De OP's waren op waarschijnlijk.quote:
Gewoon iets over vluchtelingen schrijven.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb echt geen greintje gevoel voor wat men interessant vindt in POL, mijn topics bereiken gemiddeld iets van 4 posts.![]()
Oekraïne en basisinkomen als enige uitzonderingen.
Het gaat om de views Kaasje. Rustig maar, jouw tijd komt nog wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb echt geen greintje gevoel voor wat men interessant vindt in POL, mijn topics bereiken gemiddeld iets van 4 posts.![]()
EU-voorzitterschapquote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Dat heb je soms. Mijn topic over verkiezingssystemen deed ook niet echt wat ik hoopte, waardoor er van mijn voornemen om het aan te vullen met meer landen ook weinig gekomen is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Die topics gaan in POL nog reeeeedelijk genuanceerd eigenlijk, dat is toch wel soort van mooi in vergelijking met het buurforum.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon iets over vluchtelingen schrijven.
Niemand heeft interesse in het anale stokpaardje van je clubje.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou zeggen laat me lekker en wees blij dat ik geen topics open over mijn overige anale stokpaardjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand heeft interesse in het anale stokpaardje van je clubje.
Daar wil ik nog reageren, is een goed topic.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat heb je soms. Mijn topic over verkiezingssystemen deed ook niet echt wat ik hoopte, waardoor er van mijn voornemen om het aan te vullen met meer landen ook weinig gekomen is.
Daar heb je het al.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat me lekker en wees blij dat ik geen topics open over mijn overige anale stokpaardjes.
Zou leuk zijn. Als er weer wat leven in de brouwerij komt, ga ik ook wel weer wat doen daar.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar wil ik nog reageren, is een goed topic.
Voor NWS geldt in de regel dat een topic dat daar niet over gaat, er binnen twee pagina's alsnog over gaat. Laten we dat in POL een beetje proberen te voorkomen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Heilwasser het volgende:
Een topic wordt enkel een succes als het direct of indirect gaat over de onvermijdelijke islamisering van Europa.
http://www.nu.nl/buitenla(...)orismeonderzoek.htmlquote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Heilwasser het volgende:
Een topic wordt enkel een succes als het direct of indirect gaat over de onvermijdelijke islamisering van Europa.
Belgen weten wel hoe ze het trojaanse paard moeten kiezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)orismeonderzoek.html
Niet alle dictaturen zijn slecht.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor NWS geldt in de regel dat een topic dat daar niet over gaat, er binnen twee pagina's alsnog over gaat. Laten we dat in POL een beetje proberen te voorkomen.
Overigens is een religieuze dictatuur ook een soort verkiezingssysteem, natuurlijk. Daar hebben we er zelfs in West-Europa eentje van.
Ik denk wel eens dat het valt of staat bij de mate van grootheidswaanzin van de dictator in kwestie. Weet niet of dat waar is trouwens.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet alle dictaturen zijn slecht.
Als je de paus bedoelde valt dat wel mee.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat het valt of staat bij de mate van grootheidswaanzin van de dictator in kwestie. Weet niet of dat waar is trouwens.
Maar alle dictaturen zijn wel moslim.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Vaticaan inderdaad als een voorbeeld van een religieuze dictatuur in het Westen, maar gezien de bevolkingssamenstelling van die natie lijkt me dat niet zo'n probleem. Ik heb van deze paus ook niet het idee dat hij aan grootheidswaanzin lijdt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als je de paus bedoelde valt dat wel mee.
Vergeleken met zijn voorgangers is deze paus vrij nederig en houdt hij van een eenvoudig leven.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Vaticaan inderdaad als een voorbeeld van een religieuze dictatuur in het Westen, maar gezien de bevolkingssamenstelling van die natie lijkt me dat niet zo'n probleem. Ik heb van deze paus ook niet het idee dat hij aan grootheidswaanzin lijdt.
Voorbeelden van onderdrukkende dictaturen zijn er legio. Stalin, Bokassa, Kim, Franco, Hoxha, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar volgens mij zijn er ook wel niet-democratische staten geweest die het prima deden. Bhutan schiet me zo te binnen.
En dat siert hem.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vergeleken met zijn voorgangers is deze paus vrij nederig en houdt hij van een eenvoudig leven.
Welke zijn goed dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het is nog steeds een homohater.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vergeleken met zijn voorgangers is deze paus vrij nederig en houdt hij van een eenvoudig leven.
Die van Trajan, weet je nog?quote:
Het is een Katholiek van bijna 80, wat verwacht je anders? Hij is minder conservatief dan zijn voorganger, dat lijkt me winst.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is nog steeds een homohater.
Dat zijn veel mensen in Europa spijtig genoeg. En het afgelopen jaar is die groep op onverklaarbare wijze flink gegroeid.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is nog steeds een homohater.
Vergeet de Postcodekanjer, Oudejaarsloten, Unicef, Kika en KWF niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Minus vaste lasten van tien abonnementen, dure boodschappen en sigaretten.
Alleen omdat we het daar over vluchtelingen konden hebben.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef Ryon het volgende:
Goed topic trouwens van Pokkelmans: POL / Bestaat het redelijke alternatief voor de sociaal-liberale democratie?
50+ reacties ook.
Weet je hoe duur het tegenwoordig is om met je gezin naar de Efteling te kunnen? Dat red je echt niet meer van je bijstandsuitkering.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet de Postcodekanjer, Oudejaarsloten, Unicef, Kika en KWF niet.
Plus elke woensdag McDonald's-dag à 30 euro voor een gezin van vier.
Schokkende armoede. Terwijl er gewoon mensen zijn die een ton verdienen in Nederland.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weet je hoe duur het tegenwoordig is om met je gezin naar de Efteling te kunnen? Dat red je echt niet meer van je bijstandsuitkering.
Ik las postcodekanker.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet de Postcodekanjer, Oudejaarsloten, Unicef, Kika en KWF niet.
Plus elke woensdag McDonald's-dag à 30 euro voor een gezin van vier.
Doe je weinig tegen. Het beste is om een versnipperaar te kopen en naast je brievenbus te zetten.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik las postcodekanker.
Wat een teringbedrijf is dat, ook met die bankgiroloterij van ze. Op m'n oude adres was ik eindelijk af van die kilo's ongevraagde post die ze per jaar in je brievenbus douwen en nu op m'n nieuwe adres begint het gewoon weer opnieuw
Daarom is het dus de hoogste tijd voor een revolutie.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schokkende armoede. Terwijl er gewoon mensen zijn die een ton verdienen in Nederland.
De ongelijkheid.
Nog nooit een lot gekocht.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik las postcodekanker.
Wat een teringbedrijf is dat, ook met die bankgiroloterij van ze. Op m'n oude adres was ik eindelijk af van die kilo's ongevraagde post die ze per jaar in je brievenbus douwen en nu op m'n nieuwe adres begint het gewoon weer opnieuw
"Aan de bewoner(s) van dit adres".quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik las postcodekanker.
Jij zegt het, pompom. Mensen met een iPhone 5S terwijl de 6S Plus al uit is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom is het dus de hoogste tijd voor een revolutie.
Een nieuwe industriele revolutie.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Elke keer als ik weer zo'n enveloppe van ze weggooi moet ik bijna lachen om de stumperds die er in trappen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik las postcodekanker.
Eens. Allemaal SP stemmen, en die maken dan een baan voor iedereen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op m'n vorige adres kreeg ik na een paar telefoontjes echt niets meer van ze.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Doe je weinig tegen. Het beste is om een versnipperaar te kopen en naast je brievenbus te zetten.
Zwaar oneerlijk inderdaad. Ik doe het zelfs nog steeds met een S4. Viva la revolución!!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij zegt het, pompom. Mensen met een iPhone 5S terwijl de 6S Plus al uit is.
Hoe bestaat het, terwijl er in Blaricum mensen wonen in villa's van miljoenen.
Niemand merkkleding, racefietsen of een iPhone is ook rijkdomquote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eens. Allemaal SP stemmen, en die maken dan een baan voor iedereen.
Dat is toch echt teveel werk.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Op m'n vorige adres kreeg ik na een paar telefoontjes echt niets meer van ze.
Nou en.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoax, jij werkt en krijgt bovenmodaal. SP zal dit even nivelleren totdat je net zo kaalgeplukt bent als Pokkelmans.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zwaar oneerlijk inderdaad. Ik doe het zelfs nog steeds met een S4. Viva la revolución!!
Ik heb nog steeds een S4.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoax, jij werkt en krijgt bovenmodaal.
Vooral mooi was die stakker die net naast de pot pistte vanwege te weinig saldo op z'n rekening.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Elke keer als ik weer zo'n enveloppe van ze weggooi moet ik bijna lachen om de stumperds die er in trappen.
Het tragische is dus dat vooral mensen die zelf zijn getroffen door de ziekte, en geen reële kans op genezing meer hebben, zich massaal inladen met dergelijke lectuur.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.healthunity.pw(...)and-heeft-interesse/
Ik wist niet dat het primaire doel van mitochondrieen het bestrijden van kanker was, zo leer je elke dag iets nieuws via de nieuwe media.
Maakt niet uit, je kan een iPhone kopen. Dat maakt het onfatsoenlijk tegenover al die mensen die een iPhone willen, maar het niet kunnen betalen.quote:
Dat zal ik nog wel doen. Maar ik vermoed dat de Postcodeloterij in z'n eentje verantwoordelijk is voor het verdwijnen van ettelijke vierkante kilometer regenwoud per jaar.quote:
Ook op je 21e met vier loten meespelenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vooral mooi was die stakker die net naast de pot pistte vanwege te weinig saldo op z'n rekening.
Geef toe; als Marokkaanse Limburger is dat statistisch gezien een grotere kans op succes dan je best doen op school.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook op je 21e met vier loten meespelen
Dat heet investeren in je toekomst. Of zoiets.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook op je 21e met vier loten meespelen
De SP heeft Oss als referentiepunt. Daar klopt dat natuurlijk vrij aardig.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand merkkleding, racefietsen of een iPhone is ook rijkdom
Natuurlijke selectie! Zou De_Guidance roepen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het tragische is dus dat vooral mensen die zelf zijn getroffen door de ziekte, en geen reële kans op genezing meer hebben, zich massaal inladen met dergelijke lectuur.
Hehe.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geef toe; als Marokkaanse Limburger is dat statistisch gezien een grotere kans op succes dan je best doen op school.
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geef toe; als Marokkaanse Limburger is dat statistisch gezien een grotere kans op succes dan je best doen op school.
Tsja, als de reguliere medische wetenschap je 0% geeft, en een of andere kwakzalver geeft je 1%, dan snap ik ook wel dat die gok aantrekkelijk wordt. Maar men lijkt er zo in door te slaan, alsof er een wereldwijde samenzwering bestaat die hen die ziekte laat lijden voor geldelijk gewin. Als ze het echt konden controleren, en er massaal geld aan hadden willen verdienen, hadden ze er wel een chronische ziekte van gemaakt. Niet iets waar je met een beetje pech aan een paar maand onderdoor gaat.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie! Zou De_Guidance roepen.
Samenzweringstheorieën staan dan meestal ook niet bekend om hun doorwrochtheidquote:Op maandag 11 januari 2016 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, als de reguliere medische wetenschap je 0% geeft, en een of andere kwakzalver geeft je 1%, dan snap ik ook wel dat die gok aantrekkelijk wordt. Maar men lijkt er zo in door te slaan, alsof er een wereldwijde samenzwering bestaat die hen die ziekte laat lijden voor geldelijk gewin. Als ze het echt konden controleren, en er massaal geld aan hadden willen verdienen, hadden ze er wel een chronische ziekte van gemaakt. Niet iets waar je met een beetje pech aan een paar maand onderdoor gaat.
Mijn oma heeft twintig jaar meegespeeld met de PostcodeLoterij, onder het motto "maar als ik niet meedoe, weet ik zeker dat ik niets win. Dus het kan alleen maar beter worden".quote:Op maandag 11 januari 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik betoog altijd graag dat het al dan niet meespelen in een loterij een aardige indicatie van intelligentie is, maar dat bekt nooit zo lekker tegen m'n ouders die beide meespelen.
Ironisch genoeg zijn het vaak dan ook nog die kwakzalvers die geld proberen te verdienen aan die samenzweringstheorieën.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Samenzweringstheorieën staan dan meestal ook niet bekend om hun doorwrochtheid
Die willen natuurlijk weer flink verdienen aan geroofd geld, gelijk in WO-II.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:03 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Chef Zwitserse leger: 'Europa op de rand van een burgeroorlog'
Het godse bergvolk moet weer even stoken.
Klopt. Gelijk weer het bankgeheim herstellen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Die willen natuurlijk weer flink verdienen aan geroofd geld, gelijk in WO-II.
Een islamvrij Nederland?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik koop overigens wel eens zo'n staatslot bij de oudjaarstrekking, puur en alleen om even te kunnen dromen. Dan heb ik een paar weken vakantie, zit ik lekker voor de open haard te bedenken wat ik zou doen met mijn leven als ik me geen zorgen hoef te maken over of ik wel genoeg geld heb. Zo ontdek je wat je werkelijk gelukkig maakt.
Ergens in Mecklenburg gaan wonen met weinig buren, een terreinwagen en genoeg ruimte om gewassen te verbouwen en te jagen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik koop overigens wel eens zo'n staatslot bij de oudjaarstrekking, puur en alleen om even te kunnen dromen. Dan heb ik een paar weken vakantie, zit ik lekker voor de open haard te bedenken wat ik zou doen met mijn leven als ik me geen zorgen hoef te maken over of ik wel genoeg geld heb. Zo ontdek je wat je werkelijk gelukkig maakt.
Jij weet tenminste nog te genieten van de illusie, in schril contrast tot het volk dat krasloten haalt bij de sigarenzaak en ze buiten deze sigarenzaak op de speciaal daarvoor neergezette tafel gaan openkrassen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik wil nog steeds een blokhut in Alaska.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Echt waar?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een blokhut in Alaska.
quote:
Puike suggesties.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens in Mecklenburg gaan wonen met weinig buren, een terreinwagen en genoeg ruimte om gewassen te verbouwen en te jagen.
Ik denk niet dat daar nog veel schade valt aan te brengen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Hopen dat ik geen kortsluiting heb veroorzaakt in het hoofd van John1234.
Ik vrees het ergste.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Oh, de schade valt mee zo te zien.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar nog veel schade valt aan te brengen.
En ik maar denken dat zijn berichten allemaal al het toevallige resultaat van een epileptisch insult in de nabijheid van een toetsenbord waren.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
Zo gaat het bij bijna elk nieuwsbericht hè.quote:Daders opsporen. Roestig metaal in hun anus stoppen. Pincet in hun ogen prikken. Nagels eraf trekken. Armen en benen breken. Meid gesmolten rubber over gasten hun piemel laten gieten. Vader een nekschot laten geven. Opgeruimd.
Die was me ook al opgevallen, inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo gaat het bij bijna elk nieuwsbericht hè.
Samen met het traditionele afgeven op de barbaarse methodes van IS, natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is jammer dat er in dat topic wat geruimd is. Stond namelijk echt een prachtpost in vanmorgen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mijn topics doen het goed maar ontsporen veel te vaak. Dan heeft het een paar delen maar is het originele onderwerp helemaal zoek.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mijn suggestie: opsluiten in een kamer, pistool geladen met één kogel geven, en non-stop muziek van Rob de Nijs afspelen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Dergelijke topics vervallen al snel tot een wedstrijdje "gruwelijke executiemethodes bedenken".
Acupunctuur heet dat.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:26 schreef Ryon het volgende:
Tijd dat wij deze jongen ook weer eens gaan afstoffen:
[ afbeelding ]
Ze zijn dan van zo'n niveau dat ze nog zullen worstelen met de vraag welk trommelvlies ze zullen raken.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn suggestie: opsluiten in een kamer, pistool geladen met één kogel geven, en non-stop muziek van Rob de Nijs afspelen.
Spoorde hij toen nog?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb Arnold Karskens ooit eens geïnterviewd. Dat was tijdens m´n ´studie´.
Aangezien hij de tijd nam om vragen van een student te beantwoorden, vond ik hem toen erg sympathiek. Z´n geestelijke gesteldheid kon ik op dat moment moeilijk peilen.quote:
Welles.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mijn oma heeft twintig jaar meegespeeld met de PostcodeLoterij, onder het motto "maar als ik niet meedoe, weet ik zeker dat ik niets win. Dus het kan alleen maar beter worden".
Geen speld tussen te krijgen.
Jij hebt Van Mierlo natuurlijk nooit ontmoet.quote:
Als het op martelingen aankomt is de creativiteit ontketent.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:26 schreef Ryon het volgende:
Tijd dat wij deze jongen ook weer eens gaan afstoffen:
[ afbeelding ]
Dat klopt. Kan me voorstellen dat dat leuk was.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt Van Mierlo natuurlijk nooit ontmoet.
Gewoon te gierig om niet vier loten met jackpotverdubbelaar en postcodekanjers te kopen dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef robin007bond het volgende:
Ik ken iemand wiens ouder dus in een winnende straat woonde, diegene was een van de weinige niet-rijken onder de buurtbewoners daarom.
Blijft een smerig concept.
Als je niet meespeelt kun je niet winnen. Ik zie niet in, wat daar smerig aan is.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef robin007bond het volgende:
Ik ken iemand wiens ouder dus in een winnende straat woonde, diegene was een van de weinige niet-rijken onder de buurtbewoners daarom.
Blijft een smerig concept.
Beetje omslachtig.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
In het kader van de martelapparatuur trouwens nog:
[ afbeelding ]
Sowieso een wat vreemd figuur.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:55 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160111_02060396
Jihaddeskundige opgepakt. Was werkzaam aan de RU.
Vele malen "efficiënter" dan de brandstapel. Bij een brandstapel is men vaak door de rookontwikkeling al buiten bewustzijn voor de vlammen het slachtoffer bereiken. Bij de bronzen stier wordt het brons verwarmd, met het slachtoffer er in. Terwijl het brons om hem heen steeds heter wordt zal het slachtoffer liggen kronkelen van pijn terwijl elk stuk lijf dat het brons raakt verschroeit.quote:
Die was vorige week nog bij jinekquote:Op maandag 11 januari 2016 13:55 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160111_02060396
Jihaddeskundige opgepakt. Was werkzaam aan de RU.
Jinek, met haar terugtrekkende haarlijn.quote:
Daar heb ik ooit nog een film over gezien. Best goeie.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
In het kader van de martelapparatuur trouwens nog:
[ afbeelding ]
Laatst ook weer eens een interview gelezen met die Martijn de Koning. Ik snap wel dat je als socioloog een zeker band met je onderzoeksgroep moet hebben, maar hij ging echt wel héél ver daar in.quote:
Hohohohohoh, hij is antropoloog.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laatst ook weer eens een interview gelezen met die Martijn de Koning. Ik snap wel dat je als socioloog een zeker band met je onderzoeksgroep moet hebben, maar hij ging echt wel héél ver daar in.
Welke? Ik herinner me hem vooral door een hartverzakking in Amnesia: The Dark Descent.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit nog een film over gezien. Best goeie.
Doodnormaal inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je niet meespeelt kun je niet winnen. Ik zie niet in, wat daar smerig aan is.
Immortals (2011) - IMDbquote:Op maandag 11 januari 2016 14:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Welke? Ik herinner me hem vooral door een hartverzakking in Amnesia: The Dark Descent.
Zonder context schrik je niet, natuurlijk.
Met Mickey Rourke, topfilm dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Immortals (2011) - IMDb
Natuurlijk. Pure kwaliteit.
De rest van de film is wel historisch verantwoord.quote:The bronze bull, originally called the "Brazen Bull", a torture device used by Hyperion for cooking people to death in the movie, was an actual torture and execution device in ancient Greece, although only about 600 years after this film's purported setting.
Metascore: 46/100quote:Op maandag 11 januari 2016 14:18 schreef Ryon het volgende:
Van de IMDB "fun facts" over die film:
[..]
De rest van de film is wel historisch verantwoord.
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Met wie ben je nu weer in discussie gegaan?
Vorige week ettelijke uren bezig geweest met die verrekte rekentoets en dan nog een fout maken. Kan mezelf wel schieten.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt de kuilengravers even goed de waarheid verteld en nu geen gasaansluiting meer?
Nou zeg.quote:
Socialisme in actiequote:On 1 December 1984 two GDR border guards fired shots at Mr MichaelHorst
Schmidt, aged 20, as he was trying to climb over the Berlin Wall
using a ladder, hitting him in the back. He was not given any first aid. He
did not reach the hospital of the GDR’s People’s Police until two hours
later, by which time he had bled to death. The guards who had shot him
were congratulated, the only regret expressed being that they had used that
much ammunition.
quote:Column: In Keulen horen donderen
Welkom in onze speciale seksbioscoop. We hebben weer een groot aantal smerige films voor u geselecteerd die de mens in zijn meest beestachtige vorm zullen tonen.
In Rotterdam beginnen we om 9.00 uur in Zaal 1 met incest. We zien hoe een 44-jarige man uit Ridderkerk zijn dochter vanaf haar derde misbruikt, twaalf jaar lang. Hij smeet haar ook tegen de muur en gooide haar van de trap.
Na de lunch tonen we het verhaal van een 58-jarige man uit Ameide. Hij hield ervan om een 8-jarig en een 9-jarig meisje te betasten, door plotseling in hun onderbroekjes te graaien.
In Zaal 2 starten we om 9.00 uur met een 27-jarige Rotterdammer die zijn vingers met geweld in lichaamsopeningen stak, om 10.45 uur gevolgd door de man die seks had met een 14-jarig meisje. En passant verkocht hij ook nog drugs.
Dordrecht
Onze bioscoop in Dordrecht heeft vandaag het volgende in petto. We beginnen om 9.00 uur met een 32-jarige Rotterdammer in de hoofdrol, die kinderporno verzamelde. Daarna om 10.30 uur een 36-jarige Rotterdammer die incest pleegde met zijn 9-jarige kind.
Kort na de lunch het verhaal van de 42-jarige Alphenaar die een 13-jarig meisje misleidde, weglokte en seks met haar had. Inclusief komkommer. We besluiten de dag om 15.30 uur met een 39-jarige Dordtenaar die laat zien hoe hij dertien jaar lang kinderporno heeft verzameld.
Als u het heeft kunnen opbrengen tot zover door te lezen, zult u zich afvragen: wat is dit in godsnaam? Welnu, dit is echt. Geen fictie. De genoemde zalen zijn geen bioscopen maar rechtszalen. Dit is letterlijk het ‘programma’ dat zich dinsdag afspeelt op de rechtbanken in Rotterdam en Dordrecht. Belangrijke toevoeging: al het bovenstaande zijn verdenkingen, geen feiten.
Dinsdag is geen uitzondering. Alle rechtbanken in Nederland behandelen elke dag grote en kleine zedenzaken. Ongeveer veertig procent van alle vrouwen is ooit slachtoffer geweest van seksueel geweld. Dat is een schokkend cijfer, toch hoor je er politici zelden over redetwisten. Tot ze het in Keulen hoorden donderen.
Nationaliteit
Lodewijk Asscher (PvdA) en Geert Wilders (PVV) voorop spraken schande over de ontucht in Keulen tijdens nieuwjaarsnacht. Beiden wezen expliciet naar de daders: mannen van Noord-Afrikaanse afkomst, die hard aangepakt moeten worden.
Nog daargelaten dat je in beginsel van verdachten moet spreken, is de aandacht voor de daders opmerkelijk. De suggestie wordt gewekt, dat hun profiel er iets toe doet. Terwijl uit al het onderzoek blijkt dat seksueel misbruik van alle gezindten en nationaliteiten is.
De reactie van de politiek is wel begrijpelijk. We willen graag de illusie in stand houden, dat het gevaar van buitenaf komt. De priemende vinger naar “Keulen” wijzen is makkelijk. Wilders spreekt van een “seksuele jihad” en zijn oplossing is (uiteraard) “grenzen dicht”.
Laten we ons dat eens voorstellen. Langs de gehele Nederlandse grens is prikkeldraad en zijn er controles. Geen islamiet komt er meer in. Wat denkt u: zou seksueel geweld tegen vrouwen in Nederland verdwijnen? Niemand die dat gelooft. Veertig procent slachtoffer, weet u nog wel? Veertig procent. Daar kan je het plein voor Köln Hbf vele malen mee vullen.
Er is geen enkele reden om de gebeurtenissen in Keulen te bagatelliseren, hoe weinig we ook nog exact weten. Maar suggereren dat we hier met een Arabisch of islamitisch fenomeen te maken hebben, is kolder.
Vraag dat maar eens aan al die vrouwen die jaarlijks worden verkracht tijdens de Oktoberfeste in München. Of aan de vrouwen die slachtoffer waren in de bovengenoemde Rotterdamse en Dordtse zaken.
Vals beeld
Buiten huilt de wind om het huis. Binnen is geluk nog heel gewoon. Een mooi beeld. Een vals beeld. In zedenzaken loert het gevaar vooral binnen. Bij misbruik van kinderen is de dader vaak een bekende of een familielid. Maar dat is een ondraaglijke gedachte. Dat komt te dichtbij. We wijzen liever naar verknipte pedofielen, vieze mannen in de bosjes, of oversekste islamieten.
De praktijk is anders. Seksueel geweld is helaas overal. Ik kan het heel persoonlijk en pijnlijk samenvatten. Statistisch gezien heeft mijn eigen dochter meer van mij, haar vader, te vrezen dan van een Syrische vluchteling.
Paul Verspeek is rechtbankverslaggever bij RTV Rijnmond.
Of we proberen het eerst en kijken dan wel.quote:Laten we ons dat eens voorstellen. Langs de gehele Nederlandse grens is prikkeldraad en zijn er controles. Geen islamiet komt er meer in. Wat denkt u: zou seksueel geweld tegen vrouwen in Nederland verdwijnen? Niemand die dat gelooft.
Bijkomend voordeel is dat we de benzineprijzen kunnen ophogen; mensen rijden hun banden lek zodra ze in Duitsland willen tanken.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Of we proberen het eerst en kijken dan wel.
Natuurlijk werkt dat niet. Eerst moeten alle moslims die al binnen zijn er ook nog uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Of we proberen het eerst en kijken dan wel.
Stap 1 is het opstellen van quota voor het aantal moslims in Nederland. In Denemarken is men daar volgens de lokale Maurice de Hond ook zwaar voorstander van, zo begrijp ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt dat niet. Eerst moeten alle moslims die al binnen zijn er ook nog uit.
Een vrouwenquotum in het onderwijs, geen gek plan.quote:
Ik begrijp oprecht niet hoe je het als sector (basisonderwijs in dit geval) zo uit de hand kan laten lopen dat die verdeling 90/10 wordt. Als ik directeur van een basisschool was zou ik dat echt niet willen. En als ik coördinator van de pabo was ook niet. Of Minister van OCW.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een vrouwenquotum in het onderwijs, geen gek plan.
Zo gek is het niet, bij mij is de verhouding ook 90/10.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet hoe je het als sector (basisonderwijs in dit geval) zo uit de hand kan laten lopen dat die verdeling 90/10 wordt. Als ik directeur van een basisschool was zou ik dat echt niet willen. En als ik coördinator van de pabo was ook niet. Of Minister van OCW.
Van directeuren van basisscholen en de directeur van de lokale Pabo hoor ik dat ze er heel veel aan proberen te doen om mannelijke docenten te werven maar het blijkt toch wel heel lastig.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet hoe je het als sector (basisonderwijs in dit geval) zo uit de hand kan laten lopen dat die verdeling 90/10 wordt. Als ik directeur van een basisschool was zou ik dat echt niet willen. En als ik coördinator van de pabo was ook niet. Of Minister van OCW.
Goed stuk.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)eulen-horen-donderen
[..]
quote:De Zweedse politie is zwaar onder vuur komen te liggen, omdat het Keulse toestanden tijdens een festival in Stockholm afgelopen zomer en tijdens de jaarwisseling in Malmö doelbewust onder de pet heeft gehouden.
Jonge vrouwen zijn massaal aangerand door groepen jonge mannen afkomstig uit Afghanistan. Onacceptabel, vindt de Zweedse premier Stefan Löfven.
De politie geeft toe de wantoestanden te hebben verzwegen. ''Dit is een pijnlijk punt. Soms durven we niet te zeggen hoe de vork in de steel zit, omdat we denken dat dat de (extreemrechtse) Zweden Democraten in de kaart zal spelen'', aldus politiechef Peter Ågren tegen de krant Dagens Nyheter.
Premier Löfven is woedend. ''De politie heeft in mijn optiek de taak misdaden op te lossen en schuldigen voor het gerecht te brengen en mag op welke grond dan ook niets willen verdoezelen'', aldus de regeringsleider maandagochtend.
http://www.nu.nl/buitenla(...)enlandse-mannen.html
Malmo is dan ook het Marrakech van Zweden.quote:
Inderdaad een tyfusstad.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Malmo is dan ook het Marrakech van Zweden.
Zoals eerder gezegd: bij een individuele aanranding of verkrachting is er sprake van een individueel moreel defect bij de dader. Als het echter op zo'n grote schaal, bij mensen van een bepaalde gedeelde culturele achtergrond plaatsvindt, is het niet raar om te gaan denken aan een cultureel moreel defect (of in ieder geval een cultureel morele discrepantie ten opzichte van onze cultuur).quote:Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)eulen-horen-donderen
[..]
Lekker boeiend. Zolang het maar kundige mensen zijn. Ik ergerde me in mijn basis- en middelbare-schoolperiode meer aan overduidelijk incapabele docenten, dan aan een overschot aan de ene demografische groep of de ander.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijk ding. Valt ook totaal uit het beeld.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is wel mooi. Maar in Dubai staat een hogere:
[ afbeelding ]
Dit past qua hoogte wel beter, inderdaad:quote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijk ding. Valt ook totaal uit het beeld.
Compensatiedrang van de ergste vorm.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijk ding. Valt ook totaal uit het beeld.
Zijn er maar zo weinig capabele mannelijke leerkrachten dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Zolang het maar kundige mensen zijn. Ik ergerde me in mijn basis- en middelbare-schoolperiode meer aan overduidelijk incapabele docenten, dan aan een overschot aan de ene demografische groep of de ander.
Evenveel als capabele topvrouwen denk ik zo.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn er maar zo weinig capabele mannelijke leerkrachten dan?
Zeker niet. Op de rechtenfaculteit lijkt er juist een overschot aan mannen te zijn die doceren. Ik denk binnen de bèta-faculteiten nog meer.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn er maar zo weinig capabele mannelijke leerkrachten dan?
Zouden agenten hun verklaring op twitter/facebook moeten doen?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel interessant hoe kort het eventjes vanochtend in het nieuws was dat allemaal lichtgetine jongens in elkaar zijn getrapt gisteren in Keulen en dat ze nu weer groots verder gaan met aanrandingennieuws gebaseerd op allerlei anonieme verklaringen van agenten.
Een hoger salaris/werkdruk zou ook wel helpen denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker niet. Op de rechtenfaculteit lijkt er juist een overschot aan mannen te zijn die doceren. Ik denk binnen de bèta-faculteiten nog meer.
Maar ik denk dat potentiële capabele mannelijke leerkrachten liever het bedrijfsleven in gaan. Jongetjes willen toch graag wedstrijdjes winnen, en binnen het basis- en middelbare onderwijs heb je die doorgaans een stuk minder. Als universitair docent heb je in ieder geval nog autoriteit.
Guido zit op de remloflijn, duidelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel interessant hoe kort het eventjes vanochtend in het nieuws was dat allemaal lichtgetine jongens in elkaar zijn getrapt gisteren in Keulen en dat ze nu weer groots verder gaan met aanrandingennieuws gebaseerd op allerlei anonieme verklaringen van agenten.
Calatrava sowieso. Heeft heel Valencia failliet gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Compensatiedrang van de ergste vorm.
Ja, een nog hogere werkdruk lijkt me ook wel een goed idee.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een hoger salaris/werkdruk zou ook wel helpen denk ik.
Tsja, ik zou niet weten waarom een docent meer dan 30.000 euro moet verdienen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een hoger salaris/werkdruk zou ook wel helpen denk ik.
Zijn lichtgetinte jongens in elkaar getrapt in Keulen?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Behalve docente van bèta-vakken, dan.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, ik zou niet weten waarom een docent meer dan 30.000 euro moet verdienen.
Uiteraard. Op de universiteit mogen ze ook wel meer verdienen, vooral omdat ze daar meer dan 30 scholieren kunnen bereiken met een hoger verdienpotentieel dan in het basis- en middelbaar onderwijs.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Behalve docente van bèta-vakken, dan.
Bijzonder inderdaad. En dan vooral de reacties die er online op komen. Daar schrik ik echt heel erg van.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat een tokkie ben je ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
De dag van de aanslagen op Charlie Hebdo kriebelde het bij mij ook om enkele willekeurige witte jurken die overal door m'n straat lopen een paar tikken te geven. Maar als je dat echt doet ben je wel een enorme randmongool zeg.
Ik vind die kriebels al debiel. Lekker belangrijk, een moslim in een jurk, alsof hij meteen cartoonisten gaat abknallen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
De dag van de aanslagen op Charlie Hebdo kriebelde het bij mij ook om enkele willekeurige witte jurken die overal door m'n straat lopen een paar tikken te geven. Maar als je dat echt doet ben je wel een enorme randmongool zeg.
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind die kriebels al debiel. Lekker belangrijk, een moslim in een jurk, alsof hij meteen cartoonisten gaat abknallen.
Iets met vraag en aanbod. Of het werk het waard is laat ik voor jullie ter beoordeling, maar het zou best leuk zijn als je je goeie mensen voor de klas hebt staan om de volgende generatie op te leiden. Dan moet je toch een klein beetje concurrerend zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, ik zou niet weten waarom een docent meer dan 30.000 euro moet verdienen.
Nee, geen mensen. Enkel homo's.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij dan niet de godganse dag dat je overal mensen ziet die je tikken wil verkopen?
Echt waar? Dan spoor je niet helemaal.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
De dag van de aanslagen op Charlie Hebdo kriebelde het bij mij ook om enkele willekeurige witte jurken die overal door m'n straat lopen een paar tikken te geven.
Enkel twee mannen die hand in hand lopen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij dan niet de godganse dag dat je overal mensen ziet die je tikken wil verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Die mensen zullen vanzelf naar Luzac gaan. Althans, naar plaatsen waar meer dan de 10% van de ouders het werkelijk boeit wat hun kroost leert gedurende de opvanguren.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iets met vraag en aanbod. Of het werk het waard is laat ik voor jullie ter beoordeling, maar het zou best leuk zijn als je je goeie mensen voor de klas hebt staan om de volgende generatie op te leiden. Dan moet je toch een klein beetje concurrerend zijn.
Whehe.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, geen mensen. Enkel homo's.
Ik ben een brok ingehouden agressie. Dat komt er alleen in de stiltecoupe van de trein af en toe uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Echt waar? Dan spoor je niet helemaal.
Pakistani zijn toch vrij donker getint?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn lichtgetinte jongens in elkaar getrapt in Keulen?
Ah, zo eentje. Mensen die flippen in stiltecoupés zijn hilarisch.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een brok ingehouden agressie. Dat komt er alleen in de stiltecoupe van de trein af en toe uit.
Autistisch is hier geen belediging, beste vriend.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, zo eentje. Mensen die flippen in stiltecoupés zijn hilarisch.
Dikwijls autistisch.
quote:Bedrijven hebben geen interesse in vestiging op het nieuw te ontwikkelen bedrijventerrein Koningspleijn in Arnhem. Reden voor de gemeente Arnhem om definitief af te zien van deze ontwikkeling. Dit besluit is voor de gemeente een financiële strop van 20 miljoen euro, bovenop de al eerder geleden schade door deze plannen van ¤12,6 miljoen.
Niets van meegekregen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pakistani zijn toch vrij donker getint?
Heb ik erg vaak ja. Maar dan omver rijden in plaats van tikken verkopen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het OZB-tariefg in Arnhem is juist iets omlaag gegaan: http://www.cijfernieuws.nl/ozb-2015/quote:Op maandag 11 januari 2016 15:27 schreef GSbrder het volgende:
De gemeente Arnhem zal de OZB wel weer verhogen voor ons beste Gutmensch:
[..]
Zo'n Merkava maakt dat dan ook erg verleidelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb ik erg vaak ja. Maar dan omver rijden in plaats van tikken verkopen.
Goed he.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:39 schreef robin007bond het volgende:
He Kaas, ik vind het toch mooi dat D66 en SP op dit soort punten elkaar toch een beetje zoeken.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-kan-niet-meer.dhtml
In Duitsland laten ze die tikken verkopen door anderen: http://www.volkskrant.nl/(...)iale-media~a4222485/quote:Op maandag 11 januari 2016 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op de meeste progressieve punten wel. Altijd goed om te focussen op wat je overeenkomstig hebt ipv alleen maar de verschillen uit te vergroten.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Qua buitenlandspolitiek zijn er meer raakvlakken heb ik het idee.
Surequote:
Ik las het ja. Die mensen zijn echt niet goed snik.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In Duitsland laten ze die tikken verkopen door anderen: http://www.volkskrant.nl/(...)iale-media~a4222485/
Goed dat hij weer van zich laat horen.quote:
Zoals de blanke Nederlander die nu al niet veilig over straat kan in Amsterdam-West.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik las het ja. Die mensen zijn echt niet goed snik.
Niet alleen dat, dit kan nog wel eens compleet uit de hand lopen. Dat mensen niet meer veilig over straat kunnen.
Volgend jaar dus iets omhoog.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het OZB-tariefg in Arnhem is juist iets omlaag gegaan: http://www.cijfernieuws.nl/ozb-2015/
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n Merkava maakt dat dan ook erg verleidelijk.
Op de totale begroting van een gemeente met die omvang vind je dat niet terugquote:Op maandag 11 januari 2016 15:27 schreef GSbrder het volgende:
De gemeente Arnhem zal de OZB wel weer verhogen voor ons beste Gutmensch:
[..]
Dat zeker.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op de meeste progressieve punten wel. Altijd goed om te focussen op wat je overeenkomstig hebt ipv alleen maar de verschillen uit te vergroten.
Ongeveer 2,5 keer het budget dat de gemeente Arnhem heeft voor veiligheid.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op de totale begroting van een gemeente met die omvang vind je dat niet terug
Zie bijvoorbeeld ook het roze stembusakkoord waar SP aan meedeed.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zeker.Op de progressieve punten vinden ze meestal elkaar wel.
Zelfs in Amsterdam-Nieuw-west loop ik nu anders hand in hand over straat. Levert wel veel omdraaiende hoofddoekjes op.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zoals de blanke Nederlander die nu al niet veilig over straat kan in Amsterdam-West.
Tja, dit zal leiden tot een mutatie in de reserves van de gemeente. Als die hiermee niet onder de norm komen zal er verder weinig veranderen. Eenmalig vs structureel geld, je kent het welquote:Op maandag 11 januari 2016 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongeveer 2,5 keer het budget dat de gemeente Arnhem heeft voor veiligheid.
Eenmalige posten kennen ze in de financiële sector heel goed, zo las ik vandaag in een nieuwsbericht over de ING-bank.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, dit zal leiden tot een mutatie in de reserves van de gemeente. Als die hiermee niet onder de norm komen zal er verder weinig veranderen. Eenmalig vs structureel geld, je kent het wel
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
De dag van de aanslagen op Charlie Hebdo kriebelde het bij mij ook om enkele willekeurige witte jurken die overal door m'n straat lopen een paar tikken te geven.
Een klein miljardje meer of minderquote:Op maandag 11 januari 2016 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eenmalige posten kennen ze in de financiële sector heel goed, zo las ik vandaag in een nieuwsbericht over de ING-bank.
Toch maar eens doen, al 3 gemaakt en respectievelijk 3,0, 4,7. 3,5. Achterliggende formules zijn niet zo heel moeilijk, alleen de vragen zijn noga lastig waardoor ik niet weet wanneer je wat moet toepassen.quote:
Niet andermans boezem betasten inderdaad. Heheheheh.quote:
Hoi.quote:
Wat weet Tofu nou van boezemsquote:Op maandag 11 januari 2016 16:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet andermans boezem betasten inderdaad. Heheheheh.
Nou, al die GL-miepjes om hem heen. Hehehe.quote:
Tofu is in de Herenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nou, al die GL-miepjes om hem heen. Hehehe.
Yep, aan het einde van dat jaar. Maar ook dat is gemaximeerd tot 2 herkansingen, en eventueel kun je er nog 1 aanvragen via de examencommissie. Maar dan komt het op menselijkheid aan..quote:Op maandag 11 januari 2016 16:19 schreef Ryon het volgende:
Voor je (positieve) BSA moet je alle P vakken toch in het tweede jaar wel gehaald hebben?
Nou en. Het is 2016 Piet, dat mag best.quote:
Ik werp hem dat ook niet voor, ik speel voor hetzelfde team, maar veel met GL meisjes heeft ie dus niet, ondanks hun snorrenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nou en. Het is 2016 Piet, dat mag best.
Dat zou mooi zijn. Aan de andere kant: op individuele moties en dergelijke kan toch al gestemd worden. Daar is niet per se een blok voor nodig.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld ook het roze stembusakkoord waar SP aan meedeed.
Eigenlijk zouden ze met zijn allen een progressief akkoord moeten maken, dat een voor een bewerkstelligen en daarbuiten om de verschillen lekker de verschillen laten.
Ineke van Gent kan best als bear tellen, nochtans.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik werp hem dat ook niet voor, ik speel voor hetzelfde team, maar veel met GL meisjes heeft ie dus niet, ondanks hun snorren
Sojatietjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nou, al die GL-miepjes om hem heen. Hehehe.
Doet me denken aan dit:quote:Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Dapper van Guido om zo´n topic te openen in NWS.
En hier niet ingaan op mijn, nog redelijk genuanceerde, kritiek.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, je kan de reacties inderdaad invullen zonder het te lezenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Hij is dan ook alles waar de gemiddelde bezoeker haat en bang voor isquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef xpompompomx het volgende:
Guido heeft de bekken wel aan het schuimen gekregen.
Guido woont toch nog niet in de Schilderswijk?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij is dan ook alles waar de gemiddelde bezoeker haat en bang voor is
Valide argument; wie wil dat nou niet?quote:Jaar cel gevorderd voor tiener (18) die zich bij IS wilde aansluiten: "Wilde gewoon even van huis zijn"
Rotterdam is ook nogal eng.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Guido woont toch nog niet in de Schilderswijk?
Bovendien gaat het binnen twintig reacties toch weer over asielzoekers, dan wel de islam.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het is een beetje hetzelfde met de eindeloze stroom topics over Marokkaanse straatklootzakjes die weer eens wat uithalen.
Ik kan vrijwel dagelijks topics openen over rechtszaken in Zutphen, waar vrijwel uitsluitend blanke boertjes voor moeten komen. Ik zat vorig jaar nog achter een koddig clubje blanke kids dat een Amersfoortse zakenman had vermoord met een bijl in een chalet in Ermelo. Voel echter niet de behoefte om daar een topic over te openen. Gaat namelijk geen boeiende discussie opleveren.
Of je huurt een chalet in Ermelo, of je sluit je aan bij IS.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Valide argument; wie wil dat nou niet?
Ook dat.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien gaat het binnen twintig reacties toch weer over asielzoekers, dan wel de islam.
poco wegkijker.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het is een beetje hetzelfde met de eindeloze stroom topics over Marokkaanse straatklootzakjes die weer eens wat uithalen.
Ik kan vrijwel dagelijks topics openen over rechtszaken in Zutphen, waar vrijwel uitsluitend blanke boertjes voor moeten komen. Ik zat vorig jaar nog achter een koddig clubje blanke kids dat een Amersfoortse zakenman had vermoord met een bijl in een chalet in Ermelo. Voel echter niet de behoefte om daar een topic over te openen. Gaat namelijk geen boeiende discussie opleveren.
Janet S.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat.
Ik zat trouwens vlak achter dat lieve meisje dat die Amersfoorter knakker blijkbaar in stukken heeft geramd.
Die dame, inderdaad.quote:
Fascinerend altijd hè, die strafzittingen? Zeker de eerste paar zaken die ik gevolgd had hebben indruk gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat.
Ik zat trouwens vlak achter dat lieve meisje dat die Amersfoortse knakker blijkbaar in stukken heeft gehakt. Best bizar.
Hier vriendin heet Joyce, dus trek zelf je conclusies maarquote:
Zeg dat. Heb bij meerdere heftige zaken gezeten en dat was toch altijd wel even slikken.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Fascinerend altijd hè, die strafzittingen? Zeker de eerste paar zaken die ik gevolgd had hebben indruk gemaakt.
Ja, vooral zaken met een huiselijk karakter vond ik erg indrukwekkend. Zeker omdat het dan vaak over en weer modder gooien is en je als buitenstaander heel moeilijk helder kan krijgen wat er exact is gebeurd. Ooit eens zo'n zaak gehad van een hele nette, hoogopgeleide man, die werd beschuldigd van het in elkaar hoeken van zijn vrouw, en het mishandelen van zijn kinderen.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat. Heb bij meerdere heftige zaken gezeten en dat was toch altijd wel even slikken.
Heeft 'ie wel de doodstraf gekregen?quote:Op maandag 11 januari 2016 17:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, vooral zaken met een huiselijk karakter vond ik erg indrukwekkend. Zeker omdat het dan vaak over en weer modder gooien is en je als buitenstaander heel moeilijk helder kan krijgen wat er exact is gebeurd. Ooit eens zo'n zaak gehad van een hele nette, hoogopgeleide man, die werd beschuldigd van het in elkaar hoeken van zijn vrouw, en het mishandelen van zijn kinderen.
Bij het openen van de zaak verwachtte ik dat er een of andere klootzak/tokkie binnen zou worden gebracht. Bleek een wat ielig, net gekleed mannetje te zijn. Bij het requisitoir ging m'n bloed weer koken en walgde ik van de man die daar terecht stond. Bij het pleidooi had ik weer alle sympathie voor die vent en zag ik hem als slachtoffer van een manipulatief wijf, enz.
Geen boek heeft me ooit zo weten te boeien als de échte drama die zich in een rechtszaal af kan spelen.
Uiteraard. Dood aan de patriarchie.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel de doodstraf gekregen?
Het is inderdaad een boeiend schouwspel. Baal er ook van dat we steeds minder tijd hebben om zelfs strafzaken te bezoeken.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, vooral zaken met een huiselijk karakter vond ik erg indrukwekkend. Zeker omdat het dan vaak over en weer modder gooien is en je als buitenstaander heel moeilijk helder kan krijgen wat er exact is gebeurd. Ooit eens zo'n zaak gehad van een hele nette, hoogopgeleide man, die werd beschuldigd van het in elkaar hoeken van zijn vrouw, en het mishandelen van zijn kinderen.
Bij het openen van de zaak verwachtte ik dat er een of andere klootzak/tokkie binnen zou worden gebracht. Bleek een wat ielig, net gekleed mannetje te zijn. Bij het requisitoir ging m'n bloed weer koken en walgde ik van de man die daar terecht stond. Bij het pleidooi had ik weer alle sympathie voor die vent en zag ik hem als slachtoffer van een manipulatief wijf, enz.
Geen boek heeft me ooit zo weten te boeien als de échte drama die zich in een rechtszaal af kan spelen.
Dan maak je tijd.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is inderdaad een boeiend schouwspel. Baal er ook van dat we steeds minder tijd hebben om zelfs strafzaken te bezoeken.
Bek dicht, groentje.quote:
HBO-mentaliteit weer.quote:
Boeiend, maar ergens ook onaangenaam, lijkt me.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is inderdaad een boeiend schouwspel. Baal er ook van dat we steeds minder tijd hebben om zelfs strafzaken te bezoeken.
Doodzonde ja. Waar is de tijd gebleven dat je als zichzelf respecterend journalist nog kon inklokken, koffie kon drinken en vervolgens zes uur lang een rechtszaak kon volgen om daar dan 1 alinea tekst over te schrijven?quote:Op maandag 11 januari 2016 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U luistert natuurlijk liever naar PVV-rechters.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:07 schreef Heilwasser het volgende:
Beetje aanhoren wat die D66-rechter te verkondigen heeft. Nee dank.
Doe dat nou maar bij iemand die je aan kan, langnek. Je vriendin, bijvoorbeeld.quote:
Veel schade? Geen letsel, hopelijk?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdomme, word ik net aangereden op de snelweg door zo'n pauperkar en komt ie ook nog eens uit Nijmegen.
Pleurismensen daar.
Gelukkig dat je het meteen met ons deelt.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdomme, word ik net aangereden op de snelweg door zo'n pauperkar en komt ie ook nog eens uit Nijmegen.
Pleurismensen daar.
Naja mijn auto is wat beter gebouwd dan zo'n schroothoop uit Havana. Op eerste gezicht mankeert er niks aan, i.t.t. de zijne.quote:
Riep de automobilist toevallig "allahu akhbar" bij het op je inrijden?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
Pleurismensen daar.
Natuurlijk, als ik kan kankeren op Nijmegen hier dan laat ik geen kans onverlet natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het meteen met ons deelt.
Het was wonderwel een Nederlander.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Riep de automobilist toevallig "allahu akhbar" bij het op je inrijden?
Jep.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ineke van Gent kan best als bear tellen, nochtans.
SP-stemmende tokkie, natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was wonderwel een Nederlander.
Ik neem hier afstand van.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
Pleurismensen daar.
Geil.quote:
Moslims zijn geen Nederlanders?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was wonderwel een Nederlander.
Deed hij dat maar, een metertje of 100.quote:
Kwamen net van de voedselbank natuurlijkquote:
Ik vrees het wel. Een VW caddy met "grappige stickers". Dat is wel een indicator.quote:
Scherp.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moslims zijn geen Nederlanders?
Oei, iemand van de bouw?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vrees het wel. Een VW caddy met "grappige stickers". Dat is wel een indicator.
Of PVV.
Ach gewoon een armlengte afstand houden.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen is hier in D overal pepperspray uitverkocht, het broeit
Flinke schade? En is het een leasebak?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vrees het wel. Een VW caddy met "grappige stickers". Dat is wel een indicator.
Of PVV.
Heb je al rantsoenen ingeslagen, voordat de burgeroorlog echt losbreekt?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen is hier in D overal pepperspray uitverkocht, het broeit
Nee, een hipster.quote:
Deed die burgermeester van Keulen natuurlijk ook toen ze werd neergestoken met de laatste verkiezingenquote:Op maandag 11 januari 2016 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach gewoon een armlengte afstand houden.
Natuurlijk is het geen leasebak.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Flinke schade? En is het een leasebak?
Waar ik woon hoef ik me daar gaan zorgen over te maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heb je al rantsoenen ingeslagen, voordat de burgeroorlog echt losbreekt?
Vast wel, anders zou het hypocriet zijn. En dat zijn politici niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deed die burgermeester van Keulen natuurlijk ook toen ze werd neergestoken met de laatste verkiezingen
Bulldozerlengte zeggen wij ook wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach gewoon een armlengte afstand houden.
Moet het nou alwéér over Sharon Dijksma gaan?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bulldozerlengte zeggen wij ook wel.
Zo een bulldozer die op de familie van een Palestijn wordt gezet als die een aanslag pleegt?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bulldozerlengte zeggen wij ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |