Hear hear. Iemand die aan de vrouwen denkt.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik geloof niet dat er geen verschil is tussen de Nederlandse en de islamitische cultuur qua vrouw(en -homo)onvriendelijkheid en de mate waarin vrouwen aangerand en verkracht worden. Ja, in Nederland is dat helaas ook aan de orde van de dag maar in een compleet andere mate en ik kan me niet herinneren dat er hier ooit honderden vrouwen zijn omsingeld en aangerand door mannen uit onze eigen cultuur. En het is niet enkel dit publiek bewijs dat me deze mening doet hebben, maar daarnaast ook persoonlijke ervaringen. Enkele keren heb ik meegemaakt dat ik met vrouwen op stap was of dat ik of een vriend waar ik mee was werd gebeld om te komen helpen en vrouwen door een groepje jongens gewoon in de uitgaansgelegenheid werd omsingeld en gegrepen alsof ze gebruiksvoorwerpen waren, en zonder ook maar een enkele uitzondering betrof dat mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Komt als derde nog bij dat in praktisch elk Noord-Afrikaans land de vrouw achtergesteld is, laat staan een homo.
In Nederland is voor hun vrijheden gevochten en we moeten ons wel realiseren dat we onze bevolking constant aanvullen met lieden uit een op dat gebied vanuit onszelf geredeneerd minderwaardige cultuur die niet zoveel ophebben met onze vrijheden.
Ja, er wordt hier ook aangerand en verkracht. Maar een goed argument om dus maar weg te kijken van die mannen (het zijn eigenlijk alleen maar mannen die binnenkomen) en de problemen die zij hier teweeg zullen brengen, nu en de komende paar decennia, is het zeker niet.
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik geloof niet dat er geen verschil is tussen de Nederlandse en de islamitische cultuur qua vrouw(en -homo)onvriendelijkheid en de mate waarin vrouwen aangerand en verkracht worden. Ja, in Nederland is dat helaas ook aan de orde van de dag maar in een compleet andere mate en ik kan me niet herinneren dat er hier ooit honderden vrouwen zijn omsingeld en aangerand door mannen uit onze eigen cultuur. En het is niet enkel dit publiek bewijs dat me deze mening doet hebben, maar daarnaast ook persoonlijke ervaringen. Enkele keren heb ik meegemaakt dat ik met vrouwen op stap was of dat ik of een vriend waar ik mee was werd gebeld om te komen helpen en vrouwen door een groepje jongens gewoon in de uitgaansgelegenheid werd omsingeld en gegrepen alsof ze gebruiksvoorwerpen waren, en zonder ook maar een enkele uitzondering betrof dat mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Komt als derde nog bij dat in praktisch elk Noord-Afrikaans land de vrouw achtergesteld is, laat staan een homo.
In Nederland is voor hun vrijheden gevochten en we moeten ons wel realiseren dat we onze bevolking constant aanvullen met lieden uit een op dat gebied vanuit onszelf geredeneerd minderwaardige cultuur die niet zoveel ophebben met onze vrijheden.
Ja, er wordt hier ook aangerand en verkracht. Maar een goed argument om dus maar weg te kijken van die mannen (het zijn eigenlijk alleen maar mannen die binnenkomen) en de problemen die zij hier teweeg zullen brengen, nu en de komende paar decennia, is het zeker niet.
Waarom is dat vreedzaam samenleven eigenlijk een must? Smijt die relschoppers er gewoon weer uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:26 schreef Heilwasser het volgende:
Een extra probleem is de kijk op Westerse vrouwen vanuit die andere cultuur. Die visie draagt niet bij aan een vreedzaam samenleven.
Op elke D66-borrel hoor je een boel onvrede onder leden over onze positie in het integratiedebat. We moeten een voorvechter van vrouwen- en homorechten en vrijheden blijven en niet een soort PvdA 2.0 worden die niet kritisch durft te zijn omdat dat de achterban afschrikt.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
Zo eindelijk gelezen, en goedzo Kaasje.
Nu de rest van je partij dat nog laten inzien.
Criminele asielzoekers moeten sowieso oprotten. Nu nog praktisch uitwerken waar je ze kwijt kan. Niemand wil die lui hebben om begrijpelijke redenen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom is dat vreedzaam samenleven eigenlijk een must? Smijt die relschoppers er gewoon weer uit.
Bel Maxima haar vader maar, die heeft wel tips.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Criminele asielzoekers moeten sowieso oprotten. Nu nog praktisch uitwerken waar je ze kwijt kan. Niemand wil die lui hebben om begrijpelijke redenen.
Duitsland kan ze uitzetten. Ik weet niet hoe de wet hier is.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom is dat vreedzaam samenleven eigenlijk een must? Smijt die relschoppers er gewoon weer uit.
Alsof mij hun zieligheid wat kan verrotten. Als je hier misdaden pleegt ga je maar terug een bom koppen van Assad of voetballen in een mijnenveld op de Golan.
En waarom word er vervolgens niks mee gedaan?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op elke D66-borrel hoor je een boel onvrede onder leden over onze positie in het integratiedebat. We moeten een voorvechter van vrouwen- en homorechten en vrijheden blijven en niet een soort PvdA 2.0 worden die niet kritisch durft te zijn omdat dat de achterban afschrikt.
Kennenlijk denken een boel van die buut'nlanders dat de gelijkheid van mannen en vrouwen in onze samenleving ook betekend dat de hormonenstromen in mannen en vrouwen hetzelfde zijn..quote:Op maandag 11 januari 2016 18:26 schreef Heilwasser het volgende:
Een extra probleem is de kijk op Westerse vrouwen vanuit die andere cultuur. Die visie draagt niet bij aan een vreedzaam samenleven.
Ligt er maar net aan waar naartoequote:
Wetten zijn er om aangepast te worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Duitsland kan ze uitzetten. Ik weet niet hoe de wet hier is.
Wetten zijn makkelijk te maken of aan te passen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Duitsland kan ze uitzetten. Ik weet niet hoe de wet hier is.
Niet naar Syrië, meen ik?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar naartoe
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wetten zijn er om aangepast te worden.
Dat moeten we maar doen dan.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wetten zijn makkelijk te maken of aan te passen.
Helaasch houdt de Partij van de Allochtonen daar niet van. En die regeren momenteel ook mee helaasch.quote:
Misverstanden zijn onvermijdelijk, is mijn genuanceerde reactie.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kennenlijk denken een boel van die buut'nlanders dat de gelijkheid van mannen en vrouwen in onze samenleving ook betekend dat de hormonenstromen in mannen en vrouwen hetzelfde zijn..
Kijken wat er op aanranding staat, en op basis daarvan uitzetten. Ik meen dat het in Duitsland om drie jaar gaat.quote:
Hoe langer ze dat volhouden hoe groter hun ondergang zal zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaasch houdt de Partij van de Allochtonen daar niet van. En die regeren momenteel ook mee helaasch.
Ja, ik ben een vrouw en kan niet om de groeiende bewijzen heen dat het hier toch echt werkelijk asielzoekers betreft die in groepen opereren. En dat vind ik best rot.quote:
Ja, gaan we in het strafrecht onderscheid maken tussen auto- en allochtonen?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijken wat er op aanranding staat, en op basis daarvan uitzetten. Ik meen dat het in Duitsland om drie jaar gaat.
Hopen mag altijd.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hoe langer ze dat volhouden hoe groter hun ondergang zal zijn.
Doen we al.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, gaan we in het strafrecht onderscheid maken tussen auto- en allochtonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |