abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158869979
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
  woensdag 6 januari 2016 @ 12:53:36 #2
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158870000
Om de OP wat op te leuken

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 6 januari 2016 @ 12:53:39 #3
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158870002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik wel. Kijk maar wat er gebeurt in een dorp waar een uitgeprocedeerde asielzoeker wordt uitgezet, waarvan het asielverzoek al door 3 rechters is afgewezen.
Maar dan gaat het om personen of 1 persoon die je ként. Mensen zullen anders reageren als het gaat om een massa onbekenden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158870135
Zag er wel gezellig uit overigens ;(

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_158870160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar dan gaat het om personen of 1 persoon die je ként. Mensen zullen anders reageren als het gaat om een massa onbekenden.
True, maar die massa onbekenden bestaan uit individuen die wel bekenden hebben en in opstand komen.

Daarnaast heb je nog de linkse media die de boel ophitsen: Dan denk ik terug aan die 26.000-gezichten campagne. Het publieke bestel moet flink op de schop. De hervormingen in Polen waar zoveel kritiek op is zijn zo gek nog niet.
pi_158870172
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:59 schreef Eufonie het volgende:
Zag er wel gezellig uit overigens ;(

[ afbeelding ]
Dit is station Keulen? Hoe komt het zo vol?
Het is er vaak druk, maar dit is een menigte illegalen/asielzoekers.
pi_158870191
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je moet wat met Oud & Nieuw natuurlijk. Of men oefent alvast voor later :v
- Fernando Pessoa
pi_158870196
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Trein naar Nederland zat vol
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:01:38 #9
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158870202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het Nederlandse beleid is niet inefficiënt, al die gevallen hebben al heel lang geleden te horen dat ze weg moesten maar gingen niet.
Die mensen hebben keurig de juiste juridische paden bewandelt, ze mochten immers heel vaak in beroep en deden dat ook. Dat is een fout in het systeem.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_158870207
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Je moet wat met Oud & Nieuw natuurlijk. Of men oefent alvast voor later :v
Ja hoor in een stationstunnel staan waar alleen mensen met een geldig vervoersbewijs horen te zijn. Wat een idioterie.
pi_158870208
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

True, maar die massa onbekenden bestaan uit individuen die wel bekenden hebben en in opstand komen.

Daarnaast heb je nog de linkse media die de boel ophitsen: Dan denk ik terug aan die 26.000-gezichten campagne. Het publieke bestel moet flink op de schop. De hervormingen in Polen waar zoveel kritiek op is zijn zo gek nog niet.
Als men kritiek heeft op het publieke bestel moet men eerste eens kijken naar hoe het in Nederland is. :')

Overigens, hoe weet nu opeens dat het niks met vluchtelingen te maken heeft terwijl er nog 0 arrestaties zijn? :?
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:01:59 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870214
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

de natte droom van onze ras-PVVer ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158870222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Die mensen hebben keurig de juiste juridische paden bewandelt, ze mochten immers heel vaak in beroep en deden dat ook. Dat is een fout in het systeem.
Ja, het is eigenlijk schandalig ook dat die procedures soms meer dan tien jaar kunnen duren. Kan mij goed voorstellen dat mensen daar ook heel gefrustreerd en onzeker van worden. Zoiets hoort in maximaal een paar maanden afgerond te zijn.
- Fernando Pessoa
pi_158870225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als men kritiek heeft op het publieke bestel moet men eerste eens kijken naar hoe het in Nederland is. :')

Overigens, hoe weet nu opeens dat het niks met vluchtelingen te maken heeft terwijl er nog 0 arrestaties zijn? :?
Ondertussen 3 arrestaties, meer als ik had verwacht
See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
pi_158870229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ze maakten bewust misbruik van het systeem door procedures te stapelen. Ik ben het met je eens dat het een fout in het systeem is dat het mogelijk is, maar je mag het die mensen zelf ook aanrekenen. Ze weten dondersgoed dat ze weg moeten, dus moeten ze er niet raar van staan kijken als ze na jaren alsnog moeten vertrekken.
pi_158870242
Je kunt je afvragen hoe het kan dat deze kanspareltjes blijkbaar al maanden voor overlast zorgen rondom dat station, de politie dat dus weet en men dit niet voorzien had. Dan ga je toch in de loop van de avond al observeren of het aantal toeneemt en tref je passende maatregelen. Nu hebben ze ze uit elkaar gedreven (ja dat zien we... :') ) en kwam de ellende. Schakel de ME in of het leger.
En hoe zouden de kanspareltjes elkaar gecontact hebben, dat moet toch ook opgevallen zijn... aangezien het afgesproken werk lijkt te zijn.
pi_158870272
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

De overheden worden in een crisis situatie altijd helderziend. Zo wist de PvdA minister van binnenlandse zaken, direct na de moord op Fortuyn dat Volkert "alleen"had gehandeld :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:04:24 #18
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158870280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ze maakten bewust misbruik van het systeem door procedures te stapelen. Ik ben het met je eens dat het een fout in het systeem is dat het mogelijk is, maar je mag het die mensen zelf ook aanrekenen. Ze weten dondersgoed dat ze weg moeten, dus moeten ze er niet raar van staan kijken als ze na jaren alsnog moeten vertrekken.
Nee, dat is geen misbruik. Zo werkt het systeem gewoon. Natuurlijk willen die mensen blijven en zullen ze alle mogelijke juridische paden bewandelen die onze(!) wetgeving aanbiedt

Als je dat niet wilt, moet je de wetgeving aanpassen. En hopelijk gebeurd dat nu een keer.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_158870293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:03 schreef empa1010 het volgende:
Je kunt je afvragen hoe het kan dat deze kanspareltjes blijkbaar al maanden voor overlast zorgen rondom dat station, de politie dat dus weet en men dit niet voorzien had. Dan ga je toch in de loop van de avond al observeren of het aantal toeneemt en tref je passende maatregelen. Nu hebben ze ze uit elkaar gedreven (ja dat zien we... :') ) en kwam de ellende. Schakel de ME in of het leger.
En hoe zouden de kanspareltjes elkaar gecontact hebben, dat moet toch ook opgevallen zijn... aangezien het afgesproken werk lijkt te zijn.
Het is mij in oktober, toen ik er zelf 's avonds laat was, al opgevallen hoeveel onguur volk daar rondloopt. Er loopt wat particuliere beveiliging in de stationshal, maar dat is lang niet genoeg om zo'n menigte aan te pakken. Het meest idiote is dat op de Dom, die direct tegenover het station ligt, een pro-vluchtelingen spanddoek hangt :')
pi_158870308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:02 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ja, het is eigenlijk schandalig ook dat die procedures soms meer dan tien jaar kunnen duren. Kan mij goed voorstellen dat mensen daar ook heel gefrustreerd en onzeker van worden. Zoiets hoort in maximaal een paar maanden afgerond te zijn.
Feitelijk onjuist. Ze hebben na een jaar al zekerheid. Dat ze dan weigeren en om de paar jaar weer een aanvraag doen kunnen wij niets aan doen.
pi_158870343
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:05 schreef Confetti het volgende:

[..]

Feitelijk onjuist. Ze hebben na een jaar al zekerheid. Dat ze dan weigeren en om de paar jaar weer een aanvraag doen kunnen wij niets aan doen.
Precies. Die onzekerheid is een enorme leugen.
natuurlijk is het een fout in het systeem dat dit allemaal mogelijk is, maar de primaire verantwoordelijkheid ligt bij de uitgeprocedeerde asielzoeker. Dat ze vervolgens kinderen nemen, zal niet ons probleem moeten zijn.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:06:37 #22
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158870344
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:05 schreef Confetti het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen we daar wel wat aan doen. We moeten gewoon zorgen dat er geen (of in ieder geval een stuk minder) beroepsmogelijkheden zijn.
pi_158870352
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:04 schreef Re het volgende:

[..]

je zou toch maar trots zijn op je politieke overtuiging, niet?
Prawo i Sprawiedliwość en de PVV staan behoorlijk ver uit elkaar. De PVV is vooral de VVD met een sterk anti-immigratiebeleid. Prawo i Sprawiedliwość is meer overeenkomstig met Front National; overheidsinterventie in de economie, geen marktwerking in de zorg et al, slechts mild tegen de EU en ondertussen sociaal conservatief en (streng) katholiek. Allen behoorlijk tegenovergesteld aan de VVD en PVV.
- Fernando Pessoa
pi_158870355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:06 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen we daar wel wat aan doen. We moeten gewoon zorgen dat er geen (of in ieder geval een stuk minder) beroepsmogelijkheden zijn.
Zelfs dat wil links niet.
pi_158870362
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het is mij in oktober, toen ik er zelf 's avonds laat was, al opgevallen hoeveel onguur volk daar rondloopt. Er loopt wat particuliere beveiliging in de stationshal, maar dat is lang niet genoeg om zo'n menigte aan te pakken. Het meest idiote is dat op de Dom, die direct tegenover het station ligt, een pro-vluchtelingen spanddoek hangt :')
"Welkom in mijn land" wij willen wel even benadrukken dat u niet in Sodom of Gomorra bent :{
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:07:37 #26
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158870364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zelfs dat wil links niet.
Dan ben je slecht op de hoogte want ook links wil dat.
pi_158870379
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:06 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Prawo i Sprawiedliwość en de PVV staan behoorlijk ver uit elkaar. De PVV is vooral de VVD met een sterk anti-immigratiebeleid. Prawo i Sprawiedliwość is meer overeenkomstig met Front National; overheidsinterventie in de economie, geen marktwerking in de zorg et al, slechtjes mild tegen de EU en ondertussen sociaal conservatief en (streng) katholiek. Allen behoorlijk tegenovergesteld aan de VVD en PVV.
Ik denk dat de PVV juist zichter bij PiS ligt dan bij de VVD.
Maar los daarvan is het niet relevant wat voor politieke overtuiging ik zelf heb, en daar begint meneer Re steeds over.
pi_158870389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:07 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dan ben je slecht op de hoogte want ook links wil dat.
Ik hoor het ze nooit zeggen en volg wel de debatten. Als iedereen dit wil, dan zou het allang geregeld zijn.
pi_158870407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:06 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

In de praktijk hebben ze ook geen recht op een geheel nieuwe procedure. Ze moeten namelijk aantonen dat er nieuwe feiten en omstandigheden zijn en dar is er vaak niet.

De beroepsmogelijkheden zijn niet de reden dat ze niet opdonderen. Een vervolgaanvraag wordt binnen een paar dagen afgehandeld.

Het komt door organisaties als Vluchtelingenwerk die hebben bedongen dat families niet op straat worden geknikkerd. Of de politie die niet op illegalenjacht mag gaan.
pi_158870412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik denk dat de PVV juist zichter bij PiS ligt dan bij de VVD.
Maar los daarvan is het niet relevant wat voor politieke overtuiging ik zelf heb, en daar begint meneer Re steeds over.
Probleem met de PVV is dat men op sociaal vlak A zegt maar vervolgens B doet. Enerzijds roepen dat wij moeten opkomen voor de ouderen maar onderwijl instemmen voor het inperken voor het persoonsgebonden budget bijvoorbeeld.

Heeft verder weinig met de discussie te maken inderdaad.
- Fernando Pessoa
pi_158870446
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:09 schreef Confetti het volgende:

[..]

In de praktijk hebben ze ook geen recht op een geheel nieuwe procedure. Ze moeten namelijk aantonen dat er nieuwe feiten en omstandigheden zijn en dar is er vaak niet.

De beroepsmogelijkheden zijn niet de reden dat ze niet opdonderen. Een vervolgaanvraag wordt binnen een paar dagen afgehandeld.

Het komt door organisaties als Vluchtelingenwerk die hebben bedongen dat families niet op straat worden geknikkerd. Of de politie die niet op illegalenjacht mag gaan.
Allemaal waar.
De subsidies voor Vluchtelingenwerk moeten zsm. ingetrokken worden. Nog beter is die organisatie illegaal verklaren wegens opruiing (wat niet mag).

Met nieuwe feiten en omstandigheden wordt creatief omgegaan: Medisch, arbeid, studie, alles wordt er bijgesleept. De liegende illegaal Mauro mocht immers blijven op een studievisum (met zijn MBO niveau 2) :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:11:24 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870452
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:09 schreef Confetti het volgende:

[..]

dat lijkt zo, maar het is gewoon wettelijk bepaald, dat aanvragen tot 10-15 jaar kunnen uitlopen ligt niet aan de asielzoeker natuurlijk
pi_158870459
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef Re het volgende:

[..]

de natte droom van onze ras-PVVer ;(
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_158870466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nog beter is die organisatie illegaal verklaren wegens opruiing (wat niet mag).

Hahahaha :D _O-
pi_158870473
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:11 schreef Re het volgende:

[..]

dat lijkt zo, maar het is gewoon wettelijk bepaald, dat aanvragen tot 10-15 jaar kunnen uitlopen ligt niet aan de asielzoeker natuurlijk
Zij starten steeds weer nieuwe procedures, ook al weten ze dat het kansloos is. Alles gericht op een pardonregeling of tijdrekken om een kind te nemen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:12:09 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870476
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zijn PVVers racisten dan?
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:12:33 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870484
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zij starten steeds weer nieuwe procedures, ook al weten ze dat het kansloos is. Alles gericht op een pardonregeling of tijdrekken om een kind te nemen.
doen ze iets illegaals dan?
pi_158870490
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:12 schreef Re het volgende:

[..]

doen ze iets illegaals dan?
Formeel niet. Moreel gezien wel, door een kind te gebruiken om een verblijfsvergunning te eisen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:13:24 #39
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158870495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Allemaal waar.
De subsidies voor Vluchtelingenwerk moeten zsm. ingetrokken worden. Nog beter is die organisatie illegaal verklaren wegens opruiing (wat niet mag).
Wie ruien ze waar tegenop precies? Door de Nederlandse overheid te wijzen op zijn plichten jegens het vluchtelingenverdrag en de rechten van de mens?
pi_158870497
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:11 schreef Re het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik zeg? Aanvragen duren helemaal geen 10 jaar. Totale flauwekul.

Een aanvraag, zelfs in deze topdrukte, wordt binnen een jaar afgehandeld. Daarna kun je een vervolgaanvraag indienen maar die wordt nog veel sneller afgehandeld in de zogeheten eendaagse-procedure.

Van de 10 jaar loopt er 9 jaar lang geen enkele procedure joh.
pi_158870501
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:12 schreef Re het volgende:

[..]

zijn PVVers racisten dan?
Ze staan synoniem volgens velen (in de politiek zelfs) aan extreem rechts, fascisten, racisten en xenofoben.
1947-2016
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:13:52 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Formeel niet. Moreel gezien wel, door een kind te gebruiken om een verblijfsvergunning te eisen.
ah morel gezien, gelukkig hebben we daar dan gewoon objectieve wetten voor
pi_158870505
Naarmate meer bekend word over wat er zich heeft afgespeeld en gezien de zaken die al jaren spelen in Europa begin ik mij steeds meer te ergeren, het bloed kookt zelfs. Je voelt je gewoon zo onmachtig omdat de regering niet ingrijpt, en hulpeloze in onze samenleving zijn het slachtoffer. Ik zal natuurlijk altijd zo net zijn om niet iedereen over één kam te scheren, maar ik denk als ik er ooit één in mijn handen krijg dat die het komende half jaar door een rietje kan eten. Als je ze dan ziet lachen op foto's wetende dat de politie toch niets kan, ze weten dat ze een vrijbrief hebben bah :r

Hoelang duurt het nog voordat de bevolking het recht in eigen hand neemt, binnenkort heb je groepen mannen staan bij uitgaansgelegenheden hun kinderen/dochters beschermen, is dat waar we naartoe moeten vraag ik mij af.
pi_158870507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:13 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wie ruien ze waar tegenop precies? Door de Nederlandse overheid te wijzen op zijn plichten jegens het vluchtelingenverdrag en de rechten van de mens?
Doordat ze "vluchtelingen" oproepen om niet te vertrekken, maar misbruik te maken van allerlei beroepsmogelijkheden.
pi_158870539
Er loopt een hele discussie over procedures stapelen, maar er is nog altijd één hele gemakkelijke oplossing: Zet per direct het vluchtelingen verdrag buiten werking (totdat er een grondig herziene versie is) en accepteer geen enkele asielzoeker meer.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:15:28 #46
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158870550
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Doordat ze "vluchtelingen" oproepen om niet te vertrekken, maar misbruik te maken van allerlei beroepsmogelijkheden.
Ik val in herhaling, maar dan moeten we gewoon zorgen dat er veel minder beroepsmogelijkheden zijn. Vluchtelingenwerk doet niets anders dan mensen op de mogelijkheden wijzen.

Het is aan de overheid om dat systeem dicht te timmeren, doen ze dat niet door laksheid of whatever dan is dat alsnog niet de schuld van de vluchteling.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:15:30 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ze staan synoniem volgens velen (in de politiek zelfs) aan extreem rechts, fascisten, racisten en xenofoben.
voelt blijkbaar meer als een self-fulfilling prophecy eigenlijk
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:16:28 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870576
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:13 schreef Confetti het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik zeg? Aanvragen duren helemaal geen 10 jaar. Totale flauwekul.

Een aanvraag, zelfs in deze topdrukte, wordt binnen een jaar afgehandeld. Daarna kun je een vervolgaanvraag indienen maar die wordt nog veel sneller afgehandeld in de zogeheten eendaagse-procedure.

Van de 10 jaar loopt er 9 jaar lang geen enkele procedure joh.
feit blijft dat ze hier legaal 10-15 kunnen verblijven voordat ze (indien niet toegewezen) tot illegaal worden gekenmerkt... dat is niet hun schuld hoor
pi_158870600
Er komt een demonstratie in Keulen, begrijp ik, politie is iig aan het opschalen op plein bij Dom en hoofdstation.
I´m back.
pi_158870613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik val in herhaling, maar dan moeten we gewoon zorgen dat er veel minder beroepsmogelijkheden zijn. Vluchtelingenwerk doet niets anders dan mensen op de mogelijkheden wijzen.

Het is aan de overheid om dat systeem dicht te timmeren, doen ze dat niet door laksheid of whatever dan is dat alsnog niet de schuld van de vluchteling.
Als ze dan toch bezig zijn, laat alleen vluchtelingen toe afkomstig uit onveilige landen in een straal van 500 kilometer om Nederland.
pi_158870616
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Er komt een demonstratie in Keulen, begrijp ik, politie is iig aan het opschalen op plein bij Dom en hoofdstation.
Dan kan het ineens wel :')
pi_158870629
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef Re het volgende:

[..]

voelt blijkbaar meer als een self-fulfilling prophecy eigenlijk
Hoe kan het self-fulfilling prophecy zijn als het niet van mijzelf komt, maar van een PhD - Religion, Multiculturalism, Secularism. Worden we toch geil van hier op fok!, dit soort 'bronnetjes'?
1947-2016
pi_158870634
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er loopt een hele discussie over procedures stapelen, maar er is nog altijd één hele gemakkelijke oplossing: Zet per direct het vluchtelingen verdrag buiten werking (totdat er een grondig herziene versie is) en accepteer geen enkele asielzoeker meer.
Precies. De oplossingen zijn belachelijk simpel; maar die worden door de politiek (zowel landelijk als in de EU) niet aangedragen/uitgevoerd.

Ik hou mijn hart vast voor carnaval in Duitsland.

Dit soort toestanden gaan we 100% in Nederland ook krijgen als er niet tijdig ingegrepen gaat worden.

Als de stroom niet snel opdroogt dan verwacht ik alvast heel wat problemen de komende jaren en zal Wilders in 2017 ongetwijfeld een klinkende overwinning vieren die zijn weerga niet kent.

Mensen worden het meer en meer spuugzat.
Het zal verdomme je dochter of vrouw maar wezen.

Merkel zou eigenlijk gewoon keihard gelynched moeten worden met haar "wir schaffen das".

Hoe legt die debiele en godsachterlijke naďeve kut dat in godsnaam uit aan al die slachtoffers?
Zij heeft bloed (en kutvocht inmiddels) aan haar handen en moet afgezet worden :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158870652
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Kijken of de DE factie van de afa nu ook de ballen heeft om die demonstratie met stenen te bekogelen, zoals bij pegida iedere keer gebeurd.
1947-2016
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:19:37 #55
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158870654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Correct. Het zijn overheden die falen.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:19:40 #56
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_158870655
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Naarmate meer bekend word over wat er zich heeft afgespeeld en gezien de zaken die al jaren spelen in Europa begin ik mij steeds meer te ergeren, het bloed kookt zelfs. Je voelt je gewoon zo onmachtig omdat de regering niet ingrijpt, en hulpeloze in onze samenleving zijn het slachtoffer. Ik zal natuurlijk altijd zo net zijn om niet iedereen over één kam te scheren, maar ik denk als ik er ooit één in mijn handen krijg dat die het komende half jaar door een rietje kan eten. Als je ze dan ziet lachen op foto's wetende dat de politie toch niets kan, ze weten dat ze een vrijbrief hebben bah :r

Hoelang duurt het nog voordat de bevolking het recht in eigen hand neemt, binnenkort heb je groepen mannen staan bij uitgaansgelegenheden hun kinderen/dochters beschermen, is dat waar we naartoe moeten vraag ik mij af.
Nee natuurlijk niet maar op deze manier gaan we wel naar een dergelijke samenleving toe.

Ik herken mij overigens wel in je verhaal en vrees dat het uiteindelijk compleet uit de hand gaat lopen. Ik kan nauwelijks geloven dat we niet afstevenen op grote maatschappij ontwrichtende problemen tussen bepaalde bevolkingsgroepen :{
pi_158870670
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

feit blijft dat ze hier legaal 10-15 kunnen verblijven voordat ze (indien niet toegewezen) tot illegaal worden gekenmerkt... dat is niet hun schuld hoor
Wederom onjuist. Zodra de eerste procedure is afgelopen zijn ze illegaal in Nederland. Tussen de beslissing op de vervolgaanvraag en beslissing zit nog geen paar weken. En dan is het klaar. Je kunt wel 2-3 keer slagen in het aantonen van nieuwe feiten en omstandigheden maar daarna houdt wel op.

Aanvragen waarbij geen nieuwe feiten zijn aangetoond worden niet-ontvankelijk verklaard en schorten het illegaal verblijf niet op.

Conclusie: van de 10 jaar zijn ze hier in de best case 2 jaar legaal.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:20:48 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe kan het self-fulfilling prophecy zijn als het niet van mijzelf komt, maar van een PhD - Religion, Multiculturalism, Secularism. Worden we toch geil van hier op fok!, dit soort 'bronnetjes'?
jij komt met een tegeltjeswijsheid aanzetten, ik niet hoor
pi_158870689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kijken of de DE factie van de afa nu ook de ballen heeft om die demonstratie met stenen te bekogelen, zoals bij pegida iedere keer gebeurd.
Waarom zouden ze dat willen doen volgens jou dan? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158870714
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

Hoe verwacht je dat de overheid dit gaat aanpassen? Als je beroep mogelijkheden terug wilt brengen tot 1 heb je sowieso alles links van de VVD al tegen. Als je verder wilt dat deze hele procedure inclusief beroep maximaal 3 maanden mag duren zal je zo enorm veel moeten investeren in de IND dat ik je daar weer veel succes mee wens.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:22:17 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870716
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:20 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wederom onjuist. Zodra de eerste procedure is afgelopen zijn ze illegaal in Nederland. Tussen de beslissing op de vervolgaanvraag en beslissing zit nog geen paar weken. En dan is het klaar. Je kunt wel 2-3 keer slagen in het aantonen van nieuwe feiten en omstandigheden maar daarna houdt wel op.

Aanvragen waarbij geen nieuwe feiten zijn aangetoond worden niet-ontvankelijk verklaard en schorten het illegaal verblijf niet op.

Conclusie: van de 10 jaar zijn ze hier in de best case 2 jaar legaal.
ik denk dat het toch iets anders ligt maar goed dan ligt de politiek dus al 40 jaar te slapen blijkbaar, ook niet de schuld van de aanvrager
pi_158870735
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er word hier ook tegen de islam geprotesteerd?
pi_158870784
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:22 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het toch iets anders ligt maar goed dan ligt de politiek dus al 40 jaar te slapen blijkbaar, ook niet de schuld van de aanvrager
De media houdt deze leugen dan ook moedwillig in stand waardoor mensen het ook gaan geloven. Types als Mauro hebben hier gewoon heel lang illegaal geleefd. Dat hij naar school mocht betekent niet dat hij in een procedure zat of legaal verblijf had.

Maarja, als je alleen in uitzonderingstoestanden iemand in vreemdelingendetentie mag zetten krijg je dit..
pi_158870790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:23 schreef Harlon het volgende:

[..]

Er word hier ook tegen de islam geprotesteerd?
Het schijnt om de aanrandingen te gaan. ( http://nos.nl/artikel/207(...)andingen-keulen.html ) En voor het geval je het nog niet doorhad, iedereen van links tot rechts heeft een diepe afkeur voor wat er gebeurd is.
pi_158870795
quote:

[..]

Die zijn niet zo vies van wat gedwongen seksuele activiteiten :v

- Fernando Pessoa
pi_158870817
quote:

[..]

Vraag het ze zelf. Ik heb geen idee. In Dresden was het ook iedere week raak omdat ze 'tegen islamisering' stonden te demonstreren.
Blijkbaar reden genoeg voor een paar linkslieden om een meute te stenigen.
1947-2016
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:26:46 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870822
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef Confetti het volgende:

[..]

De media houdt deze leugen dan ook moedwillig in stand waardoor mensen het ook gaan geloven. Types als Mauro hebben hier gewoon heel lang illegaal geleefd. Dat hij naar school mocht betekent niet dat hij in een procedure zat of legaal verblijf had.

Maarja, als je alleen in uitzonderingstoestanden iemand in vreemdelingendetentie mag zetten krijg je dit..
nog steeds niet de schuld van de aanvrager...
pi_158870823
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het schijnt om de aanrandingen te gaan. ( http://nos.nl/artikel/207(...)andingen-keulen.html ) En voor het geval je het nog niet doorhad, iedereen van links tot rechts heeft een diepe afkeur voor wat er gebeurd is.
Maar grenzen sluiten en illegalen Europa uitgooien doen ze niet. Ze blijven ze met open armen welkom heten.
pi_158870834
Zojuist op BNR gemeld dat er nog drie arrestaties zijn gedaan en dat dit ging om asielzoekers, kan er alleen niets van vinden?!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158870843
quote:

[..]

Why stay small, if you can grow big..
pi_158870855
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:26 schreef Re het volgende:

[..]

nog steeds niet de schuld van de aanvrager...
Ja leuk en aardig maar ook geen reden om het illegaal verblijf maar door de vingers te zien. Ze kiezen er tenslotte zelf voor.
pi_158870856
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vraag het ze zelf. Ik heb geen idee. In Dresden was het ook iedere week raak omdat ze 'tegen islamisering' stonden te demonstreren.
Blijkbaar reden genoeg voor een paar linkslieden om een meute te stenigen.
Democratie geldt niet voor anti-immigratie betogingen. Overal wordt het keurige Pegida aangevallen, en de overheid werkt er aan mee (zie de demonstraties in Nederland die dankzij dreiging van links vrijwel onmogelijk zijn gemaakt).
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:28:23 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:22 schreef Harlon het volgende:

[..]

Hoe verwacht je dat de overheid dit gaat aanpassen? Als je beroep mogelijkheden terug wilt brengen tot 1 heb je sowieso alles links van de VVD al tegen. Als je verder wilt dat deze hele procedure inclusief beroep maximaal 3 maanden mag duren zal je zo enorm veel moeten investeren in de IND dat ik je daar weer veel succes mee wens.
investeren lijkt me een uitstekend plan eigenlijk, maar ja dat kost blijkbaar geld wat later blijkbaar niet wordt terugverdient, denkt men
pi_158870894
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dan ga ik er maar vanuit dat ook door een flink aantal moslims en afa's gedemonstreerd gaat worden in Keulen.
I´m back.
pi_158870905
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Re het volgende:

[..]

investeren lijkt me een uitstekend plan eigenlijk, maar ja dat kost blijkbaar geld wat later blijkbaar niet wordt terugverdient, denkt men
Investeren in de IND? De IND kan flink krimpen als we niet langer asielzoekers accepteren uit conflictgebieden die meer dan 500 kilometer verderop liggen.

Echte oplossingen zijn nodig. De IND functioneert niet dus investeren heeft geen zin als er niets verandert. Een stage in Japan is relatief goedkoop en heel zinvol voor de IND.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:30:06 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870907
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja leuk en aardig maar ook geen reden om het illegaal verblijf maar door de vingers te zien. Ze kiezen er tenslotte zelf voor.
ok, wat dringt nou niet door... dat is weer niet de schuld van de aanvrager...
pi_158870908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef D.D.W. het volgende:
Onzin. Hippies zijn tegen conservatieve religie en voor vrije seksualiteit. Die midden-oosten en noord-afrikaanse figuren moeten juist een hippie revolutie krijgen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158870933
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Re het volgende:

[..]

preaching to the choir here, maar helaas zal een meerderheid van Nederland dat niet zo zien. "WAAROM MOTTE WE NOG MEER IN DIE BUITUHLANDES STEKUH?"
Terwijl investeren zodat zo'n procedure snel kan verlopen en ze zsm op het vliegtuig terug kunnen toch echt een hoop geld aan opvang gaat schelen. Denk dat je als je een fatsoenlijke kosten-baten analyse maakt je een stuk goedkoper uit bent.
pi_158870943
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef Re het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet. Het doet er helemaal niet toe of het hun schuld is of niet. Het falende uitzetbeleid is zeker de schuld van de politici maar illegalen zijn daar geen slachtoffers van maar profiteurs.
pi_158870961
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan ga ik er maar vanuit dat ook door een flink aantal moslims en afa's gedemonstreerd gaat worden in Keulen.
Waarom ben je zelf nog niet aan het demonstreren?
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:32:22 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Investeren in de IND? De IND kan flink krimpen als we niet langer asielzoekers accepteren uit conflictgebieden die meer dan 500 kilometer verderop liggen.

Echte oplossingen zijn nodig. De IND functioneert niet dus investeren heeft geen zin als er niets verandert. Een stage in Japan is relatief goedkoop en heel zinvol voor de IND.
functioneert de IND niet of de overheid, wellicht een pot nat maar dat is niet zo natuurlijk
pi_158870967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

preaching to the choir here, maar helaas zal een meerderheid van Nederland dat niet zo zien. "WAAROM MOTTE WE NOG MEER IN DIE BUITUHLANDES STEKUH?"
Terwijl investeren zodat zo'n procedure snel kan verlopen en ze zsm op het vliegtuig terug kunnen toch echt een hoop geld aan opvang gaat schelen. Denk dat je als je een fatsoenlijke kosten-baten analyse maakt je een stuk goedkoper uit bent.
Jij denkt dat mensen niet uitgezet worden omdat de IND niet binnen 10 jaar een beslissing kan nemen door drukte?
pi_158870985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

ja vriend allemaal leuk en aardig, maar die mensen ZIJN HIER GEWOON. Kan zeggen dat we ze niet toe moeten laten, maar dat gebeurd nou eenmaal. Om dat tegen te houden moet eerst die kas verrotte EU een keer vallen en dat gaat voorlopig nog niet gebeuren. Dus dan kan je gaan brullen dat het geen zin heeft om in de IND te investeren, maar zolang de IND niet voldoende mankracht heeft om die procedures snel af te handelen en ze dus snel terug te schoppen blijven ze hier 10 jaar rondhangen. Dat wat je wilt?
pi_158871002
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:32 schreef Re het volgende:

[..]

functioneert de IND niet of de overheid, wellicht een pot nat maar dat is niet zo natuurlijk
Dat is lastig. Dus dan de gemakkelijke weg maar: Vluchtelingenverdrag opschorten en herzien. Alleen vluchtelingen opvangen uit onveilige gebieden binnen een straal van 500 kilometer over land (dus niet over zee). Probleem opgelost.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:34:09 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871010
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet. Het doet er helemaal niet toe of het hun schuld is of niet. Het falende uitzetbeleid is zeker de schuld van de politici maar illegalen zijn daar geen slachtoffers van maar profiteurs.
ok, waarom zouden ze dan niet mogen profiteren of indien inconsistente uitvoering van belied geen recht geeft op slachtoffer te zijn van die inconsistentie
pi_158871034
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:33 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja vriend allemaal leuk en aardig, maar die mensen ZIJN HIER GEWOON. Kan zeggen dat we ze niet toe moeten laten, maar dat gebeurd nou eenmaal. Om dat tegen te houden moet eerst die kas verrotte EU een keer vallen en dat gaat voorlopig nog niet gebeuren. Dus dan kan je gaan brullen dat het geen zin heeft om in de IND te investeren, maar zolang de IND niet voldoende mankracht heeft om die procedures snel af te handelen en ze dus snel terug te schoppen blijven ze hier 10 jaar rondhangen. Dat wat je wilt?
Het uitzetbeleid heeft geen ene donder met de IND te maken. Die doen dat helemaal niet. Die geven netjes binnen een jaar de beslissing dat ze weg moeten.

Wat daarna faalt is de politie die ze niet mag arresteren en falende afspraken met herkomstlanden.
pi_158871038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:33 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dus moeten we die mensen (asielzoekers en illegalen) zo snel mogelijk uitzetten (en zolang uitzetten niet lukt, ze geen rechten geven).
Mensen die al een verblijfsvergunning hebben, daar moeten we het helaas mee doen.
pi_158871064
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:34 schreef Re het volgende:

[..]

ok, waarom zouden ze dan niet mogen profiteren of indien inconsistente uitvoering van belied geen recht geeft op slachtoffer te zijn van die inconsistentie
Omdat ze geen slachtoffer van inconsistent beleid zijn maar profiteurs.

Als het beleid consistent en goed uitgevoerd werd zaten ze binnen een paar weken na de negatieve beslissing op het vliegtuig.
pi_158871091
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Omdat ze geen slachtoffer van inconsistent beleid zijn maar profiteurs.

Als het beleid consistent en goed uitgevoerd werd zaten ze binnen een paar weken na de negatieve beslissing op het vliegtuig.
Binnen een uur na binnenkomst al, geen onveilige gebieden in de buurt dus ze zijn illegaal doorgereisd.

Het huidige vluchtelingenverdrag maakt consistent beleid maken heel ingewikkeld, vandaar dat ik pleit voor herziening. En zolang dat niet is gebeurd (kan jaren duren), eenzijdig opschorten. Maak hele simpele regels, dan kan "vluchtelingenwerk" zichzelf opheffen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:37:55 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871112
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

mooi dan zijn we daar iig over uit,
pi_158871135
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:32 schreef Confetti het volgende:

[..]

Jij denkt dat mensen niet uitgezet worden omdat de IND niet binnen 10 jaar een beslissing kan nemen door drukte?
Ik denk dat mensen niet binnen 10 jaar worden uitgeprocedeerd omdat bijvoorbeeld het land van herkomst ze niet terug wilt nemen, of bijvoorbeeld omdat men eindeloos door blijft procederen of wat dan ook. Als je dat gewoon allemaal dicht timmert en gewoon zorgt "uitgeprocedeerd is vertrekken, of je thuisland je wilt hebben of niet, je gaat er maar mooi heen", dan gaat dat een heleboel tijd schelen.
pi_158871146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen niet binnen 10 jaar worden uitgeprocedeerd omdat bijvoorbeeld het land van herkomst ze niet terug wilt nemen, of bijvoorbeeld omdat men eindeloos door blijft procederen of wat dan ook. Als je dat gewoon allemaal dicht timmert en gewoon zorgt "uitgeprocedeerd is vertrekken, of je thuisland je wilt hebben of niet, je gaat er maar mooi heen", dan gaat dat een heleboel tijd schelen.
Probleem is dat de IND moet bewijzen dat het geen vluchteling is, in plaats van andersom. Dat volk kan gewoon liegen en papieren zoek maken, en dan nog moet de IND bewijzen dat ze geen vluchteling zijn :')
pi_158871183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Uitgeprocedeerd zijn heeft niets te maken met of het land wel of niet iemand terugneemt. Die 10 jaar is onzin.

Nogmaals, de IND doet zijn werk prima. Mensen krijgen gewoon netjes en redelijk snel een beslissing. Je kunt wel 10,000 nieuwe ambtenaren in dienst nemen waardoor ze binnen een dag al een beslissing hebben maar daardoor gaan ze echt niet eerder weg.

De enige oplossing is op grote schaal vreemdelingendetentie toepassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 13:41:08 ]
pi_158871228
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Confetti het volgende:

[..]

De enige oplossing is op grote schaal vreemdelingendetentie toepassen.
Zeker. De andere twee zijn 1. Stoppen met Schengen en 2. Geen asielaanvragen accepteren van mensen uit onveilige gebieden die niet binnen 500 kilometer afstand over land gelegen zijn.
pi_158871247
We gaan wel erg offtopic trouwens. Het zeiken op Afrikanen verveelt ook denk ik.
pi_158871282
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:43 schreef Confetti het volgende:
We gaan wel erg offtopic trouwens. Het zeiken op Afrikanen verveelt ook denk ik.
Het gaat niet over Afrikanen nu maar over asielzoekers/illegalen.
Het is niet helemaal ontopic, maar ik ben er van overtuigd dat deze massa-verkrachtingen het directe gevolg zijn van open grenzen en ruimhartig toelatingsbeleid.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:44:31 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871285
quote:
zijn het nou illegalen of asielzoekers of gewoon immigranten?
pi_158871292
quote:
Dat zal sommigen nooit vervelen :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:45:01 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gaat niet over Afrikanen nu maar over asielzoekers/illegalen.
Het is niet helemaal ontopic, maar ik ben er van overtuigd dat deze massa-verkrachtingen het directe gevolg zijn van open grenzen en ruimhartig toelatingsbeleid.
aanrandingen en berovingen...
pi_158871326
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Re het volgende:

[..]

Op papier zijn het asielzoekers, volgens linkse mensen "vluchtelingen". Het beleid zorgt er voor dat het uiteindelijk immigranten worden, want er helaas is wordt het vluchtelingen-verdrag in west-Europa toegepast als immigratie-verdrag: Ze gaan nooit meer terug, behalve voor vakantie.

Defacto zijn het illegalen, want illegaal Europa binnen gedrongen zonder dat dit noodzakelijk was om zich in veiligheid te brengen.
pi_158871379
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:46 schreef Re het volgende:

[..]

wat jij vindt is niet zo relevant eigenlijk, het is hooguit je mening
Niet minder relevant dan wat jij vindt.
Bovendien heb ik in de post die jij quote uitsluitend feiten genoemd.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:48:54 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871392
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Niet minder relevant dan wat jij vindt.
ik vraag dan ook niet wat ik vind, ik vraag wat het zijn
pi_158871411
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:48 schreef Re het volgende:

[..]

ik vraag dan ook niet wat ik vind, ik vraag wat het zijn
Daar heb ik netjes op geantwoord. Of bedoelde je met de vraag wie die aanranders zijn?
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:50:26 #104
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Daar heb ik netjes op geantwoord. Of bedoelde je met de vraag wie die aanranders zijn?
ja daar gaat het topic toch over?
pi_158871462
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:45 schreef Re het volgende:

[..]

Als vingers in alle lichaamsopeningen gerost worden denk ik niet dat dat nog valt onder aanranding. Aanranding zou in de billen knijpen zijn daar waar dat door de eigenaar van de billen als ongewenst ervaren wordt.

Vingers in je reet en kut is gewoon verkrachting. Me dunkt.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:51:05 #106
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158871464
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:45 schreef Re het volgende:

[..]

Twee verkrachtingen volgens slachtoffers.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:51:26 #107
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158871473
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef Re het volgende:

[..]

Het feit dat je hem geen gelijk geeft, vermoed ik.
pi_158871476
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:50 schreef Re het volgende:

[..]

Illegalen.
pi_158871495
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:50 schreef Re het volgende:

[..]

Aha. We hadden het over "vluchtengen"/asielzoekers in het algemeen dus vatte ik jouw vraag ook zo op.

Maar wat die menigte aanranders/rovers/verkrachters betreft: Ik heb geen kristallenbol dus ik weet het niet. Dat kun je alleen weten als ze zijn opgepakt. Maar de oorsprong is duidelijk: Mensen uit niet-westerse landen die zijn Duitsland binnen zijn gekomen. Legaal of illegaal, het is een enorme historische fout geweest om de hele niet-westerse wereld tot Europa toe te laten.
pi_158871518
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Re het volgende:

[..]

Zal wel een combinatie zijn. Als een horde van 1000 Noord-Afrikanen op hol zijn geslagen kun je vergif op nemen dat het Duitse Marokkanen zijn, asielzoekers en wat uitgeprocedeerde Afrikanen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:52:55 #111
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871524
quote:
13s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als vingers in alle lichaamsopeningen gerost worden denk ik niet dat dat nog valt onder aanranding. Aanranding zou in de billen knijpen zijn daar waar dat door de eigenaar van de billen als ongewenst ervaren wordt.

tru, maar de aangiftes zijn voor aanranding en beroving... niet dat dat mijns inziens vergrijpen zijn die niet zwaar moeten worden bestraft,
pi_158871538
quote:
13s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

RE leeft gewoon nog in zijn naďeve wereldje
pi_158871542
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:52 schreef Confetti het volgende:

[..]

Zal wel een combinatie zijn. Als een horde van 1000 Noord-Afrikanen op hol zijn geslagen kun je vergif op nemen dat het Duitse Marokkanen zijn, asielzoekers en wat uitgeprocedeerde Afrikanen.
Maar ze hebben allemaal met elkaar gemeen dat zij of hun (voor)ouders ooit Europa hebben binnen kunnen komen, en dat is waar het fout is gegaan.
pi_158871582
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
... het directe gevolg zijn van open grenzen en ruimhartig toelatingsbeleid.
uiteindelijk is gewoon een bende tasjesdieven die fysiek contact gebruiken om mensen te beroven en gebruik maken van chaotische omstandigheden, grote hoeveelheden dronken mensen en dikke mensenmenigtes...

de 15 aangiftes van aanranding en 1 van verkrachting betreffen vrouwen die allemaal beroofd zijn, waarbij het sexuele geweld vooral bedoeld was hen af te leiden om zo hun portemonee/telefoon te bemachtigen..
Daarnbaast zijn er nog 75 andere angiftes van 'enkel' beroving in de sylvesternacht op het plein voor Hbf, zonder aanranding/sexueel geweld maar wel met dezelfde truc (opzoeken van lichaamscontact met slachtoffer door dader)

de bende die dit uitvoert is al een behoorlijke tijd actief in Köln, maar heeft vooral weten te profiteren van de chaos en mensenmassa rondom Köln Hbf in de sylvesternacht, en de onmogelijkheid van de politie om daar doortasten op te treden...

zie bv dit artikel uit september 2014 dat exact gaat obver de aanweuziogheid en methode s vand e bende noordafrikaanse rovers rondom Köln Hbf
http://www.faz.net/aktuel(...)ubt-13137457-p2.html

voor degenen die willen klagen over buitenlanerrs/asielzoekers wordt daar ook duidelijk dat de afkomst inderdaad ook toen al speelde en ook benoemd werd (zonder dat dat overigens wveel oplost, het maakt een roofoverval niet aners of deze nu uitgevoerd wordt door een noord-afrikaan of door iemand anders)

quote:
Trickdiebe an Bahnstationen
Angetanzt und ausgeraubt

Veröffentlicht: 06.09.2014, 12:36 Uhr

Die „Antänzer“ in Köln haben die CDU im nordrhein-westfälischen Landtag im Juni zu einer „Kleinen Anfrage“ an die rot-grüne Landesregierung bewogen. Die Fraktion wollte wissen, in wie vielen Fällen es zu Verletzungen gekommen sei und welche Nationalität die Tatverdächtigen haben.
(...)
Überwiegend Nordafrikaner verübten die „Antanz“-Delikte, heißt es in Polizeipräsidien. Manche seien noch nicht lange in Deutschland, doch das „Antanz“-Wissen werde schnell weitergegeben. Im Kölner Karneval findet er fast paradiesische Bedingungen
(...)
Während Taschendiebe heimlich arbeiten, ist es beim Antanzen genau anders: Der Täter gibt sich offen zu erkennen. Das ist Teil der Strategie, was wiederum der Polizei hilft. „Wir haben inzwischen Wahllichtbilder von Tatverdächtigen, die wir den Geschädigten vorlegen können. Die werden oft wiedererkannt“, sagt Spier. Doch es wird schwierig, wenn alle Kapuzen-Sweatshirts tragen, dunkelhaarig und zwischen 20 und 30 Jahren alt sind. Ohnehin ist die Beweiskette oft schwer darzulegen, da er vielleicht zwar wiedererkannt wird, das Handy jedoch längst verschollen und seine Helfer nicht bekannt sind.
Interessant overigens is dat ook toen al de Politie aangaf dat de beste tegenstrategie is informatie te verstrekken aan mogelijke slachtoffers en hen aan te raden hun gedrag te veranderen, oppassender te worden en een armlengte afstand te houden tussen zichzelf en de dader.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158871638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

uiteindelijk is gewoon een bende tasjesdieven die fysiek contact gebruiken om mensen te beroven en gebruik maken van chaotische omstandigheden, grote hoeveelheden dronken mensen en dikke mensenmenigtes...

de 15 aangiftes van aanranding en 1 van verkrachting betreffen vrouwen die allemaal beroofd zijn, waarbij het sexuele geweld vooral bedoeld was hen af te leiden om zo hun portemonee/telefoon te bemachtigen..

de bende die dit uitvoert is al een behoorlijke tijd actief in Köln, maar heeft vooral weten te profiteren van de chaos en mensenmassa rondom Köln Hbf in de sylvesternacht, en de onmogelijkheid van de politie om daar doortasten op te treden...

zie bv dit artikel uit september 2014 dat exact gaat obver de aanweuziogheid en methode s vand e bende noordafrikaanse rovers rondom Köln Hbf

voor degenen die willen klagen over buitenlanerrs/asielzoekers wordt daar ook duidelijk dat de afkomst inderdaad ook toen al speelde en ook benoemd werd (zonder dat dat overigens wveel oplost, het maakt een roofoverval niet aners of deze nu uitgevoerd wordt door een noord-afrikaan of door iemand anders)

[..]

Interessant overigens is dat ook toen al de Politie aangaf dat de beste tegenstrategie is informatie te verstrekken aan mogelijke slachtoffers en hen aan te raden hun gedrag te veranderen, oppassender te worden en een armlengte afstand te houden tussen zichzelf en de dader.
Het is dan eigenlijk toch gek dat de politie het dit jaar weer niet kan/wil voorkomen
pi_158871655
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Maar ze hebben allemaal met elkaar gemeen dat zij of hun (voor)ouders ooit Europa hebben binnen kunnen komen, en dat is waar het fout is gegaan.
Ze hadden Europa gewoon blank moeten houden, de sukkels :(
pi_158871656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het is ook onwijs moeilijk om toe te geven dat je al die jaren complete mis zat. Dat zullen veel mensen niet doen en alles tot in den treurnis verdedigen.
pi_158871670
quote:

[..]

Daarnbaast zijn er nog 75 andere angiftes van 'enkel' beroving in de sylvesternacht op het plein voor Hbf, zonder aanranding/sexueel geweld maar wel met dezelfde truc (opzoeken van lichaamscontact met slachtoffer door dader)

[..]

Dat maakt mijn opmerking niet minder waar: Het is een historische blunder geweest om in grote aantallen mensen uit niet-westerse landen Europa binnen te laten komen.

Dat verhaal van die armlengte is een typisch voorbeeld van de politiek correcte reacties die hierop volgen: Eigenlijk zijn de slachtoffers zelf schuldig :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:57:21 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Het is dan eigenlijk toch gek dat de politie het dit jaar weer niet kan/wil voorkomen
en dat de hele zaak wordt gekidnapt voor de stokpaardjesrace
pi_158871691
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze hadden Europa gewoon blank moeten houden, de sukkels :(
Als je "blank" gebruikt als synoniem voor "Europees" (zijn Portugezen wel blank te noemen? Zo nee, dan hanteer ik liever het begrip "Europees" of monocultureel) dan zeg ik ja.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:58:00 #121
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158871696
quote:

[..]

Tja, als je het zo uitlegt klinkt het meer als bepaalde Roma-bendes die al decennia in Europa leven.
pi_158871728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Als je "blank" gebruikt als synoniem voor "Europees" (zijn Portugezen wel blank te noemen? Zo nee, dan hanteer ik liever het begrip "Europees" of monocultureel) dan zeg ik ja.
Maar dan had je Geertje moeten missen O+
pi_158871730
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom ben je zelf nog niet aan het demonstreren?
Omdat ik aan het werk ben, en woon niet in Keulen.
I´m back.
pi_158871756
De oorsprong van al deze ellende ligt in het plan van von Coudenhove-Kalergi, een van de grondleggers van de EU. Deze meneer schreef in zijn boek Praktischer Idealismus:
quote:
The man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.
Racisme pur sang.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:06:25 #125
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_158871907
Monocultureel. Prachtig woord.

Maar het wordt wel even nadenken wat dan precies de gemeenschappelijke factor is tussen mezelf als niet-praktiserend kinderloos katholiek die naar Arrow Classic Rock luistert en een hekel heeft aan huisdieren, mijn buurman die lid is van de HKN en op alle dagen die eindigen op een G iedereen verrot scheldt sigarettenpeuken uit zijn raam schiet, of mijn buurvrouw die samen met haar vier kinderen aan taoďsme of iets anders zweverigs doet en actief is in de Buurtvereniging.

Heerlijk monocultureel zijn wij met zijn drietjes.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_158871929
alexanderbakker twitterde op woensdag 06-01-2016 om 14:05:03 Extreemlinks probeert rechtse demonstranten te verhinderen #Keulen https://t.co/Y70jdDE4dH reageer retweet
I´m back.
pi_158871933
quote:

[..]

106 aangiftes, 2 verkrachtingen, meer dan 3 kwart van de aangiftes ging over aanranding. Dus geen tasjesbende, gewoon een bende opgefokte allochtonen die geen respect heeft voor de westerse vrouw. Misschien is dit wel de volgende normale stap voor na ipv. het naroepen, hoer roepen of pssst wat ook al jaren gebeurd.
pi_158871980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
alexanderbakker twitterde op woensdag 06-01-2016 om 14:05:03 Extreemlinks probeert rechtse demonstranten te verhinderen #Keulen https://t.co/Y70jdDE4dH reageer retweet
[ afbeelding ]
Extreem links is nog erger dan extreem rechts
pi_158871986
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:06 schreef Janneke141 het volgende:
Monocultureel. Prachtig woord.

Maar het wordt wel even nadenken wat dan precies de gemeenschappelijke factor is tussen mezelf als niet-praktiserend kinderloos katholiek die naar Arrow Classic Rock luistert en een hekel heeft aan huisdieren, mijn buurman die lid is van de HKN en op alle dagen die eindigen op een G iedereen verrot scheldt sigarettenpeuken uit zijn raam schiet, of mijn buurvrouw die samen met haar vier kinderen aan taoďsme of iets anders zweverigs doet en actief is in de Buurtvereniging.

Heerlijk monocultureel zijn wij met zijn drietjes.
Onze cultuur, nationaliteit, vaderland. Dat is lastig om aan een Nederlander uit te leggen, aangezien de Nederlandse cultuur al helemaal is verkwanseld.
pi_158872003
quote:
[ afbeelding ]
Het gore lef na alles wat als gevolg van links beleid is gebeurd daar :r :r
pi_158872016
En de AFA is er ook weer bij :r
pi_158872021
quote:
[ afbeelding ]
Ik lees niks over demonstraties?
pi_158872038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:09 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Extreem links is nog erger dan extreem rechts
Zeker.
Qua geweld wordt extreem rechts overtroffen door extreem links. Daarnaast is extreem rechts marginaal terwijl extreem links in alle gelederen van de samenleving aanwezig en geaccepteerd is.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:11:39 #134
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158872056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Onze cultuur, nationaliteit, vaderland. Dat is lastig om aan een Nederlander uit te leggen, aangezien de Nederlandse cultuur al helemaal is verkwanseld.
Ok, genius. Omschrijf jij dé Nederlandse Cultuur maar eens dan.
pi_158872058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nota-bene recht voor het stationsgebouw waar het allemaal is gebeurd. Alsof dit iets met nazi's te maken heeft... :r
pi_158872074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die zijn toch ook niet meer serieus te nemen :P En dan komen ze weer met hun nazisme en fascisme beschuldigingen aan *)
pi_158872077
quote:
[ afbeelding ]
Dat die het lef hebben om te komen demonstreren, die hadden die avond eens op dat station moeten zijn, kijken of ze dan nu nog gepiept hadden. Het is een demonstratie voor vrouwen, en tegen verkrachtingen en dan komt weer extreem links om de bocht kijken om de boel te verzieken. Alles om het tuig maar een hand boven hun hoofd te houden. Het is toch van de zotte, ik zie steeds die foto voor me van zo'n gastje wat net uit het politiebureau komt lachend wetende dat de politie hen toch niets kan maken. Wetende dat hij net iemand beroofd/aangerand heeft, hij kotst op de westerse samenleving, op onze normen en waarden. En dan komt dit volk het ook nog opnemen voor zo'n volk.

Ik hoop dat indien het ooit escaleert zoals velen voorspellen en verwachten, dat deze linkse mensen niet gelyncht worden maar na afloop vervolgd worden voor het in het gevaar brengen van onze vrijheden. Dom volk.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:12:41 #138
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158872082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zeker.
Qua geweld wordt extreem rechts overtroffen door extreem links. Daarnaast is extreem rechts marginaal terwijl extreem links in alle gelederen van de samenleving aanwezig en geaccepteerd is.
Onzin, qua geweld zijn extreem links en rechts elkaars gelijken. Het belangrijke woord hier is 'extreem'.
pi_158872093
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:11 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ok, genius. Omschrijf jij dé Nederlandse Cultuur maar eens dan.
Dat vind ik als relatief jongere moeilijk, want de Nederlandse cultuur is al sinds de zestiger jaren, toen ik nog niet eens was geboren, in verval. Maar het is in ieder geval niet de cultuur die we hier binnen hebben gehaald van geweld, minderwaardigheid van vrouwen, homohaat, macho-gedrag en smakeloze muziek.
pi_158872109
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:12 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Onzin, qua geweld zijn extreem links en rechts elkaars gelijken. Het belangrijke woord hier is 'extreem'.
Dat wel, maar als je alle concrete voorvallen bij elkaar optelt dan wordt extreem rechts ruimschoots overtroffen door extreem links. Het ergste is ook dat extreem links geweld vaak goed gepraat wordt. Denk aan het verstoren van Pegida-demonstraties en de aanslag op de Centrum Democraten.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:14:29 #141
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158872130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat vind ik als relatief jongere moeilijk, want de Nederlandse cultuur is al sinds de zestiger jaren, toen ik nog niet eens was geboren, in verval. Maar het is in ieder geval niet de cultuur die we hier binnen hebben gehaald van geweld, minderwaardigheid van vrouwen, homohaat, macho-gedrag en smakeloze muziek.
Je weet dus niet waar je het over hebt. Prima, zoveel is duidelijk.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:14:45 #142
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158872139
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Die lui zijn net zo gevaarlijk als de criminele bendes.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:14:56 #143
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158872147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat wel, maar als je alle concrete voorvallen bij elkaar optelt dan wordt extreem rechts ruimschoots overtroffen door extreem links. Het ergste is ook dat extreem links geweld vaak goed gepraat wordt. Denk aan het verstoren van Pegida-demonstraties en de aanslag op de Centrum Democraten.
Ok, prima. Tel het maar bij elkaar op. Kom maar met de voorbeelden.
pi_158872156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:12 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Extreem links lijkt vooral te willen trollen en extreem rechts streeft naar een ongewenste situatie. Vind ik extreem links toch wat triester.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:15:22 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158872166
quote:

[..]

de tijd dat vrouwen nog geen stemrecht hadden, dat waren nog eens mooie tijden voor onze Nederlanders
pi_158872175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:14 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ok, prima. Tel het maar bij elkaar op. Kom maar met de voorbeelden.
Ik heb er twee genoemd en ik zou wel heel erg offtopic gaan als ik een complete lijst ga maken. Kijk maar even op Indymedia.nl voor wat fraaie voorbeelden. Van extreem rechts merk je tegenwoordig amper wat.
pi_158872233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee hoor, het is rechts beleid om met massa-immigratie het arbeidsaanbod te blijven vergroten. Vervolgens niet meer omkijken naar die mensen en de gevolgen voor gewone mensen is ook heel rechts.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158872235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:15 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Extreem links lijkt vooral te willen trollen en extreem rechts streeft naar een ongewenste situatie. Vind ik extreem links toch wat triester.
Zeker. Maar alleen in Duitsland en Griekenland heb je nog een clubje echte nazi's en voor de rest zijn het wat marginale groepjes sukkels. Stelt niets voor. Extreem-links daarentegen is talrijk, actief, georganiseerd en het meest ernstige is dat het geaccepteerd is. Een Pegida-demonstratie verstoren wordt normaal gevonden. De belemmering van de bouw van een vreemdelingen-gevangenis wordt ook geaccepteerd. Panden kraken om illegalen op te vangen: Wordt geaccepteerd, ondanks dat kraken illegaal is.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:17:55 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158872253
quote:

en de aanslag op de Centrum Democraten.
kom je nou echt met een gebeurtenis van 30 jaar geleden :o
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:18:03 #150
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158872258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, het is rechts beleid om met massa-immigratie het arbeidsaanbod te blijven vergroten. Vervolgens niet meer omkijken naar die mensen en de gevolgen voor gewone mensen is ook heel rechts.
In welk geval de PVV links is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')