quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Bas bij de stalle
Cees maakt fotos van het eten wat Ramona op haar bord heeft
Ramona is boos
Rowena trekt ook partij voor Ramona, Cees schijnt echt rare dingen te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Bas bij de stalle
Cees maakt fotos van het eten wat Ramona op haar bord heeft
Ramona is boos
Cees zal wel weer de onschuld zelve uit gaan hangenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas gaat praten met Cees. Die vindt het ook wel een beetje raar en wil weten waarom Cees dat doet.
Als ze alles op haar bord had wat er in die pan zat is het wel een maaltijd voor 4 personen. Ze voelt zich gewoon betraptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas gaat praten met Cees. Die vindt het ook wel een beetje raar en wil weten waarom Cees dat doet.
vind het ook raar maar dit soort dingen maakt het nog enigszins leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cees zal wel weer de onschuld zelve uit gaan hangen
Precies, dat zijn de streamsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
vind het ook raar maar dit soort dingen maakt het nog enigszins leuk om te kijken
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
was hij er nog maar, viel er nog wat te beleven
Voor Cees z;n kookboek zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Birthmark het volgende:
Ceessie gaat zeggen: o, ik wilde alleen maar mooie fotoos maken van t eten
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Als die Ramona nu vraagt:Cees waarom maak je een foto van mijn bord?
Volgens mij ook.ik hoorde haar eerder zeggen dat ze teveel gegeten had.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze alles op haar bord had wat er in die pan zat is het wel een maaltijd voor 4 personen. Ze voelt zich gewoon betrapt
ja nu is het op hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef Hagenesie het volgende:
eten de gasten niet mee of hebben die al gegeten?
Volgens mij is alles alweer wegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef Hagenesie het volgende:
De b en b gasten zijn er denk ik nog wel, maar die worden genegeerd zoals te doen gebruikelijkquote:
Je krijgt alleen maar een hoop geschreeuw en het leidt tot niets helaasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
vind het ook raar maar dit soort dingen maakt het nog enigszins leuk om te kijken
Ja ik zie het op 360..ze zitten er gewoon tussenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
zitten toch aan het einde van de tafel?
Alles opquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef Hagenesie het volgende:
Ach streams kijken van een stelletje idioten in de loods leidt ook tot nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar een hoop geschreeuw en het leidt tot niets helaas
Nee, die had speciaal pasta gekookt, want die wilde geen patat eten. Waarschijnlijk combineert dat niet met haar dieetshakemeukquote:
Punk, je hebt de 10000ste cos gemist.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Punkman het volgende:
Zat net even een filmpje te kijken van Ivan met woef...
Zijn er nu nog steeds mensen die Ivan met hand en tand gaan verdedigen ?
En zeggen dat Ivan en een hond best kan ?
ik blijf heur..nog minstens 10.000quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
sorry verkeerde smiley bedoelde deze
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik blijf heur..nog minstens 10.000![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |