abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:50:54 #201
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_161200057
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:04 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Met het verschil dat de vrouwen wel aan een man kunnen komen.
Vrouwen hoeven naar de lokale kroeg te gaan, benen spreiden en hoppa er is altijd wel iemand die de kroegslet wil wifen hoe dik en lelijk ze ook is

Zie dat maar als man te doen
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:56:06 #202
374442 R-K
Jawohl!
pi_161200149
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:50 schreef corehype het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven naar de lokale kroeg te gaan, benen spreiden en hoppa er is altijd wel iemand die de kroegslet wil wifen hoe dik en lelijk ze ook is

Misschien moet je eens wat minder gefrustreerd zijn. Die frustraties spatten van het scherm.
pi_161201208
quote:

[..]

Maar in jouw verhaal heb je toch ook een man nodig om te 'wifen'?
pi_161202366
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:25 schreef Keep_Walking het volgende:
In de topic van Chai hebben we uitgebreid besproken over hoe die eenzame mannen die topics openen over maagd zijn eruit zien.

Maar hoe zien eenzame vrouwen eruit? Wat voor topics zouden die openen als ze een topic openen? Waarom zijn er veel minder topics van vrouwen die klagen over eenzaamheid en geen partner kunnen krijgen? Ik ga ervan uit dat er ongeveer evenveel eenzame vrouwen zijn als eenzame mannen.
Omdat............................

Vrouwen liefde kunnen kopen met hun kutje!!!
mannen kunnen dat in mindere mate, althans de blanke man.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:34:52 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_161202695
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:23 schreef hoechst het volgende:

[..]

Zwarte of andere kleuren mannen kunnen ook geen liefde kopen met hun lul.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:38:23 #206
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_161204531
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:56 schreef R-K het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat minder gefrustreerd zijn. Die frustraties spatten van het scherm.
Nee, het is niet waar wat hij schrijft!?

|:(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_161205831
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:38 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nee, het is niet waar wat hij schrijft!?

|:(
Stop maar met je hoofd tegen de muur stoten, Puntenjager. Op dit forum worden geen gesprekken gevoerd door naar elkaar te luisteren. Op dit forum wacht men op zijn of haar beurt om weer wat te kunnen zeggen.
pi_161206888
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:40 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik meen het! Wel is het zo dat een winkel bedoeld is om boodschappen te halen; niet om vrijgezelle dames te spotten.

Op mijn werk lijken de rollen omgedraaid. Mannen lullen, 'huilen', 'knuffelen',dwalen af en bedrijven politiek in overleggen. Vrouwen zijn recht door zee, hekelen slap geouwehoer en denken in oplossingen. Ik werk niet eens bij FOK! inc.
Jij werkt bij een lokale kapper? :P
Whatever...
pi_161206944
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:23 schreef hoechst het volgende:

[..]

Mooie oneline: Vrouwen neuken met iemand van wie ze houden, mannen gaan houden van wie ze neuken. En dat geeft problemen...
Whatever...
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:52:07 #210
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_161212227
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:56 schreef R-K het volgende:

[..]

Dit is dus een vent die zichzelf behoorlijk 'volwassen' vindt omdat hij geen waarde hecht aan de sletterigheid van een wijf. Saillant detail: hij is er achtergekomen dat zijn zusje sekst, sindsdien mannelijkheid zoek.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:56:12 #211
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_161212329
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:15 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Stop maar met je hoofd tegen de muur stoten, Puntenjager. Op dit forum worden geen gesprekken gevoerd door naar elkaar te luisteren. Op dit forum wacht men op zijn of haar beurt om weer wat te kunnen zeggen.
Dat is waar. Om maar te zwijgen over de cognitieve dissonantie in dit topic. En in R&P in het algemeen :X
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_161222399
quote:

[..]

Een man hoeft in een kroeg zijn benen niet te spreiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door HSG op 06-04-2016 14:58:13 ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 18 april 2016 @ 22:18:54 #213
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_161536049
Er kan veel op Fok over vrouwen gezegd worden maar dat doen we dan weer eens niet.

Maar serieus, ik denk dat eenzame mannen in vergelijking met eenzame vrouwen eerder geneigd zijn de schuld bij anderen te leggen : Vrouwen zijn verwend en stellen te hoge eisen. Tenminste wat ik hier zo zie gepost worden in vergelijking met het viva forum, waarmee ik niet wil zeggen dat op het viva forum nou fantastische figuren zitten.
pi_161536284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wait what :')

Denk je soms dat elke gamer een webcam aan heeft staan ofzo _O- Of dat we online meteen melden "he ik ben een vrouwtje!"

Wat voor beeld heb jij van gamen _O-
No offense, maar in online games hebben vrouwen bijna altijd namen waaruit je kan afleiden dat ze vrouw zijn. Ze pronken er maar al te graag mee, een roep naar aandacht lijkt het wel. Wel grappig om te zien hoe al die nerdjes van 15-40 jaar er bovenop springen. Deed ik ook toen ik 15 was, but some people... seriously, die ontgroeien hun puberale gedrag nooit (alhoewel het in de meeste gevallen waarschijnlijk pure wanhoop is).
  maandag 18 april 2016 @ 22:26:35 #215
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_161536448
quote:
6s.gif Op maandag 18 april 2016 22:18 schreef schrijfveer het volgende:
Er kan veel op Fok over vrouwen gezegd worden maar dat doen we dan weer eens niet.

Maar serieus, ik denk dat eenzame mannen in vergelijking met eenzame vrouwen eerder geneigd zijn de schuld bij anderen te leggen : Vrouwen zijn verwend en stellen te hoge eisen. Tenminste wat ik hier zo zie gepost worden in vergelijking met het viva forum, waarmee ik niet wil zeggen dat op het viva forum nou fantastische figuren zitten.
Dat zijn gewoon slappe zakkenwassers die de oorzaak van hun eigen misère buiten henzelf leggen zodat ze er zelf niks voor hoeven doen en uit hun comfortzone moeten stappen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 18 april 2016 @ 23:43:28 #216
47102 Elvi
miemkwien
pi_161539409
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

No offense, maar in online games hebben vrouwen bijna altijd namen waaruit je kan afleiden dat ze vrouw zijn. Ze pronken er maar al te graag mee, een roep naar aandacht lijkt het wel. Wel grappig om te zien hoe al die nerdjes van 15-40 jaar er bovenop springen. Deed ik ook toen ik 15 was, but some people... seriously, die ontgroeien hun puberale gedrag nooit (alhoewel het in de meeste gevallen waarschijnlijk pure wanhoop is).
Dat is echt het domste wat ik ooit gelezen heb :') "het is je eigen schuld dat je wordt lastiggevallen want je kiest een vrouwelijke naam" zijn we echt zo laag gezonken _O- Straks mogen we niet eens meer een headset op want dan kan je ook horen dat er een vrouw mee gamed :{w
pi_161539779
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2016 23:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat is echt het domste wat ik ooit gelezen heb :') "het is je eigen schuld dat je wordt lastiggevallen want je kiest een vrouwelijke naam" zijn we echt zo laag gezonken _O- Straks mogen we niet eens meer een headset op want dan kan je ook horen dat er een vrouw mee gamed :{w
Waar de fuck zeg ik dat het iemands schuld is.. van wat precies? Lastig vallen? Waar gaat het überhaupt over lastig vallen? Het ging om het herkennen van vrouwen online.
-gescheld is weg-

[ Bericht 2% gewijzigd door Copycat op 19-04-2016 10:54:27 ]
pi_161540603
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2016 23:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

Als je jezelf Elvi noemt dan vraag je daar natuurlijk niet om. Maar als je jezelf hotchick69 noemt dan is dat vragen omdacht imho. Kijk jij daar anders tegenaan?
Ik doe mijn best.
  dinsdag 19 april 2016 @ 01:46:32 #219
365231 Fera
Fire & Blood
pi_161541072
Ik meld ook niet in een game dat ik vrouw ben. Wat voegt het überhaupt toe? Als iemand het vraagt zal ik heus wel eerlijk antwoorden, maar vaak geloven ze je toch niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 19 april 2016 @ 08:14:39 #220
47102 Elvi
miemkwien
pi_161542289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 00:54 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Als je jezelf Elvi noemt dan vraag je daar natuurlijk niet om. Maar als je jezelf hotchick69 noemt dan is dat vragen omdacht imho. Kijk jij daar anders tegenaan?
Ik kijk daar zeker anders tegenaan. Draai het eens om. Wat als een man zichzelf Pussydestroyer69 noemt, veroordeel je dat net zo als een vrouw die zich hotchick69 noemt? Is dat ook aandachttrekkerij of vind je dat minder raar?

Ik snap niet waarom je een ander niet gewoon lekker kan laten gamen ongeacht of je nou man of vrouw ben of wat je nickname is.

Overigens is mn nickname geen Elvi, mijn nickname op PSN is een referentie naar Doctor Who. Want ik was nog niet uncool genoeg :')
pi_161543462
quote:

[..]

Volgens mij kun je als man ook bijna altijd wel scoren als je je eisen maar ver genoeg laat zakken. :')

Moet je blij mee zijn.

Overigens wilde niemand me toen ik dik en lelijk was, maar dat kan natuurlijk niet.
pi_161544458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij kun je als man ook bijna altijd wel scoren als je je eisen maar ver genoeg laat zakken. :')

Moet je blij mee zijn.

Overigens wilde niemand me toen ik dik en lelijk was, maar dat kan natuurlijk niet.
Had jezelf wel op Internet aangeboden?
pi_161544589
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:50 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Had jezelf wel op Internet aangeboden?
Het ging over de kroeg.

En de echt lelijke, wanhopige vrouwen hebben niet zoveel matches hoor. Die zijn al lang blij met een beetje aandacht.
pi_161549298
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 08:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik kijk daar zeker anders tegenaan. Draai het eens om. Wat als een man zichzelf Pussydestroyer69 noemt, veroordeel je dat net zo als een vrouw die zich hotchick69 noemt? Is dat ook aandachttrekkerij of vind je dat minder raar?

Ik snap niet waarom je een ander niet gewoon lekker kan laten gamen ongeacht of je nou man of vrouw ben of wat je nickname is.

Overigens is mn nickname geen Elvi, mijn nickname op PSN is een referentie naar Doctor Who. Want ik was nog niet uncool genoeg :')
Pussydestroyer69 als username is natuurlijk volstrekt kansloos. Om heel eerlijk te zijn vind ik dat nog een heel niveautje dieper gezonken dan het eerste voorbeeld.
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ik zie ook dat er over het algemeen een redelijk vrouwonvriendelijke sfeer hangt binnen online community's.
Maar tegelijkertijd geloof ik ook dat de enige manier om daar uit te komen is om gewoon verder te gaan met diegene die wel willen, en de rotte appels lekker te laten voor wat ze zijn.
Want om de overgrote meerderheid lekker te laten gamen moeten de rotte appels er wel uit. Pussydestroyer69 heeft over het algemeen niet alleen een klote naam, maar ook een klote houding naar zijn medespelers, in ieder geval in mijn ervaring.

En Doctor Who heb ik nooit gezien, maar ik heb wel 15 seizoenen Stargate op mijn pc staan. Als dat je ding is dan ga je daar toch lekker voor? Wat kan er cooler zijn dan dat je jezelf bent, ongeacht wat anderen daar van vinden?
Ik doe mijn best.
pi_161550156
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het ging over de kroeg.

En de echt lelijke, wanhopige vrouwen hebben niet zoveel matches hoor. Die zijn al lang blij met een beetje aandacht.
Bovendien, blijkbaar kan een dorpsslet wel een man krijgen als ze haar benen wil spreiden. Waarom zou dat dan niet de eenzame man kunnen zijn van het Fok!forum?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')