Moet je eens opletten wat er gebeurt als de burgemeester op dezelfde manier wordt aangereden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alsof je de beelden mag zien, nee dat mag niet.
Fiets gestolen pal voor het gemeentehuis, zeker 4 camera's hangen daar. En nee, de beelden werden niet vrijgegeven.
Dat is erg vriendelijk van je. Helaas een stukje verharding van de maatschappij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:25 schreef silenthill het volgende:
Omstanders die doorrijden bij een ongeluk.
Gisteren was ik op weg naar mijn auto.
Zie een meisje zonder te kijken oversteken, waardoor een scooterrijder vol moest remmen en onderuit ging.
Ben als eerste naar de man van de scooter gelopen.
Snelle check gedaan of alles okay was met hem. Toen snel de scooter die midden op de weg lag, op de stoep gezet.
Aan allebei gevraagd of ze mijn hulp nodig hadden, daarna naar mijn auto gegaan.
Werkelijk niemand stapte uit zijn auto.
Fietsers en voetgangers deden ook geen klap.
Probeer het waarborgfonds. Daarmee heb ik ook schade kunnen claimen zonder getuigen. Ze zijn echter heel kritisch dus zorg voor een juist verhaal. Ik heb destijds 500 ontvangen voor de aangebrachte schade. Reparatie was 450.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:24 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Goed dat je gestopt bent![]()
Ik zit nu met 1750 euro aan schade omdat er iemand door rood kachelde en glashard beweert door groen gereden te hebben. Niemand is gestopt en nu heb ik dus geen getuigen.
De kabelboom is best te blussen met een fles colaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
Brand onder de motorkap willen blussen kan levensgevaarlijk zijn. Volgens mij is daar ook wel eens een filmpje van geplaatst hier. En een fles cola gaat ook niet helpen
[..]
Dat is meer praat voor PTA / Camera in je auto of op je helm #14: Met filmpjes
Vorig jaar met gladheid afgesneden door een auto, drukt me de plak ijs op de weg op waar ik omheen probeerde te fietsen. Die eikel zoekt nog even oogcontact met me als ik op de grond lig en rijdt door.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:25 schreef silenthill het volgende:
Omstanders die doorrijden bij een ongeluk.
Gisteren was ik op weg naar mijn auto.
Zie een meisje zonder te kijken oversteken, waardoor een scooterrijder vol moest remmen en onderuit ging.
Ben als eerste naar de man van de scooter gelopen.
Snelle check gedaan of alles okay was met hem. Toen snel de scooter die midden op de weg lag, op de stoep gezet.
Aan allebei gevraagd of ze mijn hulp nodig hadden, daarna naar mijn auto gegaan.
Werkelijk niemand stapte uit zijn auto.
Fietsers en voetgangers deden ook geen klap.
Tering wat een mongool is datquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:50 schreef Ridocar het volgende:
Nul keer raden wie GeenStijl heeft gehaald met z'n dashcam...
Dat is écht een mongool jaquote:
Komt vast wel en dan wordt het een fanatieke vvn'r, net zoals ex rokers, dat zijn de ergste.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:06 schreef Messina het volgende:
Laten we gewoon hopen dat 'ie de hint begrijpt en zich iets normaler gaat gedragen in het verkeer.
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij echt begrijpt dat zijn weggedrag compleet ridicuul was. Zijn gedrag moet echt 180 graden draaien, lijkt mij onmogelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:06 schreef Messina het volgende:
Laten we gewoon hopen dat 'ie de hint begrijpt en zich iets normaler gaat gedragen in het verkeer.
Hij is pas 18, er kan nog van alles veranderen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij echt begrijpt dat zijn weggedrag compleet ridicuul was. Zijn gedrag moet echt 180 graden draaien, lijkt mij onmogelijk
De gemiddelde trollyoutubeuser durft zijn wangedrag niet te evenaren en deze SGPer was bloed serieus en overtuigt van zijn gelijk. Bespottelijk, super dat zijn naam naar buiten gekomen is.
Stel je had die beelden wel gezien. Wat dan? Wat was je daar mee opgeschoten?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alsof je de beelden mag zien, nee dat mag niet.
Fiets gestolen pal voor het gemeentehuis, zeker 4 camera's hangen daar. En nee, de beelden werden niet vrijgegeven.
Je hebt gelijk, camera's zijn totaal nutteloos. Weg is weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Stel je had die beelden wel gezien. Wat dan? Wat was je daar mee opgeschoten?
Ben bang dat dit hem niet gaat worden. Dat is er echt eentje met een plaat voor z`n kop, hij is de koning van de weg, iedereen moet voor hem wijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:06 schreef Messina het volgende:
Kan ik ongeveer zien wie ik op de motorkap moet hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Stel je had die beelden wel gezien. Wat dan? Wat was je daar mee opgeschoten?
Graag gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:14 schreef Mano_ het volgende:
Heb die compilatie maar even ingezonden in de categorie Dashcam van de Telegraaf
Er is al een artikel over geschreven inclusief link naar de video.quote:
Jaja. Je vergeet erbij te melden dat jij het niet 'een keertje' over Laurens had, maar continu. Dat is inderdaad op een gegeven moment wel genoeg jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Er is al een artikel over geschreven inclusief link naar de video.
Maar iets anders. Ik een note heb gekregen van de lokale modjes hier over de posts over Laurens dat ik er maar mee moest kappen. Maar elke andere user mag er vanalles over zeggen (tot het plaatsen van foto's en naam aan toe).
Blijkbaar hadden de posts toch maatschappelijke waarde aangezien de SGP hem geschorst heeft en de politie een onderzoek heeft ingesteld...
Ik ben niks vergeten te melden... Posts staat in meervoud en nergens heb ik 'een keertje' gebruikt. Moet je de boel niet gaan verdraaien en mij woorden in de mond leggen welke ik nooit gezegd heb.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja. Je vergeet erbij te melden dat jij het niet 'een keertje' over Laurens had, maar continu. Dat is inderdaad op een gegeven moment wel genoeg ja. Die obsessie uit je maar via een andere weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |