Niet minder relevant dan wat jij vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:46 schreef Re het volgende:
[..]
wat jij vindt is niet zo relevant eigenlijk, het is hooguit je mening
ik vraag dan ook niet wat ik vind, ik vraag wat het zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet minder relevant dan wat jij vindt.
Daar heb ik netjes op geantwoord. Of bedoelde je met de vraag wie die aanranders zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:48 schreef Re het volgende:
[..]
ik vraag dan ook niet wat ik vind, ik vraag wat het zijn
ja daar gaat het topic toch over?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daar heb ik netjes op geantwoord. Of bedoelde je met de vraag wie die aanranders zijn?
Als vingers in alle lichaamsopeningen gerost worden denk ik niet dat dat nog valt onder aanranding. Aanranding zou in de billen knijpen zijn daar waar dat door de eigenaar van de billen als ongewenst ervaren wordt.quote:
Twee verkrachtingen volgens slachtoffers.quote:
Het feit dat je hem geen gelijk geeft, vermoed ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef Re het volgende:
[..]
ok, wat dringt nou niet door... dat is weer niet de schuld van de aanvrager...
Illegalen.quote:
Aha. We hadden het over "vluchtengen"/asielzoekers in het algemeen dus vatte ik jouw vraag ook zo op.quote:
Zal wel een combinatie zijn. Als een horde van 1000 Noord-Afrikanen op hol zijn geslagen kun je vergif op nemen dat het Duitse Marokkanen zijn, asielzoekers en wat uitgeprocedeerde Afrikanen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
zijn het nou illegalen of asielzoekers of gewoon immigranten?
tru, maar de aangiftes zijn voor aanranding en beroving... niet dat dat mijns inziens vergrijpen zijn die niet zwaar moeten worden bestraft,quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als vingers in alle lichaamsopeningen gerost worden denk ik niet dat dat nog valt onder aanranding. Aanranding zou in de billen knijpen zijn daar waar dat door de eigenaar van de billen als ongewenst ervaren wordt.
Vingers in je reet en kut is gewoon verkrachting. Me dunkt.
RE leeft gewoon nog in zijn naïeve wereldjequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als vingers in alle lichaamsopeningen gerost worden denk ik niet dat dat nog valt onder aanranding. Aanranding zou in de billen knijpen zijn daar waar dat door de eigenaar van de billen als ongewenst ervaren wordt.
Vingers in je reet en kut is gewoon verkrachting. Me dunkt.
Maar ze hebben allemaal met elkaar gemeen dat zij of hun (voor)ouders ooit Europa hebben binnen kunnen komen, en dat is waar het fout is gegaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zal wel een combinatie zijn. Als een horde van 1000 Noord-Afrikanen op hol zijn geslagen kun je vergif op nemen dat het Duitse Marokkanen zijn, asielzoekers en wat uitgeprocedeerde Afrikanen.
uiteindelijk is gewoon een bende tasjesdieven die fysiek contact gebruiken om mensen te beroven en gebruik maken van chaotische omstandigheden, grote hoeveelheden dronken mensen en dikke mensenmenigtes...quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
... het directe gevolg zijn van open grenzen en ruimhartig toelatingsbeleid.
Interessant overigens is dat ook toen al de Politie aangaf dat de beste tegenstrategie is informatie te verstrekken aan mogelijke slachtoffers en hen aan te raden hun gedrag te veranderen, oppassender te worden en een armlengte afstand te houden tussen zichzelf en de dader.quote:Trickdiebe an Bahnstationen
Angetanzt und ausgeraubt
Veröffentlicht: 06.09.2014, 12:36 Uhr
Die „Antänzer“ in Köln haben die CDU im nordrhein-westfälischen Landtag im Juni zu einer „Kleinen Anfrage“ an die rot-grüne Landesregierung bewogen. Die Fraktion wollte wissen, in wie vielen Fällen es zu Verletzungen gekommen sei und welche Nationalität die Tatverdächtigen haben.
(...)
Überwiegend Nordafrikaner verübten die „Antanz“-Delikte, heißt es in Polizeipräsidien. Manche seien noch nicht lange in Deutschland, doch das „Antanz“-Wissen werde schnell weitergegeben. Im Kölner Karneval findet er fast paradiesische Bedingungen
(...)
Während Taschendiebe heimlich arbeiten, ist es beim Antanzen genau anders: Der Täter gibt sich offen zu erkennen. Das ist Teil der Strategie, was wiederum der Polizei hilft. „Wir haben inzwischen Wahllichtbilder von Tatverdächtigen, die wir den Geschädigten vorlegen können. Die werden oft wiedererkannt“, sagt Spier. Doch es wird schwierig, wenn alle Kapuzen-Sweatshirts tragen, dunkelhaarig und zwischen 20 und 30 Jahren alt sind. Ohnehin ist die Beweiskette oft schwer darzulegen, da er vielleicht zwar wiedererkannt wird, das Handy jedoch längst verschollen und seine Helfer nicht bekannt sind.
Het is dan eigenlijk toch gek dat de politie het dit jaar weer niet kan/wil voorkomenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
uiteindelijk is gewoon een bende tasjesdieven die fysiek contact gebruiken om mensen te beroven en gebruik maken van chaotische omstandigheden, grote hoeveelheden dronken mensen en dikke mensenmenigtes...
de 15 aangiftes van aanranding en 1 van verkrachting betreffen vrouwen die allemaal beroofd zijn, waarbij het sexuele geweld vooral bedoeld was hen af te leiden om zo hun portemonee/telefoon te bemachtigen..
de bende die dit uitvoert is al een behoorlijke tijd actief in Köln, maar heeft vooral weten te profiteren van de chaos en mensenmassa rondom Köln Hbf in de sylvesternacht, en de onmogelijkheid van de politie om daar doortasten op te treden...
zie bv dit artikel uit september 2014 dat exact gaat obver de aanweuziogheid en methode s vand e bende noordafrikaanse rovers rondom Köln Hbf
http://www.faz.net/aktuel(...)ubt-13137457-p2.html
voor degenen die willen klagen over buitenlanerrs/asielzoekers wordt daar ook duidelijk dat de afkomst inderdaad ook toen al speelde en ook benoemd werd (zonder dat dat overigens wveel oplost, het maakt een roofoverval niet aners of deze nu uitgevoerd wordt door een noord-afrikaan of door iemand anders)
[..]
Interessant overigens is dat ook toen al de Politie aangaf dat de beste tegenstrategie is informatie te verstrekken aan mogelijke slachtoffers en hen aan te raden hun gedrag te veranderen, oppassender te worden en een armlengte afstand te houden tussen zichzelf en de dader.
Ze hadden Europa gewoon blank moeten houden, de sukkelsquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maar ze hebben allemaal met elkaar gemeen dat zij of hun (voor)ouders ooit Europa hebben binnen kunnen komen, en dat is waar het fout is gegaan.
Het is ook onwijs moeilijk om toe te geven dat je al die jaren complete mis zat. Dat zullen veel mensen niet doen en alles tot in den treurnis verdedigen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maar ze hebben allemaal met elkaar gemeen dat zij of hun (voor)ouders ooit Europa hebben binnen kunnen komen, en dat is waar het fout is gegaan.
Dat maakt mijn opmerking niet minder waar: Het is een historische blunder geweest om in grote aantallen mensen uit niet-westerse landen Europa binnen te laten komen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
uiteindelijk is gewoon een bende tasjesdieven die fysiek contact gebruiken om mensen te beroven en gebruik maken van chaotische omstandigheden, grote hoeveelheden dronken mensen en dikke mensenmenigtes...
de 15 aangiftes van aanranding en 1 van verkrachting betreffen vrouwen die allemaal beroofd zijn, waarbij het sexuele geweld vooral bedoeld was hen af te leiden om zo hun portemonee/telefoon te bemachtigen..
Daarnbaast zijn er nog 75 andere angiftes van 'enkel' beroving in de sylvesternacht op het plein voor Hbf, zonder aanranding/sexueel geweld maar wel met dezelfde truc (opzoeken van lichaamscontact met slachtoffer door dader)
de bende die dit uitvoert is al een behoorlijke tijd actief in Köln, maar heeft vooral weten te profiteren van de chaos en mensenmassa rondom Köln Hbf in de sylvesternacht, en de onmogelijkheid van de politie om daar doortasten op te treden...
zie bv dit artikel uit september 2014 dat exact gaat obver de aanweuziogheid en methode s vand e bende noordafrikaanse rovers rondom Köln Hbf
http://www.faz.net/aktuel(...)ubt-13137457-p2.html
voor degenen die willen klagen over buitenlanerrs/asielzoekers wordt daar ook duidelijk dat de afkomst inderdaad ook toen al speelde en ook benoemd werd (zonder dat dat overigens wveel oplost, het maakt een roofoverval niet aners of deze nu uitgevoerd wordt door een noord-afrikaan of door iemand anders)
[..]
Interessant overigens is dat ook toen al de Politie aangaf dat de beste tegenstrategie is informatie te verstrekken aan mogelijke slachtoffers en hen aan te raden hun gedrag te veranderen, oppassender te worden en een armlengte afstand te houden tussen zichzelf en de dader.
en dat de hele zaak wordt gekidnapt voor de stokpaardjesracequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk toch gek dat de politie het dit jaar weer niet kan/wil voorkomen
Als je "blank" gebruikt als synoniem voor "Europees" (zijn Portugezen wel blank te noemen? Zo nee, dan hanteer ik liever het begrip "Europees" of monocultureel) dan zeg ik ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden Europa gewoon blank moeten houden, de sukkels
Tja, als je het zo uitlegt klinkt het meer als bepaalde Roma-bendes die al decennia in Europa leven.quote:
Maar dan had je Geertje moeten missenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als je "blank" gebruikt als synoniem voor "Europees" (zijn Portugezen wel blank te noemen? Zo nee, dan hanteer ik liever het begrip "Europees" of monocultureel) dan zeg ik ja.
Omdat ik aan het werk ben, en woon niet in Keulen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom ben je zelf nog niet aan het demonstreren?
Racisme pur sang.quote:The man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |