LOL en er moet bij mij ook snel weer koffie 🍵 inquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
LOL en er moet bij mij ook snel weer koffie 🍵 in
Ik weet nietquote:
Niet extra gaan eten bijvoorbeeld dat hoor je vaak , maar doorzetten dan als het je makkelijk afgaatquote:
Oh ja, ik heb gisteren wel de halve Lidl leeggekocht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet extra gaan eten bijvoorbeeld dat hoor je vaak , maar doorzetten dan als het je makkelijk afgaat
Die espresso ging er goed in 😊quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb gisteren wel de halve Lidl leeggekocht.
Dat wel
En wat snotterig, kan wat beter door mijn neus ademen.. Dat kan ook komen vanwege die medicatie die ik had natuurlijk.
Oh ja en wat rusteloos, standaard dingetjes.
Und jetzt! Koffie
espressoquote:
quote:
quote:
Heb er nog één staan, nauwelijks gebruikt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
fijn he, zo'n wake-up light? Het scheelt bij mij enorm.
Hehehe een paar plafonnières.quote:
ik vind het niks, wakker worden met de radio, doe mij mijn koeiebellen en vogeltjes maar. Symph wordt wakker met de wekkerradio en heeft ook nog een wake-uplight in de kast staan ( ja, we hebben wat dingen dubbel)quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er nog één staan, nauwelijks gebruikt.
Radio ontvangst is niet al te best en dat is het belangrijkste van dat ding...
Van het wake-up licht zelf word ik sowieso niet wakker, dus geluid moet ik sowieso hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het niks, wakker worden met de radio, doe mij mijn koeiebellen en vogeltjes maar. Symph wordt wakker met de wekkerradio en heeft ook nog een wake-uplight in de kast staan ( ja, we hebben wat dingen dubbel)
wakker worden met een virtuele haan, of reveillequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het niks, wakker worden met de radio, doe mij mijn koeiebellen en vogeltjes maar. Symph wordt wakker met de wekkerradio en heeft ook nog een wake-uplight in de kast staan ( ja, we hebben wat dingen dubbel)
fijn he, gewenningquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:54 schreef Fogel het volgende:
Mijn kinderen hebben wekkerradiodingen gekregen voor kerst. Met zo'n schrel piepgeluid waardoor je denkt dat het rookalarm afgaat. Maar daar van wakker worden? Nee, da's teveel gevraagd
Vanaf dag 1.quote:
oh fijn is dat. Ik word overal wakker van. Als symph niet wakker wordt, dan is dat zijn probleem, geldt ook voor de puber. Niet mijn probleem, ik ben niet de menselijke wekker die er voor zorgt dat iedereen opstaat, dat regelen ze maar lekker zelf. Dat oma op dit moment zo gek is om die rol wel op zich te nemen, tsjaquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf dag 1.
En zo vaak gaat het rookalarm niet af
Mja, ze zijn nog niet echt oud genoeg om zelf alles op te lossen. Als ze van de basisschool af zijn moeten ze zelfstandiger zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh fijn is dat. Ik word overal wakker van. Als symph niet wakker wordt, dan is dat zijn probleem, geldt ook voor de puber. Niet mijn probleem, ik ben niet de menselijke wekker die er voor zorgt dat iedereen opstaat, dat regelen ze maar lekker zelf. Dat oma op dit moment zo gek is om die rol wel op zich te nemen, tsja
En toen die van mij daar zaten was ik vaak nog de wekker 😊quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, ze zijn nog niet echt oud genoeg om zelf alles op te lossen. Als ze van de basisschool af zijn moeten ze zelfstandiger zijn.
Toen die van mij klein waren was mijn belangrijkste missie die 3 zo snel mogelijk zelfstandig leren functioneren onder het mom van 'wat je zelf kan, hoef ik niet te doen'.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
En toen die van mij daar zaten was ik vaak nog de wekker 😊
Merel en Junior zijn uiteindelijk toch zelfstandige mensen geworden 😉quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen die van mij klein waren was mijn belangrijkste missie die 3 zo snel mogelijk zelfstandig leren functioneren onder het mom van 'wat je zelf kan, hoef ik niet te doen'.
Ik bracht ze altijd te voet naar school, en bleef het net zolang doen tot ze me smeekten alsjeblieft niet meer mee te lopen....quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:55 schreef just me het volgende:
[..]
Merel en Junior zijn uiteindelijk toch zelfstandige mensen geworden 😉
Nee mam je hoeft me niet meer gedag te kussen in de klas, ik schaam me...quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bracht ze altijd te voet naar school, en bleef het net zolang doen tot ze me smeekten alsjeblieft niet meer mee te lopen....![]()
Toen zei ik OK, maar, even alle regels doorgenomen en vanaf dat moment mochten ze alleen gaan.
Je kent dat wel, en ik maar treiteren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:03 schreef just me het volgende:
[..]
Nee mam je hoeft me niet meer gedag te kussen in de klas, ik schaam me...
Arme kinderen... Trauma's...quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent dat wel, en ik maar treiteren.
Dag mijnheer de presidentquote:
Ik heb de dierenarts ingeseind. Maar is Icecast niet de grote boosdoener? Gup zelf zwemt gewoon z'n rondjes. Op de een of andere manier worden zijn deuntjes niet opgepakt ter uitzending.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dag mijnheer de president
Wanneer wordt Gup uit de loop gehaald en de Top49 gereset?
Dan moet gup misschien wat harder zwemmen om door het ijs heen te komen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb de dierenarts ingeseind. Maar is Icecast niet de grote boosdoener? Gup zelf zwemt gewoon z'n rondjes. Op de een of andere manier worden zijn deuntjes niet opgepakt ter uitzending.
En of je als beloning vanavond even langs wil komen als het jochie slaapt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:41 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ik heb mijn goede daad voor vandaag gedaan.
Wat zijn vrouwen ook subtiele luilakken af en toe
Stond een jochie bij de supermarkt met de ketting van de fiets (van zijn moeder), en een mevrouw erbij "nee dit lukt mij niet, maar misschien een hele handige meneer wel" en wijst naar mij. En dat is prima en leuk, zo handig ben ik met mijn 2 linkerhanden nog wel, maar met deze kou en een fiets met kettingkast is dat niet het leukste klusje.
Nah dan krijg ik nachtmerries (en het was niet de moeder van het kind, gewoon een andere passant).quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En of je als beloning vanavond even langs wil komen als het jochie slaapt?
Eigenlijk heel normaal, al vind ik dat zo'n joch dat zelf moet kunnen.quote:
Kwam hij zo snel en veel aan dat dat regelmatig nodig was?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een goede deal met mijn huisgenoot vroeger: ik zette zijn knopen weer vast en hij plakte mijn banden
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:19 schreef just me het volgende:
Ik kwam vanmorgen in Hilversum aan, de kabouter zag mij en ik kreeg een brede smile van oor tot oor, ze wilde op schoot zitten en heeft in mijn haren zitten kriebelen en pas daarna geprobeerd me te vermoorden toen ze mijn ketting in de gaten kreeg en die probeerde over mijn hoofd te trekken
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:06 schreef Spezza19 het volgende:
Je zal Maar de hele middag geslapen hebben
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:06 schreef Spezza19 het volgende:
Je zal Maar de hele middag geslapen hebben
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:29 schreef Melting het volgende:
Je zal maar om 19.00 uur gaan draaien.
Jij gaat draaien?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:29 schreef Melting het volgende:
Je zal maar om 19.00 uur gaan draaien.
Heul niet. Want ben ook gewoon wakker geweest daarvoor.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jij gaat draaien?
Ohquote:
Vind ik leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
Avonddienst is geannuleerd. Dus straks lekker meeluisteren.
Mooie tongquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:43 schreef just me het volgende:
* just me heeft de stal opgeruimd, de wijzen hebben de weg weer niet gevonden
Zwijnenstal?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:43 schreef just me het volgende:
* just me heeft de stal opgeruimd, de wijzen hebben de weg weer niet gevonden
KERST-stal, ze hebben nog de tijd tot vanavond 24.00 uur en dan gaat de ster vóór het raam ook weg!quote:
Ik ga mijn lichtjes nog naar eens aanzetten denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
KERST-stal, ze hebben nog de tijd tot vanavond 24.00 uur en dan gaat de ster vóór het raam ook weg!
Muisquote:
At the beebquote:
Totquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:01 schreef ToT het volgende:
Broertje!
REserve-Gup was wel HEUL erg in een Top2000-stemming he?
Uh, omdat al die nummers ook uit de Top2000 van 2010 komen, misschien?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:01 schreef ToT het volgende:
Broertje!
REserve-Gup was wel HEUL erg in een Top2000-stemming he?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, omdat al die nummers ook uit de Top2000 van 2010 komen, misschien?
6 min te laatquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
6 min te laat
rode kaart
Kom je dan om 20:00 uur wel weer terug?quote:
Hoeft pas bij de tweee kaartquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom je dan om 20:00 uur wel weer terug?
Dat is 2e keer geel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoeft pas bij de tweee kaart
Van mij niet hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als ik dan geen rode kaart krijg.
Hier nietquote:
Deze herinner ik me trouwens niet.quote:
Daarom draai ik hem ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze herinner ik me trouwens niet.
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze herinner ik me trouwens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |