Welnee, dit gaat ploffen, en hard ook. Wir schaffen das !quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik hoop echt vurig dat de politiek daadkrachtig genoeg ingrijpt om dit probleem op te lossen vóórdat uit Pegida enzo echte paramilitaire groeperingen ontstaan die het heft in eigen hand nemen.
Ja, lijkt het wel op. Alhoewel nu pas de verhalen beginnen op te duiken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Het is gewoon nog veel erger dan de media doet voorkomen.
Oh nu weet men het opeens welquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef LXIV het volgende:
Nu wordt op het NOS-journaal wel hierover bericht, en er is ook een Duitse politieagent die zegt dat het massaal is, gecoördineerd en dat het allemaal vluchtelingen zijn.
Toch wel vluchtelingen dus? Daar bestonden nogal tegenstrijdige berichten over.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef LXIV het volgende:
Nu wordt op het NOS-journaal wel hierover bericht, en er is ook een Duitse politieagent die zegt dat het massaal is, gecoördineerd en dat het allemaal vluchtelingen zijn.
Dankzij Merkel ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch wel vluchtelingen dus? Daar bestonden nogal tegenstrijdige berichten over.
Op een zeker moment zal de staat moeten besluiten om óf partij te kiezen, óf om te accepteren dat de bevolking zelf het heft in handen neemt. Tot nu toe proberen ze door wegkijken en goedpraten de gemoederen nog kalm te houden. Maar ze verliezen vlug hun geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvan kan spreken als je tegenacties krijgt.
Oftewel, einsatzgruppen. Men mag de geschiedenis van Europa en zeker Duitsland niet vergeten![]()
En allemaal ''verbaast'' en ''geschokt'' zijn als mensen het heft in eigen handen nemen.
Wel "vluchtelingen" he (tussen quotes), aangezien de meeste illegale immigranten helemaal geen vluchtelingen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het werd nét op het NOS-journaal heel letterlijk gezegd. In een uitgebreid interview van een Duitse politie-officier. Dat het allemaal vluchtelingen waren, in ieder geval mensen die via de Turkije-route naar Duitsland gegaan zijn en daar asiel aangevraagd hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gevalletje damage control dusquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op een zeker moment zal de staat moeten besluiten om óf partij te kiezen, óf om te accepteren dat de bevolking zelf het heft in handen neemt. Tot nu toe proberen ze door wegkijken en goedpraten de gemoederen nog kalm te houden. Maar ze verliezen vlug hun geloofwaardigheid.
Het is opvallend te noemen dat Asscher en de NOS opeens dit moslimgeweld aan het veroordelen zijn en het beestje bij de naam noemen.
Uiteindelijk hebben politici maar één streven en dat is hun eigen macht te behouden. Als dat alleen maar kan door de zaken te benoemen en te veroordelen, dan zullen ze dat niet laten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh nu weet men het opeens wel
De wind uit de zeilen proberen te nemen van de *geerts* van deze wereld.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het werd nét op het NOS-journaal heel letterlijk gezegd. In een uitgebreid interview van een Duitse politie-officier. Dat het allemaal vluchtelingen waren, in ieder geval mensen die via de Turkije-route naar Duitsland gegaan zijn en daar asiel aangevraagd hebben.
De term vluchtelingen wordt te pas en te onpas gebruikt. Tegenwoordig scharen mensen illegale migranten uit economische of criminele motieven ook onder vluchtelingen. Dat mensen een asielaanvraag doen maakt ze ook geen vluchteling. Het is gewoon erg jammer voor vluchtelingen dat er zoveel mensen misbruik maken van hun situatie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En het wordt nog veel erger als er nu niets wordt ondernomen. Ik las dat er drie daders bekend zijn maar dat ze niet gearresteerd zijn. Hoe kan dat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Het is gewoon nog veel erger dan de media doet voorkomen.
Oké hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De term vluchtelingen wordt te pas en te onpas gebruikt. Tegenwoordig scharen mensen illegale migranten uit economische of criminele motieven ook onder vluchtelingen. Dat mensen een asielaanvraag doen maakt ze ook geen vluchteling. Het is gewoon erg jammer voor vluchtelingen dat er zoveel mensen misbruik maken van hun situatie.
Duitsland heeft net als ons een asielsysteem wat gewoonweg niet werkt en dan zegt Samsom dat 200k goed mogelijk is. Het enigste wat hij laat zien is dat zijn gedachtengoed nog faillieter is ooit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Gevalletje damage control dusals Asscher dan Samson ook even toespreekt dat we niet zitten te wachten op 200.000 'vluchtelingen', niet van dit soort in elk geval, dan gaat het de goede kant weer op.
Misschien zijn ze voortvluchting?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het wordt nog veel erger als er nu niets wordt ondernomen. Ik las dat er drie daders bekend zijn maar dat ze niet gearresteerd zijn. Hoe kan dat?
Ik zei jaren geleden al tegen iemand , ik ben juist voor dat er 1 miljoen vluchtelingen naar Nederland komen ....quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:16 schreef Harmankardon het volgende:
Als met carnaval over een maand weer iets gebeurt dan zie ik het helemaal fout gaan. Of goed, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Zoals sommigen al zeggen, en kloof en meer haat tussen groepen proberen te krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef Hexagon het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)iseerde-misdaad.html
Ook wat ik denk. Een soort light terrorisme.
De doodse stilte van zulke figuren (en ook hier op fok) spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Pechtold op zulke momenten opeens heel stil is op social media.
Dit soort gasten hebben zo'n hekel aan westerlingen dat de stap zo gemaakt is naar dodelijk terrorisme.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef Hexagon het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)iseerde-misdaad.html
Ook wat ik denk. Een soort light terrorisme.
Dat klopt idd. Wij zijn ze zo gaan noemen, omdat de politiek ze zo noemde, maar wat blijkt is dat maar een gedeelte echt vluchteling is in de betekenis die we eraan geven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wel "vluchtelingen" he (tussen quotes), aangezien de meeste illegale immigranten helemaal geen vluchtelingen zijn.
Of die trut van een Sargentini, die twittert rustig door over hoe afschuwelijk die nieuwe mediawet in polen is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:18 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Pechtold op zulke momenten opeens heel stil is op social media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |