was nogal enthousiast toen.
Matigjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat het binnen het LB en de TK-fractie niet leeft. Maar er gaat langzaam wel verandering in komen; het wordt steeds normaler om hier kritisch over te zijn en bij de JD is dat al helemaal geen probleem.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En waarom word er vervolgens niks mee gedaan?
Wie is de augurk onder de komkommers bij de D66?
Autochtonen zijn nou eenmaal moeilijk uit te zetten.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is nog steeds onderscheid, toch?
Wetten konden we veranderen toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Autochtonen zijn nou eenmaal moeilijk uit te zetten.
Meer tegen hopmannen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Had je wat tegen padvinders? Met die kleffe broodjes van je?
Daarom ben ik wel benieuwd hoe policor landverraders het land uitgegooid gaan worden als Greet aan de macht komen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, dat kleine beetje realisme hebben ze nog een jaar voor om eigen te maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat het binnen het LB en de TK-fractie niet leeft. Maar er gaat langzaam wel verandering in komen; het wordt steeds normaler om hier kritisch over te zijn en bij de JD is dat al helemaal geen probleem.
Het gejubel om de ondergang van een partij blijkt nogal selectiefquote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heeft dit eigenlijk te maken met peilingen van de PvdA?
Uitzetten naar Texel.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel benieuwd hoe policor landverraders het land uitgegooid gaan worden als Greet aan de macht komen.
Klopt, mal clubje was dat. Geenstijl, tijger en pokkel waren nogal enthousiast, dan weet je wel hoe laat het isquote:
Die hebben helaas geen ander land van herkomst dan wel een dubbele nationaliteit.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wetten konden we veranderen toch?
De Noordzee?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel benieuwd hoe policor landverraders het land uitgegooid gaan worden als Greet aan de macht komen.
Dan wijs je die toch toe? Wetten zijn er immers om te veranderen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die hebben helaas geen ander land van herkomst dan wel een dubbele nationaliteit.
Nou en?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die hebben helaas geen ander land van herkomst dan wel een dubbele nationaliteit.
Mwoh 1 pedo is een ondergang van een partij?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gejubel om de ondergang van een partij blijkt nogal selectief
En indien het niet lukt zullen veel D66-leden op de VVD stemmen bij die TK-verkiezingen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, dat kleine beetje realisme hebben ze nog een jaar voor om eigen te maken.
Mag het aangewezen land van herkomst daar iets van vinden?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan wijs je die toch toe? Wetten zijn er immers om te veranderen.
Die ondergang werd daarvoor al ingezetquote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh 1 pedo is een ondergang van een partij?
Ach, je kunt ze boven internationale wateren uit een vliegtuig kieperen bijvoorbeeld. Oplossingen genoeg.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Excellent.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En indien het niet lukt zullen veel D66-leden op de VVD stemmen bij die TK-verkiezingen.
Van welke partij was die Demmink?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh 1 pedo is een ondergang van een partij?
Waarom moet dat in dit geval wel en bij dubbele nationaliteit niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mag het aangewezen land van herkomst daar iets van vinden?
Edith Schippers 4presidentquote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Excellent.
Hoop ik alleen wel dat Rutte dan opgerot is.
Hm ik ken 'm verder niet dus geen idee.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die ondergang werd daarvoor al ingezet. Maar het was wel opmerkelijk hoe simpel veel simpele rechtse figuurtjes voor hem vielen.
Een beproefde methode.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, je kunt ze boven internationale wateren uit een vliegtuig kieperen bijvoorbeeld. Oplossingen genoeg.
Kill me now.quote:
Edithgod.quote:
Die kerel was natuurlijk knettergek, maar z'n prive-activiteiten kwamen pas later naar buiten.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, mal clubje was dat. Geenstijl, tijger en pokkel waren nogal enthousiast, dan weet je wel hoe laat het is
Het moderne kasteel.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:43 schreef GSbrder het volgende:
Links Nederland heeft haar zin: minder kantorenleegstand.
Voormalig KPMG-gebouw wordt gated community
Omdat dat het land van herkomst is dan wel een claim op de onderdaan in kwestie.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom moet dat in dit geval wel en bij dubbele nationaliteit niet?
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:43 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:43 schreef GSbrder het volgende:
Camera's tot in de slaapkamer en plee aan toe dus.quote:Het gaat om een moderne manier van bewaking. Een groot hekwerk komt er niet
Uit dat takkewijf komt nooit iets zinnigs.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Schippers is onze compromis, niet zo zeiken nu VSje.
Lekker antroposofisch, enkel ons soort mensen achter het hek.quote:
Nice.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:43 schreef GSbrder het volgende:
Ook mooi dat buurtbewoners liever een verpauperd leegstaand gebouw hebben dan een bruisend wooncomplex. Over de hypocrisie van het leegstandsprobleem gesproken.quote:
Er komt nog wel wat nieuwe aanwas uit de afdelingen.quote:
Uit ervaring kan ik spreken dat het heerlijk woont op zo'n manier.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker antroposofisch, enkel ons soort mensen achter het hek.
Zeggen dat mensen met hun rug naar de samenleving staan als ze geen zin hebben in gajes.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij had het al voor die tijd voor elkaar gekregen om uit de PVV geschopt te worden vanwege stomdronken door Brussel rijden.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die kerel was natuurlijk knettergek, maar z'n prive-activiteiten kwamen pas later naar buiten.
Een homoseksueel vogeltje vertelde mij dat links geen meerderheid heeft in de Tweede Kamer. Jammer man.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld ook het roze stembusakkoord waar SP aan meedeed.
Eigenlijk zouden ze met zijn allen een progressief akkoord moeten maken, dat een voor een bewerkstelligen en daarbuiten om de verschillen lekker de verschillen laten.
Wat is er in hemelsnaam op tegen te hebben dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook mooi dat buurtbewoners liever een verpauperd leegstaand gebouw hebben dan een bruisend wooncomplex. Over de hypocrisie van het leegstandsprobleem gesproken.
Hulde.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:43 schreef GSbrder het volgende:
Veilig en gezellig.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat de buurman een grotere kar hebt dan de mijne.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam op tegen te hebben dan?
Goede uitleg, dit;quote:
Maar gated community is het niet, want negatieve ladingquote:"Gated Community is een ongelukkig gekozen term. Van metershoge muren is geen sprake. Er komt waarschijnlijk een hofje met een hek, een parkeergarage met kentekenplaatherkenning en een huismeester die in de gaten houdt wie er komt en gaat."
Zo Nederlands.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goede uitleg, dit;
[..]
Maar gated community is het niet, want negatieve lading.
Alsof die 1000 dikbetaalde accountants niet dergelijk straatbeeld veroorzaakten. Nu zitten ze er weer, maar dan zonder stropdas en mét hondje en vrouw.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat de buurman een grotere kar hebt dan de mijne.
Wat weet jij daar nou van? Alsof je ooit iets over d'r leest tussen het werken, zuipen en neuken door?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit dat takkewijf komt nooit iets zinnigs.
Bankiers hebben geen tijd om te neuken.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Alsof je ooit iets over d'r leest tussen het werken, zuipen en neuken door?
Zeker wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Alsof je ooit iets over d'r leest tussen het werken, zuipen en neuken door?
Dat is ook zo, maar je haalt nu links en progressief door elkaar (D66 is bijvoorbeeld rechts en progressief).quote:Op maandag 11 januari 2016 18:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een homoseksueel vogeltje vertelde mij dat links geen meerderheid heeft in de Tweede Kamer. Jammer man.
Ik denk dat onze klanten daar anders over denken. Die kunnen ondertussen al niet meer zitten.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bankiers hebben geen tijd om te neuken.
Buren zijn vaak bang voor ontwikkeling. En de projectontwikkelaar heeft het richting de buren zo te zien niet zo slim aangepakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam op tegen te hebben dan?
D66 is een middenpartij.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar je haalt nu links en progressief door elkaar (D66 is bijvoorbeeld rechts en progressief).
Dan zal ik nooit bankier worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bankiers hebben geen tijd om te neuken.
Men is met Oranje begonnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:51 schreef Heilwasser het volgende:
Hele dorpen zullen gated community worden.
Die had geen tijd voor die onzin bedoel je. Wat een ellende moet dat zijn, de omwonenden kalmeren.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Buren zijn vaak bang voor ontwikkeling. En de projectontwikkelaar heeft het richting de buren zo te zien niet zo slim aangepakt.
Gewoon, zo'n open-deur intrappen vrouwtje is het.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
Ach, wat is er mis met Schippers? Ja ze heeft een zure kop, maar dat lijkt me niet zo boeiend.
Naaien is geen neuken!quote:Op maandag 11 januari 2016 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat onze klanten daar anders over denken. Die kunnen ondertussen al niet meer zitten.
Daarom zijn ambtenaren ook zoveel vrij, die raken er vermoeid door.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die had geen tijd voor die onzin bedoel je. Wat een ellende moet dat zijn, de omwonenden kalmeren.
Als je het slim speelt kan het nogal wat bezwaren schelen. Dat is wel een investering van een avondje waardquote:Op maandag 11 januari 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die had geen tijd voor die onzin bedoel je. Wat een ellende moet dat zijn, de omwonenden kalmeren.
Klopt Paleis Soesdijk was een echte gated community.quote:
SWAPje doen?quote:
De term "middenpartij" bestaat enkel om aan te duiden dat je niet op de flanken zit. PvdA wordt ook een middenpartij genoemd. Neemt niet weg dat de PvdA links-progressief is en D66 rechts-progressief. Je verzint je eigen definities, maar wordt er niet geloofwaardiger van.quote:
Die complot-uitspraak was over het randje, maar voor de rest doet ze haar werk afdoende.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, zo'n open-deur intrappen vrouwtje is het.
Dat bedoel ik. Die krijgen de bankiers wel terug in hun face....quote:
Ja daar hark je bonussen mee binnen met die mentaliteit.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die complot-uitspraak was over het randje, maar voor de rest doet ze haar werk afdoende.
Nederland: woon je in een volksbuurt dan ben je een gentrificerende yup. Woon je in een gated community dan sta je met je rug tegen de samenleving.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zeggen dat mensen met hun rug naar de samenleving staan als ze geen zin hebben in gajes.
Ach laat ik er maar geen uitspraken over doen op een publiek forum.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die krijgen de bankiers wel terug in hun face....
In de politiek zijn geen bonussen. Ja, het graaibaantje na de politiek.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar hark je bonussen mee binnen met die mentaliteit.
Laffe Pocoquote:Op maandag 11 januari 2016 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
Eens met je hoor, Kaas. Vind alleen het 'dat doen wij Nederlanders niet'-sfeertje dat nu in veel topics hangt, nogal belachelijk.
Want ik weet dat vrouwen in discotheken ook door Nederlandse mannen in de kont werden/worden geknepen. En ik heb hier net zo goed homo's een klap op de smoel zien krijgen vanwege hun geaardheid.
Maar dat mag niet gezegd worden, want dan ben je aan het wegkijken.
Schippers is gewoon een enge, machtsgeile teef.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die complot-uitspraak was over het randje, maar voor de rest doet ze haar werk afdoende.
Beetje nuance en een kritische houding in het debat is in elk geval altijd goed, dat ontbreekt nu.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
Eens met je hoor, Kaas. Vind alleen het 'dat doen wij Nederlanders niet'-sfeertje dat nu in veel topics hangt, nogal belachelijk.
Want ik weet dat vrouwen in discotheken ook door Nederlandse mannen in de kont werden/worden geknepen. En ik heb hier net zo goed homo's een klap op de smoel zien krijgen vanwege hun geaardheid.
Maar dat mag niet gezegd worden, want dan ben je aan het wegkijken.
Meh, ik bedoel meer deze discussie. Toen ik het postte zag ik de herhaling van zetten alweer komen. Werd er een beetje verdrietig van.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Indelingen door politicologen zijn dan ook voorspelbaar.
Tijd om eens bij jou hard de middenweg te nemen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meh, ik bedoel meer deze discussie. Toen ik het postte zag ik de herhaling van zetten alweer komen. Werd er een beetje verdrietig van.
Tijd dat ik je eens goed op je muil ga slaan.
Denk je?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die krijgen de bankiers wel terug in hun face....
Met regelmaat. Ik heb er zelf een lopen die dit jaar moet uitkeren. Wel lekker met de huidige malaise op de beurs. Wordt het nog minder.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk je?
Woekerpolissen, hoor je daar ooit iets over?
Hard en gematigd gaan niet samen.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijd om eens bij jou hard de middenweg te nemen.
Koos komt uit de Veluwe, daar staan ze dichter bij de Arabieren dan bij Nederlanders qua vrouwenemancipatie en homo-tolerantie.quote:
Jij lijkt me wel een type voor hard.quote:
Waarom heb jij een woekerpolis?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met regelmaat. Ik heb er zelf een lopen die dit jaar moet uitkeren. Wel lekker met de huidige malaise op de beurs. Wordt het nog minder.
Is het niet van ipv uit?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos komt uit de Veluwe, daar staan ze dichter bij de Arabieren dan bij Nederlanders qua vrouwenemancipatie en homo-tolerantie.
Dus meer werk voor bankiers en hogere marges.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens is er niks mis met SWAP's. Die worden nog steeds verstrekt. Het gaat meer over de advisering dan het product zelf.
Ik was jong en dom toen ik hem afsloot.quote:
De Veluwe is een hol.quote:
Ik wist niet dat ze in 1940 al woekerpolissen hadden.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik was jong en dom toen ik hem afsloot.
Zal me er niet over uitlaten verder.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus meer werk voor bankiers en hogere marges.
Niet zo jong. Hij is van 1991.....quote:Op maandag 11 januari 2016 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in 1940 al woekerpolissen hadden.
Alsof jij ooit je bek weet te houden.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal me er niet over uitlaten verder.
In de provincie is inderdaad niet iedereen even tolerant.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos komt uit de Veluwe, daar staan ze dichter bij de Arabieren dan bij Nederlanders qua vrouwenemancipatie en homo-tolerantie.
Voor mijn geboorte.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet zo jong. Hij is van 1991.....
Over deze shit wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alsof jij ooit je bek weet te houden.
Alles wat u zegt zal tegen u gebruikt worden.quote:
Mja de AFM is er mee bezig en duizenden individuele rechtszaken dus beter gewoon laten voor wat het is zegmaar.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alles wat u zegt zal tegen u gebruikt worden.
En zijn gek op hun dochtersquote:Op maandag 11 januari 2016 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:
De hoop stront is zo al groot genoeg.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja de AFM is er mee bezig en duizenden individuele rechtszaken dus beter gewoon laten voor wat het is zegmaar.
Precies.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De hoop stront is zo al groot genoeg.
Ach technisch gezien neuken we allemaal iemand's zoon of dochter.quote:
Whehe.quote:
Tenenkrommend inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:
Paay moest even melden in DWDD dat ze ook ooit nog met Bowie heeft geneukt
Waarom nodigen ze dat soort figuren nog uit? Je ziet toch van een kilometer aankomen dat die er alleen maar voor zichzelf zit?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:
Weet men ook meteen waar die kanker vandaan kwam.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:
Niet gezien. Toen ze de camera pijnlijk lang lieten staan op iemand die oprecht ontdaan was door het verlies van iemand met wie hij recentelijk had samengewerkt, in de hoop een paar tranen in beeld te kunnen brengen, in plaats van het gesprek even over te schakelen op iemand anders zag ik al weer wat voor soort uitzending het moest worden...quote:Op maandag 11 januari 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:
Nu kan Bowie ook niet meer zeggen dat het helemaal niet waar isquote:
Toen heb ik het ook afgezet inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet gezien. Toen ze de camera pijnlijk lang lieten staan op iemand die oprecht ontdaan was door het verlies van iemand met wie hij recentelijk had samengewerkt, in de hoop een paar tranen in beeld te kunnen brengen, in plaats van het gesprek even over te schakelen op iemand anders zag ik al weer wat voor soort uitzending het moest worden...
Mijn studiepotje is een woekerpolis. Lekker 0% rendement na 10 jaar.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet zo jong. Hij is van 1991.....
Bowie is the master. (was)quote:Op maandag 11 januari 2016 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
Die hele Bowie interesseert mij dus echt geen ene reet.
Een soort buitenaardse kunstige punk-elf.quote:
Ik ken je eigenlijk alleen als dronkenlap.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef Euribob het volgende:
Iemand toevallig op de Nederlandse tv tijdens een praatprogramma ergens een Amerika-expert voorbij zien komen de laatste dagen?
Hij schijnt te herkennen te zijn aan dezelfde pedante houding die mij vaak wordt toebedeeld.
Maarten van Rossem?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef Euribob het volgende:
Iemand toevallig op de Nederlandse tv tijdens een praatprogramma ergens een Amerika-expert voorbij zien komen de laatste dagen?
Hij schijnt te herkennen te zijn aan dezelfde pedante houding die mij vaak wordt toebedeeld.
Ja, zo eentje die nog voor de campagne van één of andere presidentskandidaat had gewerkt ofzo. Geen idee meer in welk programma dat was.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef Euribob het volgende:
Fuckable?quote:
Zojuist even een plaat opgezet.quote:
Je bent niet pedant.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef Euribob het volgende:
Ik ook. Ben er ook wel een beetje overstuur van eigenlijk.quote:
Het is wel een "mooi" einde van een carriere. Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Ben er ook wel een beetje overstuur van eigenlijk.
Nu pas woont er een God in de hemel.
Heeft wel wat om drie dagen voor je overlijden nog een plaat uit te brengen, op je verjaardag.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is wel een "mooi" einde van een carriere. Stoppen op je hoogtepunt.
Heb het nog niet geluisterd. Korte stukjes hier en daar.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft wel wat om drie dagen voor je overlijden nog een plaat uit te brengen, op je verjaardag.
Op dat nieuwe album zingt hij ook "i'm dying" trouwens. Geloofde het niet.
Het is ook geen "Heroes" of Low of Ziggy maar er staan wel wat mooie momenten op.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb het nog niet geluisterd. Korte stukjes hier en daar.
Ik vond Lazarus erg mooi, maar ik had toen nog geen idee dat het over zijn eigen dood ging.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:07 schreef Tem het volgende:
Zaterdag nog het nieuwe album zitten luisteren. Ik vond het nogal een deprimerend album.
Dit ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond Lazarus erg mooi, maar ik had toen nog geen idee dat het over zijn eigen dood ging.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:07 schreef Tem het volgende:
Zaterdag nog het nieuwe album zitten luisteren. Ik vond het nogal een deprimerend album.
Speciaal voor jou Tchock:quote:
Waarom? Een mooi leven wat goed geleefd is en een prachtig album als cadeautje voor ons allen. dit is de best klinkende versie tot zover http://www.hdtracks.com/blackstarquote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu is het een beetje een verdrietig nummer geworden.
Ja, maar hij is er niet meer, dat is verdrietig. En het klinkt inderdaad goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom? Een mooi leven wat goed geleefd is en een prachtig album als cadeautje voor ons allen. dit is de best klinkende versie tot zover http://www.hdtracks.com/blackstar
Bowie is niet meer, Gabriel mag verder met deze meuk. Het leven is zo oneerlijk.quote:
Dat is pas ongelijkheid.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bowie is niet meer, Gabriel mag verder met deze meuk. Het leven is zo oneerlijk.
Tsja.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bowie is niet meer, Gabriel mag verder met deze meuk. Het leven is zo oneerlijk.
Vind de versie van Gabriel beter.quote:
Nonsens.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krijg toch de vlektyfus jij. Slechtste coveralbum dat ik ooit gehoord heb.
En deze?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan tel ik Charlie & the Chipmunks mee.
Mwa.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:06 schreef Gutmensch het volgende:
Dit is een van mijn favoriete Bowie songs.
Parool. Interesting.quote:De Hond legde in zijn persbericht een rechtstreeks verband tussen de groeiende kiezersgunst en de nasleep van de gebeurtenissen in Keulen, waar op oudejaarsavond honderden vrouwen werden belaagd door asielzoekers.
Dat is nog maar de vraag, zegt politicoloog André Krouwel, die de onderzoeksmethode van De Hond 'onbetrouwbaar' en 'opzettelijk manipulatief' noemt. "Het heeft niets te maken met een serieuze peiling. De Hond legt zijn panel eerst een aantal vragen over immigratie voor, en vraagt vervolgens op welke partij deze mensen zouden stemmen. Met zijn vraagstelling drijft hij de deelnemers als het ware naar de PVV."
Krouwel ziet meer ongerijmdheden in de peiling van De Hond. Zo verliest de PvdA in vergelijking met de verkiezingen van 2012 in de Tweede Kamer 29 van de 38 zetels en blijft de SP op vijftien zetels staan. Krouwel: "Het is volstrekt ondenkbaar dat de PvdA bijna dertig zetels verliest en dat de SP daar niet één zetel wijzer van zou worden." Ook het minimale verschil in de peilingen tussen D66 en GroenLinks, respectievelijk zestien en vijftien zetels tegen nu twaalf en vier in het parlement, noemt de politicoloog 'idioot'.
Krouwel beschouwt de stijging van de achterban van de PVV als een peiling van het ongenoegen. "Het chagrijn is op dit moment groot. Behalve de zorgen over de vluchtelingencrisis zitten we ook met een kabinet dat een beleid voert waarvoor zowel de achterban van de VVD als de achterban van de PvdA, samen goed voor bijna tachtig zetels, vooraf nooit zou hebben gekozen. Die onvrede komt naar buiten."
Maar, voegt de politicoloog eraan toe, dat zegt weinig over het gedrag van de kiezers in het stemhokje bij de eerstvolgende verkiezingen. "Dan spelen heel andere factoren een rol. Wie zijn er verkiesbaar? Wie doet het goed in de campagne? Algemeen wordt aangenomen dat de potentiële aanhang van de PVV tussen de 19 en 25 procent zit, en dat is volgens mij door de vluchtelingencrisis niet veranderd."
Dat nummer heeft tenminste soul, dat kan je van de meeste Bowie nummers niet zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwa.
Mwamwa. Vond het vroeger geweldig.
Ja, aan de andere kant: luister je daarvoor naar Bowie? Je had een hele vloot van Britse zangers in de jaren 80 die die kant op trokken - Mick Hucknall, George Michael, Phil Collins: Bowie zijn ambities lagen daar denk ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat nummer heeft tenminste soul, dat kan je van de meeste Bowie nummers niet zeggen.
Het is toch al lang bekend dat De Hond vooral de onderbuik van Nederland peilt?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat is nog maar de vraag, zegt politicoloog André Krouwel, die de onderzoeksmethode van De Hond 'onbetrouwbaar' en 'opzettelijk manipulatief' noemt.
André heeft op dat gebied zelf ook een bedenkelijke reputatie. Dat neemt niet weg dat hij overigens wel waarschijnlijk gelijk heeft.quote:Dat is nog maar de vraag, zegt politicoloog André Krouwel, die de onderzoeksmethode van De Hond 'onbetrouwbaar' en 'opzettelijk manipulatief' noemt.
Neuh, ik vind het gewoon een lekker nummer.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant: luister je daarvoor naar Bowie? Je had een hele vloot van Britse zangers in de jaren 80 die die kant op trokken - Mick Hucknall, George Michael, Phil Collins: Bowie zijn ambities lagen daar denk ik niet.
En dat hij niet altijd even wetenschappelijk te werk gaat..quote:Op maandag 11 januari 2016 22:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is toch al lang bekend dat De Hond vooral de onderbuik van Nederland peilt?
Het is nog een beetje wachten op de andere peilers in 2016 om te kunnen zien hoe die van de Hondt zich verhouden tot de rest. Als je deze peilingen vergelijkt met de meest recente peilingen van de andere peilers dan zie je wel dat PVV en GL qua zetelaantal flink boven die in de andere peilingen zitten, terwijl de coalitiepartijen er juist weer onder zitten:quote:
We wisten toch al dat de landverraders van GeenPeil Poetin in de hand spelen?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:25 schreef Reya het volgende:
NWS / Geenpeil: ruim 400.000 handtekeningen binnen! #10
Zie de OP.
Je bent beroemdquote:Op maandag 11 januari 2016 22:25 schreef Reya het volgende:
Zie de OP.
Het ging me natuurlijk om mijn citaat, dat klaarblijkelijk vereeuwigd is.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
We wisten toch al dat de landverraders van GeenPeil Poetin in de hand spelen?
Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat mensen zo'n scherts serieus nemen
Ook wel weer bedenkelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh sorry, daar heb ik overheen gelezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het ging me natuurlijk om mijn citaat, dat klaarblijkelijk vereeuwigd is.
Dat soort mensen snapt nou eenmaal niet zo veel van satire.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Hele nacht naar de kutmuziek van die Bowie luisteren zeker?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:34 schreef eriksd het volgende:
Morgen is de baas op businesstrip. Denk dat ik om 11:00 verschijn.
Naar dat congres in Katzevomhausen? Of dat Seminar in Chatloin de la Maison?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:34 schreef eriksd het volgende:
Morgen is de baas op businesstrip. Denk dat ik om 11:00 verschijn.
Ga zo naar bed, slaap al weken vercrackt.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hele nacht naar de kutmuziek van die Bowie luisteren zeker?
Slaap lekker, ik ga ook naar bed.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga zo naar bed, slaap al weken vercrackt.
Als homo zou ik me daar eigenlijk wel beledigd door voelen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Kent een van jullie opa's de videoclip van Dancing in the Street van David Bowie en Mick Jagger?
Die kwam tijdens een aflevering Family Guy ooit in zijn volledigheid voorbij met het commentaar "gayest video clip ever made".
Hij wilde toch juist die demonstratie laten doorgaan?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
Van der Laan heeft zich de woede van het schreeuwvolk op de hals gehaald.
Hij acht het uitgesloten dat massa-verkrachtingen zoals in Keulen plaatsvinden in Amsterdam.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij wilde toch juist die demonstratie laten doorgaan?
Wegkijkers gonna wegkijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij acht het uitgesloten dat massa-verkrachtingen zoals in Keulen plaatsvinden in Amsterdam.
Dat soort opbeurende praat doet het natuurlijk niet goed.
Zou schokkender zijn als hij het tegenovergestelde zou zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij acht het uitgesloten dat massa-verkrachtingen zoals in Keulen plaatsvinden in Amsterdam.
Uitgesloten lijkt me een groot woord maar het zou in Nederland echt niet zo uit de hand lopen. De kans is groter dat ze een Marokkaanse schoolklas door de ME af laten voeren van de Dam.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
famous youquote:Op maandag 11 januari 2016 22:25 schreef Reya het volgende:
Zie de OP.
Klopt. Zou redelijk apart zijn als hij zou zeggen dat hij verwacht dat de inwoners van zijn stad binnenkort massaal aan het aanranden slaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou schokkender zijn als hij het tegenovergestelde zou zeggen.
Als je tegenwoordig niet op de lijn van 'binnenkort hebben we hier een burgeroorlog' zit, dan ben je een linkse goedprater natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Zou redelijk apart zijn als hij zou zeggen dat hij verwacht dat de inwoners van zijn stad binnenkort massaal aan het aanranden slaan.
De lui die dat denken zijn vermoedelijk de eersten om eraan te gaan in zo'n situatie. Was daar ook niet nog een puik punknummer over?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig niet op de lijn van 'binnenkort hebben we hier een burgeroorlog' zit, dan ben je een linkse goedprater natuurlijk.
Er zullen vast ook punknummers over zijn, maar ik krijg altijd associaties met deze van Hatebreed:quote:Op maandag 11 januari 2016 23:13 schreef Reya het volgende:
[..]
De lui die dat denken zijn vermoedelijk de eersten om eraan te gaan in zo'n situatie. Was daar ook niet nog een puik punknummer over?
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zullen vast ook punknummers over zijn, maar ik krijg altijd associaties met deze van Hatebreed:
http://www.azlyrics.com/lyrics/hatebreed/westillfight.html
Hier moest ik inderdaad aan denken.quote:You'd be the first to go if there was real anarchy
Met wie, als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie dat 'we' (in de betekenis van Nederlander, Europeaan, Westerling) in oorlog zijn op dit moment?
Ach, dat ben ik altijd al geweest.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig niet op de lijn van 'binnenkort hebben we hier een burgeroorlog' zit, dan ben je een linkse goedprater natuurlijk.
Dat ben je al als je vindt dat mensen beoordeeld moet worden op hun gedrag, en niet op hun afkomst of hun religieuze overtuiging. Bizar, eigenlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat ben ik altijd al geweest.
De meest politiek correcte optie is IS. De minst politiek correcte optie is "moslims" of "buitenlanders".quote:
IS gooien we in Irak bommen op, dus technisch gezien zijn we daar in oorlog mee zou je zeggen. De andere opties lijken me zowel politiek als feitelijk incorrect.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meest politiek correcte optie is IS. De minst politiek correcte optie is "moslims" of "buitenlanders".
quote:
Ook de enige keer dat ik die gezien heb ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Kent een van jullie opa's de videoclip van Dancing in the Street van David Bowie en Mick Jagger?
Die kwam tijdens een aflevering Family Guy ooit in zijn volledigheid voorbij met het commentaar "gayest video clip ever made".
Ja! Fantastische video. Zó slecht dat het pure comedy is. Het schijnt dat Bowie en Jagger helemaal niet tegelijkertijd op dezelfde plaats zijn geweest voor het filmen van die video. Als dat zo is, is het verdomd goed gedaan voor die tijd.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Voor een groot deel van de bevolking van Nederland geldt misschien dat de onderbuik de oorlog heeft verklaard aan de ratio. Maar echt een totale oorlog en alles zie ik niet echt eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie dat 'we' (in de betekenis van Nederlander, Europeaan, Westerling) in oorlog zijn op dit moment?
Nee, absoluut niet. We hebben nu in Europa te maken met terrorisme van buitenaf (IS) waar we dat in het verleden van binnenuit hadden (BR, ETA, IRA, RAF, Molukkers).quote:Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef Tchock het volgende:
Nou ja ook met IS zijn we toch niet in oorlog? Het is geen staat. Er is nergens wederzijds gewapend contact. Er vallen geen slachtoffers bij één van de partijen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
IS gooien we in Irak bommen op, dus technisch gezien zijn we daar in oorlog mee zou je zeggen. De andere opties lijken me zowel politiek als feitelijk incorrect.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, ze raken elkaar ook aan e.d. Zo vergevorderd waren ze toen ook weer niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Fantastische video. Zó slecht dat het pure comedy is. Het schijnt dat Bowie en Jagger helemaal niet tegelijkertijd op dezelfde plaats zijn geweest voor het filmen van die video. Als dat zo is, is het verdomd goed gedaan voor die tijd.
De Bende van Nijvel, niet te vergeten.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. We hebben nu in Europa te maken met terrorisme van buitenaf (IS) waar we dat in het verleden van binnenuit hadden (BR, ETA, IRA, RAF, Molukkers).
Wat ook niet helpt, is dat extreme meningen veel bijval krijgen. Dan sterkt ze in de gedachte dat hun debiele ideeën juist zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ben je al als je vindt dat mensen beoordeeld moet worden op hun gedrag, en niet op hun afkomst of hun religieuze overtuiging. Bizar, eigenlijk.
Dan is het juist een goede oorlog.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef Tchock het volgende:
Er is nergens wederzijds gewapend contact. Er vallen geen slachtoffers bij één van de partijen.
Hadden die ook een politieke agenda?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef Reya het volgende:
[..]
De Bende van Nijvel, niet te vergeten.
Hoe is dit nieuw voor je? Paper_Tiger en consorten verkondigen dit al jaren in het Libertarisme-topic.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef robin007bond het volgende:
https://d.maxfile.ro/yvvvzttpjy.webm
![]()
![]()
Evolutietheorie wordt grbruikt door socialisten zodat de staat de nieuwe God wordt. Tevens is legalisering homohuwelijk voor het vernietigen van de traditionele familie.!!!!
Niet openlijk, in ieder gevalquote:Op maandag 11 januari 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hadden die ook een politieke agenda?
Serieus?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe is dit nieuw voor je? Paper_Tiger en consorten verkondigen dit al jaren in het Libertarisme-topic.
Een stevig meningsverschil danquote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja ook met IS zijn we toch niet in oorlog? Het is geen staat. Er is nergens wederzijds gewapend contact. Er vallen geen slachtoffers bij één van de partijen.
Waar denk je dat al die beschuldigingen van "statism" aan ons adres vandaan komen?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Serieus?Er zijn weinig christelijke libertariërs hier op FOK! toch?
Hmmm dat is waar. Scherp gezien Euri.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die beschuldigingen van "statism" aan ons adres vandaan komen?
Al klopt het dat onze libertarische vrinden vooral atheïstisch zijn. Maar verwijten dat wij zonder bewijs in een overheid geloven en zij het allemaal zo helder zien past daar ook prima bij.
Ik zie religie tegenwoordig meer als een macro-verschijnsel. Veel meer als iets wat ontstaan is om de bestaande machtsstructuur te legitimeren dan als iets wat mensen troost biedt in harde tijden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmmm dat is waar. Scherp gezien Euri.
En dat terwijl de markt ook een soort religie is.
F&L / De markt als religie
Mwah, je hebt ook bevrijdingstheologie he.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb religie altijd gezien als een macro-verschijnsel. Veel meer als iets wat ontstaan is om de bestaande machtsstructuur te legitimeren dan als iets wat mensen troost biedt in harde tijden.
Een "linkse" samenleving heeft ook machtsstructuren waaraan getoornd kan worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, je hebt ook bevrijdingstheologie he.
Stevig gekrenkt in mijn gristelijke identiteit, ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat vind je niet leuk hé. Refo.
Origineel gepost gisterochtend.quote:
Dat soort praat is natuurlijk onacceptabel. Die massaverkrachtingen vinden al plaats maar worden verzwegen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk moeten zeggen dat as we speak ál onze dochters en vrouwen worden verkracht.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat soort praat is natuurlijk onacceptabel. Die massaverkrachtingen vinden al plaats maar worden verzwegen.
Compleet bizar en van de zotte inderdaad. Maar anderzijds hier ook volkomen geaccepteerd. Wellicht is dat nog wel triester.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ben je al als je vindt dat mensen beoordeeld moet worden op hun gedrag, en niet op hun afkomst of hun religieuze overtuiging. Bizar, eigenlijk.
Vermoedelijk zijn ze nu zelfs lijken aan het opsporen om aan te randen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk moeten zeggen dat as we speak ál onze dochters en vrouwen worden verkracht.
Wtf, nu je het zegtquote:Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Origineel gepost gisterochtend.
https://twitter.com/JeSuisDean/status/686090202226528257
Curieus.
Marktdenken zorgt wel degelijk voor troost.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie religie tegenwoordig meer als een macro-verschijnsel. Veel meer als iets wat ontstaan is om de bestaande machtsstructuur te legitimeren dan als iets wat mensen troost biedt in harde tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |