abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158870616
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Er komt een demonstratie in Keulen, begrijp ik, politie is iig aan het opschalen op plein bij Dom en hoofdstation.
Dan kan het ineens wel :')
pi_158870629
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef Re het volgende:

[..]

voelt blijkbaar meer als een self-fulfilling prophecy eigenlijk
Hoe kan het self-fulfilling prophecy zijn als het niet van mijzelf komt, maar van een PhD - Religion, Multiculturalism, Secularism. Worden we toch geil van hier op fok!, dit soort 'bronnetjes'?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_158870634
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er loopt een hele discussie over procedures stapelen, maar er is nog altijd één hele gemakkelijke oplossing: Zet per direct het vluchtelingen verdrag buiten werking (totdat er een grondig herziene versie is) en accepteer geen enkele asielzoeker meer.
Precies. De oplossingen zijn belachelijk simpel; maar die worden door de politiek (zowel landelijk als in de EU) niet aangedragen/uitgevoerd.

Ik hou mijn hart vast voor carnaval in Duitsland.

Dit soort toestanden gaan we 100% in Nederland ook krijgen als er niet tijdig ingegrepen gaat worden.

Als de stroom niet snel opdroogt dan verwacht ik alvast heel wat problemen de komende jaren en zal Wilders in 2017 ongetwijfeld een klinkende overwinning vieren die zijn weerga niet kent.

Mensen worden het meer en meer spuugzat.
Het zal verdomme je dochter of vrouw maar wezen.

Merkel zou eigenlijk gewoon keihard gelynched moeten worden met haar "wir schaffen das".

Hoe legt die debiele en godsachterlijke naïeve kut dat in godsnaam uit aan al die slachtoffers?
Zij heeft bloed (en kutvocht inmiddels) aan haar handen en moet afgezet worden :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158870652
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Er komt een demonstratie in Keulen, begrijp ik, politie is iig aan het opschalen op plein bij Dom en hoofdstation.
Kijken of de DE factie van de afa nu ook de ballen heeft om die demonstratie met stenen te bekogelen, zoals bij pegida iedere keer gebeurd.
1947-2016
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:19:37 #55
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158870654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik val in herhaling, maar dan moeten we gewoon zorgen dat er veel minder beroepsmogelijkheden zijn. Vluchtelingenwerk doet niets anders dan mensen op de mogelijkheden wijzen.

Het is aan de overheid om dat systeem dicht te timmeren, doen ze dat niet door laksheid of whatever dan is dat alsnog niet de schuld van de vluchteling.
Correct. Het zijn overheden die falen.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:19:40 #56
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_158870655
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Naarmate meer bekend word over wat er zich heeft afgespeeld en gezien de zaken die al jaren spelen in Europa begin ik mij steeds meer te ergeren, het bloed kookt zelfs. Je voelt je gewoon zo onmachtig omdat de regering niet ingrijpt, en hulpeloze in onze samenleving zijn het slachtoffer. Ik zal natuurlijk altijd zo net zijn om niet iedereen over één kam te scheren, maar ik denk als ik er ooit één in mijn handen krijg dat die het komende half jaar door een rietje kan eten. Als je ze dan ziet lachen op foto's wetende dat de politie toch niets kan, ze weten dat ze een vrijbrief hebben bah :r

Hoelang duurt het nog voordat de bevolking het recht in eigen hand neemt, binnenkort heb je groepen mannen staan bij uitgaansgelegenheden hun kinderen/dochters beschermen, is dat waar we naartoe moeten vraag ik mij af.
Nee natuurlijk niet maar op deze manier gaan we wel naar een dergelijke samenleving toe.

Ik herken mij overigens wel in je verhaal en vrees dat het uiteindelijk compleet uit de hand gaat lopen. Ik kan nauwelijks geloven dat we niet afstevenen op grote maatschappij ontwrichtende problemen tussen bepaalde bevolkingsgroepen :{
pi_158870670
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

feit blijft dat ze hier legaal 10-15 kunnen verblijven voordat ze (indien niet toegewezen) tot illegaal worden gekenmerkt... dat is niet hun schuld hoor
Wederom onjuist. Zodra de eerste procedure is afgelopen zijn ze illegaal in Nederland. Tussen de beslissing op de vervolgaanvraag en beslissing zit nog geen paar weken. En dan is het klaar. Je kunt wel 2-3 keer slagen in het aantonen van nieuwe feiten en omstandigheden maar daarna houdt wel op.

Aanvragen waarbij geen nieuwe feiten zijn aangetoond worden niet-ontvankelijk verklaard en schorten het illegaal verblijf niet op.

Conclusie: van de 10 jaar zijn ze hier in de best case 2 jaar legaal.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:20:48 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe kan het self-fulfilling prophecy zijn als het niet van mijzelf komt, maar van een PhD - Religion, Multiculturalism, Secularism. Worden we toch geil van hier op fok!, dit soort 'bronnetjes'?
jij komt met een tegeltjeswijsheid aanzetten, ik niet hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158870689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kijken of de DE factie van de afa nu ook de ballen heeft om die demonstratie met stenen te bekogelen, zoals bij pegida iedere keer gebeurd.
Waarom zouden ze dat willen doen volgens jou dan? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158870714
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

feit blijft dat ze hier legaal 10-15 kunnen verblijven voordat ze (indien niet toegewezen) tot illegaal worden gekenmerkt... dat is niet hun schuld hoor
Hoe verwacht je dat de overheid dit gaat aanpassen? Als je beroep mogelijkheden terug wilt brengen tot 1 heb je sowieso alles links van de VVD al tegen. Als je verder wilt dat deze hele procedure inclusief beroep maximaal 3 maanden mag duren zal je zo enorm veel moeten investeren in de IND dat ik je daar weer veel succes mee wens.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:22:17 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870716
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:20 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wederom onjuist. Zodra de eerste procedure is afgelopen zijn ze illegaal in Nederland. Tussen de beslissing op de vervolgaanvraag en beslissing zit nog geen paar weken. En dan is het klaar. Je kunt wel 2-3 keer slagen in het aantonen van nieuwe feiten en omstandigheden maar daarna houdt wel op.

Aanvragen waarbij geen nieuwe feiten zijn aangetoond worden niet-ontvankelijk verklaard en schorten het illegaal verblijf niet op.

Conclusie: van de 10 jaar zijn ze hier in de best case 2 jaar legaal.
ik denk dat het toch iets anders ligt maar goed dan ligt de politiek dus al 40 jaar te slapen blijkbaar, ook niet de schuld van de aanvrager
pi_158870735
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er word hier ook tegen de islam geprotesteerd?
pi_158870784
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:22 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het toch iets anders ligt maar goed dan ligt de politiek dus al 40 jaar te slapen blijkbaar, ook niet de schuld van de aanvrager
De media houdt deze leugen dan ook moedwillig in stand waardoor mensen het ook gaan geloven. Types als Mauro hebben hier gewoon heel lang illegaal geleefd. Dat hij naar school mocht betekent niet dat hij in een procedure zat of legaal verblijf had.

Maarja, als je alleen in uitzonderingstoestanden iemand in vreemdelingendetentie mag zetten krijg je dit..
pi_158870790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:23 schreef Harlon het volgende:

[..]

Er word hier ook tegen de islam geprotesteerd?
Het schijnt om de aanrandingen te gaan. ( http://nos.nl/artikel/207(...)andingen-keulen.html ) En voor het geval je het nog niet doorhad, iedereen van links tot rechts heeft een diepe afkeur voor wat er gebeurd is.
pi_158870795
quote:

[..]

Die zijn niet zo vies van wat gedwongen seksuele activiteiten :v

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_158870817
quote:

[..]

Vraag het ze zelf. Ik heb geen idee. In Dresden was het ook iedere week raak omdat ze 'tegen islamisering' stonden te demonstreren.
Blijkbaar reden genoeg voor een paar linkslieden om een meute te stenigen.
1947-2016
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:26:46 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870822
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef Confetti het volgende:

[..]

De media houdt deze leugen dan ook moedwillig in stand waardoor mensen het ook gaan geloven. Types als Mauro hebben hier gewoon heel lang illegaal geleefd. Dat hij naar school mocht betekent niet dat hij in een procedure zat of legaal verblijf had.

Maarja, als je alleen in uitzonderingstoestanden iemand in vreemdelingendetentie mag zetten krijg je dit..
nog steeds niet de schuld van de aanvrager...
pi_158870823
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het schijnt om de aanrandingen te gaan. ( http://nos.nl/artikel/207(...)andingen-keulen.html ) En voor het geval je het nog niet doorhad, iedereen van links tot rechts heeft een diepe afkeur voor wat er gebeurd is.
Maar grenzen sluiten en illegalen Europa uitgooien doen ze niet. Ze blijven ze met open armen welkom heten.
pi_158870834
Zojuist op BNR gemeld dat er nog drie arrestaties zijn gedaan en dat dit ging om asielzoekers, kan er alleen niets van vinden?!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158870843
quote:

[..]

Why stay small, if you can grow big..
pi_158870855
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:26 schreef Re het volgende:

[..]

nog steeds niet de schuld van de aanvrager...
Ja leuk en aardig maar ook geen reden om het illegaal verblijf maar door de vingers te zien. Ze kiezen er tenslotte zelf voor.
pi_158870856
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vraag het ze zelf. Ik heb geen idee. In Dresden was het ook iedere week raak omdat ze 'tegen islamisering' stonden te demonstreren.
Blijkbaar reden genoeg voor een paar linkslieden om een meute te stenigen.
Democratie geldt niet voor anti-immigratie betogingen. Overal wordt het keurige Pegida aangevallen, en de overheid werkt er aan mee (zie de demonstraties in Nederland die dankzij dreiging van links vrijwel onmogelijk zijn gemaakt).
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:28:23 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:22 schreef Harlon het volgende:

[..]

Hoe verwacht je dat de overheid dit gaat aanpassen? Als je beroep mogelijkheden terug wilt brengen tot 1 heb je sowieso alles links van de VVD al tegen. Als je verder wilt dat deze hele procedure inclusief beroep maximaal 3 maanden mag duren zal je zo enorm veel moeten investeren in de IND dat ik je daar weer veel succes mee wens.
investeren lijkt me een uitstekend plan eigenlijk, maar ja dat kost blijkbaar geld wat later blijkbaar niet wordt terugverdient, denkt men
pi_158870894
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dan ga ik er maar vanuit dat ook door een flink aantal moslims en afa's gedemonstreerd gaat worden in Keulen.
I´m back.
pi_158870905
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Re het volgende:

[..]

investeren lijkt me een uitstekend plan eigenlijk, maar ja dat kost blijkbaar geld wat later blijkbaar niet wordt terugverdient, denkt men
Investeren in de IND? De IND kan flink krimpen als we niet langer asielzoekers accepteren uit conflictgebieden die meer dan 500 kilometer verderop liggen.

Echte oplossingen zijn nodig. De IND functioneert niet dus investeren heeft geen zin als er niets verandert. Een stage in Japan is relatief goedkoop en heel zinvol voor de IND.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:30:06 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870907
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja leuk en aardig maar ook geen reden om het illegaal verblijf maar door de vingers te zien. Ze kiezen er tenslotte zelf voor.
ok, wat dringt nou niet door... dat is weer niet de schuld van de aanvrager...
pi_158870908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef D.D.W. het volgende:
Onzin. Hippies zijn tegen conservatieve religie en voor vrije seksualiteit. Die midden-oosten en noord-afrikaanse figuren moeten juist een hippie revolutie krijgen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_158870933
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Re het volgende:

[..]

preaching to the choir here, maar helaas zal een meerderheid van Nederland dat niet zo zien. "WAAROM MOTTE WE NOG MEER IN DIE BUITUHLANDES STEKUH?"
Terwijl investeren zodat zo'n procedure snel kan verlopen en ze zsm op het vliegtuig terug kunnen toch echt een hoop geld aan opvang gaat schelen. Denk dat je als je een fatsoenlijke kosten-baten analyse maakt je een stuk goedkoper uit bent.
pi_158870943
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef Re het volgende:

[..]

ok, wat dringt nou niet door... dat is weer niet de schuld van de aanvrager...
Ik snap je punt niet. Het doet er helemaal niet toe of het hun schuld is of niet. Het falende uitzetbeleid is zeker de schuld van de politici maar illegalen zijn daar geen slachtoffers van maar profiteurs.
pi_158870961
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan ga ik er maar vanuit dat ook door een flink aantal moslims en afa's gedemonstreerd gaat worden in Keulen.
Waarom ben je zelf nog niet aan het demonstreren?
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:32:22 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158870964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Investeren in de IND? De IND kan flink krimpen als we niet langer asielzoekers accepteren uit conflictgebieden die meer dan 500 kilometer verderop liggen.

Echte oplossingen zijn nodig. De IND functioneert niet dus investeren heeft geen zin als er niets verandert. Een stage in Japan is relatief goedkoop en heel zinvol voor de IND.
functioneert de IND niet of de overheid, wellicht een pot nat maar dat is niet zo natuurlijk
pi_158870967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

preaching to the choir here, maar helaas zal een meerderheid van Nederland dat niet zo zien. "WAAROM MOTTE WE NOG MEER IN DIE BUITUHLANDES STEKUH?"
Terwijl investeren zodat zo'n procedure snel kan verlopen en ze zsm op het vliegtuig terug kunnen toch echt een hoop geld aan opvang gaat schelen. Denk dat je als je een fatsoenlijke kosten-baten analyse maakt je een stuk goedkoper uit bent.
Jij denkt dat mensen niet uitgezet worden omdat de IND niet binnen 10 jaar een beslissing kan nemen door drukte?
pi_158870985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

ja vriend allemaal leuk en aardig, maar die mensen ZIJN HIER GEWOON. Kan zeggen dat we ze niet toe moeten laten, maar dat gebeurd nou eenmaal. Om dat tegen te houden moet eerst die kas verrotte EU een keer vallen en dat gaat voorlopig nog niet gebeuren. Dus dan kan je gaan brullen dat het geen zin heeft om in de IND te investeren, maar zolang de IND niet voldoende mankracht heeft om die procedures snel af te handelen en ze dus snel terug te schoppen blijven ze hier 10 jaar rondhangen. Dat wat je wilt?
pi_158871002
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:32 schreef Re het volgende:

[..]

functioneert de IND niet of de overheid, wellicht een pot nat maar dat is niet zo natuurlijk
Dat is lastig. Dus dan de gemakkelijke weg maar: Vluchtelingenverdrag opschorten en herzien. Alleen vluchtelingen opvangen uit onveilige gebieden binnen een straal van 500 kilometer over land (dus niet over zee). Probleem opgelost.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:34:09 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871010
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet. Het doet er helemaal niet toe of het hun schuld is of niet. Het falende uitzetbeleid is zeker de schuld van de politici maar illegalen zijn daar geen slachtoffers van maar profiteurs.
ok, waarom zouden ze dan niet mogen profiteren of indien inconsistente uitvoering van belied geen recht geeft op slachtoffer te zijn van die inconsistentie
pi_158871034
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:33 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja vriend allemaal leuk en aardig, maar die mensen ZIJN HIER GEWOON. Kan zeggen dat we ze niet toe moeten laten, maar dat gebeurd nou eenmaal. Om dat tegen te houden moet eerst die kas verrotte EU een keer vallen en dat gaat voorlopig nog niet gebeuren. Dus dan kan je gaan brullen dat het geen zin heeft om in de IND te investeren, maar zolang de IND niet voldoende mankracht heeft om die procedures snel af te handelen en ze dus snel terug te schoppen blijven ze hier 10 jaar rondhangen. Dat wat je wilt?
Het uitzetbeleid heeft geen ene donder met de IND te maken. Die doen dat helemaal niet. Die geven netjes binnen een jaar de beslissing dat ze weg moeten.

Wat daarna faalt is de politie die ze niet mag arresteren en falende afspraken met herkomstlanden.
pi_158871038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:33 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dus moeten we die mensen (asielzoekers en illegalen) zo snel mogelijk uitzetten (en zolang uitzetten niet lukt, ze geen rechten geven).
Mensen die al een verblijfsvergunning hebben, daar moeten we het helaas mee doen.
pi_158871064
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:34 schreef Re het volgende:

[..]

ok, waarom zouden ze dan niet mogen profiteren of indien inconsistente uitvoering van belied geen recht geeft op slachtoffer te zijn van die inconsistentie
Omdat ze geen slachtoffer van inconsistent beleid zijn maar profiteurs.

Als het beleid consistent en goed uitgevoerd werd zaten ze binnen een paar weken na de negatieve beslissing op het vliegtuig.
pi_158871091
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Omdat ze geen slachtoffer van inconsistent beleid zijn maar profiteurs.

Als het beleid consistent en goed uitgevoerd werd zaten ze binnen een paar weken na de negatieve beslissing op het vliegtuig.
Binnen een uur na binnenkomst al, geen onveilige gebieden in de buurt dus ze zijn illegaal doorgereisd.

Het huidige vluchtelingenverdrag maakt consistent beleid maken heel ingewikkeld, vandaar dat ik pleit voor herziening. En zolang dat niet is gebeurd (kan jaren duren), eenzijdig opschorten. Maak hele simpele regels, dan kan "vluchtelingenwerk" zichzelf opheffen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:37:55 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871112
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

mooi dan zijn we daar iig over uit,
pi_158871135
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:32 schreef Confetti het volgende:

[..]

Jij denkt dat mensen niet uitgezet worden omdat de IND niet binnen 10 jaar een beslissing kan nemen door drukte?
Ik denk dat mensen niet binnen 10 jaar worden uitgeprocedeerd omdat bijvoorbeeld het land van herkomst ze niet terug wilt nemen, of bijvoorbeeld omdat men eindeloos door blijft procederen of wat dan ook. Als je dat gewoon allemaal dicht timmert en gewoon zorgt "uitgeprocedeerd is vertrekken, of je thuisland je wilt hebben of niet, je gaat er maar mooi heen", dan gaat dat een heleboel tijd schelen.
pi_158871146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen niet binnen 10 jaar worden uitgeprocedeerd omdat bijvoorbeeld het land van herkomst ze niet terug wilt nemen, of bijvoorbeeld omdat men eindeloos door blijft procederen of wat dan ook. Als je dat gewoon allemaal dicht timmert en gewoon zorgt "uitgeprocedeerd is vertrekken, of je thuisland je wilt hebben of niet, je gaat er maar mooi heen", dan gaat dat een heleboel tijd schelen.
Probleem is dat de IND moet bewijzen dat het geen vluchteling is, in plaats van andersom. Dat volk kan gewoon liegen en papieren zoek maken, en dan nog moet de IND bewijzen dat ze geen vluchteling zijn :')
pi_158871183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Uitgeprocedeerd zijn heeft niets te maken met of het land wel of niet iemand terugneemt. Die 10 jaar is onzin.

Nogmaals, de IND doet zijn werk prima. Mensen krijgen gewoon netjes en redelijk snel een beslissing. Je kunt wel 10,000 nieuwe ambtenaren in dienst nemen waardoor ze binnen een dag al een beslissing hebben maar daardoor gaan ze echt niet eerder weg.

De enige oplossing is op grote schaal vreemdelingendetentie toepassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 13:41:08 ]
pi_158871228
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Confetti het volgende:

[..]

De enige oplossing is op grote schaal vreemdelingendetentie toepassen.
Zeker. De andere twee zijn 1. Stoppen met Schengen en 2. Geen asielaanvragen accepteren van mensen uit onveilige gebieden die niet binnen 500 kilometer afstand over land gelegen zijn.
pi_158871247
We gaan wel erg offtopic trouwens. Het zeiken op Afrikanen verveelt ook denk ik.
pi_158871282
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:43 schreef Confetti het volgende:
We gaan wel erg offtopic trouwens. Het zeiken op Afrikanen verveelt ook denk ik.
Het gaat niet over Afrikanen nu maar over asielzoekers/illegalen.
Het is niet helemaal ontopic, maar ik ben er van overtuigd dat deze massa-verkrachtingen het directe gevolg zijn van open grenzen en ruimhartig toelatingsbeleid.
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:44:31 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871285
quote:
zijn het nou illegalen of asielzoekers of gewoon immigranten?
pi_158871292
quote:
Dat zal sommigen nooit vervelen :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:45:01 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158871301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gaat niet over Afrikanen nu maar over asielzoekers/illegalen.
Het is niet helemaal ontopic, maar ik ben er van overtuigd dat deze massa-verkrachtingen het directe gevolg zijn van open grenzen en ruimhartig toelatingsbeleid.
aanrandingen en berovingen...
pi_158871326
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Re het volgende:

[..]

zijn het nou illegalen of asielzoekers of gewoon immigranten?
Op papier zijn het asielzoekers, volgens linkse mensen "vluchtelingen". Het beleid zorgt er voor dat het uiteindelijk immigranten worden, want er helaas is wordt het vluchtelingen-verdrag in west-Europa toegepast als immigratie-verdrag: Ze gaan nooit meer terug, behalve voor vakantie.

Defacto zijn het illegalen, want illegaal Europa binnen gedrongen zonder dat dit noodzakelijk was om zich in veiligheid te brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')