De OP's waren op waarschijnlijk.quote:
Gewoon iets over vluchtelingen schrijven.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb echt geen greintje gevoel voor wat men interessant vindt in POL, mijn topics bereiken gemiddeld iets van 4 posts.![]()
Oekraïne en basisinkomen als enige uitzonderingen.
Het gaat om de views Kaasje. Rustig maar, jouw tijd komt nog wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb echt geen greintje gevoel voor wat men interessant vindt in POL, mijn topics bereiken gemiddeld iets van 4 posts.![]()
EU-voorzitterschapquote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Dat heb je soms. Mijn topic over verkiezingssystemen deed ook niet echt wat ik hoopte, waardoor er van mijn voornemen om het aan te vullen met meer landen ook weinig gekomen is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Die topics gaan in POL nog reeeeedelijk genuanceerd eigenlijk, dat is toch wel soort van mooi in vergelijking met het buurforum.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon iets over vluchtelingen schrijven.
Niemand heeft interesse in het anale stokpaardje van je clubje.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou zeggen laat me lekker en wees blij dat ik geen topics open over mijn overige anale stokpaardjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand heeft interesse in het anale stokpaardje van je clubje.
Daar wil ik nog reageren, is een goed topic.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat heb je soms. Mijn topic over verkiezingssystemen deed ook niet echt wat ik hoopte, waardoor er van mijn voornemen om het aan te vullen met meer landen ook weinig gekomen is.
Daar heb je het al.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat me lekker en wees blij dat ik geen topics open over mijn overige anale stokpaardjes.
Zou leuk zijn. Als er weer wat leven in de brouwerij komt, ga ik ook wel weer wat doen daar.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar wil ik nog reageren, is een goed topic.
Voor NWS geldt in de regel dat een topic dat daar niet over gaat, er binnen twee pagina's alsnog over gaat. Laten we dat in POL een beetje proberen te voorkomen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Heilwasser het volgende:
Een topic wordt enkel een succes als het direct of indirect gaat over de onvermijdelijke islamisering van Europa.
http://www.nu.nl/buitenla(...)orismeonderzoek.htmlquote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Heilwasser het volgende:
Een topic wordt enkel een succes als het direct of indirect gaat over de onvermijdelijke islamisering van Europa.
Belgen weten wel hoe ze het trojaanse paard moeten kiezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)orismeonderzoek.html
Niet alle dictaturen zijn slecht.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor NWS geldt in de regel dat een topic dat daar niet over gaat, er binnen twee pagina's alsnog over gaat. Laten we dat in POL een beetje proberen te voorkomen.
Overigens is een religieuze dictatuur ook een soort verkiezingssysteem, natuurlijk. Daar hebben we er zelfs in West-Europa eentje van.
Ik denk wel eens dat het valt of staat bij de mate van grootheidswaanzin van de dictator in kwestie. Weet niet of dat waar is trouwens.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet alle dictaturen zijn slecht.
Als je de paus bedoelde valt dat wel mee.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat het valt of staat bij de mate van grootheidswaanzin van de dictator in kwestie. Weet niet of dat waar is trouwens.
Maar alle dictaturen zijn wel moslim.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Vaticaan inderdaad als een voorbeeld van een religieuze dictatuur in het Westen, maar gezien de bevolkingssamenstelling van die natie lijkt me dat niet zo'n probleem. Ik heb van deze paus ook niet het idee dat hij aan grootheidswaanzin lijdt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als je de paus bedoelde valt dat wel mee.
Vergeleken met zijn voorgangers is deze paus vrij nederig en houdt hij van een eenvoudig leven.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Vaticaan inderdaad als een voorbeeld van een religieuze dictatuur in het Westen, maar gezien de bevolkingssamenstelling van die natie lijkt me dat niet zo'n probleem. Ik heb van deze paus ook niet het idee dat hij aan grootheidswaanzin lijdt.
Voorbeelden van onderdrukkende dictaturen zijn er legio. Stalin, Bokassa, Kim, Franco, Hoxha, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar volgens mij zijn er ook wel niet-democratische staten geweest die het prima deden. Bhutan schiet me zo te binnen.
En dat siert hem.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vergeleken met zijn voorgangers is deze paus vrij nederig en houdt hij van een eenvoudig leven.
Welke zijn goed dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het is nog steeds een homohater.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vergeleken met zijn voorgangers is deze paus vrij nederig en houdt hij van een eenvoudig leven.
Die van Trajan, weet je nog?quote:
Het is een Katholiek van bijna 80, wat verwacht je anders? Hij is minder conservatief dan zijn voorganger, dat lijkt me winst.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is nog steeds een homohater.
Dat zijn veel mensen in Europa spijtig genoeg. En het afgelopen jaar is die groep op onverklaarbare wijze flink gegroeid.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is nog steeds een homohater.
Vergeet de Postcodekanjer, Oudejaarsloten, Unicef, Kika en KWF niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Minus vaste lasten van tien abonnementen, dure boodschappen en sigaretten.
Alleen omdat we het daar over vluchtelingen konden hebben.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef Ryon het volgende:
Goed topic trouwens van Pokkelmans: POL / Bestaat het redelijke alternatief voor de sociaal-liberale democratie?
50+ reacties ook.
Weet je hoe duur het tegenwoordig is om met je gezin naar de Efteling te kunnen? Dat red je echt niet meer van je bijstandsuitkering.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet de Postcodekanjer, Oudejaarsloten, Unicef, Kika en KWF niet.
Plus elke woensdag McDonald's-dag à 30 euro voor een gezin van vier.
Schokkende armoede. Terwijl er gewoon mensen zijn die een ton verdienen in Nederland.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weet je hoe duur het tegenwoordig is om met je gezin naar de Efteling te kunnen? Dat red je echt niet meer van je bijstandsuitkering.
Ik las postcodekanker.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet de Postcodekanjer, Oudejaarsloten, Unicef, Kika en KWF niet.
Plus elke woensdag McDonald's-dag à 30 euro voor een gezin van vier.
Doe je weinig tegen. Het beste is om een versnipperaar te kopen en naast je brievenbus te zetten.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik las postcodekanker.
Wat een teringbedrijf is dat, ook met die bankgiroloterij van ze. Op m'n oude adres was ik eindelijk af van die kilo's ongevraagde post die ze per jaar in je brievenbus douwen en nu op m'n nieuwe adres begint het gewoon weer opnieuw
Daarom is het dus de hoogste tijd voor een revolutie.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schokkende armoede. Terwijl er gewoon mensen zijn die een ton verdienen in Nederland.
De ongelijkheid.
Nog nooit een lot gekocht.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik las postcodekanker.
Wat een teringbedrijf is dat, ook met die bankgiroloterij van ze. Op m'n oude adres was ik eindelijk af van die kilo's ongevraagde post die ze per jaar in je brievenbus douwen en nu op m'n nieuwe adres begint het gewoon weer opnieuw
"Aan de bewoner(s) van dit adres".quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik las postcodekanker.
Jij zegt het, pompom. Mensen met een iPhone 5S terwijl de 6S Plus al uit is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom is het dus de hoogste tijd voor een revolutie.
Een nieuwe industriele revolutie.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Elke keer als ik weer zo'n enveloppe van ze weggooi moet ik bijna lachen om de stumperds die er in trappen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik las postcodekanker.
Eens. Allemaal SP stemmen, en die maken dan een baan voor iedereen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op m'n vorige adres kreeg ik na een paar telefoontjes echt niets meer van ze.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Doe je weinig tegen. Het beste is om een versnipperaar te kopen en naast je brievenbus te zetten.
Zwaar oneerlijk inderdaad. Ik doe het zelfs nog steeds met een S4. Viva la revolución!!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij zegt het, pompom. Mensen met een iPhone 5S terwijl de 6S Plus al uit is.
Hoe bestaat het, terwijl er in Blaricum mensen wonen in villa's van miljoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |