LOL en er moet bij mij ook snel weer koffie 🍵 inquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
LOL en er moet bij mij ook snel weer koffie 🍵 in
Ik weet nietquote:
Niet extra gaan eten bijvoorbeeld dat hoor je vaak , maar doorzetten dan als het je makkelijk afgaatquote:
Oh ja, ik heb gisteren wel de halve Lidl leeggekocht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet extra gaan eten bijvoorbeeld dat hoor je vaak , maar doorzetten dan als het je makkelijk afgaat
Die espresso ging er goed in 😊quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb gisteren wel de halve Lidl leeggekocht.
Dat wel
En wat snotterig, kan wat beter door mijn neus ademen.. Dat kan ook komen vanwege die medicatie die ik had natuurlijk.
Oh ja en wat rusteloos, standaard dingetjes.
Und jetzt! Koffie
espressoquote:
quote:
quote:
Heb er nog één staan, nauwelijks gebruikt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
fijn he, zo'n wake-up light? Het scheelt bij mij enorm.
Hehehe een paar plafonnières.quote:
ik vind het niks, wakker worden met de radio, doe mij mijn koeiebellen en vogeltjes maar. Symph wordt wakker met de wekkerradio en heeft ook nog een wake-uplight in de kast staan ( ja, we hebben wat dingen dubbel)quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er nog één staan, nauwelijks gebruikt.
Radio ontvangst is niet al te best en dat is het belangrijkste van dat ding...
Van het wake-up licht zelf word ik sowieso niet wakker, dus geluid moet ik sowieso hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het niks, wakker worden met de radio, doe mij mijn koeiebellen en vogeltjes maar. Symph wordt wakker met de wekkerradio en heeft ook nog een wake-uplight in de kast staan ( ja, we hebben wat dingen dubbel)
wakker worden met een virtuele haan, of reveillequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het niks, wakker worden met de radio, doe mij mijn koeiebellen en vogeltjes maar. Symph wordt wakker met de wekkerradio en heeft ook nog een wake-uplight in de kast staan ( ja, we hebben wat dingen dubbel)
fijn he, gewenningquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:54 schreef Fogel het volgende:
Mijn kinderen hebben wekkerradiodingen gekregen voor kerst. Met zo'n schrel piepgeluid waardoor je denkt dat het rookalarm afgaat. Maar daar van wakker worden? Nee, da's teveel gevraagd
Vanaf dag 1.quote:
oh fijn is dat. Ik word overal wakker van. Als symph niet wakker wordt, dan is dat zijn probleem, geldt ook voor de puber. Niet mijn probleem, ik ben niet de menselijke wekker die er voor zorgt dat iedereen opstaat, dat regelen ze maar lekker zelf. Dat oma op dit moment zo gek is om die rol wel op zich te nemen, tsjaquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf dag 1.
En zo vaak gaat het rookalarm niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |