SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Als goedmakertje voor PBAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mooie TT
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Dan zijn er altijd nog de beeldenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:16 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Gelukkig kan die het zich straks niet meer herinneren![]()
![]()
Ik dacht dat Naomi terug wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Kleine baby is door het rood..........zielig, kind moet gewoon naar huis en eigen bedje.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dan zal hij wel een snack op hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef Cir het volgende:
Bezoek ;doe maar niet ik moet scheiten thuis
...belangrijke texst..
lijkt wat grof , kan gewoon
tis de loods he
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!![]()
Dankjewel, dan zal dat het wel zijn. Ze gaat nu geloof ik naar de koeien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze voor zichzelf eten aan het maken is en dat ze de koeien moet doen. Ivan was in de keuken al tegen Row bezig. Die antwoordde dat ze het had gevraagd en dat hij tussen half 8 en 8 had gezegd. EN dat ze al die tijd al stond te wachten.![]()
Waaif en Ivan moeten eerst eten. Hond is geen prio.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En als het over potjes maken gaat dan is het Do, die wil lege wijnflessen met kerstlichtjes en dergelijke op gaan pimpenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel, dan zal dat het wel zijn. Ze gaat nu geloof ik naar de koeien.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik heb begrepen dat Noom aan het krijsen is in de IKEA, met haar ouders.quote:"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Die pist niet voor niets de hele loods onderquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waaif en Ivan moeten eerst eten. Hond is geen prio.![]()
![]()
Krijg flashbacks van Laubquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En als het over potjes maken gaat dan is het Do, die wil lege wijnflessen met kerstlichtjes en dergelijke op gaan pimpen![]()
![]()
Waaif zit smakkend en smekkend een sterk verhaal te vertellen. Met een bek vol kroketIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dacht ik ook al.Ram had het over een vrouwelijkequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En als het over potjes maken gaat dan is het Do, die wil lege wijnflessen met kerstlichtjes en dergelijke op gaan pimpen![]()
De kippen mogen niet meer los omdat het te koud is, maar wel in de buitenren?
Is het daar minder koud dan in de wei dan, of hoe moet ik dat zien.![]()
Oh wat enig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
10.000 gemist gefeliciteerd![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ze wil weten of het oude eten eruit moet...
Wel een beetje roddelen klote wijven, ik zit niet voor niets te streamen op zaterdagavond.
Ram wil straks even praten.
Row komt hier voor één ding en wil verder geen gezeik
Echt, ik begrijp er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:20 schreef tonja het volgende:
Die pist niet voor niets de hele loods onder![]()
Ben er weg van, fijne avond allemaal.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ik erger me mateloos aan die stem van Ramona
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat heb ik met Vicquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me mateloos aan die stem van RamonaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me mateloos aan die stem van Ramona![]()
Hier nog een, en met het uur meer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me mateloos aan die stem van Ramona![]()
Niet offtopic, maar wel een weekje te laatquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Vicky heeft een leuke stemquote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Das Utiopiaans.................... Ik denk dat Ivan uit voorzorg de kippen binnen wil houden, bang dat zijn hondje een kip paktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef Gooddeal het volgende:
De kippen mogen niet meer los omdat het te koud is, maar wel in de buitenren?
Is het daar minder koud dan in de wei dan, of hoe moet ik dat zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
geen ideequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat is dat nou Mario, een vuurwerk lul?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou vooruit dan Pearlbitch deze is voor jou![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
nee we vieren snap je?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet offtopic, maar wel een weekje te laat![]()
Dat zal het smoesje wel zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das Utiopiaans.................... Ik denk dat Ivan uit voorzorg de kippen binnen wil houden, bang dat zijn hondje een kip pakt![]()
Ze vinden iets bullshit, maar vertellen nog niet wat, bullshit begrijpt dit oudje nog.
Is er nog jeugd in de cos, want als die twee weer los gaan snap ik er weer geen hol van![]()
Ondertussen komt Bas vragen wat er is.
Ram is boos. Boos op Cees omdat hij foto's maakt terwijl ze eetAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Bas bij de stalle
Cees maakt fotos van het eten wat Ramona op haar bord heeft
Ramona is boosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat bedoel ik ook. Die vuurwerkfoto hoorde bij het Naomi-vertrek-topicquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Bas bij de stalle
Ramona is boosramona
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Rowena trekt ook partij voor Ramona, Cees schijnt echt rare dingen te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Bas bij de stalle
Ramona is boos![]()
Ramona is in schok over het feit dat Cees fotos van haar bord met eten maakt
Bas snapt het niet en gaat even met Cees pratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas gaat praten met Cees. Die vindt het ook wel een beetje raar en wil weten waarom Cees dat doet.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Cees zal wel weer de onschuld zelve uit gaan hangenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas gaat praten met Cees. Die vindt het ook wel een beetje raar en wil weten waarom Cees dat doet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry vind het ook raar je gaat toch geen foto´s maken van iemand zijn bord omdat je vind dat die persoon teveel opschept?![]()
Als ze alles op haar bord had wat er in die pan zat is het wel een maaltijd voor 4 personen. Ze voelt zich gewoon betraptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas gaat praten met Cees. Die vindt het ook wel een beetje raar en wil weten waarom Cees dat doet.![]()
![]()
Zoals Bas praat komt toch wel een stuk beschaafder over dan die twee mokkels en is ook jong.
Die wijven gaan wel erg overdreven uit hun panty hoor. AllemachtigAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Als die Ramona zo door blijft gaan met die grote bek, dan haak ik echt binnenkort af.
Erger me kapot aan die schreeuwende wijven.Maar echt.![]()
vind het ook raar maar dit soort dingen maakt het nog enigszins leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cees zal wel weer de onschuld zelve uit gaan hangen![]()
Zoiets?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Precies, dat zijn de streamsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
vind het ook raar maar dit soort dingen maakt het nog enigszins leuk om te kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
was hij er nog maar, viel er nog wat te beleven![]()
![]()
![]()
Voor Cees z;n kookboek zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Birthmark het volgende:
Ceessie gaat zeggen: o, ik wilde alleen maar mooie fotoos maken van t eten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Als die Ramona nu vraagt:Cees waarom maak je een foto van mijn bord?Deed hij dat
![]()
![]()
Volgens mij ook.ik hoorde haar eerder zeggen dat ze teveel gegeten had.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze alles op haar bord had wat er in die pan zat is het wel een maaltijd voor 4 personen. Ze voelt zich gewoon betrapt![]()
ja nu is het op hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef Hagenesie het volgende:
eten de gasten niet mee of hebben die al gegeten?![]()
![]()
Volgens mij is alles alweer wegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef Hagenesie het volgende:
eten de gasten niet mee of hebben die al gegeten?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
De b en b gasten zijn er denk ik nog wel, maar die worden genegeerd zoals te doen gebruikelijkquote:![]()
![]()
Je krijgt alleen maar een hoop geschreeuw en het leidt tot niets helaasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
vind het ook raar maar dit soort dingen maakt het nog enigszins leuk om te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Row vindt het gek dat Bas er niets van gezegd heeft,
Hoezo, jullie hebben zelf toch zo'n grote muil. Regel je eigen zakenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Viel me al vaker op dat als er onenigheid is dat die Ramona als 1 van de eerste vooraan staat om mee te bemoeien.![]()
Zat net even een filmpje te kijken van Ivan met woef...
Zijn er nu nog steeds mensen die Ivan met hand en tand gaan verdedigen ?
En zeggen dat Ivan en een hond best kan ?![]()
Ja ik zie het op 360..ze zitten er gewoon tussenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
zitten toch aan het einde van de tafel?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Alles opquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef Hagenesie het volgende:
eten de gasten niet mee of hebben die al gegeten?![]()
Je weet wel .... ram..![]()
![]()
Ach streams kijken van een stelletje idioten in de loods leidt ook tot nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar een hoop geschreeuw en het leidt tot niets helaas![]()
![]()
Nee, die had speciaal pasta gekookt, want die wilde geen patat eten. Waarschijnlijk combineert dat niet met haar dieetshakemeukquote:
Punk, je hebt de 10000ste cos gemist.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Punkman het volgende:
Zat net even een filmpje te kijken van Ivan met woef...
Zijn er nu nog steeds mensen die Ivan met hand en tand gaan verdedigen ?
En zeggen dat Ivan en een hond best kan ?![]()
![]()
ik blijf heur..nog minstens 10.000quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
sorry verkeerde smiley bedoelde deze![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik blijf heur..nog minstens 10.000![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: