SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Als goedmakertje voor PBAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mooie TT
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Dan zijn er altijd nog de beeldenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:16 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Gelukkig kan die het zich straks niet meer herinneren![]()
![]()
Ik dacht dat Naomi terug wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Kleine baby is door het rood..........zielig, kind moet gewoon naar huis en eigen bedje.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dan zal hij wel een snack op hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef Cir het volgende:
Bezoek ;doe maar niet ik moet scheiten thuis
...belangrijke texst..
lijkt wat grof , kan gewoon
tis de loods he
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Dankjewel, dan zal dat het wel zijn. Ze gaat nu geloof ik naar de koeien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze voor zichzelf eten aan het maken is en dat ze de koeien moet doen. Ivan was in de keuken al tegen Row bezig. Die antwoordde dat ze het had gevraagd en dat hij tussen half 8 en 8 had gezegd. EN dat ze al die tijd al stond te wachten.![]()
Waaif en Ivan moeten eerst eten. Hond is geen prio.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En als het over potjes maken gaat dan is het Do, die wil lege wijnflessen met kerstlichtjes en dergelijke op gaan pimpenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel, dan zal dat het wel zijn. Ze gaat nu geloof ik naar de koeien.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik heb begrepen dat Noom aan het krijsen is in de IKEA, met haar ouders.quote:"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Die pist niet voor niets de hele loods onderquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waaif en Ivan moeten eerst eten. Hond is geen prio.![]()
![]()
Krijg flashbacks van Laubquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En als het over potjes maken gaat dan is het Do, die wil lege wijnflessen met kerstlichtjes en dergelijke op gaan pimpen![]()
![]()
Waaif zit smakkend en smekkend een sterk verhaal te vertellen. Met een bek vol kroketIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dacht ik ook al.Ram had het over een vrouwelijkequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En als het over potjes maken gaat dan is het Do, die wil lege wijnflessen met kerstlichtjes en dergelijke op gaan pimpen![]()
De kippen mogen niet meer los omdat het te koud is, maar wel in de buitenren?
Is het daar minder koud dan in de wei dan, of hoe moet ik dat zien.![]()
Oh wat enig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
10.000 gemist gefeliciteerd![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ze wil weten of het oude eten eruit moet...
Wel een beetje roddelen klote wijven, ik zit niet voor niets te streamen op zaterdagavond.
Ram wil straks even praten.
Row komt hier voor één ding en wil verder geen gezeik
Echt, ik begrijp er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:20 schreef tonja het volgende:
Die pist niet voor niets de hele loods onder![]()
Ben er weg van, fijne avond allemaal.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik erger me mateloos aan die stem van Ramona
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat heb ik met Vicquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me mateloos aan die stem van RamonaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me mateloos aan die stem van Ramona![]()
Hier nog een, en met het uur meer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me mateloos aan die stem van Ramona![]()
Niet offtopic, maar wel een weekje te laatquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Vicky heeft een leuke stemquote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Das Utiopiaans.................... Ik denk dat Ivan uit voorzorg de kippen binnen wil houden, bang dat zijn hondje een kip paktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef Gooddeal het volgende:
De kippen mogen niet meer los omdat het te koud is, maar wel in de buitenren?
Is het daar minder koud dan in de wei dan, of hoe moet ik dat zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
geen ideequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat is dat nou Mario, een vuurwerk lul?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou vooruit dan Pearlbitch deze is voor jou![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
nee we vieren snap je?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet offtopic, maar wel een weekje te laat![]()
Dat zal het smoesje wel zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das Utiopiaans.................... Ik denk dat Ivan uit voorzorg de kippen binnen wil houden, bang dat zijn hondje een kip pakt![]()
Ze vinden iets bullshit, maar vertellen nog niet wat, bullshit begrijpt dit oudje nog.
Is er nog jeugd in de cos, want als die twee weer los gaan snap ik er weer geen hol van![]()
Ondertussen komt Bas vragen wat er is.
Ram is boos. Boos op Cees omdat hij foto's maakt terwijl ze eetAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Bas bij de stalle
Cees maakt fotos van het eten wat Ramona op haar bord heeft
Ramona is boosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat bedoel ik ook. Die vuurwerkfoto hoorde bij het Naomi-vertrek-topicquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Bas bij de stalle
Ramona is boosramona
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Rowena trekt ook partij voor Ramona, Cees schijnt echt rare dingen te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Bas bij de stalle
Ramona is boos![]()
Ramona is in schok over het feit dat Cees fotos van haar bord met eten maakt
Bas snapt het niet en gaat even met Cees pratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas gaat praten met Cees. Die vindt het ook wel een beetje raar en wil weten waarom Cees dat doet.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Cees zal wel weer de onschuld zelve uit gaan hangenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas gaat praten met Cees. Die vindt het ook wel een beetje raar en wil weten waarom Cees dat doet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry vind het ook raar je gaat toch geen foto´s maken van iemand zijn bord omdat je vind dat die persoon teveel opschept?![]()
Als ze alles op haar bord had wat er in die pan zat is het wel een maaltijd voor 4 personen. Ze voelt zich gewoon betraptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas gaat praten met Cees. Die vindt het ook wel een beetje raar en wil weten waarom Cees dat doet.![]()
![]()
Zoals Bas praat komt toch wel een stuk beschaafder over dan die twee mokkels en is ook jong.
Die wijven gaan wel erg overdreven uit hun panty hoor. AllemachtigAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Als die Ramona zo door blijft gaan met die grote bek, dan haak ik echt binnenkort af.
Erger me kapot aan die schreeuwende wijven.Maar echt.![]()
vind het ook raar maar dit soort dingen maakt het nog enigszins leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cees zal wel weer de onschuld zelve uit gaan hangen![]()
Zoiets?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Precies, dat zijn de streamsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
vind het ook raar maar dit soort dingen maakt het nog enigszins leuk om te kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
was hij er nog maar, viel er nog wat te beleven![]()
![]()
![]()
Voor Cees z;n kookboek zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Birthmark het volgende:
Ceessie gaat zeggen: o, ik wilde alleen maar mooie fotoos maken van t eten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Als die Ramona nu vraagt:Cees waarom maak je een foto van mijn bord?Deed hij dat
![]()
![]()
Volgens mij ook.ik hoorde haar eerder zeggen dat ze teveel gegeten had.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze alles op haar bord had wat er in die pan zat is het wel een maaltijd voor 4 personen. Ze voelt zich gewoon betrapt![]()
ja nu is het op hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef Hagenesie het volgende:
eten de gasten niet mee of hebben die al gegeten?![]()
![]()
Volgens mij is alles alweer wegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef Hagenesie het volgende:
eten de gasten niet mee of hebben die al gegeten?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
De b en b gasten zijn er denk ik nog wel, maar die worden genegeerd zoals te doen gebruikelijkquote:![]()
![]()
Je krijgt alleen maar een hoop geschreeuw en het leidt tot niets helaasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
vind het ook raar maar dit soort dingen maakt het nog enigszins leuk om te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Row vindt het gek dat Bas er niets van gezegd heeft,
Hoezo, jullie hebben zelf toch zo'n grote muil. Regel je eigen zakenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Viel me al vaker op dat als er onenigheid is dat die Ramona als 1 van de eerste vooraan staat om mee te bemoeien.![]()
Zat net even een filmpje te kijken van Ivan met woef...
Zijn er nu nog steeds mensen die Ivan met hand en tand gaan verdedigen ?
En zeggen dat Ivan en een hond best kan ?![]()
Ja ik zie het op 360..ze zitten er gewoon tussenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
zitten toch aan het einde van de tafel?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Alles opquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef Hagenesie het volgende:
eten de gasten niet mee of hebben die al gegeten?![]()
Je weet wel .... ram..![]()
![]()
Ach streams kijken van een stelletje idioten in de loods leidt ook tot nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar een hoop geschreeuw en het leidt tot niets helaas![]()
![]()
Nee, die had speciaal pasta gekookt, want die wilde geen patat eten. Waarschijnlijk combineert dat niet met haar dieetshakemeukquote:
Punk, je hebt de 10000ste cos gemist.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Punkman het volgende:
En zeggen dat Ivan en een hond best kan ?![]()
![]()
ik blijf heur..nog minstens 10.000quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
sorry verkeerde smiley bedoelde deze![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik blijf heur..nog minstens 10.000![]()
![]()
![]()
En ook al is het zo, wie is hij om dat te doen?? Ze kan op haar eigen bord kijken of wil hij bewijs hebben om zijn gelijk te halen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef miertje36 het volgende:
sorry vind het ook raar je gaat toch geen foto´s maken van iemand zijn bord omdat je vind dat die persoon teveel opschept?![]()
![]()
Gabs vindt ook dat ram de bord vol had, maar ze is wel in shock dat Cees er foto's van maakteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Punkman het volgende:
En zeggen dat Ivan en een hond best kan ?ik niet
![]()
Bas verifieert nog even bij Gabs. Die vindt ook dat het niet kan. Wel dat ze veel te veel eten op haar bord had.
Ze vraagt of Ram boos is.
Bas zegt: het is goed dat ze nu bij de koetjes is
Potverdorie, ik had mij er zo op verheugd ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Punk, je hebt de 10000ste cos gemist.![]()
Je krijgt er hersenverweking van, wat leidt tot het slechter raden van tekeningen enzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach streams kijken van een stelletje idioten in de loods leidt ook tot niets![]()
![]()
Dat zegt Ramona,even afwachten wat cees te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef miertje36 het volgende:
10001 is ook een mooi getal toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Potverdorie, ik had mij er zo op verheugd ...![]()
Zo die cees is nu toch wel ver gegaan, heeft een foto gemaakt van het bord eten van ramona. Ze is boos, gabrielle en bas willen de foto verwijderen op het toestel. Bas is ook boos op cees. Bas zit met het waarom. Gabrielle zegt dit is een belediging. Bas vergoeilijkt het nu een beetje. Gabrielle is woest op cees hierover.![]()
Proberen de foto's te wissen.
Bas beaamt dat hij zo met Cees gaat praten. Bas is niet boos maar zit meer met het waarom? Wat is het nut en weet je niet wat haar struggles zijn. Het kan ook voortkomen uit onwetendheid, maar dat betwijfelt hij toch
O jee, dit gaat Ivan zijn familie niet leuk vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot nu toe vind ik het een slecht toneelstuk, zo geacteerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat zegt Ramona,even afwachten wat cees te zeggen heeft.
Die Ramona met haar theatergedoe maakt het zo ongeloofwaardig.![]()
yep iddquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dit gaat Ivan zijn familie niet leuk vinden![]()
Als Ivan een puppy schopt zie ik je niet!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Zo die cees is nu toch wel ver gegaan, heeft een foto gemaakt van het bord eten van ramona. Ze is boos, gabrielle en bas willen de foto verwijderen op het toestel. Bas is ook boos op cees. Bas zit met het waarom. Gabrielle zegt dit is een belediging. Bas vergoeilijkt het nu een beetje. Gabrielle is woest op cees hierover.![]()
Ghehehehequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je krijgt er hersenverweking van, wat leidt tot het slechter raden van tekeningen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze vergeten te vermelden, dat ie daarvoor al keihard jankte en weer op zijn rug viel.quote:
Ik dacht eerst onwetendheid van Ivan, maar nu zie ik hem als een beul.
Hondje moet weg uit Utopia.![]()
weet niet wat zijn reden erachter is maar vind het echt raar om te doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ook al is het zo, wie is hij om dat te doen?? Ze kan op haar eigen bord kijken of wil hij bewijs hebben om zijn gelijk te halen.![]()
Cees moet dooreten van Bas. Bas, het lijkt wel of hij aan het herkauwen is.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ben het met je eens en niet alleen door die schop. Het is daar veels te drukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze vergeten te vermelden, dat ie daarvoor al keihard jankte en weer op zijn rug viel.
Ik dacht eerst onwetendheid van Ivan, maar nu zie ik hem als een beul.
Hondje moet weg uit Utopia.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Punkman het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die Ivan met hand en tand gaan verdedigen ? YUP
En zeggen dat Ivan en een hond best kan ? YUP, maar, als leek zijnde, geen herders pup![]()
Doe ff normaal daar heb ik op gereageerd. Voor de zoveelste keer let niet op mij doe ik ook niet op jou. Mag ik zelf weten wat ik post, ben jij hier diegene die voor mij beslist waar ik op reageer. Zoek nu eens iemand anders uit om op te fitten. De groeten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als Ivan een puppy schopt zie ik je niet!![]()
Vandaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, die had speciaal pasta gekookt, want die wilde geen patat eten. Waarschijnlijk combineert dat niet met haar dieetshakemeuk![]()
![]()
![]()
JdMquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
Negatieve reclame is ook reclame![]()
![]()
Dat zal wel afgeplakt worden...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat die telegraaf maar in het huis zien.![]()
Ik vind dat er de laatste weken van alles uit de kast wordt gehaald om t.v. te maken, zo ongeloofwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus wat 'n overdreven gedoe over 'n foto die gemaakt wordt van 'n bord eten![]()
yep idd ze lezen het ook selfsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Het niet alleen die foto. Hij heeft constant wat te zeiken over haar eten. Dat zou mij ook gaan irriteren. Hij doet het bij niemand anders.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus wat 'n overdreven gedoe over 'n foto die gemaakt wordt van 'n bord eten
Blijft wel het feit dat ik een asociale tokkie vind.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ja beestje krijgt ook continu tegentrijdige commando's. Die pakt straks iemand.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ben het met je eens en niet alleen door die schop. Het is daar veels te druk![]()
Dit is nou precies waarom je nooit in zo'n programma moet gaan zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
Omg dit gaat wel ver hoor![]()
Wat gaan ze doen.......ivan mee ?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
je kunnt niet zeggen Ivan must die dit gaat helemal te verquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Birthmark het volgende:
[..]
eens mario bedankt voor je mededeling top!![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
![]()
Op FB Utopia staan ze achter Ivan en vinden het overdreven allemaal
Het is een hetze tegen ivanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en je ratelt maar door, ik zei: je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kunnt niet zeggen Ivan must die dit gaat helemal te verteam: ehmmmmm![]()
Gelukkig gaat ze maandag wegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:20 schreef mazaru het volgende:
Waaif zit smakkend en smekkend een sterk verhaal te vertellen. Met een bek vol kroket![]()
![]()
Cees had de foto gemaakt voor op de wegshop te zetten. Je kunt horen dat hij er echt niet over nagedacht heeft.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hij is vanmorgen na de schop de zenderkamer geroepen en gelijk ging hij paginas bezoeken om geen dieren te slaanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef mazaru het volgende:
Dit wordt Ivan echt wel ingefluisterd hoor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schop onder zijn kont mag wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kunnt niet zeggen Ivan must die dit gaat helemal te ver![]()
![]()
Bas vraagt waarom Cees dat doet? Hij wil het op de webshop.
Bas vertelt dat ze het echt niet chill vindt.
Het is echt niet de bedoeling, hij vond de pasta erg mooi. En gooit de foto meteen wegAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Cees: "Ik zei wat heb jij een mooi bordje gemaakt met een mooie pasta. Daarom heb ik er een foto van gemaakt. Voor op de webshop'Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
rrrightquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas vraagt waarom Cees dat doet? Hij wil het op de webshop.
Bas vertelt dat ze het echt niet chill vindt.
Het is echt niet de bedoeling, hij vond de pasta erg mooi.![]()
![]()
is er al fam van Ivan aan het hek
om het frontpage artikel te delen
![]()
![]()
![]()
![]()
Bas aan Cees ,waarom heb je een fodo gemaakt van Ramoon dr bord
Cees is zich van geen kwaad bewust
bedoeld er niets mee
Bas ; ze is bezig met afvallen en andere levens stijl
Cees; ik zeg wat heb jij een mooi bordje pasta , ik bedoel er helemaal niets mee
heb em niet laten zien aan emand ,heb dr niets mee gedaan![]()
ja, maar dat maakt eigenlijk niks uit. Wat als Gina nu steeds foto's zou maken van Cees zijn vieze gewoontes?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het niet alleen die foto. Hij heeft constant wat te zeiken over haar eten. Dat zou mij ook gaan irriteren. Hij doet het bij niemand anders.
Blijft wel het feit dat ik een asociale tokkie vind.
![]()
![]()
Ja ik ook wel, Cees is geen pestkop.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:47 schreef miertje36 het volgende:
zo zie je maar ik geloof cees nu wel![]()
Febo is er maar druk meequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Het is een hetze tegen ivan![]()
Voor op de webshop?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja, maar dat maakt eigenlijk niks uit. Wat als Gina nu steeds foto's zou maken van Cees zijn vieze gewoontes?
![]()
daarom en hij heeft ook wel gelijk ze had het dan meteen moeten zeggenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, Cees is geen pestkop.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is vanmorgen na de schop de zenderkamer geroepen en gelijk ging hij paginas bezoeken om geen dieren te slaan![]()
Ohhh hij wist niet dat je ze niet mocht slaan en schoppen?![]()
Gelukkig heeft hij die boeken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Even een reaktie van iemand op de UtopiaFB: ik heb net de dierenpolitie gebeld en met mij nog meer mensen.ze waren al op de hoogte van dit misselijk makend filmpje.zij kunnen niks doen nu maar is wel door gegeven aan de voedsel en warenwet.die gaan er maandag wat aan doen niet eerder. en hoe nu verder dit weekend.....quote:![]()
Het valt mij mee dat het filmpje niet verwijderd is door Talpa, zijn ze goed in.
Of doen ze dit met een andere reden?![]()
Ik nu ook wel, maar hij had eerder opmerkingen gemaakt over wat ze eet op een dag. Nu heeft hij niets verkeerd gedaan heb het naar aanleiding van haar verhaal dus anders begrepen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:47 schreef miertje36 het volgende:
zo zie je maar ik geloof cees nu wel![]()
En de beelden zijn gemanipuleerd waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Het is een hetze tegen ivan
In de Telegraaf ook al, Ivan maakte een schoppende beweging en het hondje vloog spontaan door de lucht ...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef Cir het volgende:
is er al fam van Ivan aan het hek
om het frontpage artikel te delen
![]()
![]()
![]()
![]()
Bas aan Cees ,waarom heb je een fodo gemaakt van Ramoon dr bord
Cees is zich van geen kwaad bewust
bedoeld er niets mee
Bas ; ze is bezig met afvallen en andere levens stijl
Cees; ik zeg wat heb jij een mooi bordje pasta , ik bedoel er helemaal niets mee
heb em niet laten zien aan emand ,heb dr niets mee gedaan
Nou ja zeg, kijk niet zo boos.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja, maar dat maakt eigenlijk niks uit. Wat als Gina nu steeds foto's zou maken van Cees zijn vieze gewoontes?
Ze voelde zich gewoon betrapt omdat het zeg maar best wel een belachelijke hoeveelheid voer was.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
daarom en hij heeft ook wel gelijk ze had het dan meteen moeten zeggen![]()
Hoe kun je de beelden nou goedpratenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Het is een hetze tegen ivan
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En de dierenpolitie lees ik ook alquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg sorry tegen Cees!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik nu ook wel, maar hij had eerder opmerkingen gemaakt over wat ze eet op een dag. Nu heeft hij niets verkeerd gedaan heb het naar aanleiding van haar verhaal dus anders begrepen.![]()
Ben benieuwd waar Ivan staat morgen in de popi poll
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Gabs over Cees zn pasta fodo
had ie bij mij niet moeten flikken
tuurlijk Gabs
had geweest gedaan
toen .
makkelijk he,...![]()
net zo hoog als anders want de echt ivan die hard fans die gaan denk ik massaal stemmenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:50 schreef Poezewoes het volgende:
Ben benieuwd waar Ivan staat morgen in de popi poll![]()
Huh waar is de dierenpolitie dan voor?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Even een reaktie van iemand op de UtopiaFB: ik heb net de dierenpolitie gebeld en met mij nog meer mensen.ze waren al op de hoogte van dit misselijk makend filmpje.zij kunnen niks doen nu maar is wel door gegeven aan de voedsel en warenwet.die gaan er maandag wat aan doen niet eerder. en hoe nu verder dit weekend.....
Ik hoop dat ze Arthur er weg gaan halen.![]()
Voedsel en warenwet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Even een reaktie van iemand op de UtopiaFB: ik heb net de dierenpolitie gebeld en met mij nog meer mensen.ze waren al op de hoogte van dit misselijk makend filmpje.zij kunnen niks doen nu maar is wel door gegeven aan de voedsel en warenwet.die gaan er maandag wat aan doen niet eerder. en hoe nu verder dit weekend.....![]()
Aan het gezucht en gemopper in die stal te horen kan ik me niet voorstellen dat de dames het volhouden.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik vond de geluidjes van Arthur al verontrustend. Maar ik vond Arthur slingerend aan de riem veel erger
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
kijk uit hoor, je krijgt zo een conjo bord vol op je bed, para helemaalquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef Cir het volgende:
Gabs over Cees zn pasta fodo
had ie bij mij niet moeten flikken
tuurlijk Gabs
had geweest gedaan
toen .
makkelijk he,...![]()
![]()
Arthur gaat maandag met waaif mee, let maar op
Dat denk ik dus ook...maar ik denk nog steeds dat Ivan meegaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef mazaru het volgende:
Arthur gaat maandag met waaif mee, let maar opHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Zei ik dag 1 al..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef mazaru het volgende:
Arthur gaat maandag met waaif mee, let maar op![]()
![]()
Ja idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe kun je de beelden nou goedpraten![]()
![]()
doos heeft een kaassoufflé op en 10 frietjesIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
omh das waar ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kijk uit hoor, je krijgt zo een conjo bord vol op je bed, para helemaal
mormel....bah
Do; drots 5 frietjes een een kaassoufle![]()
Ik ook niet,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
wat heeft de voedsel en waren wet hiermee te maken. Dat snap ik dus niet.
Het was niet goed wat ivan deed, zeker niet voor herhaling vatbaar en ook niet wat je moet doen bij een puppy, maar ik ga er van uit dat hij niet de hond heeft willen mishandelen dit is absoluut geen opzet van ivan geweest. En wat er nu gebeurd is heel duidelijk een persoon willens en wetens kapot maken en tekijk zetten als dierenmishandelaar. Ik zou wel veel over mij heenkrijgen maar dit is wat ik zie. Geen kwade opzet, wel hele erge onhandigheid van ivan zijn kant.![]()
staan er zat achter Ivan zo te lezenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:50 schreef Poezewoes het volgende:
Ben benieuwd waar Ivan staat morgen in de popi pollWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die durft nu helemaal niet over straat. Beter van niet na dit artikel. Hij kan beter even veilig achter de muren blijven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook...maar ik denk nog steeds dat Ivan meegaat.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als hij van de telegraaf te horen krijgt, zie ik hem ook gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook...maar ik denk nog steeds dat Ivan meegaat.
Die zijn alledrie beter af zonder camera's, met rust.![]()
ik ga nu heel veel mensen over me heen krijgen denk ik. maar vind het echt ver van goed hoe ivan de afgelopen dagen met arthur omgegaan is maar om nu de dierenpolitie enz. te bellen. hij moet gewoon een hele goede honden cursus krijgen.![]()
Ik zie het ook niet als kwade opzet maar beestje moet daar wel weg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Het was niet goed wat ivan deed, zeker niet voor herhaling vatbaar en ook niet wat je moet doen bij een puppy, maar ik ga er van uit dat hij niet de hond heeft willen mishandelen dit is absoluut geen opzet van ivan geweest. En wat er nu gebeurd is heel duidelijk een persoon willens en wetens kapot maken en tekijk zetten als dierenmishandelaar. Ik zou wel veel over mij heenkrijgen maar dit is wat ik zie. Geen kwade opzet, wel hele erge onhandigheid van ivan zijn kant.![]()
wij zijn het eens zo denk ik er ook over. en ik mag ivan echt niet ver van maar dit hoeft ook niet hij moet gewoon een hele goede honden cursus hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Laat ik nu niet gerust zijn hoe het Tuur vergaat dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als hij van de telegraaf te horen krijgt, zie ik hem ook gaan.
Die zijn alledrie beter af zonder camera's, met rust.![]()
Do gaat niet als konijn met Carnaval
maar als Poes
en ze heeft in dr dagboek geschreven.
Mark .. sjaggo iemand doet niks...niks die heeft thuis een HHoudster
Gabs knikt mee.. die is het alweer eens![]()
Ja eens.. domme onhandige zet. Hij is wel te ruig met hem btw..gewoon niet geschikt om daar te doen. Teveel stress ook, verneemt een hond ook.Domme domme nicolequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ian verliest zijn geduld als het niet gaat zoals hij wil en dat zie je bij die pup ook terugquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Het was niet goed wat ivan deed, zeker niet voor herhaling vatbaar en ook niet wat je moet doen bij een puppy, maar ik ga er van uit dat hij niet de hond heeft willen mishandelen dit is absoluut geen opzet van ivan geweest. En wat er nu gebeurd is heel duidelijk een persoon willens en wetens kapot maken en tekijk zetten als dierenmishandelaar. Ik zou wel veel over mij heenkrijgen maar dit is wat ik zie. Geen kwade opzet, wel hele erge onhandigheid van ivan zijn kant.
Luistert hij niet pakt hij die pup en gooit hem weg, gisteren en vandaag schopt hij hem weg
Gina huilt dat het weer een rommeltje isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies...ik geloof ook niet dat er kwade bedoelingen achter zaten. Hij is continu met dat beestje bezig. Hij is alleen niet zo handig ermee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Het was niet goed wat ivan deed, zeker niet voor herhaling vatbaar en ook niet wat je moet doen bij een puppy, maar ik ga er van uit dat hij niet de hond heeft willen mishandelen dit is absoluut geen opzet van ivan geweest. En wat er nu gebeurd is heel duidelijk een persoon willens en wetens kapot maken en tekijk zetten als dierenmishandelaar. Ik zou wel veel over mij heenkrijgen maar dit is wat ik zie. Geen kwade opzet, wel hele erge onhandigheid van ivan zijn kant.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Heb je het hele filmpje wel gezien?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Het was niet goed wat ivan deed, zeker niet voor herhaling vatbaar en ook niet wat je moet doen bij een puppy, maar ik ga er van uit dat hij niet de hond heeft willen mishandelen dit is absoluut geen opzet van ivan geweest. En wat er nu gebeurd is heel duidelijk een persoon willens en wetens kapot maken en tekijk zetten als dierenmishandelaar. Ik zou wel veel over mij heenkrijgen maar dit is wat ik zie. Geen kwade opzet, wel hele erge onhandigheid van ivan zijn kant.
Daarvoor jankte hij al heel hard, viel voor de zoveelste keer weer op zijn rug en kreeg vervolgens een rottrap.![]()
![]()
Ik zie een trap, maar het kan eenwegduwer bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben op mijn hond gaan zitten, liggen en de keren dat ik er op ging staan zijn niet te tellen. Hoe dat op beeld eruit had gezien weet ik niet.
En hetzes houd ik sowieso niet van. Ruzies al niet eens. Ik kijk dan niet en blijf hier weg.![]()
Eens...wacht ff er jankt iemandquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Alleen zag ik dit al aankomenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Even een reaktie van iemand op de UtopiaFB: ik heb net de dierenpolitie gebeld en met mij nog meer mensen.ze waren al op de hoogte van dit misselijk makend filmpje.zij kunnen niks doen nu maar is wel door gegeven aan de voedsel en warenwet.die gaan er maandag wat aan doen niet eerder. en hoe nu verder dit weekend.....![]()
![]()
Schrijf net precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef miertje36 het volgende:
ik ga nu heel veel mensen over me heen krijgen denk ik. maar vind het echt ver van goed hoe ivan de afgelopen dagen met arthur omgegaan is maar om nu de dierenpolitie enz. te bellen. hij moet gewoon een hele goede honden cursus krijgen.![]()
Vraag dat ff aan diegene die dit tiktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh waar is de dierenpolitie dan voor?
Ik hoop dat ze Arthur er weg gaan halen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Febo van Ivan afwil
ja de brokjes moeten wel halalquote:![]()
grapjuh
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 20:57:16 ]![]()
Daar zeg je zo wat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Febo van Ivan afwil![]()
Hele goede begeleiding en die komt maandagmiddag al om 2 uur.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:54 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als kwade opzet maar beestje moet daar wel weg.![]()
Dat en rust.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef miertje36 het volgende:
Dit zagen alle streamers aankomen...weet nog begin met koeien...iedereen Boer John bellen mailen en appenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens...wacht ff er jankt iemand
Alleen zag ik dit al aankomenHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Ik zei al dat het met een achterliggende reden kon zijn dat Talpa het filmpje niet verwijderd heeft.![]()
Op hun eigen site wel geloof ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zei al dat het met een achterliggende reden kon zijn dat Talpa het filmpje niet verwijderd heeft.![]()
Is het echt zo'n bende dan, op de vide? Ziet er voor utopiaanse begrippen normaal uit..TEAM BAKSTEEN![]()
Je kan een persoonlijk gedicht/verhaal bestellen bij Vic voor 15 euro, ongeacht hoe lang ze er mee bezig is.
Volgens mij zij ze daarstraks op kantoor dat het sowieso binnen het uur af was.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ivan staat er niet mooi op. En dat heeft hij zelf gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zei al dat het met een achterliggende reden kon zijn dat Talpa het filmpje niet verwijderd heeft.
Het is een hele grote opgave ongeschonden uit een rls te komen.![]()
Ik vroeg het me hardop af.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vraag dat ff aan diegene die dit tikt![]()
![]()
![]()
Ja, maar die is net helemaal leeg geweest vanwege het schilderen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef TillyB het volgende:
Is het echt zo'n bende dan, op de vide? Ziet er voor utopiaanse begrippen normaal uit..Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik reageer nooit op jou .quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hele goede begeleiding en die komt maandagmiddag al om 2 uur.
Maar je hebt gelijk dit keer.
Ivan bedoelde het juist heel goed.
Het is klaar, ga weg, en die schop was liefkozend, dat niemand dat snapt ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat het zo rommel is, ze wil tussen de middag een uurtje rusten eigenlijk maar is alleen maar bezig en ziet andere alleen maar lantefanterenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb ik gezien, ik heb zelf ook honden en gehad. Die jankte ook wel eens heel erg hard bv als ze aan het spelen waren met elkaar en dan tegen een tafel aan kwamen. Of iemand er eens tegenaan liep als ze ineens voor je sprongen. En mishandelaar is ivan gewoon niet in mijn ogen. Hij is onhandig en heeft een training nodig. Wat er nu hier en op andere media gebeurd vind ik heel erg wat ivan aangaat. Hele grote haat campagne en dat wordt blind gevolgd door de telegraaf. Walgelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb je het hele filmpje wel gezien?
Daarvoor jankte hij al heel hard, viel voor de zoveelste keer weer op zijn rug en kreeg vervolgens een rottrap.![]()
Beest hoort daar niet.20 mensen die hem opvoeden.De 1 zegt dit de ander dat.Allemaal Waaif haar schuld om een hond te kopen voor haar eigen egoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hele goede begeleiding en die komt maandagmiddag al om 2 uur.![]()
Juist dat is wat ik ook bedoel ben ook wel eens op een pootje gaan staan. Kan ook heel slecht over komen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik zie een trap, maar het kan eenwegduwer bedoeld zijn.
Ik ben op mijn hond gaan zitten, liggen en de keren dat ik er op ging staan zijn niet te tellen. Hoe dat op beeld eruit had gezien weet ik niet.
En hetzes houd ik sowieso niet van. Ruzies al niet eens. Ik kijk dan niet en blijf hier weg.![]()
Oh Do denkt er ook over om een mandje met zelfgemaakte beauty produkten uit te gaan brengen.![]()
ik zag het ik was denk bericht aan het schrijven toen jij hem plaatste want had het nog niet gezien pas na dat ik het had geplaaststquote:![]()
geen denken aan om over jou heen te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Puppy op je schoen,.. en
klats piep niks....
![]()
'The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated.![]()
Ook zo iets gigantisch achtelijks. De mensen die dat doen sporen in mijn ogen niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Dit zagen alle streamers aankomen...weet nog begin met koeien...iedereen Boer John bellen mailen en appen![]()
Ligt misschien nog zat van die troep op zolder van Charlottequote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh Do denkt er ook over om een mandje met zelfgemaakte beauty produkten uit te gaan brengen.![]()
![]()
![]()
Maar mensen die een pup schopt spoort in jouw ogen gelukkig wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ook zo iets gigantisch achtelijks. De mensen die dat doen sporen in mijn ogen niet.![]()
![]()
ja goor. Ik zet altijd gelijk het geluid uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vind dat altijd zo onsmakelijk die streams op tandenraggende bewoners en dat geroggelIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
*mooiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Cir het volgende:
'The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated.
*stil“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mahatma Gandhiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Cir het volgende:
The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated.
Nee helemaal niet, niet omdraaien wat ik schrijf ik bedoel alleen ivan te verdedigen dat hij dit absoluut niet als mishandeling heeft bedoeld, dit is gewoon ontwetenheid van zijn kant daar gaat het mij om.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar mensen die een pup schopt spoort in jouw ogen gelukkig wel.![]()
Overkomt ons ook wel eens dat een hond jankt, maar dan gaan we niet door.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien, ik heb zelf ook honden en gehad. Die jankte ook wel eens heel erg hard bv als ze aan het spelen waren met elkaar en dan tegen een tafel aan kwamen. Of iemand er eens tegenaan liep als ze ineens voor je sprongen. En mishandelaar is ivan gewoon niet in mijn ogen. Hij is onhandig en heeft een training nodig. Wat er nu hier en op andere media gebeurd vind ik heel erg wat ivan aangaat. Hele grote haat campagne en dat wordt blind gevolgd door de telegraaf. Walgelijk.
En als ik hem per ongeluk pijn doe, dan kijk ik of alles goed is met het beestje.
Ik schop hem niet door de lucht en loop vervolgens weg alsof het doodnormaal is.![]()
In combinatie met de maskers van Col.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ligt misschien nog zat van die troep op zolder van Charlotte
Ook denkt ze er over om iets met modern quotes te gaan doen, leuk inlijsten of zo.
Eindelijk na twee jaar vissen, jagen, zelf brood bakken, en die kutwijven aan hun haren door de loods slepen, krijgen we eindelijk iemand met vernieuwende ideeën
Zou je wel denken jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja de brokjes moeten wel halal![]()
grapjuh![]()
![]()
Snap ik ook niet hoor...moet zeggen toen met Andrea en die kleding achterover drukken en dat ze toen die kledingboer allemaal gingen mailenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ook zo iets gigantisch achtelijks. De mensen die dat doen sporen in mijn ogen niet.
Mee eens Koos. Hondje moet daar weg, niet goed wat hij deed. Maar om hem nu landelijk als dierenbeul neer te zetten terwijl er ook andere filmpjes bestaan van hun tweeen die weer heel aandoenlijk zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Een dierenbeul kikt op mishandeling en dat is hier niet aan de orde.
Maar beter hondje uit Utopia.![]()
![]()
Op dat punt heb je zeker gelijk, dat hij niet even kijkt snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Overkomt ons ook wel eens dat een hond jankt, maar dan gaan we niet door.
En als ik hem per ongeluk pijn doe, dan kijk ik of alles goed is met het beestje.
Ik schop hem niet door de lucht en loop vervolgens weg alsof het doodnormaal is.![]()
Nee joh, dat is allemaal onhandigheid, moet nog leren dat je een pup niet schopt, begrijp dat dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar mensen die een pup schopt spoort in jouw ogen gelukkig wel.![]()
Komt goed. Er is net gezegd dat hij het hoofdstuk waarin staat dat je honden niet moet slaan of schoppen nu heeft gelezen. Komt goed... komt goed...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, niet omdraaien wat ik schrijf ik bedoel alleen ivan te verdedigen dat hij dit absoluut niet als mishandeling heeft bedoeld, dit is gewoon ontwetenheid van zijn kant daar gaat het mij om.
Oh en die Quotes haalt ze uit de Cos??quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In combinatie met de maskers van Col.
Ook denkt ze er over om iets met modern quotes te gaan doen, leuk inlijsten of zo.
Eindelijk na twee jaar vissen, jagen, zelf brood bakken, en die kutwijven aan hun haren door de loods slepen, krijgen we eindelijk iemand met vernieuwende ideeën![]()
![]()
![]()
Mee eens haal die hond maar weg, maar dan denk ik nu kan iedereen hem zien, bij een ander weten we niet wat er met hem gebeurd, een ding is zeker deze fout maakt ivan nooit en te nimmer meer met arthur als hij deze ophef krijgt te horen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mee eens Koos. Hondje moet daar weg, niet goed wat hij deed. Maar om hem nu landelijk als dierenbeul neer te zetten terwijl er ook andere filmpjes bestaan van hun tweeen die weer heel aandoenlijk zijn.
Een dierenbeul kikt op mishandeling en dat is hier niet aan de orde.
Maar beter hondje uit Utopia.![]()
Zijn zoveel dingen die hij niet zo bedoeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, niet omdraaien wat ik schrijf ik bedoel alleen ivan te verdedigen dat hij dit absoluut niet als mishandeling heeft bedoeld, dit is gewoon ontwetenheid van zijn kant daar gaat het mij om.
Word een vliegtuig naar beneden gehaald, Ivan maakt een raket beweging naar een vliegtuig.
Beetje onhandig van Ivan maar niet kwaad bedoeld.
Ivan is kwaad op Pat, gooit wat en Gabri krijgt melk over zich heen.
Beetje onhandig, maar niet kwaad bedoeld.
Ivan gooit de een tafel omver ..
Ivan trapt Wilco van een hekje.
Ongelukje, niet kwaad bedoeld ...
En zo kunnen we door blijven gaan.![]()
Dat weglopen heb ik wel tien keer bekeken, dat was het raarst idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Overkomt ons ook wel eens dat een hond jankt, maar dan gaan we niet door.
Ik schop hem niet door de lucht en loop vervolgens weg alsof het doodnormaal is.
Iemand die opzettelijk een dier trapt met cameratoezicht, hoe zou die doen?
De hond liep niet achter hem aan. Daar is een deuk gekomen, herstelbare deuk.![]()
+1quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn zoveel dingen die hij niet zo bedoeld.
Word een vliegtuig naar beneden gehaald, Ivan maakt een raket beweging naar een vliegtuig.
Jemig ... zo heb je de titel "Utopiaan van het jaar" wat veranderd in 9 dagen naar "Puppyschopper van Utopia" Hij had beter gelijk na de verkiezing kunnen vertrekken want van die laatste titel komt hij nooit meer vanaf...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
21.07 uur, en een gedeelte hangt alweer op de vide.
Ja dat vond ik ook heel raar, het hele filmpje was raar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:06 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat weglopen heb ik wel tien keer bekeken, dat was het raarst idd.
De hond liep niet achter hem aan. Daar is een deuk gekomen, herstelbare deuk.![]()
![]()
Was Rob die hij van het hekje duwde of wat dan ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
En zo kunnen we door blijven gaan.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
dat het hondje daarna niet achter hem aan ging was inderdaad ook heel veelzeggend. Vooral voor een pupquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:06 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat weglopen heb ik wel tien keer bekeken, dat was het raarst idd.
De hond liep niet achter hem aan. Daar is een deuk gekomen, herstelbare deuk.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:08 schreef snetje het volgende:
Jemig ... zo heb je de titel "Utopiaan van het jaar" wat veranderd in 9 dagen naar "Puppyschopper van Utopia" Hij had beter gelijk na de verkiezing kunnen vertrekken want van die laatste titel komt hij nooit meer vanaf...![]()
Ik had dit ook niet verwacht van hem.![]()
Bij Rob ook al ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was Rob die hij van het hekje duwde of wat dan ook.![]()
![]()
Dus toch een schop. Hier is het echt goed te zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:05 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat steeds verder over Ivan en de pup!
http://www.show.nl/showfl(...)-puppy-schop-utopia/![]()
Maar wie ben ik?
Ik heb hier al heel veel gelezen dat ik niet goed doe met mijn hond, dat ik eigk niet had willen reageren.
Jammerlijk mislukt.![]()
![]()
dat wat hij met die kip doet is ook niet normaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik had dit ook niet verwacht van hem.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
WEGwezen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:05 schreef Poezewoes het volgende:
Gaat steeds verder over Ivan en de pup!
http://www.show.nl/showfl(...)-puppy-schop-utopia/
valse pup![]()
Jij ben jij en je hond is 'n schatjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:10 schreef -sabine- het volgende:
Maar wie ben ik?
Ik heb hier al heel veel gelezen dat ik niet goed doe met mijn hond, dat ik eigk niet had willen reageren.
Jammerlijk mislukt.![]()
![]()
Als hij iets totaal niet verdient heeft is dat de titel Utopiaan van het Jaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:08 schreef snetje het volgende:
Jemig ... zo heb je de titel "Utopiaan van het jaar" wat veranderd in 9 dagen naar "Puppyschopper van Utopia" Hij had beter gelijk na de verkiezing kunnen vertrekken want van die laatste titel komt hij nooit meer vanaf...![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
![]()
Ja idd beter te zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus toch een schop. Hier is het echt goed te zien.
En al was het per ongeluk, dan bekommer je je om het dier. Tenminste ik wel. Zou niet weglopen alsof het heel normaal is.![]()
Hier is het helemaal goed te zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:09 schreef Disana het volgende:
Dus toch een schop. Hier is het echt goed te zien.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het stomste is nog dat Arthur voor de trap ...gewoon kwispelend op hem af kwam ..aandacht vragen en nog niet eens vervelend was ...hapte of zo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus toch een schop. Hier is het echt goed te zien.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hij krijgt er zelfs een beloning voor, UVHJquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
En zo kunnen we door blijven gaan.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
Daar ben ik het met je eens dat vond ik ook apart.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd beter te zien.
En al was het per ongeluk, dan bekommer je je om het dier. Tenminste ik wel. Zou niet weglopen alsof het heel normaal is.![]()
Ja, dat is ook groter. Ik twijfelde eerst.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier is het helemaal goed te zien.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik zie een trap, maar het kan eenwegduwer bedoeld zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: