De lengte, mijne is net iets korterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou zo mooi aan? Ik had het er vanmiddag al over, het ziet eruit alsof de ratten er aangevreten hebben.
En dat is exclusief verwijderde posts geloof ikquote:
En Gina heeft het nog wel bijgepunt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat vind je daar nou zo mooi aan? Ik had het er vanmiddag al over, het ziet eruit alsof de ratten er aangevreten hebben.
Een extra trquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Krijgen we nog iets leuks voor deze mijlpaal![]()
Krijgt Waaif nu te horen dat ze Maandag niet alleen de poort uit gaat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een extra tr![]()
Ondertussen wordt waaif naar de zenderkamer geroepen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees daar ook mee.vlgs mij waren wij..er al heel snel uit in de COSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk een 10min dat alle meuk online stond
speurneuzen en cos gespuis,..
![]()
![]()
Iedereen die nu in deze topic zitten krijgt gratis 4 sterren van Danny!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die wordt bij gepraat over commotie Ivan schopt Arthur en of ze hem toch maandag mee naar huis wil nemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een extra tr![]()
Ondertussen wordt waaif naar de zenderkamer geroepen
Had nog champagne over van oud en nieuw. Zit nu in mijn eentje te zuipen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar zou ik niet raar van staan te kijken .quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wordt bij gepraat over commotie Ivan schopt Arthur en of ze hem toch maandag mee naar huis wil nemen
Of ze blijft nog een paar maanden om Ivan te begeleiden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wordt bij gepraat over commotie Ivan schopt Arthur en of ze hem toch maandag mee naar huis wil nemen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen die nu in deze topic zitten krijgt gratis 4 sterren van Danny!
Nee, dat zei ik vanmiddag al dat ik dat voelde aankomenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Daar zou ik niet raar van staan te kijken .
AAARRRGGGHHHHHH!!!! nope nope nope!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of ze blijft nog een paar maanden om Ivan te begeleiden.
Dan ben ik 61quote:
tglanst nu welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe durft ze!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:12 schreef Disana het volgende:
Ik moet hier ook gepost hebben.
Ramona vraagt om aluminiumfolie.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het mijne ook als het gewassen is, zeker bij de kapper. En het is geverfdquote:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Een baby van 3 weken zelfsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Birthmark het volgende:
Wie komt er nu met een klein kind naar Utopia? pure mishandeling bah bah
Dan moeten ze hem even bij Ivan latenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Birthmark het volgende:
Wie komt er nu met een klein kind naar Utopia? pure mishandeling bah bah
[..]
paroosssstquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Had nog champagne over van oud en nieuw. Zit nu in mijn eentje te zuipen.
Ik weet wel dat ze voor zichzelf eten aan het maken is en dat ze de koeien moet doen. Ivan was in de keuken al tegen Row bezig. Die antwoordde dat ze het had gevraagd en dat hij tussen half 8 en 8 had gezegd. EN dat ze al die tijd al stond te wachten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei erbij dat ze heel boos is, maar ik weet niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |