SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
10.000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil speechen... bedankt dat jullie mij al 10000 topis bezig houden.
Ik hou van jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feli Heidi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
3.000.000 posts
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Bestweldonker het volgende: Wim heeft al heel wat gedaan in Utopia er is alleen nog een probleem als het regent, dan loopt zijn hele werkschuur onder. Om 8 uur/half negen zit Wim altijd op de bank en gaat dan bedenken wat hij zal gaan doen. Thuis zou hij een filmpje gaan kijken, maar hier laat hij natuurlijk wel een visitekaartje achter.
![]()
![]()
![]()
10.000!!!!! We all crazy mon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Wat een harremonieuze groep zijn we ook.
― Mark Twain
Niet Feli Hidiho...quote:
Feli aan ons allemaal.
Want al deze berichten hebben we maar mooi samen gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je zitten wachten HidiGefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
dat vreselijke wijdbeense wijf dat op bezoek was, was zijn ex, met zn hoge standaardMake trouble not war![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef renevanlaaren het volgende:
Vanuit de auto hier moet ik gepost hebben
2 jaar hebben we moeten zwoegenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Niet Feli Hidiho...
Feli aan ons allemaal.
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Niet Feli Hidiho...
Feli aan ons allemaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het snot voor ons ogen gewerkt.quote:
― Mark Twain
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb altijd zo'n idee bij Cir:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN![]()
Die realitycheck die bjurn kreeg bij de uvhj verkiezing is ie wel heel snel overheen gestapt en weer in z'n 'ik ben zooooo geweldig' flow![]()
Gefeliciteerd alle cossers!![]()
![]()
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb altijd zo'n idee bij Cir:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu staat Bjorren met een big smile te genieten van het promofilmpje van Cees.
Waarom? Omdat hij zelf meedoet.
― Mark Twain
quote:![]()
zeg dat wel!
Dank U Dank U!![]()
Koffie heb ik wel verdiend
die krijgt gewoon een stijfje als ie zichzelf zietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef beequeen het volgende:
En nu staat Bjorren met een big smile te genieten van het promofilmpje van Cees.
Waarom? Omdat hij zelf meedoet.![]()
Nou, vooral met zo'n TT.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
Dank U Dank U!![]()
Koffie heb ik wel verdiend
― Mark Twain
goed zo doe mij maar patatje joppiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb er een speciale kast voor gekocht![]()
![]()
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10.000 keer gelachen![]()
![]()
![]()
ik zie dr nog liever chagrijnig danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10.000 keer gelachenMake trouble not war![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb altijd zo'n idee bij Cir:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
stelletje patjepel Costuigage
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10.000 keer gelachen![]()
![]()
Tieten van Nicole bungelen er bijna uitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef Ebinas het volgende:
Ah wat lief, ze gaan op de foto.
Vast voor ons![]()
[ afbeelding ]
Death metal all the way!![]()
Wat een volk, net als die kees kachel
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10.000 keer gelachen
IK ZEG BIZAWR JOH ONGEKENDTEAM BAKSTEEN![]()
2 jaar over nagedachtquote:
familie weltevree op de fotoA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
ik snap echt niet dat iemand zo een gladjakker knap kan vinden, ik haakte al af bij zn tandenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK ZEG BIZAWR JOH ONGEKENDMake trouble not war![]()
Ahh, nou heb je renevanlaaren weer aan het jankenquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
![]()
![]()
![]()
een foto met een oude doos, oh nee uit de oude doosA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Met een stukje hout zijn die er zo uitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat iemand zo een gladjakker knap kan vinden, ik haakte al af bij zn tanden
Hakim.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
opzich zijn die wel mooi, maar dat langdradige gelul, eikelientjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat iemand zo een gladjakker knap kan vinden, ik haakte al af bij zn tandenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
De ene wiens naam we niet meer willen noemenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hakim de eerste de oliebollenbakkerquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hakim hadden ze er veel langer in utopia moeten houdenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nee bah, die was zo gemeen als de pestquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hakim hadden ze er veel langer in utopia moeten houden![]()
Niet zo vreemd...die hapt alleen maar lucht als ze eetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Ebinas het volgende:
Do moet een pufje laten, dus ze gaat naar buiten.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee Gij bent een steukert!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hakim de eerste de oliebollenbakker
Eerste ruzie met De Fles om de aardbeien![]()
![]()
Die zat Isa steeds na te doen met de rollende rrrrrrr ettertje was hetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee bah, die was zo gemeen als de pest![]()
![]()
Zonder streams zeg ik je hebt het over Bjorn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat iemand zo een gladjakker knap kan vinden, ik haakte al af bij zn tanden![]()
dat was wel leuk om naar te kijken, ik had hem wel eens met kut laura willen zien,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee bah, die was zo gemeen als de pestA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:31 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Zonder streams zeg ik je hebt het over Bjorn.Make trouble not war![]()
Feli alle COSsers, Lurkers en Modjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit me toch af te vragen hoe Nicole gaat reageren als ze ziet hoe Ivan ''hun kind'' behandelt?![]()
![]()
Godver. Dat kleurverschil ook van gezicht en hand door die spraytanquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Heeft ze nog niets van de FEBO gehoord? Meen te lezen hier vanmiddag dat Gina nu Arthur moet gaan opvoeden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef syllys het volgende:
Feli alle COSsers, Lurkers en Modjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit me toch af te vragen hoe Nicole gaat reageren als ze ziet hoe Ivan ''hun kind'' behandelt?![]()
oh ik dacht laura bquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Opgesloten...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hohoho, voordat het hier Histrory Channel wordt.. waar zijn alle honden ineens ?
kan die gnoom ook zijn hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:35 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Kan ook tis me ook niet zo duidelijkA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Waaif en Ivan stonden er net nog bij, Arthur zie ik niet. Zal wel in zijn hok liggen (DENK IK)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Hohoho, voordat het hier Histrory Channel wordt.. waar zijn alle honden ineens ?
quote:
Is die LauB volgens mij, en in het midden zit die pukkel van haarzelf.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ja hoor natuurlijk...iemand is geinteresseerd in de poesie van Vic![]()
Jaja Heel zielûûg allemaal dat geschop met puppies en later vrolijk allerlei Hondegasten binnelatenquote:![]()
![]()
STREAM ALERT
2 van die langdradige vertellers op de stream [vic en bjorn]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Was er nou een petitie over de hond?Free Arthur
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Was er nou een petitie over de hond?http://www.petities24.com/arthur_moet_weg_uit_utopia
![]()
die was ook leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet van wie deze gif is.
[ afbeelding ]
Gio wil ook nog een handje geven.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik weet niet van wie deze gif is.
[ afbeelding ]
Gio wil ook nog een handje geven.![]()
![]()
Neen, een petitie om bjurn vrij te latenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Was er nou een petitie over de hond?![]()
Goede avond![]()
![]()
Victoria gaat misschien een poëtisch stuk over iemand schrijven, ze gaat het eerst met King EIvan overhebben.
Flikker toch op![]()
![]()
SOONY![]()
Ingebouwd, super handig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze een tattoo van een microfoon?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Heb je al getekend? Ik nog niet, Utopia's populairste inwoner wegstemmen, ik denk er nog over naquote:![]()
![]()
COS 10.000... En niet eens Aike of Isa in de TT
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik wacht op de petitie Ivan weg uit utopiaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je al getekend? Ik nog niet, Utopia's populairste inwoner wegstemmen, ik denk er nog over naAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waarom met Ivan? Waarom niet met een andere bewoner?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Victoria gaat misschien een poëtisch stuk over iemand schrijven, ze gaat het eerst met King EIvan overhebben.
Flikker toch op![]()
![]()
Is meer Ben's ding.![]()
ja,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Flikker toch op![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bjorren begint weer. Zap!“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Man man man eerst de dictatorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Flikker toch op![]()
![]()
![]()
Sorriequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
COS 10.000... En niet eens Aike of Isa in de TT![]()
Bij 20.000 zal ik er aan denkenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
lieve cosfamilie bedankt voor al die cospagina s bullshit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
en kippen, kalkoen, geitjes, honden shitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:45 schreef ericahysterica het volgende:
lieve cosfamilie bedankt voor al die cospagina s bullshit![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaat denk ik uiteindelijk voor Basquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Een hoop lol met Bas, en met haar rug naar Bjorn, die zich ondertussen de zenuwen zit te typen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is die jongen nou nog niet over het blauwtje dat hij liep bij Do?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:Heeft ze me toch laten lachen.
Het ligt er ook zo dik bovenop
Dan maar weer naar Row.....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het was leuker geweest als ze voor Vicky zou gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze gaat denk ik uiteindelijk voor Bas
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Mag ook voor mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als ze voor Vicky zou gaan.Valt ze ook op vrouwen?
![]()
Krijg het idee dat ze voornamelijk op zichzelf valt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Mag ook voor mij.Valt ze ook op vrouwen?
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Sheets het volgende:
Namens een enorme lurker, gefeliciteerd!! 10000 cossen !!!jij ook
![]()
hey welcome back ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Mag ook voor mij.Valt ze ook op vrouwen?
![]()
ondertussen in dodewaard![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Sheets het volgende:
Namens een enorme lurker, gefeliciteerd!! 10000 cossen !!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:55 schreef mario390 het volgende:
ondertussen in dodewaard![]()
![]()
gaat ze uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan ik haar tegenkomen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
misschien nur zusjesgdoequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
gaat ze uit?
dan kan ik haar tegenkomen![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
gaat ze uit?
dan kan ik haar tegenkomen![]()
![]()
Kunnen ze die apparatuur van die baby Broklyn van Mark en Gina niet installeren bij Arthur?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Op de snap daarna was ze in de ikea met pa en maquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
gaat ze uit?
dan kan ik haar tegenkomenTEAM BAKSTEEN![]()
Alleen hier kunnen de batterijen niet uitquote:
Maar intussen zie ik zowel die Vette Theater snol alswel die Anorexia-Verdachte Dominixnut & Zweefteef Rateltand Victoria nog steeds geen moer doen voor hun bestaansrecht behalve met een grote bek rondlopen..![]()
![]()
ohhquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op de snap daarna was ze in de ikea met pa en ma
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Alles kan!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alleen hier kunnen de batterijen niet uit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op de snap daarna was ze in de ikea met pa en ma![]()
![]()
Iets met intern letselquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
Kunnen ze die apparatuur van die baby Broklyn van Mark en Gina niet installeren bij Arthur?![]()
nu geloof ik niet meer dat ze Anorxia heeftquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Maar intussen zie ik zowel die Vette Theater snol alswel die Anorexia-Verdachte Dominixnut & Zweefteef Rateltand Victoria nog steeds geen moer doen voor hun bestaansrecht behalve met een grote bek rondlopen..![]()
Nieuw bed kopen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op de snap daarna was ze in de ikea met pa en ma![]()
Ivan laat de hond pas uit als iedereen weg is. Ondertussen drijft dat beest zijn bench uit.
― Mark Twain
Maandag Nicole weg mensen......dringt het al een beetje tot jullie door?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Heel logisch....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:59 schreef beequeen het volgende:
Ivan laat de hond pas uit als iedereen weg is. Ondertussen drijft dat beest zijn bench uit.
![]()
![]()
Ging volgens mij over zijn 4e portie eten wat hij moet krijgenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:59 schreef beequeen het volgende:
![]()
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
Maandag Nicole weg mensen......dringt het al een beetje tot jullie door?![]()
![]()
JUICHEN!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
Onbegrijpelijk dat ouders een baby meenemen naar dat vieze stinkhol.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Geloof het pas echt als ze door de poort loopt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
Maandag Nicole weg mensen......dringt het al een beetje tot jullie door?TEAM BAKSTEEN![]()
Echt hè, en nog zooo klein. Maar Gabs is wel superlief met baby's.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ouders een baby meenemen naar dat vieze stinkhol.
TEAM BAKSTEEN![]()
Daarom neem ik vanavond een extra bakkie koffiequote:
Dat zei hij daarvoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ging volgens mij over zijn 4e portie eten wat hij moet krijgen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Omdat ze publiekelijk iets at, en heel goed checken dat iedereen dat goed zag? Whoopie..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu geloof ik niet meer dat ze Anorxia heeft![]()
![]()
Ja..matige streams voor ons feestje.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een beetje van saai in Utopia, gebeurd niet echt vel
Ramona wast haar bord af, ze moet nog eten maar moet ook de koeien nog doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze heeft wel heule grote handen..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt hè, en nog zooo klein. Maar Gabs is wel superlief met baby's.
of is de baby heul klein![]()
ben heel de dag vrij dus kan lekker streamen heb al gebak,champagne slingers en ballonnen ingekochtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs nog vuurwerk overquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:03 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ben heel de dag vrij dus kan lekker streamen heb al gebak,champagne slingers en ballonnen ingekocht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Ik lees daar ook mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een beetje van saai in Utopia, gebeurd niet echt vel
Ramona wast haar bord af, ze moet nog eten maar moet ook de koeien nog doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
het is toch te achterlijk allemaalquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:59 schreef beequeen het volgende:
niemand durft hierover iets te zeggen ?![]()
Wim staat eerst te zeiken tegen Ramona dat ze beleg van 'ons' heeft gepakt, maar ze mag nu toch een plakje van zijne hompige hoogheidAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees daar ook mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wim in de keuken uien snijden zo te zien en Bjorn achter de pcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat vind je daar nou zo mooi aan? Ik had het er vanmiddag al over, het ziet eruit alsof de ratten er aangevreten hebben.quote:
Ik heb de hele A37 al onder gekalkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:03 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ben heel de dag vrij dus kan lekker streamen heb al gebak,champagne slingers en ballonnen ingekocht![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik heb de hele A37 al onder gekalkt.![]()
![]()
![]()
![]()
De lengte, mijne is net iets korterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou zo mooi aan? Ik had het er vanmiddag al over, het ziet eruit alsof de ratten er aangevreten hebben.![]()
Do zit weer naast Bas bij de PC'sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat is exclusief verwijderde posts geloof ikquote:
En Gina heeft het nog wel bijgepunt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat vind je daar nou zo mooi aan? Ik had het er vanmiddag al over, het ziet eruit alsof de ratten er aangevreten hebben.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Een extra trquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Krijgen we nog iets leuks voor deze mijlpaal![]()
![]()
Ondertussen wordt waaif naar de zenderkamer geroepenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Krijgt Waaif nu te horen dat ze Maandag niet alleen de poort uit gaat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een extra tr![]()
Ondertussen wordt waaif naar de zenderkamer geroepen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees daar ook mee.vlgs mij waren wij..er al heel snel uit in de COSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk een 10min dat alle meuk online stond
speurneuzen en cos gespuis,..
![]()
![]()
![]()
Iedereen die nu in deze topic zitten krijgt gratis 4 sterren van Danny!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft Do al gegeten?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die wordt bij gepraat over commotie Ivan schopt Arthur en of ze hem toch maandag mee naar huis wil nemenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een extra tr![]()
Ondertussen wordt waaif naar de zenderkamer geroepenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had nog champagne over van oud en nieuw. Zit nu in mijn eentje te zuipen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar zou ik niet raar van staan te kijken .quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wordt bij gepraat over commotie Ivan schopt Arthur en of ze hem toch maandag mee naar huis wil nemen![]()
Of ze blijft nog een paar maanden om Ivan te begeleiden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wordt bij gepraat over commotie Ivan schopt Arthur en of ze hem toch maandag mee naar huis wil nemenTEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen die nu in deze topic zitten krijgt gratis 4 sterren van Danny!![]()
![]()
![]()
OT : baby gekirr en Arthur moet plassen![]()
Nee, dat zei ik vanmiddag al dat ik dat voelde aankomenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Daar zou ik niet raar van staan te kijken .
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AAARRRGGGHHHHHH!!!! nope nope nope!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of ze blijft nog een paar maanden om Ivan te begeleiden.![]()
![]()
Dan ben ik 61quote:
Ik hoor Rob weer over de speciale mega hamburger die er komt. 20 euro p.p. inclusief 2 drankjes, sla en patat en een speciaal ontwikkelde saus.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
tglanst nu welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou zo mooi aan? Ik had het er vanmiddag al over, het ziet eruit alsof de ratten er aangevreten hebben.![]()
![]()
Hoe durft ze!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:12 schreef Disana het volgende:
Ik moet hier ook gepost hebben.
Ramona vraagt om aluminiumfolie.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of ze blijft nog een paar maanden om Ivan te begeleiden.![]()
![]()
Ik zie op de 360 dat iedereen moet vertrekken. Hond heeft waarschijnlijk hoge nood.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het mijne ook als het gewassen is, zeker bij de kapper. En het is geverfdquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of ze blijft nog een paar maanden om Ivan te begeleiden.Het Spijt-Scenario van Groot-OOGje
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine baby is door het rood..........zielig, kind moet gewoon naar huis en eigen bedje."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Een baby van 3 weken zelfsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Birthmark het volgende:
Wie komt er nu met een klein kind naar Utopia? pure mishandeling bah bahMaar joh, tis maar een schuimpjesbaby
![]()
![]()
Dan moeten ze hem even bij Ivan latenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Birthmark het volgende:
Wie komt er nu met een klein kind naar Utopia? pure mishandeling bah bah
[..]
![]()
![]()
![]()
Bezoek ;doe maar niet ik moet scheiten thuis
...belangrijke texst..
lijkt wat grof , kan gewoon
tis de loods he![]()
paroosssstquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Had nog champagne over van oud en nieuw. Zit nu in mijn eentje te zuipen.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Ik weet wel dat ze voor zichzelf eten aan het maken is en dat ze de koeien moet doen. Ivan was in de keuken al tegen Row bezig. Die antwoordde dat ze het had gevraagd en dat hij tussen half 8 en 8 had gezegd. EN dat ze al die tijd al stond te wachten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei erbij dat ze heel boos is, maar ik weet niet waarom.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Gelukkig kan die het zich straks niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Een baby van 3 weken zelfsMaar joh, tis maar een schuimpjesbaby
Ik open niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: