abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158910223
Ik moet gewoon werken, dus ik laat de revolutie even schieten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158910237
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:10 schreef KingRadler het volgende:

[..]

De enige troepen die wij hebben zijn de burgers uit het christelijke kamp.
Er zijn ook burgers, militairen en politie-agenten die niet christelijk zijn.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:15:06 #103
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158910259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Er zijn ook burgers, militairen en politie-agenten die niet christelijk zijn.
Die moeten dan ook een kant kiezen, meestrijden met christenen of niet.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:16:28 #104
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158910298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet gewoon werken, dus ik laat de revolutie even schieten.
Jij gaat toch verslagleggen? Dan doe je automatisch mee.
The End Times are wild
pi_158910311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Wij halen alle vluchtelingen binnen in ons land, onze plicht als christen en fatsoenlijk mens, maar we weten er komen (van die zelfde lui of van geloofsgenoten) een aantal aanslagen en daar gaan veel burgers zoals jullie bij dood. Maar dat is pech(told), want we gaan toch door met het binnenhalen van vluchtelingen. Geen goed verhaal hoor. En dat hebben de mensen door.
Idem nu met die aanrandingen in een dozijn Duitse steden met Keulen voorop, Finnen die het hebben weten te voorkomen. Jongens we weten het, maar toch gaan we dit jaar nog miljoenen vluchtelingen (die vaak geen vluchtelingen zijn, zitten NB veel Marokkanen tussen) binnenhalen. Jullie hebben pech(told). En btw we gaan ook weer bezuinigen en alle baantjes gaan Polen en MOE-landers, want eigenlijk zijn jullie lui. O, ja en we maken een nieuwe arbeidswet, die flexwerken een beetje moet tegen gaan, maar helaas deze wet werkt flexwerken juist in de hand. En we gaan de belasting op gas ook verhogen etc etc. Lolllercoast.
I´m back.
pi_158910360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij gaat toch verslagleggen? Dan doe je automatisch mee.
Ja, maar verder houd ik me afzijdig.
pi_158910430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Ahhhhh je maakt er een godsdienstoorlog van.
Ik doe niet mee hoor.
Bovendien ben ik atheist.
pi_158910436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat 'klapt' ? Het kabinet valt? Dat zou best kunnen.
Weer nieuwe verkiezingen? Misschien daarna weer een instabiele regering?
Dat kan.
Dan barst de bom. Of misschien is er inderdaad eerst nóg een onwerkbare regering nodig, en dat het daarna pas barst. En met barsten bedoel ik geweld. Muiterij en grof geweld.
quote:
Wat wil 'het volk" dan ? Stoppen van de asielstroom? Dat willen toch alle politieke partijen ?
Grenzen strenger bewaken? Alle partijen en landen willen de buitengrenzen van EU strenger hebben .
Dat zeggen ze ja, ze handelen er alleen niet naar. Overigens is dit heus niet het enige probleem (wel de druppel), de euro, open grenzen met lage lonen landen zijn er zo nog een paar. Maar stuk voor stuk pakt geen politieke partij dit aan omdat onze democratie feitelijk al die dingen al niet meer in handen heeft. De EU, legio internationale verdragen en multinationals waar we financieel en fiscaal niets meer over te zeggen hebben maken de feitelijke manoevre-ruimte van onze regering dusdanig klein dat dit gevoeld zal worden (en terecht) als een gebrek aan democratie. En dat gaat resulteren in grootscheepse rotzooi.
pi_158910480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:15 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Met christenen? _O-

Die zijn er amper man!
pi_158910594
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Met christenen? _O-

Die zijn er amper man!
Nederlandse christenen zijn bovendien vaak enorme watjes. De tijd van de Tempeliers is al geruime tijd voorbij.
pi_158910626
Compliment voor Arnold Karstens en TS voor het quoten.
Ik denk dat dit eigenlijk de belangrijkste politieke vraag is waar we voor staan.
Het gaat over de (politieke) toekomst en dit zou dus eigenlijk in POL moeten staan (maar is mij om het even)
Dat er iets zal gaan gebeuren in de aangeduide richting kan haast niet anders.
Maar het voorspellen van het moment is uitermate moeilijk, eigenlijk onmogelijk.

Je kunt de politiek, economie, en andere gebeurtenissen die op elkaar inwerken zien als een complex systeem. Het systeem lijkt steeds meer in een chaotische fase te komen. Uit de chaostheorie weten we dat het systeem vanuit die chaos in een van de (vele) mogelijke stabiele (stabielere) toestanden zal terecht komen. Welke toestand dat zal zijn is intrinsiek onvoorspelbaar.

Toegepast op dit onderwerp betekent dit dat we een verwarrende toekomst tegemoet gaan van geweld, problemen met "vluchtelingen" , terrorisme, politieke instabiliteit zowel in Nederland als daarbuiten (Merkels positie zal wankelen, BRexit, verslechtering van de economie, etc)
Welke politieke stroming uiteindelijk zal winnen? Ik vrees dat de islam steeds meer invloed zal krijgen.

Misschien dat daarna buitenparlementaire groepen de macht in de straat gaan overnemen om de orde te herstellen, maar het kan ook zijn dat de sharia politie zijn intrede doet.
Iets er tussenin lijkt onwaarschijnlijker, helaas :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158910698
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nederlandse christenen zijn bovendien vaak enorme watjes. De tijd van de Tempeliers is al geruime tijd voorbij.
De EO-milities, de jehovadivisies, de pinksterpantserafdeling en niet te vergeten de zwartekousencommando's.
pi_158910717
Wie neemt die man nou serieus?
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:29:24 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158910765
Ik hoop dat ik het topic op 1 juni nog niet vergeten ben en dan zal ik het nog eens kicken.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:29:42 #115
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158910776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De EO-milities, de jehovadivisies, de pinksterpantserafdeling en niet te vergeten de zwartekousencommando's.
Jij in het duivelslegioen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158910783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie neemt die man nou serieus?
Hij had het wel bij het rechte eind betreffende Afghanistan: verspilling van levens en geld :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158910785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef Oud_student het volgende:
Compliment voor Arnold Karstens en TS voor het quoten.
Ik denk dat dit eigenlijk de belangrijkste politieke vraag is waar we voor staan.
Het gaat over de (politieke) toekomst en dit zou dus eigenlijk in POL moeten staan (maar is mij om het even)
Dat er iets zal gaan gebeuren in de aangeduide richting kan haast niet anders.
Maar het voorspellen van het moment is uitermate moeilijk, eigenlijk onmogelijk.

Je kunt de politiek, economie, en andere gebeurtenissen die op elkaar inwerken zien als een complex systeem. Het systeem lijkt steeds meer in een chaotische fase te komen. Uit de chaostheorie weten we dat het systeem vanuit die chaos in een van de (vele) mogelijke stabiele (stabielere) toestanden zal terecht komen. Welke toestand dat zal zijn is intrinsiek onvoorspelbaar.

Toegepast op dit onderwerp betekent dit dat we een verwarrende toekomst tegemoet gaan van geweld, problemen met "vluchtelingen" , terrorisme, politieke instabiliteit zowel in Nederland als daarbuiten (Merkels positie zal wankelen, BRexit, verslechtering van de economie, etc)
Welke politieke stroming uiteindelijk zal winnen? Ik vrees dat de islam steeds meer invloed zal krijgen.

Misschien dat daarna buitenparlementaire groepen de macht in de straat gaan overnemen om de orde te herstellen, maar het kan ook zijn dat de sharia politie zijn intrede doet.
Iets er tussenin lijkt onwaarschijnlijker, helaas :{
We kunnen niet eens vluchten naar België.
I´m back.
pi_158910812
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Jij in het duivelslegioen?
Ik denk niet dat ik mee mag doen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:31:03 #119
38496 Perrin
pi_158910819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:29 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop dat ik het topic op 1 juni nog niet vergeten ben en dan zal ik het nog eens kicken.
Ik zou er als Karskens ook niet op gokken. Maar dat wat broeit gaat wel door met broeien. Op welke termijn het uitbarst weet je slechts met een kristallen bol.
pi_158910940
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik zou er als Karskens ook niet op gokken. Maar dat wat broeit gaat wel door met broeien. Op welke termijn het uitbarst weet je slechts met een kristallen bol.
Als er weer een aanslag komt zoals in november in Parijs, denk je niet dat er dan wat barst?
I´m back.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:35:47 #121
38496 Perrin
pi_158911020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als er weer een aanslag komt zoals in november in Parijs, denk je niet dat er dan wat barst?
Neu.. Denk dat er eerst een paar valse starten zullen zijn die weer bedaren. Aanslagen versnellen het proces wel.
pi_158911083
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Neu.. Denk dat er eerst een paar valse starten zullen zijn die weer bedaren. Aanslagen versnellen het proces wel.
Nou weer 130 doden wil de boel wel een beetje opjuinen hoor.
Misschien dat onze overheden uiteindelijk verErdoganiseren en twitter en facebook er ook uit gooien zelfs.
I´m back.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:38:27 #123
38496 Perrin
pi_158911111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Misschien dat onze overheden uiteindelijk verErdoganiseren en twitter en facebook er ook uit gooien zelfs.
Werkt averechts op den duur.
pi_158911156
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Werkt averechts op den duur.
Ja, op den duur, het is onbestaanbaar dat ze het überhaupt zouden doen, zou je denken.
Maar het is mogelijk. VerErdoganiseren.
I´m back.
pi_158911189
Als het aantal incidenten zich blijft opstapelen, verwacht ik wel een monsterzege voor de PVV begin 2017. Daarbij is vooral de timing en de ernst van de incidenten essentieel, dan heb je het echt over een aanslag in Nederland of nog een paar in Europa. In Nederland zijn in vergelijking met Duitsland (nog) relatief weinig migranten, dus massa-aanrandingen zie ik nog niet zo snel gebeuren hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')