abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:50:36 #176
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_160861331
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 03:58 schreef datisnietwaar het volgende:

[..]

Ik heb ook geen vriend, daar heb ik het veel te druk voor. Niet iedereen heeft daar zin in.
Ik heb wel een man die ik opbel als ik weer eens zin heb in seks maar een relatie: no way.
Dit.
Moeite hebben met het vinden van pik :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:53:19 #177
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_160861400
-zo kan-ie wel weer-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 23-03-2016 08:19:12 ]
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
  zondag 3 april 2016 @ 10:58:07 #178
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161139210
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 08:07 schreef datisnietwaar het volgende:
Hardwerkende vrouwen die veel reizen en geen man nodig hebben. Zo'n beeld heb ik daar altijd bij.
Een vrouw die niet hard werkt, onzelfstandig is en zich afhankelijk opstelt jegens mannen vind ik weinig boeiend. Dit begint al tijdens de studententijd: het mooist zijn de internationale studentes die aangeven een felbegeerde beurs te hebben bemachtigd en angst hebben om niet aan de eisen die aan de beurs gesteld zijn, tegemoet te kunnen komen. Uiteraard studeren ze tot 23:00 in de bibliotheek en halen ze hoge cijfers. Deze combinatie van angst, bescheidenheid, intelligentie en doorzettingsvermogen kan mij zeer bekoren. Af en toe mogen ze de teugels laten vieren en neem ik ze mee op avontuur.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:30 schreef corehype het volgende:
Vrouwen hebben altijd een (groener) pik beschikbaar om de hoek, waarom een relatie willen? lol
Wat mijn betreft is het voor vrouwen onwenselijk om een relatie aan te gaan, maar niet omdat ze "altijd een pik ter beschikking hebben." Eerder omdat vrouwen tegen iedereen lief en aardig moeten zijn en niet alleen tegen hun kleffe vriendje:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:16 schreef AquaPur het volgende:
Vrouwen moeten zich niet binden aan één persoon binnen een relatie. Ik vind het onbegrijpelijk dat sommige mensen volgzaam naar en gehoorzaam zijn aan één persoon binnen een relatie en verder aan andere mensen veel minder aandacht schenken. Ik zie het liefst onafhankelijke en vrije mensen die naar iedereen toe aardig zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef corehype het volgende:

[..]

Zelfs als je dan als vrouw notabene geen pik kan regelen dan is er geestelijk wat mis; soberso als vrouw geen seks krijgen :')_!!!!!!!!!
Seks is eveneens foute boel:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:16 schreef AquaPur het volgende:
Seks ontregelt de maatschappij en ik kan hierdoor niet mijn sociale vaardigheden, die uitstekend zijn, ten volle benutten. Vrouwen en mannen beoordelen elkaar op hoe ze eruitzien, hoe je je gedraagt en of ze zich aangetrokken voelen tot elkaar. Zo sluiten ze zich af voor andere contacten en ik waardeer juist mensen die zich niet afsluiten en openstaan voor nieuwe contacten en invloeden. Daarnaast heb je nog mensen die wel aardig zijn tegen anderen, maar die doen het puur voor de seks. Met onafhankelijke en vrije mensen doel ik niet op deze seksuele vrijheid.

Daarom beschouw ik seks, seksuele aantrekkingskracht, relaties e.d. als een beperking op een leuk en gezellig leven.
Het liefst zou willen gaan zeilen met een paar mooie internationale studentes met donkerkleurige haren en ogen, zonder makeup, piercings, tattoos en andere onfrisse zaken. Ze moeten ook niet aan relaties of seks willen doen, eraan denken of ooit een relatie of seks hebben gehad. Het samenzijn in een zeilboot met de meest pure, onschuldige en mooie vrouwen gaat gepaard met de symboliek van de Ark van Noach: de beste mensen vertegenwoordigd op één boot. Daarbij gaan mogelijk tijdens het zeilen hun haren door de felle wind behoorlijk in de knoop zitten. Uiteraard hoop ik na zo'n zeiltocht hun haren te mogen uitkammen en wassen.

Overigens is het type vrouw dat ik hier beschrijf niet eenzaam, alleen doen ze niet aan seks en relaties. Alle vrouwen die ik heb meegemaakt en aan bovengenoemde kenmerken voldoen, hadden op zijn minst 200 vrienden op Facebook, waarbij de meesten meer dan 500 vrienden.
pi_161139609
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 10:58 schreef AquaPur het volgende:

[..]

Een vrouw die niet hard werkt, onzelfstandig is en zich afhankelijk opstelt jegens mannen vind ik weinig boeiend. Dit begint al tijdens de studententijd: het mooist zijn de internationale studentes die aangeven een felbegeerde beurs te hebben bemachtigd en angst hebben om niet aan de eisen die aan de beurs gesteld zijn, tegemoet te kunnen komen. Uiteraard studeren ze tot 23:00 in de bibliotheek en halen ze hoge cijfers. Deze combinatie van angst, bescheidenheid, intelligentie en doorzettingsvermogen kan mij zeer bekoren. Af en toe mogen ze de teugels laten vieren en neem ik ze mee op avontuur.

[..]

Wat mijn betreft is het voor vrouwen onwenselijk om een relatie aan te gaan, maar niet omdat ze "altijd een pik ter beschikking hebben." Eerder omdat vrouwen tegen iedereen lief en aardig moeten zijn en niet alleen tegen hun kleffe vriendje:

[..]

[..]

Seks is eveneens foute boel:

[..]

Het liefst zou willen gaan zeilen met een paar mooie internationale studentes met donkerkleurige haren en ogen, zonder makeup, piercings, tattoos en andere onfrisse zaken. Ze moeten ook niet aan relaties of seks willen doen, eraan denken of ooit een relatie of seks hebben gehad. Het samenzijn in een zeilboot met de meest pure, onschuldige en mooie vrouwen gaat gepaard met de symboliek van de Ark van Noach: de beste mensen vertegenwoordigd op één boot. Daarbij gaan mogelijk tijdens het zeilen hun haren door de felle wind behoorlijk in de knoop zitten. Uiteraard hoop ik na zo'n zeiltocht hun haren te mogen uitkammen en wassen.

Overigens is het type vrouw dat ik hier beschrijf niet eenzaam, alleen doen ze niet aan seks en relaties. Alle vrouwen die ik heb meegemaakt en aan bovengenoemde kenmerken voldoen, hadden op zijn minst 200 vrienden op Facebook, waarbij de meesten meer dan 500 vrienden.
En jij denkt dat die vrouwen niet aan seks doen? Droom lekker verder! _O-
  zondag 3 april 2016 @ 12:29:51 #180
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161140902
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 11:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

En jij denkt dat die vrouwen niet aan seks doen? Droom lekker verder! _O-
Die hebben wel wat beters te doen dan toe te geven aan deze simplistische vleselijke verlangens. Seks is ook waardeloos in termen van status, want je kan het niet op je LinkedIn of Facebook profiel plaatsen. Alleen eenmalig goed voor de voortplanting, dat is het.
  zondag 3 april 2016 @ 12:31:34 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161140946
Ja, fijn dat je er weer bent onder een andere naam, maar houd het hier svp on topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 april 2016 @ 14:10:26 #182
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_161143254
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:25 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik verbaas me over je ervaring. Ik zie juist dat er voor minder aantrekkelijke vrouwen, ook als ze daarbij erg bazig en gemeen zijn, evengoed mannen in de rij staan, misschien wel meer dan voor lievere, aantrekkelijke vrouwen.

Het lijkt mij wel lastig om als vrouw alleen een langdurige, vaste relatie te willen en op zoek te zijn naar iemand die je 'speciaal' vindt. De oprechtheid en intenties van mannen lijken me moeilijk te peilen. Iedere man doet lief, leuk en aardig tegen je, iedere man wil wel 'een' vriendin of in ieder geval iets om zijn ding in te stoppen. Dan kan ik me voorstellen dat je als vrouw de boot afhoudt, zeker na een negatieve ervaring en daarom lange tijd vrijgezel blijft.

Toch lijkt dat in de praktijk niet voor te komen. Ik zie bijvoorbeeld nooit een meid in haar eentje wat boodschappen voor zichzelf halen o.i.d.
Ik denk dat bij vrouwen succes in de liefde veel gelijkmatiger verdeeld is dan bij mannen. Zeker als je succes als het aantal bedpartners in je leven defineert.
Zoals je zelf schrijft hebben zelfs lelijke bazige vrouwen vaak geen enkel probleem om aan een vent te komen, terwijl bij mannen misschien wel een kwart min of meer aan de zijlijn staat op de relatiemarkt. Lees: met moeite 2 a 3 bedpartners in hun leven en dan vaak in een baggerrelatie.

De knapste 10% van de kerels neukt daarentegen de sterren van de hemel. Tientallen bedpartners is voor hen de normaalste zaak van de wereld. Dat moet ook wel, anders klopt de statistiek niet meer. Mannen moeten per definitie gemiddeld evenveel bedpartners in hun leven hebben als vrouwen namelijk.

Die knappe mannen moeten de vrouwen bedienen die minstens 2 op de 3 kerels niet hoeven en toch sex willen. En dat zijn er veel!
Behalve de minst aantrekkelijke 25% van de mannen die ik net beschreef, denk ik dat stiekem een veel groter deel van de mannen niet zo heel veel vrouwen weet te scoren in zijn leven. Die knappe mannen moeten zich dus echt een slag in de rondte neuken.

Nogmaals bij vrouwen zijn die verschillen tussen knap en minder knap veel minder groot. Sterker nog, door compensatiegedrag heeft de girl next door waarschijnlijk gemiddeld meer bedpartners dan de allerknapste vrouwen.

Uiteraard is het niet zo scheef als bij onze neven en nichten in de apenboom. Daar heeft vaak slechts alleen de alpha male sex en nummer 2 in de ranglijst blij mag zijn als hem sporadisch op een onbewaakt moment ook iets ten deel valt. Maar naar mijn gevoel zit die tendens er ook bij ons nog steeds in enigzins. Misschien qua relaties minder, want daar heb je 1 mannetje en 1 vrouwtje voor nodig, maar bij losse sexuele contacten zeker wel.

Edit: Voordat mensen beginnen te kwaken dat het hier om relaties gaat en niet om sex en dat aantallen bedpartners in je leven er niet toe doen... Je moet eerst eens sex weten te regelen voordat er eventueel een relatie zou kunnen volgen. Zonder sex is het geen relatie en als je geen sex kunt krijgen, kun je ook geen relatie krijgen. Daarom zegt het gemak waarmee je aan sex kunt komen zeer veel. Zo niet alles.
Uiteraard is het mogelijk om het alleen bij sex te laten en het nooit tot een relatie laten uitgroeien, maar dat is dan wel een keuze. Een keuze die iemand, die zelfs niemand kan vinden als het 'alleen maar' om sex gaat, niet heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 04-04-2016 14:55:03 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 4 april 2016 @ 14:15:44 #183
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_161168187
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:40 schreef Sarasi het volgende:
Ik denk dat sommige vrouwen beter alleen kunnen zijn. Ik heb vriendinnen die een drukke studie volgen en daarom geen relatie willen en dus ook niet hebben. Geen tijd voor, is dan het argument, hoewel ze genoeg worden versierd.
Precies het grote verschil met de eenzame jongens op fok. Voor eenzme meiden is het over het algemeen een keuze. En ze hebben heus wel sex en momenten van liefde links en rechts. Voor eenzame jongens is dit niet hetzelfde. Ik zeg jongens en meiden want ben zelf al best wel oud :D
pi_161168218
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 14:15 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Precies het grote verschil met de eenzame jongens op fok. Voor eenzme meiden is het over het algemeen een keuze. En ze hebben heus wel sex en momenten van liefde links en rechts. Voor eenzame jongens is dit niet hetzelfde. Ik zeg jongens en meiden want ben zelf al best wel oud :D
Nou, als je dan nog echt denkt dat het zo zit, dan kan je maar beter je leertempo snel significant gaan verhogen voordat het straks te laat is.
  maandag 4 april 2016 @ 14:19:10 #185
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_161168242
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:43 schreef droppus het volgende:

[..]

Nee, ze dampen het uit door de poriën van hun huid.
Ze zetten die biogassen om in vervelende atp.
  maandag 4 april 2016 @ 14:26:02 #186
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_161168363
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het Viva forum is al genoemd, zie ik.

Als je naar de bevolkingspiramide van Nederland kijkt (http://www.cbs.nl/nl-nl/m(...)tra/piramide-fx.htm) , zie je dat er bij de jong-volwassenen meer mannen dan vrouwen zijn in iedere jaarlaag.
Dit heeft tot gevolg dat er minder mannen in een relatie zullen zitten (tenzij er significant meer mannen homoseksueel zijn).

Ook zien we in die piramide dat het aantal geboortes al jaren afneemt, waardoor jongere jaarlagen kleiner zijn. Als je dit combineert met het feit dat de meeste vrouwen vallen op (of een relatie hebben met) mannen die enkele jaren ouder zijn, dan kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat er meer mannen alleen zijn.

Je zult dus minder snel eenzame vrouwen zien, wat verklaart waarom je hier minder over ziet/leest.
Er spelen meer sociaal dynamische factoren mee. Over het algemeen durven eenzame mannen niet veel te ondernemen zie ik. Zij zijn veel te aardig en netjes opgevoed vaak. Zie het klaagbaak topc van Chai over NL mannen. Zij missen volgens Chai "passie" en durven niet zomaar een arm om je heen te slaan. Omdat dit door de vrouwelijke maatschappij zelf is afgeleerd (dit laatste is mijn idee). En anders zijn ze lelijk, vervelend of hebben rare trekken. Deze laatsten kunnen tekortkomingen overkomen veelal door te enthausiast/sociaal te doen. Althans dat neem ik waar. En klaarblijkelijk help dit ook.
  maandag 4 april 2016 @ 14:29:48 #187
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_161168429
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2016 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, als je dan nog echt denkt dat het zo zit, dan kan je maar beter je leertempo snel significant gaan verhogen voordat het straks te laat is.
Vroeger was alles anders. Dus dat hele eenzaamheid bij veel personen is nieuw voor me.
pi_161168544
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2016 14:10 schreef Puntenjager het volgende:
ij vrouwen zijn die verschillen tussen knap en minder knap veel minder groot. Sterker nog, door compensatiegedrag heeft de girl next door waarschijnlijk gemiddeld meer bedpartners dan de allerknapste vrouwen.
Ik sluit mij hierbij aan, maar het is een controversieel om te stellen dat de verdeling scheef is. Ik vermoed dat velen die stelling tegen-intuïtief vinden en willen betwisten.

Maar er is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Onder andere Barabasi, beschouwd als een goeroe op het gebied van sociale netwerken en scheve statistische verdelingen, van wie de literatuur ook wordt gebruikt bij opleidingen aan Nederlandse universiteiten, bevestigt dit ook. Helaas kan ik zijn specifieke meta-artikel waarin allerlei studies in allerlei landen worden besproken niet vinden, maar dit is een voorbeeld.

quote:
Liljeros et al. (2001) studied the web of human sexual networks. They have chosen this network in particular because it has “unambiguous” type of connection. They analyzed the data gathered in a 1996 Swedish survey of sexual behavior for people aged 18-74 years. Their results reveal that the cumulative distribution of the number of different sexual partners in one year decays as a scale-free power law that has a similar exponent for males and females. Because the network is dynamic, the number ‘k’ of sex partners over a relatively short time period (the twelve month before the survey) was analyzed. (i.e. connections in the network appear and disappear as sexual relations are initiated and terminated, and thus, their exist some short-lived links). Males report a larger number of sexual partners than females, but both have the same scaling properties. They attributed this scale-free behavior to three main reasons. The first is the increased skill in acquiring new partners as the number of previous partners grow. The second is the varying degrees of attractiveness. The third is the motivation to have many new partners to sustain self-image. The results support the preferential-attachment mechanism of scale-free networks, and the “rich-get-richer” concept.
Het idee dat er een kleine groep mannen is die tientallen seksuele relaties relaties hebben gedurende hun leven tegenover een grote groep van mannen die niets, een, of slechts enkele seksuele relaties hebben, is dus geen verzinsel, maar een feit.

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 14:26 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Omdat dit door de vrouwelijke maatschappij zelf is afgeleerd (dit laatste is mijn idee).
Er is geen mens die passief, onzeker of met negatieve emoties wordt geboren. Dat is aangeleerd gedrag. Als een man gedurende zijn leven overwegend negatieve feedback krijgt van vrouwen, dan spreekt het vanzelf dat de man leert dat hij niet aantrekkelijk is, dat hij niet zeker kan zijn van wat hij zegt of doet en dat hij het beter niet probeert als hij niet weer op zijn neus wil gaan.

Daarom heb je nu ook de MGTOW beweging. Dat zijn een verzameling mannen die door cognitieve dissonantie beweren dat ze geen vrouw nodig hebben en dat alle vrouwen het kwaad zelve zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Drieklank op 04-04-2016 15:00:09 ]
pi_161189769
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 14:26 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Er spelen meer sociaal dynamische factoren mee. Over het algemeen durven eenzame mannen niet veel te ondernemen zie ik. Zij zijn veel te aardig en netjes opgevoed vaak. Zie het klaagbaak topc van Chai over NL mannen. Zij missen volgens Chai "passie" en durven niet zomaar een arm om je heen te slaan. Omdat dit door de vrouwelijke maatschappij zelf is afgeleerd (dit laatste is mijn idee). En anders zijn ze lelijk, vervelend of hebben rare trekken. Deze laatsten kunnen tekortkomingen overkomen veelal door te enthausiast/sociaal te doen. Althans dat neem ik waar. En klaarblijkelijk help dit ook.
Wil je mijn posts in KLB niet zo srs nemen? thnx.
pi_161190148
Eenzame vrouwen klagen constant dat ze geen goede man kunnen vinden.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:11:46 #191
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_161192316
Wat een vreemde topic toch weer... Sorry, ik heb geen zin gehad om alle pagina's grondig te lezen, dus misschien heeft iemand het volgende al min of meer aangekaart. Eenzaamheid is niet hetzelfde als sexuele frustratie, of het missen van een relatie.

Ik heb nu al anderhalf jaar geen relatie meer. Ik ben ook veel zogezegde vrienden verloren toen. Ik heb ook geen sex met mannen gehad, buiten één keer bijna na een date. Ik ga ook niet zo vaak op dates. Ik had er afgelopen week weer zo'n tegenvaller dat ik het waarschijnlijk weer een tijdje voor bekeken houd. Toch voel ik me gelijk minder eenzaam dan in mijn relatie en met die vroegere zogezegde vrienden. Ik heb nu minder vrienden die ik eigenlijk ook niet zo vaak zie, maar die wel beter zijn.

Ik klaag ook wel meer dan eens dat ik geen goede man kan vinden, maar dat is dan meer een soort ergernis, geen eenzaamheid.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:36:20 #192
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_161192886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:11 schreef Wezentrijn het volgende:
Wat een vreemde topic toch weer... Sorry, ik heb geen zin gehad om alle pagina's grondig te lezen, dus misschien heeft iemand het volgende al min of meer aangekaart. Eenzaamheid is niet hetzelfde als sexuele frustratie, of het missen van een relatie.

Ik heb nu al anderhalf jaar geen relatie meer. Ik ben ook veel zogezegde vrienden verloren toen. Ik heb ook geen sex met mannen gehad, buiten één keer bijna na een date. Ik ga ook niet zo vaak op dates. Ik had er afgelopen week weer zo'n tegenvaller dat ik het waarschijnlijk weer een tijdje voor bekeken houd. Toch voel ik me gelijk minder eenzaam dan in mijn relatie en met die vroegere zogezegde vrienden. Ik heb nu minder vrienden die ik eigenlijk ook niet zo vaak zie, maar die wel beter zijn.

Ik klaag ook wel meer dan eens dat ik geen goede man kan vinden, maar dat is dan meer een soort ergernis, geen eenzaamheid.
Al dit soort topics worden gekaapt door dezelfde gefrustreerde beta's die allemaal redenen zoeken die niet met henzelf te maken hebben om een verklaring te zoeken waardoor ze buiten de boot vallen.

Kijk dat topic over uiterlijk ook eens. Zelfde gejammer en gezever over seks.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:21:42 #193
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_161194053
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Al dit soort topics worden gekaapt door dezelfde gefrustreerde beta's die allemaal redenen zoeken die niet met henzelf te maken hebben om een verklaring te zoeken waardoor ze buiten de boot vallen.

Internet white knight alert
pi_161194851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef wiskundenoob het volgende:
Eenzame mannen klagen constant dat ze geen goede vrouw/vriendin kunnen vinden. Zie dit forum.
pi_161195399
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Eenzame mannen klagen constant dat ze geen goede vrouw/vriendin kunnen vinden. Zie dit forum.
Hij bedoelt meer dat eenzame vrouwen ook onredelijk hoge standaarden hebben "goede man" / "waarom zijn er geen leuke mannen" mannen vinden het misschien lastig mensen tegen te komen die hier tegenaan lopen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:28:10 #196
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161195487
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 14:15 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Wat een quatsch :D
wooblabalurg
  dinsdag 5 april 2016 @ 15:31:51 #197
358523 IkStampOpTacos
pi_161196766
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:21 schreef corehype het volgende:

[..]

Internet white knight alert
Echt he.

Misschien eens even opzoeken wat het wel betekent: http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=White+Knight
-
pi_161196768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:32 schreef wiskundenoob het volgende:
quote:

[..]

_O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Misschien dat het beoefenen van ''mindfulness'' ze helpt.
  dinsdag 5 april 2016 @ 15:33:27 #199
358523 IkStampOpTacos
pi_161196805
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:31 schreef Yiwei het volgende:

[..]

[..]

_O-

[..]

Misschien dat het beoefenen van ''mindfulness'' ze helpt.
Het beoefenen van ook maar iets in plaats van jammeren zal helpen.
-
pi_161197571
quote:

[..]

Met het verschil dat de vrouwen wel aan een man kunnen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')