quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:33 schreef jcdragon het volgende:
Vrouwen zijn nooit eenzaam, laten nooit scheten en gaan niet samen naar de wc.
R&P / Datingstappenplan - stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste datequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:15 schreef Andromache het volgende:
Hoe een eenzame vrouw er uit ziet? Tja. Het heeft niets met seks of met knap zijn te maken. Dat allereerst.
Ik ben er een. Ik heb een baan op een plek met weinig tot geen gelijkgestemden. Buiten het werk geen contacten met collega's. Hoewel er misschien een aantal mensen voor in aanmerking komt, maar ik durf hen niet te benaderen. Er gaan zeer veel dagen voorbij dat ik met niemand praat over wat me in het diepst van mijn hart en ziel beweegt. Familie en vrienden wonen ver weg. Vriendschappen zijn tamelijk oppervlakkig. Ik wilde hierheen voor eens wat anders, een nieuwe start. Het heeft me een goed betalende baan opgeleverd, daar ben ik blij om. Ik zie in dat ik meer contacten moet leggen. De eenzaamheid vreet aan mijn hart. Ik ben er mee bezig om meer mensen te leren kennen en een beter leven te leiden. Dat gaat langzaam, maar wel goed.
* Andromache verontschuldigt zich voor de Deezertje-modus of Halina-modus of hoe dit ook heet
Levensgevaarlijk. Die dm's.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:30 schreef Elvi het volgende:
Omdat vrouwen meteen omkomen in de dm's en pm's van types zoals de eenzame mannen.
Misschien goed voor jou, en anderen, om te leren alleen te zijn zonder je eenzaam te voelen. Begin door goed gezelschap te zijn voor jezelf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:15 schreef Andromache het volgende:
Hoe een eenzame vrouw er uit ziet? Tja. Het heeft niets met seks of met knap zijn te maken. Dat allereerst.
Ik ben er een. Ik heb een baan op een plek met weinig tot geen gelijkgestemden. Buiten het werk geen contacten met collega's. Hoewel er misschien een aantal mensen voor in aanmerking komt, maar ik durf hen niet te benaderen. Er gaan zeer veel dagen voorbij dat ik met niemand praat over wat me in het diepst van mijn hart en ziel beweegt. Familie en vrienden wonen ver weg. Vriendschappen zijn tamelijk oppervlakkig. Ik wilde hierheen voor eens wat anders, een nieuwe start. Het heeft me een goed betalende baan opgeleverd, daar ben ik blij om. Ik zie in dat ik meer contacten moet leggen. De eenzaamheid vreet aan mijn hart. Ik ben er mee bezig om meer mensen te leren kennen en een beter leven te leiden. Dat gaat langzaam, maar wel goed.
* Andromache verontschuldigt zich voor de Deezertje-modus of Halina-modus of hoe dit ook heet
News flash: de mens is een groepsdier!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:44 schreef Kamina het volgende:
[..]
Misschien goed voor jou, en anderen, om te leren alleen te zijn zonder je eenzaam te voelen. Begin door goed gezelschap te zijn voor jezelf.
Een mens hoeft niet gebonden te zijn aan slechts een enkele gedraging.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
News flash: de mens is een groepsdier!
"een enkele gedraging"!?? "niet gebonden hoeven zijn"!?? Alsjeblieft zeg, het is een definiėrende eigenschap man. Geen keuze ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:15 schreef Kamina het volgende:
[..]
Een mens hoeft niet gebonden te zijn aan slechts een enkele gedraging.
Je kan best leren alleen te zijn zonder eenzaamheid, en tegelijkertijd een sociaal leven erop nahouden. Het ene sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
"een enkele gedraging"!?? "niet gebonden hoeven zijn"!?? Alsjeblieft zeg, het is een definerende eigenschap man. Geen keuze ofzo.
Als je een sociaal leven hebt* ben je niet eenzaam. Dat is zo ongeveer de definitie.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:53 schreef Kamina het volgende:
[..]
Je kan best leren alleen te zijn zonder eenzaamheid, en tegelijkertijd een sociaal leven erop nahouden. Het ene sluit het andere niet uit.
Sommige mensen denken inderdaad dat wanneer je een (vol) sociaal leven hebt, je dan niet eenzaam kunt zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je een sociaal leven hebt* ben je niet eenzaam. Dat is zo ongeveer de definitie.
* uiteraard kun je je dan alsnog eenzaam VOELEN. Maar dat is net zoiets als na een dubbele kapsalon nog honger hebben.
Je snapt het dus beter dan je wil toegeven. Goed voor jou! Ik wist dat je het kon!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je een sociaal leven hebt* ben je niet eenzaam. Dat is zo ongeveer de definitie.
* uiteraard kun je je dan alsnog eenzaam VOELEN. Maar dat is net zoiets als na een dubbele kapsalon nog honger hebben.
Wat gek dat er dan mensen zijn die prima alleen kunnen zijn. En dan doel ik op kortere perioden. Avonden en zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
News flash: de mens is een groepsdier!
Dat is toch niet gek elk groepsdier heeft moment van afzondering. Jagende leeuwen, wolven die hun roedel verlaten als het te vol is, solitaire bijen etc.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat gek dat er dan mensen zijn die prima alleen kunnen zijn. En dan doel ik op kortere perioden. Avonden en zo.
Of dagen of weken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat gek dat er dan mensen zijn die prima alleen kunnen zijn. En dan doel ik op kortere perioden. Avonden en zo.
Je geeft zelf al het antwoord, Aardbei. Een avond alleen maakt je nog lang niet eenzaam.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jou niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je geeft zelf al het antwoord, Aardbei. Een avond alleen maakt je nog lang niet eenzaam.
Sarcasme.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek elk groepsdier heeft moment van afzondering. Jagende leeuwen, wolven die hun roedel verlaten als het te vol is, solitaire bijen etc.
jij hanteert een nauwe definitie van eenzaamheid, de meesten niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
hmm even iets solederen aan mijn sarcasme detector brb.quote:
Hoe zou jij dan 'eenzaam' definiėren!? Een avondje alleen? Of ben je al eenzaam als je een uurtje alleen moet doorbrengen?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:24 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
jij hanteert een nauwe definitie van eenzaamheid, de meesten niet.
het een sluit het ander niet uit. iemand kan alsnog eenzaam gestorven zijn met een rijk sociaal leven.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoe zou jij dan 'eenzaam' definiėren!? Een avondje alleen? Of ben je al eenzaam als je een uurtje alleen moet doorbrengen?
Het lijkt me iig niet dat ze dat bedoelen als je leest dat persoon x of y in eenzaamheid is gestorven. Dat hij de laatste jaren van zijn leven een rijk sociaal leven had, maar zo nu en dan een avond alleen was.
Denk niet dat t daar in zit. Eerder of je je emoties bij iemand kwijt kan. En dan zowel de negatieve als ook de positieve.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoe zou jij dan 'eenzaam' definiėren!? Een avondje alleen? Of ben je al eenzaam als je een uurtje alleen moet doorbrengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |