abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159312658
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:31 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Alsof je de beelden mag zien, nee dat mag niet.
Fiets gestolen pal voor het gemeentehuis, zeker 4 camera's hangen daar. En nee, de beelden werden niet vrijgegeven. :')
Moet je eens opletten wat er gebeurt als de burgemeester op dezelfde manier wordt aangereden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_159312960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 08:25 schreef silenthill het volgende:
Omstanders die doorrijden bij een ongeluk.

Gisteren was ik op weg naar mijn auto.

Zie een meisje zonder te kijken oversteken, waardoor een scooterrijder vol moest remmen en onderuit ging.

Ben als eerste naar de man van de scooter gelopen.
Snelle check gedaan of alles okay was met hem. Toen snel de scooter die midden op de weg lag, op de stoep gezet.

Aan allebei gevraagd of ze mijn hulp nodig hadden, daarna naar mijn auto gegaan.

Werkelijk niemand stapte uit zijn auto.

Fietsers en voetgangers deden ook geen klap.
Dat is erg vriendelijk van je. Helaas een stukje verharding van de maatschappij.

Jaren geleden (denk 2006) kwam ik op een zomeravond uit de sportschool. Ik zag direct een Nederlands oma'tje liggen op de grond. Bloedend. Ondanks het vrij druk was liep iedereen voorbij. Zelf er naartoe gesneld. Bleek dat die arme vrouw op bezoek was bij haar terminale man in het ziekenhuis. 'S avonds kreeg ze toch trek in avondeten en ging naar huis. Vervolgens gevallen tot bloedens toe. Ik heb het bloed gedept, naar de eerste hulp gebracht en vervolgens thuis afgezet.

Fijn om te horen dat dit soort hulpvaardige mensen zonder eigenbelang nog bestaan :)
pi_159313125
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:24 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Goed dat je gestopt bent ^O^
Ik zit nu met 1750 euro aan schade omdat er iemand door rood kachelde en glashard beweert door groen gereden te hebben. Niemand is gestopt en nu heb ik dus geen getuigen. ;(
Probeer het waarborgfonds. Daarmee heb ik ook schade kunnen claimen zonder getuigen. Ze zijn echter heel kritisch dus zorg voor een juist verhaal. Ik heb destijds 500 ontvangen voor de aangebrachte schade. Reparatie was 450.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:35:38 #204
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_159313521
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:00 schreef twiFight het volgende:

[..]

Brand onder de motorkap willen blussen kan levensgevaarlijk zijn. Volgens mij is daar ook wel eens een filmpje van geplaatst hier. En een fles cola gaat ook niet helpen :P

[..]

Dat is meer praat voor PTA / Camera in je auto of op je helm #14: Met filmpjes
De kabelboom is best te blussen met een fles cola :+
Ik weet hoe het werkt met olie/brandstof en metaalbranden, dan had ik het mooi aan de brandweer overgelaten.
pi_159314922
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 08:25 schreef silenthill het volgende:
Omstanders die doorrijden bij een ongeluk.

Gisteren was ik op weg naar mijn auto.

Zie een meisje zonder te kijken oversteken, waardoor een scooterrijder vol moest remmen en onderuit ging.

Ben als eerste naar de man van de scooter gelopen.
Snelle check gedaan of alles okay was met hem. Toen snel de scooter die midden op de weg lag, op de stoep gezet.

Aan allebei gevraagd of ze mijn hulp nodig hadden, daarna naar mijn auto gegaan.

Werkelijk niemand stapte uit zijn auto.

Fietsers en voetgangers deden ook geen klap.
Vorig jaar met gladheid afgesneden door een auto, drukt me de plak ijs op de weg op waar ik omheen probeerde te fietsen. Die eikel zoekt nog even oogcontact met me als ik op de grond lig en rijdt door.

De enige die stopte en me hielp opstaan was een 15 jarige scholier.
  Spellchecker vrijdag 22 januari 2016 @ 21:42:22 #206
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_159315718
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:50 schreef Ridocar het volgende:
Nul keer raden wie GeenStijl heeft gehaald met z'n dashcam...
Tering wat een mongool is dat _O-
Tevens -purist.
pi_159325613
Telegraaf heeft het ook opgepikt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_159328983
Hoop dat die vent zichzelf een keer tegen een boom kapot rijd. Hij brengt iedereen in gevaar met zijn idiote gedrag.
pi_159328999
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:05 schreef Messina het volgende:
Telegraaf heeft het ook opgepikt.
Ze hebben voor het gemak maar even "oude BMW" gemaakt van "dikke BMW" _O-
Flesje bier
pi_159330985
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:42 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Tering wat een mongool is dat _O-
Dat is écht een mongool ja :') Hoop echt dat iemand z`n bandjes lek steekt binnenkort.
EDIT: Hij is al geschorst ^O^
4.0
pi_159331127
Laten we gewoon hopen dat 'ie de hint begrijpt en zich iets normaler gaat gedragen in het verkeer.
pi_159331655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:06 schreef Messina het volgende:
Laten we gewoon hopen dat 'ie de hint begrijpt en zich iets normaler gaat gedragen in het verkeer.
Komt vast wel en dan wordt het een fanatieke vvn'r, net zoals ex rokers, dat zijn de ergste.
.
pi_159332298
quote:
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij echt begrijpt dat zijn weggedrag compleet ridicuul was. Zijn gedrag moet echt 180 graden draaien, lijkt mij onmogelijk
De gemiddelde trollyoutubeuser durft zijn wangedrag niet te evenaren en deze SGPer was bloed serieus en overtuigt van zijn gelijk. Bespottelijk, super dat zijn naam naar buiten gekomen is.
pi_159332661
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij echt begrijpt dat zijn weggedrag compleet ridicuul was. Zijn gedrag moet echt 180 graden draaien, lijkt mij onmogelijk
De gemiddelde trollyoutubeuser durft zijn wangedrag niet te evenaren en deze SGPer was bloed serieus en overtuigt van zijn gelijk. Bespottelijk, super dat zijn naam naar buiten gekomen is.
Hij is pas 18, er kan nog van alles veranderen. :)
Ik hoop het voor hem. Maar ik hoop het vooral voor alle andere weggebruikers.
pi_159333167
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:31 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Alsof je de beelden mag zien, nee dat mag niet.
Fiets gestolen pal voor het gemeentehuis, zeker 4 camera's hangen daar. En nee, de beelden werden niet vrijgegeven. :')
Stel je had die beelden wel gezien. Wat dan? Wat was je daar mee opgeschoten?
pi_159333248
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:22 schreef k_man het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, camera's zijn totaal nutteloos. Weg is weg. :')
pindazakje
pi_159333527
quote:
Ben bang dat dit hem niet gaat worden. Dat is er echt eentje met een plaat voor z`n kop, hij is de koning van de weg, iedereen moet voor hem wijken.
Zelfs nu hij geschorst is gaat bij hem het kwartje niet vallen, hij is 18... Weet niet beter.
Ik kan mij in ieder geval niet voorstellen dat zijn gedrag in de komende 12 maanden aanzienlijk zal verbeteren.
4.0
pi_159334786
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:22 schreef k_man het volgende:

[..]

Kan ik ongeveer zien wie ik op de motorkap moet hebben.

weinig idd
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:34:02 #219
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_159337559
quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:14 schreef Mano_ het volgende:
Heb die compilatie maar even ingezonden in de categorie Dashcam van de Telegraaf :+
Graag gedaan :D
pi_159339302
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:34 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Graag gedaan :D
Er is al een artikel over geschreven inclusief link naar de video.

Maar iets anders. Ik een note heb gekregen van de lokale modjes hier over de posts over Laurens dat ik er maar mee moest kappen. Maar elke andere user mag er vanalles over zeggen (tot het plaatsen van foto's en naam aan toe).
Blijkbaar hadden de posts toch maatschappelijke waarde aangezien de SGP hem geschorst heeft en de politie een onderzoek heeft ingesteld...
pi_159339897
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Maar iets anders. Ik een note heb gekregen van de lokale modjes hier over de posts over Laurens dat ik er maar mee moest kappen. Maar elke andere user mag er vanalles over zeggen (tot het plaatsen van foto's en naam aan toe).
Blijkbaar hadden de posts toch maatschappelijke waarde aangezien de SGP hem geschorst heeft en de politie een onderzoek heeft ingesteld...
Jaja. Je vergeet erbij te melden dat jij het niet 'een keertje' over Laurens had, maar continu. Dat is inderdaad op een gegeven moment wel genoeg ja :). Die obsessie uit je maar via een andere weg.
pi_159341781
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:26 schreef Anne het volgende:

[..]

Jaja. Je vergeet erbij te melden dat jij het niet 'een keertje' over Laurens had, maar continu. Dat is inderdaad op een gegeven moment wel genoeg ja :). Die obsessie uit je maar via een andere weg.
Ik ben niks vergeten te melden... Posts staat in meervoud en nergens heb ik 'een keertje' gebruikt. Moet je de boel niet gaan verdraaien en mij woorden in de mond leggen welke ik nooit gezegd heb.

Wanneer er wat te vermelden was heb ik een post gemaakt. Vond ik relevant. Doe ik ook elders over andere zaken. Is dat ook een obsessie? Naja, noem het wat je wilt, het boeit mij niet wat een modje ervan vindt.

Ridocar vond het nodig om erover te posten. Ik had het ook kunnen doen, maar ik vreesde een ban. Bleek dus achteraf onterecht te zijn. Naja, ik zal er waarschijnlijk wel een ban voor krijgen :')

Jullie zijn onnodig sturend geweest in deze en passen willekeur toe. De zaak verdraaien en mij woorden in de mond leggen kan eraan toegevoegd worden. Een applausje waard *O*

Mij zul je hier niet meer terugzien
pi_159344693
Ontopic dan maar weer.
pi_159345389
Om er maar weer een ergernis tegenaan te gooien valt het mij de laatste dagen ontzettend op hoe slecht er soms wordt geparkeerd. Van midden op de streep parkeren tot niet willen/kunnen filenparkeren om de auto vervolgens maar in een hoek in het vak te zetten waardoor de achterkant van de auto dus gewoon een meter van de weg blokkeert en het verkeer behoorlijk hindert. :r
Flesje bier
pi_159350017

Met nul uitwijkmogelijkheden en een camera die te laag tegen een tunnelwand hing had ik dus een probleem. Meteen Rijkswaterstaat gebeld en doorgegeven, doorgereden en gestopt op de parkeerplaats met dat brugrestaurant (Ruijgen Hoek). Er kwam een inspecteur van RWS met zo'n piketwagen de auto opmeten (precies 4 meter hoog) en de schade bekeken (een kras over de volle lengte van beide aanhangwagens), die kwam tot de conclusie dat die camera gewoon te laag hing.

De beelden zijn van begin september vorig jaar wegens verzekeringsgesteggel en aansprakelijkheidsvraag.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ridocar op 24-01-2016 10:00:52 ]
  zondag 24 januari 2016 @ 10:15:25 #226
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_159350333
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

TR^ praten over notes is niet toegestaan :W
Ik ben geil
pi_159351141
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:33 schreef Ridocar het volgende:

Met nul uitwijkmogelijkheden en een camera die te laag tegen een tunnelwand hing had ik dus een probleem. Meteen Rijkswaterstaat gebeld en doorgegeven, doorgereden en gestopt op de parkeerplaats met dat brugrestaurant (Ruijgen Hoek). Er kwam een inspecteur van RWS met zo'n piketwagen de auto opmeten (precies 4 meter hoog) en de schade bekeken (een kras over de volle lengte van beide aanhangwagens), die kwam tot de conclusie dat die camera gewoon te laag hing.

De beelden zijn van begin september vorig jaar wegens verzekeringsgesteggel en aansprakelijkheidsvraag.
Hihi. Gloeiende...!

Hoe wordt zoiets opgelost?
pi_159352024
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:20 schreef Messina het volgende:

[..]

Hihi. Gloeiende...!
Whehe, ja ik vond 't evengoed vervelend. Kiezen tussen stilstaan op de snelweg, dat busje aanrijden of die camera aan gort rijden. Lastig.
quote:
Hoe wordt zoiets opgelost?
Geen idee, dat was tussen Rijkswaterstaat (of een andere wegbeheerder) en werkgever, of hun verzekering. Ik heb er nog naar gevraagd, maar nooit meer wat van gehoord.
pi_159352117
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:12 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Whehe, ja ik vond 't evengoed vervelend. Kiezen tussen stilstaan op de snelweg, dat busje aanrijden of die camera aan gort rijden. Lastig.

[..]

Geen idee, dat was tussen Rijkswaterstaat (of een andere wegbeheerder) en werkgever, of hun verzekering. Ik heb er nog naar gevraagd, maar nooit meer wat van gehoord.
Goed opgelost door in ieder geval niet de wegwerkers aan te rijden. *O*

Ik ben niet benieuwd naar een oplossing wat betreft de camera, meer naar jouw wagen :P
Of laten ze een kras gewoon zitten?
pi_159352244
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:17 schreef Messina het volgende:

[..]

Goed opgelost door in ieder geval niet de wegwerkers aan te rijden. *O*

Ik ben niet benieuwd naar een oplossing wat betreft de camera, meer naar jouw wagen :P
Of laten ze een kras gewoon zitten?
Die wordt gewoon gerepareerd, standaard. Zo'n trailer vol deuken en krassen staat niet erg representatief. Waar de rekening naartoe gaat ligt aan de oorzaak.

Overigens werd de camera dezelfde middag nog vervangen. Dat was te horen op de radio bij de verkeersinformatie.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ridocar op 24-01-2016 12:27:42 ]
pi_159360706
Parkeren blijft lastig als je een enorm grote auto hebt :')

A mind with a heart of it's own
  zondag 24 januari 2016 @ 19:24:29 #232
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_159363182
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:27 schreef DrMarten het volgende:

[ afbeelding ]
Haha, dat ziet eruit alsof ze met 3 auto's op twee plekken hebben gestaan en er twee vertrokken zijn. :+
pi_159364187
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:12 schreef Ridocar het volgende:

[..]

...
Lijkt me dat je de verstandigste keuze hebt gemaakt. Zo'n camera is maar spul...
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_159364240
quote:

[ afbeelding ]
Oh ik kreeg ooit ook zo'n foto van mijn auto naar me toe geappt door mijn broer. Ik had hem keurig tussen twee andere auto's in gezet op de enige plek die er nog was die middag.

Even later was iedereen weggereden en leek het inderdaad net of ik mijn bak er heel aso had neergezet. :')
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_159364350
Ik kwam aanrijden toen de bestuurster uitstapte ;)
A mind with a heart of it's own
pi_159364586
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:06 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam aanrijden toen de bestuurster uitstapte ;)
Oh dan is het gewoon een aso vrouw ;)
Wij kunnen soms niet beter :@
pi_159374476
Ik heb wel eens behoorlijk ruzie gehad met een ouder stel die hun autootje bij mij in de straat zo neerzette dat er niets meer voor of achter kon.
Waar ik me mee bemoeide en zo.
Ook vaak dat ik als antwoord krijg dat ze er maar even staan.
Ja, net als ik er aan kom en geen andere plaats beschikbaar is.
pi_159375518
De ouders van de kinderen die op de zeer gristelijke school zitten, bij mijn ouders om de hoek:

-Met 40-50 door een 30 km zone én tussen de uitstappende en over de weg rennende kinderen door.
-De school die in de wijk briefjes in de bus doet, of de omwonenden rekening willen houden met de kinderen.
-parkeren op de weg, het speelveld, de stoep en het allerliefste: dubbel voor de auto's van omwonenden. Als je daar iets van zegt word je uitgemaakt voor alles wat vies is en zijn de godverdommes niet van de lucht.
pi_159375623
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:24 schreef Fixers het volgende:
De ouders van de kinderen die op de zeer gristelijke school zitten, bij mijn ouders om de hoek:

-Met 40-50 door een 30 km zone én tussen de uitstappende en over de weg rennende kinderen door.
-De school die in de wijk briefjes in de bus doet, of de omwonenden rekening willen houden met de kinderen.
-parkeren op de weg, het speelveld, de stoep en het allerliefste: dubbel voor de auto's van omwonenden. Als je daar iets van zegt word je uitgemaakt voor alles wat vies is en zijn de godverdommes niet van de lucht.
Scholen zijn dan ook de hel op aarde voor omwonenden.
Tap tap tap
pi_159388507
quote:

Ik zie het altijd van de zonnige zijde: het is de perfecte plek om mijn kinderen te leren om te gaan met achterlijk gedrag in het verkeer:
-"Kijk eens wat die mevrouw doet? Ze zet m zo in zijn achteruit. Nooooit achter een auto langslopen als je denkt dat dat kan gebeuren."
-"Aan voorrang heb je niet zoveel als je plat op straat ligt met bloed uit je oortjes, schatje."
-"Ja, dit is de stoep waar die meneer op rijdt, altijd blijven opletten liefie!"
  maandag 25 januari 2016 @ 19:00:48 #241
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_159388692
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Scholen zijn dan ook de hel op aarde voor omwonenden.
Ik heb 5 jaar tussen 2 basisscholen gewoond die recht tegenover elkaar lagen. Als ik dan in de middag thuis kwam was het ware chaos daar. 3 Breed naast elkaar op de weg staan wachten op de kroost, fuck mensen die er langs willen :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 19:08:51 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159388944
Waarom zou je in godsnaam je kind met de auto ophalen? :')
Echt, daar is geen enkel excuus voor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_159389351
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Waarom niet? Niet iedereen woont op fietsafatand van een basisschool en als het met werk oid net goed uitkomt om je kind met de auto op school af te zetten en dan gelijk door te rijden zie ik het probleem niet, met ophalen idem. Daarbij moet je dat natuurlijk wel ff normaal doen en niet zoals hier al wordt gezegd met dat soort capriolen in de drukte.
Flesje bier
pi_159389402
quote:
Hier zijn er de ouders van een wijk verderop die hun kinderen niet op de zwarte school daar wilden doen. Daarvan snap ik nog dat ze met de auto komen. De rest komt gewoon omdat ze dan door kunnen naar hun werk of van hun werk komen.

Ik doe dat dus niet, want het is letterlijk nog geen drie minuten lopen dus ik ben sneller op weg als ik ze lopend breng, terugloop en dan dan auto in stap (in plaats van: met de auto de chaos ter plaatse in janken, moeten wachten tot ik weer weg kom en hopen dat ik niemands levensloop vroegtijdig beëindig tijdens deze handelingen).
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 19:24:58 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159389506
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Waarom niet? Niet iedereen woont op fietsafatand van een basisschool en als het met werk oid net goed uitkomt om je kind met de auto op school af te zetten en dan gelijk door te rijden zie ik het probleem niet, met ophalen idem. Daarbij moet je dat natuurlijk wel ff normaal doen en niet zoals hier al wordt gezegd met dat soort capriolen in de drukte.
Onzin. Alles wat zich in Nederland een gehucht mag noemen heeft een basisschool. Is het niet in het gehucht zelf, is het wel in een dorp 1km verderop.

Als je van werk komt ga je maar 5 minuten eerder weg, zo moeilijk is dat allemaal niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 januari 2016 @ 19:45:21 #246
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_159390435
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Onzin. Alles wat zich in Nederland een gehucht mag noemen heeft een basisschool. Is het niet in het gehucht zelf, is het wel in een dorp 1km verderop.

Als je van werk komt ga je maar 5 minuten eerder weg, zo moeilijk is dat allemaal niet.
Simplistisch denken. Lekker makkelijk zo. Ik heb zelf geen kinderen, maar ik luister wel naar mensen die kinderen hebben. Hoe hun soms werk, school, hobbies, sport etcetera van hunzelf en de kinderen moeten jongleren is het vaak gewoon noodzaak om kinderen even met de auto te brengen of op te halen.
Horrible Cunt!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 19:47:59 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159390525
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:45 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Simplistisch denken. Lekker makkelijk zo. Ik heb zelf geen kinderen, maar ik luister wel naar mensen die kinderen hebben. Hoe hun soms werk, school, hobbies, sport etcetera van hunzelf en de kinderen moeten jongleren is het vaak gewoon noodzaak om kinderen even met de auto te brengen of op te halen.
Hoe kan je wel tijd hebben om je kinderen op te halen, maar niet om binnen 5 minuten even naar de school toe te fietsen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 januari 2016 @ 19:59:47 #248
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_159390907
quote:

Tip de politie. Dit soort gedrag kán toch niet???

quote:
Bijzondere scholen (bepaalde geloofsstroming of speciale onderwijsmethode) zijn lang niet altijd in elke wijk voor handen.

Overigens mag mijn kind van school niet op de fiets, we wonen te dichtbij en er is niet genoeg plek in de fietsenstalling. :')
pi_159391058
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe kan je wel tijd hebben om je kinderen op te halen, maar niet om binnen 5 minuten even naar de school toe te fietsen?
Dat gebeurt wel veel, zeker als de kinderen in de hogere klassen zitten maar zeker bij de jongsten neem je ook meteen een risico he.

Ik begrijp prima wat je bedoelt volgens mij maar ondertussen pakken wij wel elke keer de auto om bij de bakker een halfje volkoren te halen
pi_159391064
quote:

[ afbeelding ]
ik heb ook altijd moeite met parkeren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')