abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159036533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:34 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Snap ik. Maar de vraag blijft waarom, want omgekeerd zijn mannen niet zo privé met hun problemen. Er zijn veel topics over eenzaamheid, maagd zijn, geen vriendin kunnen versieren enzovoorts. Daarnaast praten mannen in het dagelijks leven makkelijk over welke vrouwen ze zouden willen doen wie ze lelijk vinden, dat ze pikstraf krijgen van hun vrouw, allerlei grappen over relaties, seks, eenzaamheid, maagd zijn en dat allemaal zonder schijnbare schaamte op school, in de kroeg, op het werk, noem maar op en duidelijk verstaanbaar voor iedereen. Maar vrouwen lijken dat nooit te doen. Waarom?
Ik had een keer een topic, maar de mannen topics doen het toch beter 😂
pi_159037484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:24 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Om terug op het onderwerp te komen: als vrouwen teleurstellingen ervaren op relationeel gebied, last hebben van rammelende eierstokken etc., waarom lijken vrouwen daar moeilijker over te praten?
Ik denk dat wat rammelende eierstokken betreft daar wel een redelijk taboe op ligt. Even gestereotypeerd wordt je als single vrouw van boven de 30 geacht sterk en fier in het leven te staan, en je niet te laten leiden door 'zoiets sufs als hormonen en rammelende eierstokken', die hoor je namelijk onder controle te hebben. En zodra je ze wel hebt en uitkomt voor je wensen ben je een zielig schepsel en de grote schrik van de gemiddelde single man.

Overigens denk ik dat vrouwen er vooral zelf heel goed in zijn om dat beeld uit te dragen en elkaar daarin te versterken.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:30:48 #153
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_159229636
Vrouwen hebben altijd een (groener) pik beschikbaar om de hoek, waarom een relatie willen? lol
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_159323317
Hardwerkende vrouwen die veel reizen en geen man nodig hebben. Zo'n beeld heb ik daar altijd bij.
I wanna see what life is like from the mountain top
  zondag 20 maart 2016 @ 20:52:22 #155
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_160820561
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 08:07 schreef datisnietwaar het volgende:
Hardwerkende vrouwen die veel reizen en geen man nodig hebben. Zo'n beeld heb ik daar altijd bij.
Zelfs als je dan als vrouw notabene geen pik kan regelen dan is er geestelijk wat mis; soberso als vrouw geen seks krijgen :')_!!!!!!!!!
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
pi_160830000
Leuke kick corehype
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:03 schreef LLgetikt het volgende:
Ik ben wel eenzaam maar dat ligt meer aan andere factoren, en dat weet ik diep van binnen, wat is verschil is dat vrouwen meer analyserend denken dan oppervlakkig, en veel meer malen over dingen. Wel opvallend dat een vrouw niet zo snel zo'n topic opent..

En wat is eenzaam? Eenzaam kun je ook voelen als je heel veel mensen om je heen hebt. Is niet perse uiterlijk gerelateerd, waar veel mensen hier al van uitgaan.
Dit idd 14.gif

Wat dat "meer malen" betreft, dat weet ik niet zo. Je hebt malers in beide groepen.
pi_160831619
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuke kick corehype

[..]

Dit idd [ afbeelding ]

Wat dat "meer malen" betreft, dat weet ik niet zo. Je hebt malers in beide groepen.
Ja is maar een aanname van mij omdat vrouwen emotioneler zijn, minder snel dingen los kunnen laten en mannen zijn wat zwart-wit in dingen (persoonlijke mening).
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_160831722
Waarschijnlijk doen ze dat niet omdat de dm box dan meteen stampvol zit. :') Of andere voorspelbare reacties krijgen over dat ze dan waarschijnlijk wel lelijk en viesdik moeten zijn ofzo.
pi_160831760
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:41 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ja is maar een aanname van mij omdat vrouwen emotioneler zijn, minder snel dingen los kunnen laten en mannen zijn wat zwart-wit in dingen (persoonlijke mening).
Mijn ervaring is dat je in beide groepen malers hebt, maar wel valt mij op dat vrouwen wel een stuk meer "sociaal bewust" zijn (soms misschien zelfs een beetje overbewust? ).

En ik denk dat wat ik vetgedrukt had in jouw post, wel degelijk opgaat (ben het sowieso met je eens daar). Ik krijg soms de indruk dat mannen zich eenzaam voelen zodra ze niemand hebben om mee te praten, terwijl vrouwen eerder eenzaamheid zullen ervaren zodra ze niemand hebben om mee te klikken, zoiets :P

Wat dat emotionele betreft, weet ik niet of dat zo simpel te stellen is. Wel weet ik dat mannen over het algemeen veel meer sociale horken zijn (als ze grensoverschrijdend zijn, dan doen ze dat ook veel horkeriger) en minder letten op subtielere dingen.
pi_160831876
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarschijnlijk doen ze dat niet omdat de dm box dan meteen stampvol zit. :') Of andere voorspelbare reacties krijgen over dat ze dan waarschijnlijk wel lelijk en viesdik moeten zijn ofzo.
Komt omdat de meeste mannen hun hersentjes tussen hun benen hebben hangen zodat ze de vrijgekomen ruimte bovenin kunnen gebruiken als reserve-biertank :P
pi_160831936
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je in beide groepen malers hebt, maar wel valt mij op dat vrouwen wel een stuk meer "sociaal bewust" zijn (soms misschien zelfs een beetje overbewust? ).

En ik denk dat wat ik vetgedrukt had in jouw post, wel degelijk opgaat (ben het sowieso met je eens daar). Ik krijg soms de indruk dat mannen zich eenzaam voelen zodra ze niemand hebben om mee te praten, terwijl vrouwen eerder eenzaamheid zullen ervaren zodra ze niemand hebben om mee te klikken, zoiets :P

Wat dat emotionele betreft, weet ik niet of dat zo simpel te stellen is. Wel weet ik dat mannen over het algemeen veel meer sociale horken zijn (als ze grensoverschrijdend zijn, dan doen ze dat ook veel horkeriger) en minder letten op subtielere dingen.
Mee eens.

Ja, vrouwen kunnen zich beter uiten denk ik. En ik denk ook dat veel mannen het als een teken van zwakte zien of bijv. toe te geven dat ze eenzaam zijn en dergelijke. Maarja is natuurlijk een aanname van mij over dat emotionele - ik ben vrouw geen man :P dusja.. toch een andere mindset. En mannen hebben een image van stoer zijn - alpha gedrag - :P

Veel mensen zeggen dat er iets mis is met iemand als die bijv eenzaam en vrijgezel is maar dat kan aan zoveel factoren liggen.
  maandag 21 maart 2016 @ 13:01:09 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160831959
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:59 schreef LLgetikt het volgende:
En ik denk ook dat veel mannen het als een teken van zwakte zien of bijv. toe te geven dat ze eenzaam zijn en dergelijke.
En toch zijn het vooral mannen die hier erover posten.
Al zal dat meer liggen aan het forum zelf (meer mannelijke users / vrouwen worden gelijk voor lelijk uitgemaakt /etc ) dan iets anders gok ik.
Op het viva forum zullen weer weinig mannen dergelijke topics openen.
pi_160831982
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En toch zijn het vooral mannen die hier erover posten.
Al zal dat meer liggen aan het forum zelf (meer mannelijke users / vrouwen worden gelijk voor lelijk uitgemaakt /etc ) dan iets anders gok ik.
Op het viva forum zullen weer weinig mannen dergelijke topics openen.
Ja precies. Maar je op een fora uiten is makkelijker natuurlijk dan in reallife tegen een vriend of iemand anders. Dan is de drempel een stuk hoger.
pi_160832071
Om op het punt terug te komen denk dat vrouwen er beter mee kunnen omgaan dan mannen.
pi_160832250
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:59 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Mee eens.

Ja, vrouwen kunnen zich beter uiten denk ik.
Dit kan je ook niet zo zwartwit stellen. Vaak zorgt hun sociale overbewustheid er juist voor dat ze zich niet durven uiten of wel naar iemand anders willen uiten, maar niet weten hoe ze de boodschap in moeten pakken. Dus zeggen ze maar niks en blijven ze ermee zitten.

Mannen flappen dingen er gewoonlijk wat sneller uit, dat lucht lekker op zeg! :D
En als er wat "sociale collateral damage" is dan zit ik daar als ekte kerel niet mee.

...zoiets dus :') :P
quote:
En ik denk ook dat veel mannen het als een teken van zwakte zien of bijv. toe te geven dat ze eenzaam zijn en dergelijke.
Ik denk dat de sociale schaamte veroorzaakt door gevoelens van eenzaamheid bij zowel mannen als vrouwen een soort remmende factor zijn, maar dat zich dat meestal op andere manieren uit en op meestal verschillende manieren door derden opgepikt wordt.
Dwz, mannen en vrouwen kijken er anders tegenaan en reageren soms ook heel anders. Als een vrouw tegen een man zegt dat ze gevoelens van eenzaamheid heeft, dan zullen veel mannen denken "ah, makkelijk neukmateriaal gedetecteerd 8-) ".

Vrouwen reageren vaak trouwens ook niet zo positief op door mannen op verbaal aangekaarte uitingen van gevoelens van eenzaamheid.

Het is gewoon anders, niet zozeer meer of minder. Ik denk dat het vergelijkbaarder is dan het zo op het éérste gezicht lijkt.
quote:
Maarja is natuurlijk een aanname van mij over dat emotionele - ik ben vrouw geen man :P dusja.. toch een andere mindset. En mannen hebben een image van stoer zijn - alpha gedrag - :P

Veel mensen zeggen dat er iets mis is met iemand als die bijv eenzaam en vrijgezel is maar dat kan aan zoveel factoren liggen.
De meeste vrouwen denken meer (of misschien eerder dieper (sociale overbewustheid? )) na over emoties t.o.v. de meeste mannen. Ik denk dat wat het alphagedrag van mannen betreft, het imago (en de verslaafdheid daaraan "te moeten voldoen") daarvan het grotere probleem is, alphagedrag lijkt me op zich niet per se schadelijk.

Dat laatste klopt, maar heb zelf in het verleden veel eenzame mensen gekend die meer contact met me wouden en ik vond dat wel zielig enzo, maar ik zat gewoon niet op -die- mensen te wachten, omdat ik ze gewoon niet zo mocht ofzo :P
pi_160832363
quote:
Dit kan je ook niet zo zwartwit stellen. Vaak zorgt hun sociale overbewustheid er juist voor dat ze zich niet durven uiten of wel naar iemand anders willen uiten, maar niet weten hoe ze de boodschap in moeten pakken. Dus zeggen ze maar niks en blijven ze ermee zitten.

Mannen flappen dingen er gewoonlijk wat sneller uit, dat lucht lekker op zeg! :D
En als er wat "sociale collateral damage" is dan zit ik daar als ekte kerel niet mee.

...zoiets dus :') :P
weetje dat ligt er ook wel aan, hoeveel waarde hecht je aan een mening van andere? Ik schaam me er niet voor en ook niet als persoon om persoonlijke dingen te vertellen wat andere als een zwakte zou kunnen zien of zeggen ''je zeurt''. Je uit je niet zomaar, dan zit het je dwars. Vaak wil je dan gewoon steun, maar diep van binnen weet je zelf wel waar het aan ligt.
pi_160832465
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:21 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

weetje dat ligt er ook wel aan, hoeveel waarde hecht je aan een mening van andere? Ik schaam me er niet voor en ook niet als persoon om persoonlijke dingen te vertellen wat andere als een zwakte zou kunnen zien of zeggen ''je zeurt''. Je uit je niet zomaar, dan zit het je dwars. Vaak wil je dan gewoon steun, maar diep van binnen weet je zelf wel waar het aan ligt.
Misschien even een rare vraag, maar wat is steun en hoe zie je dat voor je? Wanneer geef je steun en wat wil die persoon er dan mee bereiken als die persoon toch al weet waar het aan ligt?

Gewoon even nieuwsgierig hier :)
  maandag 21 maart 2016 @ 13:29:54 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160832527
Meestal komt het volgens mij erop neer dat de ander naar je luistert. Eventueel waar de ander erop zit te wcahten ook wat advies geeft.
Maar vooral het luisterende oor.
pi_160832555
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien even een rare vraag, maar wat is steun en hoe zie je dat voor je? Wanneer geef je steun en wat wil die persoon er dan mee bereiken als die persoon toch al weet waar het aan ligt?

Gewoon even nieuwsgierig hier :)
Ook wel gewoon dat mensen zich empathisch op kunnen stellen, en niet verwijt maar gewoon.. vergelijkbare situaties en dat mensen zich kunnen herkennen en uit die ervaringen bijv. ''steunen''. Geen verwijt maar empathie. Denk dat die persoon gewoon inzicht wilt.. en van zich afschrijven dat alleen al kan therapeutisch werken.
pi_160832677
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:30 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ook wel gewoon dat mensen zich empathisch op kunnen stellen, en niet verwijt maar gewoon.. vergelijkbare situaties en dat mensen zich kunnen herkennen en uit die ervaringen bijv. ''steunen''. Geen verwijt maar empathie. Denk dat die persoon gewoon inzicht wilt.. en van zich afschrijven dat alleen al kan therapeutisch werken.
Thanks, goed uitgelegd en ook mee eens, maar ik heb gemerkt dat "empathisch op kunnen stellen" nogal relatief is. Het verschilt van mens tot mens en verschilt ook afhankelijk van welke mensen je bij elkaar stopt zeg maar :P

Voor mij gaat het vooral om begrip, das één van de belangrijke pijlers wat mij betreft. Dat je elkaar begrijpt en voelt wat de ander voelt (of het in elk geval begrijpt) en snapt waar de ander tegenaan loopt en waar de ander het over heeft (dus ook praktisch gezien).

Niet alle mensen uiten "steun" op dezelfde manier, dus aan de steun van sommigen heb ik gewoon niet zoveel (dit is mij opgevallen na een groot aantal hulpverleners te hebben versleten).

Ik heb aardig wat steun als "leeg" ervaren, ook al hadden ze wel goeie intenties. Als zoiemand me niet begrijpt, dan zal het heel lastig worden voor die persoon om mij steun te kunnen verlenen.
pi_160849214
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef corehype het volgende:

[..]

Zelfs als je dan als vrouw notabene geen pik kan regelen dan is er geestelijk wat mis; soberso als vrouw geen seks krijgen :')_!!!!!!!!!
Ik heb ook geen vriend, daar heb ik het veel te druk voor. Niet iedereen heeft daar zin in.
Ik heb wel een man die ik opbel als ik weer eens zin heb in seks maar een relatie: no way.
pi_160849550
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 03:58 schreef datisnietwaar het volgende:

[..]

Ik heb ook geen vriend, daar heb ik het veel te druk voor. Niet iedereen heeft daar zin in.
Ik heb wel een man die ik opbel als ik weer eens zin heb in seks maar een relatie: no way.
quote:
Dus je had het over jezelf? :P

Ik vraag me af of je niet wegloopt van een behoefte die je niet zo makkelijk kan regelen: niet-seksuele intimiteit, zoals een luisterend oor, een warme hand, een welgemeende knuffel, een openhartig gesprek, een leuke date enzovoorts.
pi_160857170
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 07:55 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

Dus je had het over jezelf? :P

Ik vraag me af of je niet wegloopt van een behoefte die je niet zo makkelijk kan regelen: niet-seksuele intimiteit, zoals een luisterend oor, een warme hand, een welgemeende knuffel, een openhartig gesprek, een leuke date enzovoorts.
Daar heb ik een goede vriend en een aantal vriendinnen voor maar eerlijk gezegd heb ik die behoefte nooit zo gehad. Althans, nu ik het zo lees wel maar anders eigenlijk nooit.
pi_160858465
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

Whaha nee. Als je in een game meldt dat je vrouw bent dan is de game onspeelbaar. Zulke dingen hou je voor je.
Hahaha deze dame heeft ervaring :D Zelf game ik in mn nutteloze uurtjes ook wel graag en heb dit in online games echt vaak zat zien gebeuren. Vooral in CSGO en LoL
pi_160859307
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar hoe zien deze vrouwen in het echte leven?

Ik heb een beeld van de eenzame mannen. Zijn introvert, vallen niet echt op, soms intelligent, onzeker, vaak nerdy, enz. Zijn goed in dingen zoals ict en hebben in hun jeugd veel gegamed.
Ik ken er een paar, profiel van deze dames:

- in mannentaal, 10/10 zonder make-up en 100/10 met make-up. Wat je 1x in de 50 jaar op straat ziet lopen
- ca. 35 jaar, zien eruit als 25 jaar
- hebben jarenlang vaste baan, hypotheek op huis, auto etc.
- zijn sociaal zeer vaardig
- zien op fb iedereen foto's posten met schattige kinderen, behalve de vriendin die dezelfde mening heeft en die ook single is
- willen een zeer mannelijke man, macho achtig
- hij mag geen buik hebben -> ''ik moet heel mijn leven naar kunnen kijken''
- langer dan zij, beter als hij afgetraind eruit ziet
- alles wat ze hebben en kunnen, moet hij ook hebben en kunnen
- hij moet ze niet ''lastig vallen'', paar berichten op whatsapp en eentje heeft hem verwijderd
- hij moet deuren van bijv. de auto voor hun openen
- hij moet direct kinderen geven

gemiddeld aantal dates in de afgelopen 10 jaar: 3 tot 4
aantal succesvolle/leuke dates in de afgelopen 10 jaar: 0
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:50:36 #176
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_160861331
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 03:58 schreef datisnietwaar het volgende:

[..]

Dit.
Moeite hebben met het vinden van pik :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:53:19 #177
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_160861400
-zo kan-ie wel weer-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 23-03-2016 08:19:12 ]
  zondag 3 april 2016 @ 10:58:07 #178
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161139210
quote:
Een vrouw die niet hard werkt, onzelfstandig is en zich afhankelijk opstelt jegens mannen vind ik weinig boeiend. Dit begint al tijdens de studententijd: het mooist zijn de internationale studentes die aangeven een felbegeerde beurs te hebben bemachtigd en angst hebben om niet aan de eisen die aan de beurs gesteld zijn, tegemoet te kunnen komen. Uiteraard studeren ze tot 23:00 in de bibliotheek en halen ze hoge cijfers. Deze combinatie van angst, bescheidenheid, intelligentie en doorzettingsvermogen kan mij zeer bekoren. Af en toe mogen ze de teugels laten vieren en neem ik ze mee op avontuur.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:30 schreef corehype het volgende:
Vrouwen hebben altijd een (groener) pik beschikbaar om de hoek, waarom een relatie willen? lol
Wat mijn betreft is het voor vrouwen onwenselijk om een relatie aan te gaan, maar niet omdat ze "altijd een pik ter beschikking hebben." Eerder omdat vrouwen tegen iedereen lief en aardig moeten zijn en niet alleen tegen hun kleffe vriendje:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:16 schreef AquaPur het volgende:
Vrouwen moeten zich niet binden aan één persoon binnen een relatie. Ik vind het onbegrijpelijk dat sommige mensen volgzaam naar en gehoorzaam zijn aan één persoon binnen een relatie en verder aan andere mensen veel minder aandacht schenken. Ik zie het liefst onafhankelijke en vrije mensen die naar iedereen toe aardig zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef corehype het volgende:

[..]

Seks is eveneens foute boel:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:16 schreef AquaPur het volgende:
Seks ontregelt de maatschappij en ik kan hierdoor niet mijn sociale vaardigheden, die uitstekend zijn, ten volle benutten. Vrouwen en mannen beoordelen elkaar op hoe ze eruitzien, hoe je je gedraagt en of ze zich aangetrokken voelen tot elkaar. Zo sluiten ze zich af voor andere contacten en ik waardeer juist mensen die zich niet afsluiten en openstaan voor nieuwe contacten en invloeden. Daarnaast heb je nog mensen die wel aardig zijn tegen anderen, maar die doen het puur voor de seks. Met onafhankelijke en vrije mensen doel ik niet op deze seksuele vrijheid.

Daarom beschouw ik seks, seksuele aantrekkingskracht, relaties e.d. als een beperking op een leuk en gezellig leven.
Het liefst zou willen gaan zeilen met een paar mooie internationale studentes met donkerkleurige haren en ogen, zonder makeup, piercings, tattoos en andere onfrisse zaken. Ze moeten ook niet aan relaties of seks willen doen, eraan denken of ooit een relatie of seks hebben gehad. Het samenzijn in een zeilboot met de meest pure, onschuldige en mooie vrouwen gaat gepaard met de symboliek van de Ark van Noach: de beste mensen vertegenwoordigd op één boot. Daarbij gaan mogelijk tijdens het zeilen hun haren door de felle wind behoorlijk in de knoop zitten. Uiteraard hoop ik na zo'n zeiltocht hun haren te mogen uitkammen en wassen.

Overigens is het type vrouw dat ik hier beschrijf niet eenzaam, alleen doen ze niet aan seks en relaties. Alle vrouwen die ik heb meegemaakt en aan bovengenoemde kenmerken voldoen, hadden op zijn minst 200 vrienden op Facebook, waarbij de meesten meer dan 500 vrienden.
pi_161139609
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 10:58 schreef AquaPur het volgende:

[..]

Een vrouw die niet hard werkt, onzelfstandig is en zich afhankelijk opstelt jegens mannen vind ik weinig boeiend. Dit begint al tijdens de studententijd: het mooist zijn de internationale studentes die aangeven een felbegeerde beurs te hebben bemachtigd en angst hebben om niet aan de eisen die aan de beurs gesteld zijn, tegemoet te kunnen komen. Uiteraard studeren ze tot 23:00 in de bibliotheek en halen ze hoge cijfers. Deze combinatie van angst, bescheidenheid, intelligentie en doorzettingsvermogen kan mij zeer bekoren. Af en toe mogen ze de teugels laten vieren en neem ik ze mee op avontuur.

[..]

Wat mijn betreft is het voor vrouwen onwenselijk om een relatie aan te gaan, maar niet omdat ze "altijd een pik ter beschikking hebben." Eerder omdat vrouwen tegen iedereen lief en aardig moeten zijn en niet alleen tegen hun kleffe vriendje:

[..]

[..]

Seks is eveneens foute boel:

[..]

Het liefst zou willen gaan zeilen met een paar mooie internationale studentes met donkerkleurige haren en ogen, zonder makeup, piercings, tattoos en andere onfrisse zaken. Ze moeten ook niet aan relaties of seks willen doen, eraan denken of ooit een relatie of seks hebben gehad. Het samenzijn in een zeilboot met de meest pure, onschuldige en mooie vrouwen gaat gepaard met de symboliek van de Ark van Noach: de beste mensen vertegenwoordigd op één boot. Daarbij gaan mogelijk tijdens het zeilen hun haren door de felle wind behoorlijk in de knoop zitten. Uiteraard hoop ik na zo'n zeiltocht hun haren te mogen uitkammen en wassen.

Overigens is het type vrouw dat ik hier beschrijf niet eenzaam, alleen doen ze niet aan seks en relaties. Alle vrouwen die ik heb meegemaakt en aan bovengenoemde kenmerken voldoen, hadden op zijn minst 200 vrienden op Facebook, waarbij de meesten meer dan 500 vrienden.
En jij denkt dat die vrouwen niet aan seks doen? Droom lekker verder! _O-
  zondag 3 april 2016 @ 12:29:51 #180
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161140902
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 11:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

En jij denkt dat die vrouwen niet aan seks doen? Droom lekker verder! _O-
Die hebben wel wat beters te doen dan toe te geven aan deze simplistische vleselijke verlangens. Seks is ook waardeloos in termen van status, want je kan het niet op je LinkedIn of Facebook profiel plaatsen. Alleen eenmalig goed voor de voortplanting, dat is het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')