Dan kan het ineens welquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Er komt een demonstratie in Keulen, begrijp ik, politie is iig aan het opschalen op plein bij Dom en hoofdstation.
Hoe kan het self-fulfilling prophecy zijn als het niet van mijzelf komt, maar van een PhD - Religion, Multiculturalism, Secularism. Worden we toch geil van hier op fok!, dit soort 'bronnetjes'?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef Re het volgende:
[..]
voelt blijkbaar meer als een self-fulfilling prophecy eigenlijk
Precies. De oplossingen zijn belachelijk simpel; maar die worden door de politiek (zowel landelijk als in de EU) niet aangedragen/uitgevoerd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er loopt een hele discussie over procedures stapelen, maar er is nog altijd één hele gemakkelijke oplossing: Zet per direct het vluchtelingen verdrag buiten werking (totdat er een grondig herziene versie is) en accepteer geen enkele asielzoeker meer.
Kijken of de DE factie van de afa nu ook de ballen heeft om die demonstratie met stenen te bekogelen, zoals bij pegida iedere keer gebeurd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Er komt een demonstratie in Keulen, begrijp ik, politie is iig aan het opschalen op plein bij Dom en hoofdstation.
Correct. Het zijn overheden die falen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar dan moeten we gewoon zorgen dat er veel minder beroepsmogelijkheden zijn. Vluchtelingenwerk doet niets anders dan mensen op de mogelijkheden wijzen.
Het is aan de overheid om dat systeem dicht te timmeren, doen ze dat niet door laksheid of whatever dan is dat alsnog niet de schuld van de vluchteling.
Nee natuurlijk niet maar op deze manier gaan we wel naar een dergelijke samenleving toe.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Naarmate meer bekend word over wat er zich heeft afgespeeld en gezien de zaken die al jaren spelen in Europa begin ik mij steeds meer te ergeren, het bloed kookt zelfs. Je voelt je gewoon zo onmachtig omdat de regering niet ingrijpt, en hulpeloze in onze samenleving zijn het slachtoffer. Ik zal natuurlijk altijd zo net zijn om niet iedereen over één kam te scheren, maar ik denk als ik er ooit één in mijn handen krijg dat die het komende half jaar door een rietje kan eten. Als je ze dan ziet lachen op foto's wetende dat de politie toch niets kan, ze weten dat ze een vrijbrief hebben bah
Hoelang duurt het nog voordat de bevolking het recht in eigen hand neemt, binnenkort heb je groepen mannen staan bij uitgaansgelegenheden hun kinderen/dochters beschermen, is dat waar we naartoe moeten vraag ik mij af.
Wederom onjuist. Zodra de eerste procedure is afgelopen zijn ze illegaal in Nederland. Tussen de beslissing op de vervolgaanvraag en beslissing zit nog geen paar weken. En dan is het klaar. Je kunt wel 2-3 keer slagen in het aantonen van nieuwe feiten en omstandigheden maar daarna houdt wel op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:16 schreef Re het volgende:
[..]
feit blijft dat ze hier legaal 10-15 kunnen verblijven voordat ze (indien niet toegewezen) tot illegaal worden gekenmerkt... dat is niet hun schuld hoor
jij komt met een tegeltjeswijsheid aanzetten, ik niet hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe kan het self-fulfilling prophecy zijn als het niet van mijzelf komt, maar van een PhD - Religion, Multiculturalism, Secularism. Worden we toch geil van hier op fok!, dit soort 'bronnetjes'?
Waarom zouden ze dat willen doen volgens jou dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijken of de DE factie van de afa nu ook de ballen heeft om die demonstratie met stenen te bekogelen, zoals bij pegida iedere keer gebeurd.
Hoe verwacht je dat de overheid dit gaat aanpassen? Als je beroep mogelijkheden terug wilt brengen tot 1 heb je sowieso alles links van de VVD al tegen. Als je verder wilt dat deze hele procedure inclusief beroep maximaal 3 maanden mag duren zal je zo enorm veel moeten investeren in de IND dat ik je daar weer veel succes mee wens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:16 schreef Re het volgende:
[..]
feit blijft dat ze hier legaal 10-15 kunnen verblijven voordat ze (indien niet toegewezen) tot illegaal worden gekenmerkt... dat is niet hun schuld hoor
ik denk dat het toch iets anders ligt maar goed dan ligt de politiek dus al 40 jaar te slapen blijkbaar, ook niet de schuld van de aanvragerquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wederom onjuist. Zodra de eerste procedure is afgelopen zijn ze illegaal in Nederland. Tussen de beslissing op de vervolgaanvraag en beslissing zit nog geen paar weken. En dan is het klaar. Je kunt wel 2-3 keer slagen in het aantonen van nieuwe feiten en omstandigheden maar daarna houdt wel op.
Aanvragen waarbij geen nieuwe feiten zijn aangetoond worden niet-ontvankelijk verklaard en schorten het illegaal verblijf niet op.
Conclusie: van de 10 jaar zijn ze hier in de best case 2 jaar legaal.
Er word hier ook tegen de islam geprotesteerd?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat willen doen volgens jou dan?
De media houdt deze leugen dan ook moedwillig in stand waardoor mensen het ook gaan geloven. Types als Mauro hebben hier gewoon heel lang illegaal geleefd. Dat hij naar school mocht betekent niet dat hij in een procedure zat of legaal verblijf had.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:22 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat het toch iets anders ligt maar goed dan ligt de politiek dus al 40 jaar te slapen blijkbaar, ook niet de schuld van de aanvrager
Het schijnt om de aanrandingen te gaan. ( http://nos.nl/artikel/207(...)andingen-keulen.html ) En voor het geval je het nog niet doorhad, iedereen van links tot rechts heeft een diepe afkeur voor wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:23 schreef Harlon het volgende:
[..]
Er word hier ook tegen de islam geprotesteerd?
Die zijn niet zo vies van wat gedwongen seksuele activiteiten :vquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf. Ik heb geen idee. In Dresden was het ook iedere week raak omdat ze 'tegen islamisering' stonden te demonstreren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
nog steeds niet de schuld van de aanvrager...quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
De media houdt deze leugen dan ook moedwillig in stand waardoor mensen het ook gaan geloven. Types als Mauro hebben hier gewoon heel lang illegaal geleefd. Dat hij naar school mocht betekent niet dat hij in een procedure zat of legaal verblijf had.
Maarja, als je alleen in uitzonderingstoestanden iemand in vreemdelingendetentie mag zetten krijg je dit..
Maar grenzen sluiten en illegalen Europa uitgooien doen ze niet. Ze blijven ze met open armen welkom heten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het schijnt om de aanrandingen te gaan. ( http://nos.nl/artikel/207(...)andingen-keulen.html ) En voor het geval je het nog niet doorhad, iedereen van links tot rechts heeft een diepe afkeur voor wat er gebeurd is.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig maar ook geen reden om het illegaal verblijf maar door de vingers te zien. Ze kiezen er tenslotte zelf voor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:26 schreef Re het volgende:
[..]
nog steeds niet de schuld van de aanvrager...
Democratie geldt niet voor anti-immigratie betogingen. Overal wordt het keurige Pegida aangevallen, en de overheid werkt er aan mee (zie de demonstraties in Nederland die dankzij dreiging van links vrijwel onmogelijk zijn gemaakt).quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf. Ik heb geen idee. In Dresden was het ook iedere week raak omdat ze 'tegen islamisering' stonden te demonstreren.
Blijkbaar reden genoeg voor een paar linkslieden om een meute te stenigen.
investeren lijkt me een uitstekend plan eigenlijk, maar ja dat kost blijkbaar geld wat later blijkbaar niet wordt terugverdient, denkt menquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:22 schreef Harlon het volgende:
[..]
Hoe verwacht je dat de overheid dit gaat aanpassen? Als je beroep mogelijkheden terug wilt brengen tot 1 heb je sowieso alles links van de VVD al tegen. Als je verder wilt dat deze hele procedure inclusief beroep maximaal 3 maanden mag duren zal je zo enorm veel moeten investeren in de IND dat ik je daar weer veel succes mee wens.
Dan ga ik er maar vanuit dat ook door een flink aantal moslims en afa's gedemonstreerd gaat worden in Keulen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het schijnt om de aanrandingen te gaan. ( http://nos.nl/artikel/207(...)andingen-keulen.html ) En voor het geval je het nog niet doorhad, iedereen van links tot rechts heeft een diepe afkeur voor wat er gebeurd is.
Investeren in de IND? De IND kan flink krimpen als we niet langer asielzoekers accepteren uit conflictgebieden die meer dan 500 kilometer verderop liggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Re het volgende:
[..]
investeren lijkt me een uitstekend plan eigenlijk, maar ja dat kost blijkbaar geld wat later blijkbaar niet wordt terugverdient, denkt men
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |