Wir schaffen das...quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nog genoeg vrouwen die misbruikt kunnen worden, een flinke 40 miljoen als ik me niet vergis

Bron?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Inmiddels stromen de aangiftes binnen uit 8 grote steden. Naast Keulen, Stuttgart en Hamburg nu ook Bielefeld, Düsseldorf, Frankfurt, Freiburg en Berlijn. Overal hetzelfde beeld, groepen mannen met Noord-Afrikaans uiterlijk.

Uiteraard zal er ook daar wel flink zijn bezuinigd... Hoe wil je dat in godsnaam doen als je zo veel in de minderheid bent, het enige wat ze hadden kunnen doen is mensen gewoon neerschieten. Dat is de enige manier waarop je met een grote minderheid meer verschil had kunnen maken. Misschien hadden ze de Duitse ME of zo er op af moeten sturen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:25 schreef Morendo het volgende:
Gaat deze affaire nog consequenties hebben voor de politietop in steden als Hamburg en Keulen? Van grove nalatigheid lijkt me toch wel sprake.

Blijf het ook opmerkelijk vinden dat ze het zo onderschat lijken te hebben. Je schakelt toch als de sodemieter de ME in of desnoods het leger...sjezus man. Zeker omdat dit tuig al maanden rondom dat station liepen te etteren blijkbaar. Dan weet je toch waar je aan toe bent als er niet ineens 100 maar 1000 lopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:25 schreef Morendo het volgende:
Gaat deze affaire nog consequenties hebben voor de politietop in steden als Hamburg en Keulen? Van grove nalatigheid lijkt me toch wel sprake.

Diegenen die alles in de doofpot wilden stoppen mogen gelijk wieberen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:25 schreef Morendo het volgende:

Staatshoofd dat haar eigen land haat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weg met ons. Pegida zijn Nazi's.
[ afbeelding ]

Wel ja, de oproerpolitie erop, alles uit elkaar jagen, daders tegen de grond knuppelen en arresteren. Bij zwaar verzet taser of rubberen kogels. Hoogstens wat pijn, maar dat is meer dan dat tuig al verdient.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:27 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Uiteraard zal er ook daar wel flink zijn bezuinigd... Hoe wil je dat in godsnaam doen als je zo veel in de minderheid bent, het enige wat ze hadden kunnen doen is mensen gewoon neerschieten. Dat is de enige manier waarop je met een grote minderheid meer verschil had kunnen maken. Misschien hadden ze de Duitse ME of zo er op af moeten sturen.

Was ook op 'EenVandaag' net.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
http://www.focus.de/regio(...)iffe_id_5193421.html

ME of andere ordediensten hadden absoluut ingeschakeld moeten worden. Nu werden welbewust honderden mensen overgeleverd aan de wolven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:27 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Uiteraard zal er ook daar wel flink zijn bezuinigd... Hoe wil je dat in godsnaam doen als je zo veel in de minderheid bent, het enige wat ze hadden kunnen doen is mensen gewoon neerschieten. Dat is de enige manier waarop je met een grote minderheid meer verschil had kunnen maken. Misschien hadden ze de Duitse ME of zo er op af moeten sturen.

Nazi's konden het anders uitstekend vinden met dat woestijnvolk .quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weg met ons. Pegida zijn Nazi's.
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nazi's konden het anders uitstekend vinden met dat woestijnvolk .

forum.fok.dequote:Op woensdag 6 januari 2016 18:34 schreef Morendo het volgende:
Via welk forum of welke moskee werden deze aanvallen georchestreerd dan?
Het doet ook een beetje denken aan de Pakistaanse bendes in Engeland.

Daarom is het ook best raar dat Pegida, PVV uitgemaakt worden voor Nazi's , het juist andersomquote:

Nee, het werkt niet zo dat het vergassen van 6 miljoen moslims gelijk een antifascistische heldendaad zou zijn omdat moslims en nazi's toen toevallig bondgenoten waren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom is het ook best raar dat Pegida, PVV uitgemaakt worden voor Nazi's , het juist andersom

quote:
 Die daarachter lijkt op de jonge Bernhard.
 Die daarachter lijkt op de jonge Bernhard.

toevallig ? volgens mij vond de fuhrer veel dingen in de Koran wel mooi en had ie er wel respect voor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, het werkt niet zo dat het vergassen van 6 miljoen moslims gelijk een antifascistische heldendaad zou zijn omdat moslims en nazi's toen toevallig bondgenoten waren.

Voor die tijd is het allang geklapt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig dat na zoveel gezeik men nog steeds niks durft te doen. In 2050 walsen moslims over de gemiddelde Europeaan heen.

Gelukkig traint men in Syrië alvast.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor die tijd is het allang geklapt.

Westerse bommenwerpers?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig traint men in Syrië alvast.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |