abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158913576
Gebeuren gaat het sowieso. Maar in mei lijkt me erg sterk.
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:49:20 #177
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_158913713
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij wil gewoon iets te graag.

Nee, ik bedank voor een revolutie. Laat mij maar lekker mijn decadente, zorgenvrije bestaan behouden.
Fijn voor je, maar massa's mensen in NL (dan heb ik het nog niet eens over de rest van Europa) hebben het helemaal niet fijn, hebben niet de middelen voor een rustig, decadent bestaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:53:35 #178
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158913892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

De vuurlinie is gewoon bij jou in de straat. Totaal andere situatie.
Ga jij dan de straat op om in een of andere guerilla-achtige strijd moslims te bestrijden? Er zijn maar weinig autochtonen én moslims zover gezonken dat ze het zover laten komen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_158914000
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Fijn voor je, maar massa's mensen in NL (dan heb ik het nog niet eens over de rest van Europa) hebben het helemaal niet fijn, hebben niet de middelen voor een rustig, decadent bestaan.
Wie heeft het dan precies slecht in Nederland? De bijstandstrekker, die een smak geld krijgt, ondanks dat hij werkloos thuiszit? De bejaarden, waarvan maar 2 procent 'arm' is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:57:36 #180
pi_158914038
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie heeft het dan precies slecht in Nederland? De bijstandstrekker, die een smak geld krijgt, ondanks dat hij werkloos thuiszit? De bejaarden, waarvan maar 2 procent 'arm' is?
De bijstand is geen smak geld. Ik heb laatst nog een topic over armoede gezien, misschien kan je je vraag daar stellen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_158914071
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De bijstand is geen smak geld. Ik heb laatst nog een topic over armoede gezien, misschien kan je je vraag daar stellen.
En na een revolutie wordt de bijstandsuitkering verdubbeld? Of hoe moet ik dat voor mij zien?
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:59:32 #182
pi_158914093
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En na een revolutie wordt de bijstandsuitkering verdubbeld? Of hoe moet ik dat voor mij zien?
Als je arme mensen nou eens probeert te overtuigen? Die gaan straks rellen, ik niet.
pi_158914129
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je arme mensen nou eens probeert te overtuigen? Die gaan straks rellen, ik niet.
Er gaat helemaal niemand rellen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:01:07 #184
pi_158914146
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zeiden ze in het MO ook.
pi_158914152
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:53 schreef Falco het volgende:

[..]

Ga jij dan de straat op om in een of andere guerilla-achtige strijd moslims te bestrijden? Er zijn maar weinig autochtonen én moslims zover gezonken dat ze het zover laten komen.
Als indringers daadwerkelijk bij mensen thuis hun welvaart komen ophalen hebben ze geen keus.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:01:48 #186
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158914172
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een gevaar, dat groepen mensen aangespoord worden om te gaan rellen. Eigenlijk ook wel triest want de geschiedenis leert, dat vaak diezelfde mensen met nieuwe machthebbers het niet beter kregen. Maar goed, alsnog zijn dit geen massa's. Vroeger had je een brede onderlaag die onder een kleine middenklasse zat en een nog kleinere elite. Dit is natuurlijk allemaal veranderd de laatste 60 jaar met sociale wetgeving.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:04:04 #187
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158914239
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:01 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als indringers daadwerkelijk bij mensen thuis hun welvaart komen ophalen hebben ze geen keus.
Geen vertrouwen in het politie-apparaat, de ME en desnoods het leger :? Keer op keer is bewezen dat rellen uiteindelijk in NL vrij vlot de kop ingedrukt worden voordat het echt escaleert.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:06:31 #188
pi_158914332
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een gevaar, dat groepen mensen aangespoord worden om te gaan rellen. Eigenlijk ook wel triest want de geschiedenis leert, dat vaak diezelfde mensen met nieuwe machthebbers het niet beter kregen. Maar goed, alsnog zijn dit geen massa's. Vroeger had je een brede onderlaag die onder een kleine middenklasse zat en een nog kleinere elite. Dit is natuurlijk allemaal veranderd de laatste 60 jaar met sociale wetgeving.
Nee hoor, de laatste 30 jaar word dat weer afgebroken. Er is nu een iets grotere middenklasse, maar die staat tegenwoordig zwaar onder druk.
pi_158914618
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:04 schreef Falco het volgende:

[..]

Geen vertrouwen in het politie-apparaat, de ME en desnoods het leger :?
Als de vlam echt in de pan slaat? Nee.
quote:
Keer op keer is bewezen dat rellen uiteindelijk in NL vrij vlot de kop ingedrukt worden voordat het echt escaleert.
Een revolutie is wel iets anders dan wat voetbalrelletjes.
pi_158915522
Wie hier zit te wachten op een revolutie en dat zo'n geweldige oplossing vindt mag van mij direct voor het vuurpeloton. Er valt veel te verbeteren aan dit land en Europa maar een revolutie brengt je instant terug naar de middeleeuwen. Nee, dank u. En mocht er dan toch nog iemand zo graag een revolutie willen beginnen, waarschuw mij ff vantevoren, dan wacht ik wel op een tropisch eiland of neutraal land..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_158915662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:40 schreef kawotski het volgende:
Wie hier zit te wachten op een revolutie en dat zo'n geweldige oplossing vindt mag van mij direct voor het vuurpeloton. Er valt veel te verbeteren aan dit land en Europa maar een revolutie brengt je instant terug naar de middeleeuwen. Nee, dank u. En mocht er dan toch nog iemand zo graag een revolutie willen beginnen, waarschuw mij ff vantevoren, dan wacht ik wel op een tropisch eiland of neutraal land..
Hehe, je hebt natuurlijk wel gelijk.
pi_158915705
Maja het kan wel degelijk

Hoeft maar iets te gebeuren en boem.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:47:54 #193
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_158915756
Arnold Karskens :')

Die man neem ik al lang niet meer serieus.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_158915769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
Wat denken jullie?
Ik speculeer niet naar het tijdstip maar we roepen hier al een paar jaar lang met een paar man dat een revolutie eraan komt als er niets verandert. Zoiets kan enkele jaren duren, het kan 20 jaar duren. De onvrede is groot en de kloot tussen het volk en het bestuur is groot terwijl de problemen (vergrijzing, gevolgen neoliberalisme, versobering zorg terwijl die steeds duurder wordt, minder vrijheid van onderwijs, economische crisis, nu veel economische vluchtelingen...) groter worden. Het is aan politici om de signalen waar te nemen en op tijd het een en ander aan te passen, op die manier kunnen ze de angel uit een mogelijke revolutie halen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158915823
quote:
Dit.
pi_158915825
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:47 schreef Gutmensch het volgende:
Arnold Karskens :')

Die man neem ik al lang niet meer serieus.
Dat is inderdaad een domme idioot of zelfs volksmenner. Hij lijkt ook op een schildpad.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 22:50:00 ]
pi_158915834
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zeiden ze in Geldermalsen ook.
pi_158915859
quote:
Terug naar de middeleeuwen is nogal overdreven maar inderdaad, bij een revolutie doe je kortstondig 2 stappen terug zodat je daarna 3 stappen vooruit kan zetten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:50:50 #199
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_158915877
Wat moet er veranderen dan? Moet onze hongersnood worden opgelost? Willen we af van een totalitair regime dat willekeurige burgers oppakt en vermoordt?

Ik heb geen idee wat er in onze samenleving nou zo slecht is dat er een revolutie nodig zou zijn.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_158915905
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien de grenzen dicht voor massa arbeidsmigratie waardoor er gewoon weer eens krapte op de arbeidsmarkt kan ontstaan. Heeft er ook een hele zwik mensen kans om weer eens wat meer te verdienen dan minimumloon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')