Ja, dat is logisch. Als ik een vrouw was zou ik helemaal niet een topic op fok openen, zeker niet over eenzaam zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:30 schreef Elvi het volgende:
Omdat vrouwen meteen omkomen in de dm's en pm's van types zoals de eenzame mannen.
Omdat er vrijwel geen vrouwen op fok zitten (op Yvonne na en users die zich voordoen als vrouw).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom zijn er veel minder topics van vrouwen die klagen over eenzaamheid en geen partner kunnen krijgen?
Bedoel je qua uiterlijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch. Als ik een vrouw was zou ik helemaal niet een topic op fok openen, zeker niet over eenzaam zijn.
Maar hier op fok is er een duidelijke beeld van de eenzame maagdelijke man. Hoe ziet de vrouwelijke variant eruit?
Ja, maar hoe zien deze vrouwen in het echte leven?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:55 schreef DW457 het volgende:
Check anders t Viva-forum eens, daar zitten er genoeg en wordt ook meteen duidelijk waarom ze nog single zijn
Waarmee impliciet wordt gezegd dat dat natuurlijk niet zo is?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die hebben katten toch?
En gaan graag op verre reizen en roepen heel hard dat ze ook alleen heel gelukkig kunnen zijn.
Nee, ze dampen het uit door de poriën van hun huid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:33 schreef jcdragon het volgende:
Vrouwen zijn nooit eenzaam, laten nooit scheten en gaan niet naar de wc.
Technisch gesproken zou dat wel wat oplossen voor beiden. Als ze toch eenzaam zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:30 schreef Elvi het volgende:
Omdat vrouwen meteen omkomen in de dm's en pm's van types zoals de eenzame mannen.
En dan aan elkaar vertellen hoe aardig ze zijn en klagen dat niemand dat ziet? Ja nee dat gaat echt wat oplossen...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:46 schreef droppus het volgende:
[..]
Technisch gesproken zou dat wel wat oplossen voor beiden. Als ze toch eenzaam zijn.
Vrouwelijke gamers zijn er ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zien deze vrouwen in het echte leven?
Ik heb een beeld van de eenzame mannen. Zijn introvert, vallen niet echt op, soms intelligent, onzeker, vaak nerdy, enz. Zijn goed in dingen zoals ict en hebben in hun jeugd veel gegamed.
Waarom niet? Misschien vinden ze elkaar wel aardig en gaan ze wat in elkaar zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan aan elkaar vertellen hoe aardig ze zijn en klagen dat niemand dat ziet? Ja nee dat gaat echt wat oplossen...
en zijn die eenzaam? Het lijkt mij dat als je een vrouwelijke gamer ben die ook maar een beetje aantrekkelijk is (en er zijn er veel), je niet echt last van eenzaamheid zal hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwelijke gamers zijn er ook.
Wait whatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
en zijn die eenzaam? Het lijkt mij dat als je een vrouwelijke gamer ben die ook maar een beetje aantrekkelijk is (en er zijn er veel), je niet echt last van eenzaamheid zal hebben.
Of zijn eenzame vrouwen hetzelfde als de eenzame mannen, maar dan als vrouw?
Ik denk dat als je een vrouwelijke gamer bent, je meldt in het spel dat je een vrouw bent, tientallen mannen meer interesse hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wait what
Denk je soms dat elke gamer een webcam aan heeft staan ofzoOf dat we online meteen melden "he ik ben een vrouwtje!"
Wat voor beeld heb jij van gamen
Whaha nee. Als je in een game meldt dat je vrouw bent dan is de game onspeelbaar. Zulke dingen hou je voor je.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een vrouwelijke gamer bent, je meldt in het spel dat je een vrouw bent, tientallen mannen meer interesse hebben.
Ik denk dat als je op een studentenfeestje bent, en je als vrouw aangeeft dat je van gamen houdt, veel mannen die vrouw interessanter gaan vinden.
Klopt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een vrouwelijke gamer bent, je meldt in het spel dat je een vrouw bent, tientallen mannen meer interesse hebben.
Alleen als je er goed uitziet.quote:Ik denk dat als je op een studentenfeestje bent, en je als vrouw aangeeft dat je van gamen houdt, veel mannen die vrouw interessanter gaan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |