abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158878044
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
pi_158878051
Deze shitstorm is voorlopig nog lang niet over.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158878089
Barbarij moe? Grenzen toe!
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:15:27 #4
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158878189
Die reacties van die 'diverse moslimorganisaties' zijn wel sprekend. Ik mag hopen dat zij niet de spreekbuis zijn van de gemiddelde Duitse moslim, want dat zou een enorm misprijzen betekenen van de Duitse moslim naar de Duitse staat, de Duitse politie en de Duitse vrouwen betekenen.

Niet dat dat me zo hard verbaasd, misschien deed ik iets te veel aan wishful thinking ;).

In ieder geval verwacht ik binnen enkele dagen massale arrestaties en daarop volgend zware straffen, zoals Merkel en die achterlijke burgemeester beloofd hebben.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:16:08 #5
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158878205
Wat denken die gasten nou helemaal? Echt, dat er nog geen knokploegen massaal paraat staan om dit tuig eens even een heel goed lesje te leren. Ikmag hopen dat die er zijn en er binnenkort even een duidelijk en beangstigend (voor hun) signaal afgegeven gaat worden?

Wordt echt HOOG tijd dat er eens een heel krachtig signaal afgegeven gaat worden aan Noord Afrikaantjes namens het volk. En dan doel ik niet op onschuldige moslimvrouwtje belagen en dat soort laffe shit.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158878226
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat denken die gasten nou helemaal? Echt, dat er nog geen knokploegen massaal paraat staan om dit tuig eens even een heel goed lesje te leren. Ikmag hopen dat die er zijn en er binnenkort even een duidelijk en beangstigend (voor hun) signaal afgegeven gaat worden?

Wordt echt HOOG tijd dat er eens een heel krachtig signaal afgegeven gaat worden aan Noord Afrikaantjes namens het volk. En dan doel ik niet op onschuldige moslimvrouwtje belagen en dat soort laffe shit.
West-Europese mannen zijn geen mannen (meer).
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:17:51 #7
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158878241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:17 schreef berko13 het volgende:
Tijd omdat weer te worden dus.

Maar er zijn er nog zat hoor...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:18:12 #8
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158878249
quote:
6s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:15 schreef Lothiriel het volgende:
Die reacties van die 'diverse moslimorganisaties' zijn wel sprekend. Ik mag hopen dat zij niet de spreekbuis zijn van de gemiddelde Duitse moslim.
Ik denk het het niet want de gemiddelde moslim staat toch bekend om zijn zelfreflectie en inlevingsvermogen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158878256
We kunnen later niet zeggen dat we niet gewaarschuwd zijn. In feite zeggen ze: dit krijg je als je ons met grote getalen binnenlaat. En het is nog maar het begin.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:18:56 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158878262
Nog geen protesten in Keulen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:19:04 #11
168304 Mani89
pi_158878265
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:17 schreef berko13 het volgende:

[..]

We moeten maar gaan leven naar het voorbeeld van Arie Boomsma of Wim Hof. Oermannen.
pi_158878281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog geen protesten in Keulen?
Vanmiddag dacht ik iets te lezen dat het wel zo leek te gaan worden maar tot dusver weer niets gehoord. Maarja we hoorde ook pas na dagen over dit hele gedoe
pi_158878325
Inmiddels stromen de aangiftes binnen uit 8 grote steden. Naast Keulen, Stuttgart en Hamburg nu ook Bielefeld, Düsseldorf, Frankfurt, Freiburg en Berlijn. Overal hetzelfde beeld, groepen mannen met Noord-Afrikaans uiterlijk.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_158878326
Overigens zie ik net dat Merkel nog wel even de prestigieuze Four Freedoms award 2016 meepikt.
Geënt op de 4 vrijheden die president Roosevelt noemde in een beroemde toespraak.

http://www.telegraaf.nl/b(...)reedoms_Award__.html
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:21:16 #16
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158878331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik denk het het niet want de gemiddelde moslim staat toch bekend om zijn zelfreflectie en inlevingsvermogen.
_O- _O-
- Charlton Heston
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:22:12 #17
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158878353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Inmiddels stromen de aangiftes binnen uit 8 grote steden. Naast Keulen, Stuttgart en Hamburg nu ook Bielefeld, Düsseldorf, Frankfurt, Freiburg en Berlijn. Overal hetzelfde beeld, groepen mannen met Noord-Afrikaans uiterlijk.
??
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:22:30 #18
168304 Mani89
pi_158878355
quote:
Weg met ons. Pegida zijn Nazi's.

woensdag 6 januari 2016 @ 18:22:45 #19
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158878360
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens zie ik net dat Merkel nog wel even de prestigieuze Four Freedoms award 2016 meepikt.
Merkel... :r
Wat een gigantisch faalwijf.
pi_158878374
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
Geënt op de 4 vrijheden die president Roosevelt noemde in een beroemde toespraak.

http://www.telegraaf.nl/b(...)reedoms_Award__.html
Moreel leiderschap _O-

Gewillig gebukt de stekelige cactus van de onvolkomenheid in de rimpelige anus accepteren staat dus gelijk aan moreel leiderschap _O-
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:23:34 #21
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158878377
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:22 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik vond haar best oké vroeger maar met die vluchtelingencrisis is ze wat mij betreft totaal de bocht uitgevlogen, en ze lijkt de weg maar niet terug te vinden :{
- Charlton Heston
pi_158878378
quote:
Wir schaffen das!!!
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:24:15 #23
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158878394
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wir schaffen das!!!
Nog genoeg vrouwen die misbruikt kunnen worden, een flinke 40 miljoen als ik me niet vergis :Y
- Charlton Heston
pi_158878411
Ik denk dat er echt zoveel gewonden zijn van die avond waar je nu - ook weer- niets over zult gaan horen. Als je dat filmpje kijkt, stampen op hoofden? Die beschieting met vuurwerk...
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:25:37 #25
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158878425
Gaat deze affaire nog consequenties hebben voor de politietop in steden als Hamburg en Keulen? Van grove nalatigheid lijkt me toch wel sprake.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_158878447
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nog genoeg vrouwen die misbruikt kunnen worden, een flinke 40 miljoen als ik me niet vergis :Y
Wir schaffen das... _O-
pi_158878472
quote:
Bron?
pi_158878477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:25 schreef Morendo het volgende:
Gaat deze affaire nog consequenties hebben voor de politietop in steden als Hamburg en Keulen? Van grove nalatigheid lijkt me toch wel sprake.
Uiteraard zal er ook daar wel flink zijn bezuinigd... Hoe wil je dat in godsnaam doen als je zo veel in de minderheid bent, het enige wat ze hadden kunnen doen is mensen gewoon neerschieten. Dat is de enige manier waarop je met een grote minderheid meer verschil had kunnen maken. Misschien hadden ze de Duitse ME of zo er op af moeten sturen.
pi_158878490
pi_158878496
quote:
Blijf het ook opmerkelijk vinden dat ze het zo onderschat lijken te hebben. Je schakelt toch als de sodemieter de ME in of desnoods het leger...sjezus man. Zeker omdat dit tuig al maanden rondom dat station liepen te etteren blijkbaar. Dan weet je toch waar je aan toe bent als er niet ineens 100 maar 1000 lopen :{
pi_158878511
quote:
Diegenen die alles in de doofpot wilden stoppen mogen gelijk wieberen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:28:55 #32
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_158878516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Staatshoofd dat haar eigen land haat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Specularium op 06-01-2016 19:18:16 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:30:28 #33
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158878543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:27 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Uiteraard zal er ook daar wel flink zijn bezuinigd... Hoe wil je dat in godsnaam doen als je zo veel in de minderheid bent, het enige wat ze hadden kunnen doen is mensen gewoon neerschieten. Dat is de enige manier waarop je met een grote minderheid meer verschil had kunnen maken. Misschien hadden ze de Duitse ME of zo er op af moeten sturen.
Wel ja, de oproerpolitie erop, alles uit elkaar jagen, daders tegen de grond knuppelen en arresteren. Bij zwaar verzet taser of rubberen kogels. Hoogstens wat pijn, maar dat is meer dan dat tuig al verdient.

Ik heb dit even bedacht in enkele seconden tijd. Een groot licht zit daar niet bepaald aan de knoppen dus, bij de politietop.
- Charlton Heston
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:31:09 #34
65846 Bocaj
47th President.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:31:37 #35
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158878578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:27 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

ME of andere ordediensten hadden absoluut ingeschakeld moeten worden. Nu werden welbewust honderden mensen overgeleverd aan de wolven.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:31:51 #36
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158878582
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nazi's konden het anders uitstekend vinden met dat woestijnvolk .
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:33:32 #37
65846 Bocaj
47th President.
pi_158878626
Dit heeft ook consequenties voor het aankomende carnaval helaas...
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:33:33 #38
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158878628
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nazi's konden het anders uitstekend vinden met dat woestijnvolk .
- Charlton Heston
pi_158878639
Dit lijkt wel op een aanslag, of mag je het alleen een aanslag noemen als er doden vallen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:34:11 #40
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158878644
Via welk forum of welke moskee werden deze aanvallen georchestreerd dan?

Het doet ook een beetje denken aan de Pakistaanse bendes in Engeland.
pi_158878688
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:34 schreef Morendo het volgende:
Via welk forum of welke moskee werden deze aanvallen georchestreerd dan?

Het doet ook een beetje denken aan de Pakistaanse bendes in Engeland.
forum.fok.de
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:36:57 #42
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158878714
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:26 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Wir schaffen das... _O-
Jawohl wir schaffen das >:)
- Charlton Heston
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:39:21 #43
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158878781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:33 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daarom is het ook best raar dat Pegida, PVV uitgemaakt worden voor Nazi's , het juist andersom
RED ONS HENNIEGOD
pi_158878867
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Daarom is het ook best raar dat Pegida, PVV uitgemaakt worden voor Nazi's , het juist andersom
Nee, het werkt niet zo dat het vergassen van 6 miljoen moslims gelijk een antifascistische heldendaad zou zijn omdat moslims en nazi's toen toevallig bondgenoten waren.
pi_158878893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:33 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:o Die daarachter lijkt op de jonge Bernhard.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:45:09 #46
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158878939
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, het werkt niet zo dat het vergassen van 6 miljoen moslims gelijk een antifascistische heldendaad zou zijn omdat moslims en nazi's toen toevallig bondgenoten waren.
toevallig ? volgens mij vond de fuhrer veel dingen in de Koran wel mooi en had ie er wel respect voor.
RED ONS HENNIEGOD
pi_158879007
Wel grappig dat na zoveel gezeik men nog steeds niks durft te doen. In 2050 walsen moslims over de gemiddelde Europeaan heen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:48:38 #48
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158879022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig dat na zoveel gezeik men nog steeds niks durft te doen. In 2050 walsen moslims over de gemiddelde Europeaan heen.
Voor die tijd is het allang geklapt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158879039
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Voor die tijd is het allang geklapt.
Gelukkig traint men in Syrië alvast.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:49:46 #50
38496 Perrin
pi_158879047
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gelukkig traint men in Syrië alvast.
Westerse bommenwerpers?
pi_158879056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog meer grijze wolven in europa :N :r
pi_158879063
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Westerse bommenwerpers?
Volgens mij hebben we al kunnen vaststellen dat de luchtbombardementen nog niet zoveel doen, je moet het toch echt van je grondleger hebben. En die importeert men massaal nu net.
pi_158879073
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

toevallig ? volgens mij vond de fuhrer veel dingen in de Koran wel mooi en had ie er wel respect voor.
Ongetwijfeld. Net zoals Pegida, AfD, Poetin, Erdogan en Orbán ook eigenlijk helemaal niet zo ver uit elkaar liggen qua ideeën. Allemaal de wens naar een sterk en homogeen land waar mannen baas zijn en een vrouw veroveren die dan achter het aanrecht moet staan en kinderen moet baren.

Als dan twee van zulke figuren elkaar uitschelden dan is dat eigenlijk niet erg interessant.

Het is alleen bijv. pragmatisch zo, dat ik blank ben en dus persoonlijk wat minder te vrezen heb van een extreem-rechts figuur dan van een Noord-Afrikaan, maar met moreel gelijk en het verdedigen van westerse vrijheden heeft het allemaal geen reet te maken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:51:05 #54
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158879074
Duitse justitie beschouwt aanrandingen als georganiseerde misdaad :')

quote:
Er is geen sprake van een opvallende toename van het aantal aangiften of van andere signalen. "En zoiets als er in Keulen is gebeurd, hebben we in Nederland niet gezien", zegt een woordvoerder van de nationale politie.
Nee hier wordt je weggestuurd als je aangifte wilt doen met de mededeling * daar kunnen we niet aan beginnen dan blijven we bezig *
Dat kreeg een kennis van me te horen nadat ze in haar gezicht was geslagen door een marokkaan omdat ze weigerde hem een sigaret te geven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158879115
quote:
Niet genoeg mensen beschikbaar, dat moet je dit tuig vooral laten weten. Kunnen ze nog meer ongein uithalen. Lekker belasting blijven betalen maar onveilig over straat mogen lopen :r
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:53:26 #56
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158879120
Tijd voor een zelfreinigende burgeroorlog. :Y
pi_158879133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:22 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Merkel is een leider van formaat. Het is ongekend hoe ze de agenda van Europa op zo'n succesvolle manier weet te implementeren _O_

Dat ze geen open kaart speelt en dat je het er niet mee eens bent is wat anders :P/
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:57:19 #58
78780 deedeetee
pi_158879180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:53 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Niet genoeg mensen beschikbaar, dat moet je dit tuig vooral laten weten. Kunnen ze nog meer ongein uithalen. Lekker belasting blijven betalen maar onveilig over straat mogen lopen :r
Ze hebben het te druk met al die migranten die maar binnen blijven stromen hé..... Dat heeft uiteraard voorrang.
pi_158879276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze hebben het te druk met al die migranten die maar binnen blijven stromen hé..... Dat heeft uiteraard voorrang.
Ohja natuurlijk, dat is prio1 :) brave burgers zijn bijzaak.
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:05:29 #60
65846 Bocaj
47th President.
pi_158879420
Wanneer stoppen we nu eens met de politieke correctheid in Europa?
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:06:06 #61
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158879445
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158879455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:05 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer stoppen we nu eens met de politieke correctheid in Europa?
Genoeg politieke valsheid hier.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158879629
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:27 schreef karton2 het volgende:

[..]

Bron?
Anders is het niet waar natuurlijk. Parate kennis is geen flikker waard. Heb er nog een voor je bevrediging: WDR nieuws zojuist.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_158879663
quote:
Wie moet je nog geloven? Het zou mij niks verbazen als een (groot) deel inderdaad gewoon asielzoekers waren. De Duitse politiek heeft er natuurlijk enorm belang bij om dat onder de pet te houden. Vandaar ook dat ze steeds zeggen dat het absoluut niets met vluchtelingen te maken heeft, terwijl ze tegelijkertijd aangeven nog geen idee te hebben wie de daders zijn.
pi_158879711
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Anders is het niet waar natuurlijk. Parate kennis is geen flikker waard. Heb er nog een voor je bevrediging: WDR nieuws zojuist.
Denk aan je hart!
pi_158879748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:13 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Wie moet je nog geloven? Het zou mij niks verbazen als een (groot) deel inderdaad gewoon asielzoekers waren. De Duitse politiek heeft er natuurlijk enorm belang bij om dat onder de pet te houden. Vandaar ook dat ze steeds zeggen dat het absoluut niets met vluchtelingen te maken heeft, terwijl ze tegelijkertijd aangeven nog geen idee te hebben wie de daders zijn.
De Lügenpresse waar Pegida het over heeft wordt zo wel heel snel waarheid en Pegida heeft er zelf helemaal niks voor hoeven doen :')
pi_158879839
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 07:25 schreef Resistor het volgende:

[..]

In een tijd waarin niets aan de hand was.

Tijden veranderen, en het zou als een politicus goed zijn als ze bij zeer veranderde situaties die geen rol speelden toen ze gekozen werden de kiezers vragen 'wat nu?'
Wat is er veranderd sinds ze gekozen is dan?
pi_158879843
quote:
Nu de rest van Europa die het moet gaan snappen.
pi_158879846
quote:

[..]

Tuurlijk zijn het asielzoekers, maar dat kan de overheid niet zeggen natuurlijk uit angst voor onrust.
pi_158879864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Genoeg politieke valsheid hier.
Hoe zou dat toch komen? Struisvogeltje? Is dat een nieuwe frame om rechtse mensen in te zetten? Politieke VALSHEID? Als dat hetzelfde is als voor jezelf, je land, je volk, je levenswijze en je vrouwen op te komen, zit het wel erg ver van valsheid af. Maargoed, termen van slinkse idioten zijn wel vaker niet te snappen. Zo ook niet waar hun wereldvreemdheid, ontkenning van werkelijkheid en wegkijkgedrag vandaan komt.
1947-2016
pi_158879914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:18 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn het asielzoekers, maar dat kan de overheid niet zeggen natuurlijk uit angst voor onrust.
Dat stond toch al vast?
pi_158879917
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:14 schreef karton2 het volgende:

[..]

Denk aan je hart!
Doe ik juist door dit te doen. Dan lucht t wat.
1947-2016
pi_158879951
quote:
De vraag of het nu wel of niet vluchtelingen waren is eigenlijk volkomen irrelevant. Het zijn Noord-Afrikanen en Arabieren. Dus willen we meer of minder van dat soort naar Europa halen?
Eerst de kraan dicht draaien en dan goed dweilen is nu het devies
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158879957
quote:
Meer, meer, meer!
1947-2016
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:22:15 #76
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158879975
quote:
Duitse justitie beschouwt aanrandingen Keulen als georganiseerde misdaad

Het Openbaar Ministerie in Keulen onderzoekt de grote reeks aanrandingen en berovingen in en bij het station rond oud en nieuw als georganiseerde misdaad.

http://www.nu.nl/buitenla(...)iseerde-misdaad.html
Als ze het als georganiseerde misdaad onderzoeken dan hebben ze ook een goede grond om de figuren die deze criminelen een hand boven het hoofd houden te onderzoeken of zij wellicht ook lid zijn van deze criminele organisatie. Binnen die gemeenschap weet waarschijnlijk bijna iedereen om wie het gaat maar als dat niet wordt gerapporteerd dan zijn ze waarschijnlijk zelf deel van die criminele organisatie.

Het mooie is dat er tijdens de massa-aanrandingen telefoons zijn gejat. Die telefoons duiken vroeg of laat op en dan heb je een mooi spoor te pakken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_158880021
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef SeLang het volgende:

[..]

Als ze het als georganiseerde misdaad onderzoeken dan hebben ze ook een goede grond om de figuren die deze criminelen een hand boven het hoofd houden te onderzoeken of zij wellicht ook lid zijn van deze criminele organisatie. Binnen die gemeenschap weet waarschijnlijk bijna iedereen om wie het gaat maar als dat niet wordt gerapporteerd dan zijn ze waarschijnlijk zelf deel van die criminele organisatie.

Het mooie is dat er tijdens de massa-aanrandingen telefoons zijn gejat. Die telefoons duiken vroeg of laat op en dan heb je een mooi spoor te pakken.
De hele politietop in Keulen en de andere steden mag strafrechterlijk vervolgd worden voor grove nalatigheid.
pi_158880057
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat stond toch al vast?
Ja. Getuigen, de meiden/vrouwen, agenten, ze zeggen het allemaal. Maar dat is natuurlijk bad news voor de maakbare samenleving en de multikul.
Dan dient het uit t nieuws te blijven en vooral niet benoemt te worden.
1947-2016
pi_158880072
Leuk item in Een vandaag, alleen jammer dat ze niet groepjes jonge mannen van islamitische afkomst in ons land hebben geinterviewd. Hoe kijken die ertegenaan? Ik vrees het ergste. 'Jullie vrouwen vragen erom!' etc.
pi_158880102
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ja. Getuigen, de meiden/vrouwen, agenten, ze zeggen het allemaal. Maar dat is natuurlijk bad news voor de maakbare samenleving en de multikul.
Dan dient het uit t nieuws te blijven en vooral niet benoemt te worden.
Het zou me niks verbazen als Merkel hoogstpersoonlijk een boycot heeft gelegd op dit naar buiten brengen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:28:14 #81
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158880165
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De hele politietop in Keulen en de andere steden mag strafrechterlijk vervolgd worden voor grove nalatigheid.
Het staat voor mijn nog niet vast dat dat zo is. Uiteindelijk krijgen die gewoon hun instructies van één of ander politiek figuur die "de boel bij elkaar wil houden" . Het kan zijn dat de politie ook geblunderd heeft maar ik wil eerst wel eens weten wat voor instructies die hebben van bovenaf.
Mijn reisverslagen
pi_158880175
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als Merkel hoogstpersoonlijk een boycot heeft gelegd op dit naar buiten brengen.
Normaal zou je zeggen 'ga eens naar bnw, gekkie', maar ik heb net een stukje persconferentie gezien van haar en daar leek het verdacht veel op idd. Ook de rest van de duitse politiek verzwijgt het met angst en beven.
1947-2016
pi_158880260
Keulen vanmiddag, twee meisjes van 15.

I´m back.
pi_158880263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:28 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het staat voor mijn nog niet vast dat dat zo is. Uiteindelijk krijgen die gewoon hun instructies van één of ander politiek figuur die "de boel bij elkaar wil houden" . Het kan zijn dat de politie ook geblunderd heeft maar ik wil eerst wel eens weten wat voor instructies die hebben van bovenaf.
140 tegen 1000 en geen versterking beschikbaar...
1947-2016
pi_158880296
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef Ryan3 het volgende:

[ afbeelding ]
Heerlijk naïef.
1947-2016
pi_158880305
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef Ryan3 het volgende:

[ afbeelding ]
Ben al onderweg :X
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:35:05 #87
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158880377
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

140 tegen 1000 en geen versterking beschikbaar...
Bovendien, is het niet zo dat de burgemeester het hoofd van de politie is? Dat is dus diezelfde burgemeester die de schuld bij de vrouwen legt (met die armlengte afstand houden).
Mijn reisverslagen
pi_158880381
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef SeLang het volgende:

[..]

Blijft toch lastig. Degene bij wie de telefoon opduikt zal beweren dat 'ie hem te goeder trouw heeft gekocht maar niet meer weet bij wie etc.etc. En bij twijfel vrijspraak in de rechtsstaat.

Ik vind wat dat betreft de combinatie van de films Cidade de Deus + Tropa de Elite geniaal. Gaat over geweld in de sloppenwijken van Brazilië. De ene film kweekt sympathie voor het kind dat onbedoeld in het geweld van de bendes dreigt te worden meegesleurd, de andere film kweekt onbedoeld sympathie voor de politieagent die de boel kort en klein schiet en niet gaat zitten wachten tot een drugsbaasje de rechters omkoopt.

Het dilemma tussen die beide kanten heb je hier ook.
pi_158880383
Nog nieuws?
Zonder wrijving geen glans
pi_158880482
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef SeLang het volgende:

[..]

Bovendien, is het niet zo dat de burgemeester het hoofd van de politie is? Dat is dus diezelfde burgemeester die de schuld bij de vrouwen legt (met die armlengte afstand houden).
Ik blijf het nog steeds ranzig vinden. Elke keer als ik het lees.

Als er iets een brevet van onbekwaamheid is dan is het dat wel. Die armlengte afstand ook. Je zou d'r bijna toewensen het zelf mee te maken.

Wat beweegt zo'n mens ertoe om zulke uitspraken te doen? _O-
pi_158880488
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat bleek uit de context gerukt. Die armlengte afstand was een onderdeeltje van preventieprogramma's die al jarenlang draaien, en het wijzen op die preventieprogramma's was weer een onderdeeltje van alles wat de burgemeester te zeggen had.

Want aanranding bij het carneval is al heel lang een onderwerp, want in Keulen is het traditie om wildvreemden een droge kus op de wangen te geven en dat is altijd al een reden voor sommigen geweest om te ver te gaan.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 19:41:00 ]
pi_158880525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog nieuws?
Ze falen allemaal, en hard ook.
pi_158880528
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:41:42 #94
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158880554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef Igen het volgende:

[..]

Blijft toch lastig. Degene bij wie de telefoon opduikt zal beweren dat 'ie hem te goeder trouw heeft gekocht maar niet meer weet bij wie etc.etc. En bij twijfel vrijspraak in de rechtsstaat.

Dat weet ik, maar de politie is getraind in verhoortechnieken waarbij een verdachte zichzelf uiteindelijk klem zet. Werkt niet altijd maar wel vaak. En als één zo'n rat begint te praten kun je waarschijnlijk een rits criminelen arresteren.
Mijn reisverslagen
pi_158880564
quote:
Kan bijna niet anders dan dat ze weten wie het zijn. Aangezien die terreur al maandenlang rond dat station hangt. Maar vooral met fluwelen handschoentjes aan blijven pakken :r
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:43:28 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158880602
Natuurlijk weet binnen die gemeenschap iedereen wie het zijn. Daar twijfel ik niet aan. je moet gewoon een paar mensen vinden die de omerta doorbreken.

De vraag is vooral of de wil er is om dat te doen, want dan zijn ze weer bang voor stigmatisatie e.d. en wordt duidelijk hoe hard al die politici de hele tijd gelogen hebben over de noord-afrikanen, en "vluchtelingen"
Mijn reisverslagen
pi_158880780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:43 schreef SeLang het volgende:
Natuurlijk weet binnen die gemeenschap iedereen wie het zijn. Daar twijfel ik niet aan. je moet gewoon een paar mensen vinden die de omerta doorbreken.

De vraag is vooral of de wil er is om dat te doen, want dan zijn ze weer bang voor stigmatisatie e.d. en wordt duidelijk hoe hard al die politici de hele tijd gelogen hebben over de noord-afrikanen, en "vluchtelingen"
Dan is het wachten tot burgers zelf tot actie overgaan, zeker als dit nogmaals voor gaat komen.
Dit http://www.elsevier.nl/Bu(...)-Duitsland-2714932W/ spreekt boekdelen en dat was afgelopen november.
pi_158880807
Relaas van een ooggetuige, portier bij een nabijgelegen hotel:

http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-maken-je-af.dhtml
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:53:36 #99
65846 Bocaj
47th President.
pi_158880845
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

Buitenwipper
pi_158880864
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:53 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Buitenwipper
Belgen :')
pi_158880882
quote:

quote:
Mannen van Noord-Afrikaanse en Arabische afkomst maakten jacht op zwarte Afrikanen. Voor zijn ogen werd een man bewusteloos geslagen met een fles. Toen de geweldpleger tegen het hoofd van de bewusteloze man wilde trappen, grepen Jurcevic en andere buitenwippers in. Agenten kwamen daarna tussenbeide. De dader werd even aangehouden en dan weer vrijgelaten
Wat een barbaren man. :') Tering. Die agenten maar instrueren eens wat meer naar het dienstwapen te grijpen, dt soort lui kennen maar één soort taal. Die van het geweld.
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:56:11 #102
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158880909
quote:

dat is altijd al zo geweest .. eerst de boel lopen verzieken en dan nog gaan dreigen en met discriminatie gaan gooien als je ze op hun fouten aan spreekt.

Ik hoor het Merkel nog zeggen: kom maar jullie zijn welkom :)
kijken hoe lang ze dit nog leuk gaan vinden als er straks dooie gaan vallen en hele wijken een No Go voor de politie gaat worden of voor de normale burger niet meer normaal door heen kan zonder dat je er in een zak er uit komt
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_158880918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[..]

Wat een barbaren man. :') Tering. Die agenten maar instrueren eens wat meer naar het dienstwapen te grijpen, dt soort lui kennen maar één soort taal. Die van het geweld.
Ze zijn nog zo racistisch als de neten ook doorgaans...
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:56:46 #104
38496 Perrin
pi_158880934
quote:

Vreselijk :N
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:57:28 #105
168304 Mani89
pi_158880961
Dat volk is echt van een totaal nieuwe orde van barbarij.
pi_158880970
quote:

Valt allemaal wel mee joh.
pi_158881044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Ze zijn juist goed voor de economie en een aanwinst voor onze cultuur !
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:00:03 #108
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158881055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef Mani89 het volgende:
en dan vluchten ze voor de IS ... nou ik zie niet zo veel verschil met de IS als ik dit zo leest
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:01:12 #109
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158881095
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Toen de geweldpleger tegen het hoofd van de bewusteloze man wilde trappen, grepen Jurcevic en andere buitenwippers in. Agenten kwamen daarna tussenbeide. De dader werd even aangehouden en dan weer vrijgelaten
:')
pi_158881129
quote:
Duitse moslimpoliticus: "Keulen is vergaarbak van misdadige migranten"

KEULEN Ismail Tipi, voorzitter integratiepolitiek van de CDU in deelstaat Hessen en zelf afkomstig uit Turkije haalt hard uit naar het falende migratiebeleid van Nordrein-Westfalen en Keulen in het bijzonder.

Prominente moslims hebben scherpe kritiek geuit op het weinig doortastende optreden van de politie- en veiligheidsdiensten tijdens de massa-aanrandingen in Keulen. Ze eisen dat de arm der wet verantwoording aflegt en dat dit niet zonder gevolgen blijft.

"Het is een fiasco voor de veiligheidsdiensten wanneer blijkt dat meer dan 1.000 mannen zich konden verzamelen tussen de Dom en het station van Keulen en vrouwen lastigvallen zonder dat de politie daadkrachtig heeft ingegrepen", verklaarde Tipi aan de Duitse krant Die Welt.

De CDU-vertegenwoordiger maakte zich sterk dat dergelijk debacle niet mogelijk is in deelstaat Hessen. "De verantwoordelijken in Nordrein-Westfalen waartoe ook de stad Keulen behoort, moeten zich dan ook de vraag stellen of ze wel de juiste personen op die positie zijn."

Volgens de moslimpoliticus is Keulen een "vergaarbak geworden voor islamisten en misdadigers met een migrantenachtergrond". Tipi kent ook de redenen waarom het zover is kunnen komen: "een te laks multicultureel beleid en te veel tolerantie".

"De Duitse rechtsstaat moet hard optreden en daders die geen Duits staatsburger zijn zonder pardon het land uitzetten", besloot Tipi.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)dige-migranten.dhtml
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:02:29 #111
78780 deedeetee
pi_158881141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:51 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dan is het wachten tot burgers zelf tot actie overgaan, zeker als dit nogmaals voor gaat komen.
Dit http://www.elsevier.nl/Bu(...)-Duitsland-2714932W/ spreekt boekdelen en dat was afgelopen november.
Tsja je moet toch wat als je regering je laat vallen.... Maar toch hoop ik dat ze( regering ) tot bezinning komen en daadwerkelijk beginnen met tegenhouden en uitzetten van deze criminele migranten.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 20:02:37 #112
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_158881150
Het lijkt wel een hele slechte film. Zoveel foute beslissingen en acties achter elkaar.. dit verzin je toch niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_158881196
quote:

Het is gewoon nog veel erger dan de media doet voorkomen.
pi_158881197
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Tsja je moet toch wat als je regering je laat vallen.... Maar toch hoop ik dat ze( regering ) tot bezinning komen en daadwerkelijk beginnen met tegenhouden en uitzetten van deze criminele migranten.
Uitzetten van asielzoekers (en überhaupt het afhandelen van de asielaanvragen) is een competentie van de deelstaten en niet van de federale regering.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 20:04:15 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:04:15 #115
78780 deedeetee
pi_158881209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef RAVW het volgende:

[..]

en dan vluchten ze voor de IS ... nou ik zie niet zo veel verschil met de IS als ik dit zo leest
Ik geloof er niks van die luitjes zijn eerder op de vlucht voor de politie of kwaaie medeburgers :')
pi_158881235
quote:
De beerput knalt uit elkaar _O-
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 20:05:13 #117
pi_158881244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Uitzetten van asielzoekers (en überhaupt het afhandelen van de asielaanvragen) is een competentie van de deelstaten en niet van de federale regering.
Wellicht zou dit op federaal niveau geregeld moeten worden dan. Het is tenslotte ook Merkel geweest die de deuren wagenwijd los zette.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 20:06:19 #118
pi_158881279
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef karton2 het volgende:

[..]

De beerput knalt uit elkaar _O-
Ik denk dat je daarvan kan spreken als je tegenacties krijgt.

Oftewel, einsatzgruppen. Men mag de geschiedenis van Europa en zeker Duitsland niet vergeten :X :')

En allemaal ''verbaast'' en ''geschokt'' zijn als mensen het heft in eigen handen nemen.
pi_158881289
quote:
Deze man snapt het. Soft beleid, geen daadkracht en politieke multikul.
pi_158881317
NOS: demonstraties door extreem-rechts en anti-fascisten.
pi_158881326
quote:
13s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Oftewel, einsatzgruppen. Men mag de geschiedenis van Europa en zeker Duitsland niet vergeten :X :')

En allemaal ''verbaast'' en ''geschokt'' zijn als mensen het heft in eigen handen nemen.
Ik hoop echt vurig dat de politiek daadkrachtig genoeg ingrijpt om dit probleem op te lossen vóórdat uit Pegida enzo echte paramilitaire groeperingen ontstaan die het heft in eigen hand nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 20:08:26 ]
pi_158881335
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:56 schreef RAVW het volgende:

[..]

kijken hoe lang ze dit nog leuk gaan vinden als er straks dooie gaan vallen en hele wijken een No Go voor de politie gaat worden
Die wijken zijn er nu al, google b.v. maar eens op Duisburg Marxloh.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 20:09:01 #123
pi_158881356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik hoop echt vurig dat de politiek daadkrachtig genoeg ingrijpt om dit probleem op te lossen vóórdat uit Pegida enzo echte paramilitaire groeperingen ontstaan die het heft in eigen hand nemen.
Als ik kijk naar de afgelopen 2 jaar en hoe ook nu weer omgesprongen word met deze situatie.. denk ik dus van niet.
pi_158881361
NOS twitterde op woensdag 06-01-2016 om 20:04:28 ''Keulse aanrandingen passen in trend'': https://t.co/u70ZXG9frg reageer retweet
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:09:22 #125
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158881366
Nu wordt op het NOS-journaal wel hierover bericht, en er is ook een Duitse politieagent die zegt dat het massaal is, gecoördineerd en dat het allemaal vluchtelingen zijn.
The End Times are wild
pi_158881380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Welnee, dit gaat ploffen, en hard ook. Wir schaffen das !
pi_158881388
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Ja, lijkt het wel op. Alhoewel nu pas de verhalen beginnen op te duiken natuurlijk.
I´m back.
pi_158881398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef LXIV het volgende:
Nu wordt op het NOS-journaal wel hierover bericht, en er is ook een Duitse politieagent die zegt dat het massaal is, gecoördineerd en dat het allemaal vluchtelingen zijn.
Oh nu weet men het opeens wel :')
pi_158881417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef LXIV het volgende:
Toch wel vluchtelingen dus? Daar bestonden nogal tegenstrijdige berichten over.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:12:02 #130
168304 Mani89
pi_158881465
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dankzij Merkel ja.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:12:55 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158881491
quote:
13s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Op een zeker moment zal de staat moeten besluiten om óf partij te kiezen, óf om te accepteren dat de bevolking zelf het heft in handen neemt. Tot nu toe proberen ze door wegkijken en goedpraten de gemoederen nog kalm te houden. Maar ze verliezen vlug hun geloofwaardigheid.
Het is opvallend te noemen dat Asscher en de NOS opeens dit moslimgeweld aan het veroordelen zijn en het beestje bij de naam noemen.
The End Times are wild
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:13:03 #132
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158881497
quote:

[..]

Wel "vluchtelingen" he (tussen quotes), aangezien de meeste illegale immigranten helemaal geen vluchtelingen zijn.
Mijn reisverslagen
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:14:45 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158881547
quote:

[..]

Het werd nét op het NOS-journaal heel letterlijk gezegd. In een uitgebreid interview van een Duitse politie-officier. Dat het allemaal vluchtelingen waren, in ieder geval mensen die via de Turkije-route naar Duitsland gegaan zijn en daar asiel aangevraagd hebben.
The End Times are wild
pi_158881562
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Op een zeker moment zal de staat moeten besluiten om óf partij te kiezen, óf om te accepteren dat de bevolking zelf het heft in handen neemt. Tot nu toe proberen ze door wegkijken en goedpraten de gemoederen nog kalm te houden. Maar ze verliezen vlug hun geloofwaardigheid.
Het is opvallend te noemen dat Asscher en de NOS opeens dit moslimgeweld aan het veroordelen zijn en het beestje bij de naam noemen.
Gevalletje damage control dus :{ als Asscher dan Samson ook even toespreekt dat we niet zitten te wachten op 200.000 'vluchtelingen', niet van dit soort in elk geval, dan gaat het de goede kant weer op.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:15:47 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158881586
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Oh nu weet men het opeens wel :')
Uiteindelijk hebben politici maar één streven en dat is hun eigen macht te behouden. Als dat alleen maar kan door de zaken te benoemen en te veroordelen, dan zullen ze dat niet laten.
The End Times are wild
pi_158881596
Als met carnaval over een maand weer iets gebeurt dan zie ik het helemaal fout gaan. Of goed, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:17:16 #137
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158881633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het werd nét op het NOS-journaal heel letterlijk gezegd. In een uitgebreid interview van een Duitse politie-officier. Dat het allemaal vluchtelingen waren, in ieder geval mensen die via de Turkije-route naar Duitsland gegaan zijn en daar asiel aangevraagd hebben.
De wind uit de zeilen proberen te nemen van de *geerts* van deze wereld.

Helaas is het origineel altijd beter dan een goedkope knockoff, en dat gaat ook hier op. Puntje bij paaltje zullen merkel, asscher etc geen poot uitsteken
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158881637
quote:

[..]

De term vluchtelingen wordt te pas en te onpas gebruikt. Tegenwoordig scharen mensen illegale migranten uit economische of criminele motieven ook onder vluchtelingen. Dat mensen een asielaanvraag doen maakt ze ook geen vluchteling. Het is gewoon erg jammer voor vluchtelingen dat er zoveel mensen misbruik maken van hun situatie.
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 20:18:28 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_158881666
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef fixatoman het volgende:

[..]

En het wordt nog veel erger als er nu niets wordt ondernomen. Ik las dat er drie daders bekend zijn maar dat ze niet gearresteerd zijn. Hoe kan dat?
pi_158881669
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De term vluchtelingen wordt te pas en te onpas gebruikt. Tegenwoordig scharen mensen illegale migranten uit economische of criminele motieven ook onder vluchtelingen. Dat mensen een asielaanvraag doen maakt ze ook geen vluchteling. Het is gewoon erg jammer voor vluchtelingen dat er zoveel mensen misbruik maken van hun situatie.
Oké hier ben ik het mee eens.
pi_158881672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Gevalletje damage control dus :{ als Asscher dan Samson ook even toespreekt dat we niet zitten te wachten op 200.000 'vluchtelingen', niet van dit soort in elk geval, dan gaat het de goede kant weer op.
Duitsland heeft net als ons een asielsysteem wat gewoonweg niet werkt en dan zegt Samsom dat 200k goed mogelijk is. Het enigste wat hij laat zien is dat zijn gedachtengoed nog faillieter is ooit.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:18:45 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158881676

Ook wat ik denk. Een soort light terrorisme.
pi_158881679
Ik vind het wel grappig dat Pechtold op zulke momenten opeens heel stil is op social media.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:19:54 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158881714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En het wordt nog veel erger als er nu niets wordt ondernomen. Ik las dat er drie daders bekend zijn maar dat ze niet gearresteerd zijn. Hoe kan dat?
Misschien zijn ze voortvluchting?
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:20:06 #145
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158881721
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:16 schreef Harmankardon het volgende:
Als met carnaval over een maand weer iets gebeurt dan zie ik het helemaal fout gaan. Of goed, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Ik zei jaren geleden al tegen iemand , ik ben juist voor dat er 1 miljoen vluchtelingen naar Nederland komen ....
stonden er een paar vreemd te kijken , zo van ben je gek .....

ik zeg nee.. des te eerder worden de groot gedeelte van de bevolking wakker wat de vluchtelingen helemaal niet van zulke mensen zijn die we maar voorgeschoteld krijgen dat het zielige mensen zijn die goede bedoelingen hebben , maar gewoon ook veel ( te veel ) mensen zijn die gewoon hier verder gaan met de dingen waarom ze daar gevlucht zijn.
pi_158881726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef Hexagon het volgende:

Zoals sommigen al zeggen, en kloof en meer haat tussen groepen proberen te krijgen.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2016 @ 20:20:16 #147
pi_158881729
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Pechtold op zulke momenten opeens heel stil is op social media.
De doodse stilte van zulke figuren (en ook hier op fok) spreekt boekdelen.
pi_158881733
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef Hexagon het volgende:

Dit soort gasten hebben zo'n hekel aan westerlingen dat de stap zo gemaakt is naar dodelijk terrorisme.
pi_158881744
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wel "vluchtelingen" he (tussen quotes), aangezien de meeste illegale immigranten helemaal geen vluchtelingen zijn.
Dat klopt idd. Wij zijn ze zo gaan noemen, omdat de politiek ze zo noemde, maar wat blijkt is dat maar een gedeelte echt vluchteling is in de betekenis die we eraan geven.
I´m back.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:20:46 #150
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158881748
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef tralalala het volgende:
Of die trut van een Sargentini, die twittert rustig door over hoe afschuwelijk die nieuwe mediawet in polen is.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')