Mja, ze zijn nog niet echt oud genoeg om zelf alles op te lossen. Als ze van de basisschool af zijn moeten ze zelfstandiger zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh fijn is dat. Ik word overal wakker van. Als symph niet wakker wordt, dan is dat zijn probleem, geldt ook voor de puber. Niet mijn probleem, ik ben niet de menselijke wekker die er voor zorgt dat iedereen opstaat, dat regelen ze maar lekker zelf. Dat oma op dit moment zo gek is om die rol wel op zich te nemen, tsja
En toen die van mij daar zaten was ik vaak nog de wekker 😊quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, ze zijn nog niet echt oud genoeg om zelf alles op te lossen. Als ze van de basisschool af zijn moeten ze zelfstandiger zijn.
Toen die van mij klein waren was mijn belangrijkste missie die 3 zo snel mogelijk zelfstandig leren functioneren onder het mom van 'wat je zelf kan, hoef ik niet te doen'.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
En toen die van mij daar zaten was ik vaak nog de wekker 😊
Merel en Junior zijn uiteindelijk toch zelfstandige mensen geworden 😉quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen die van mij klein waren was mijn belangrijkste missie die 3 zo snel mogelijk zelfstandig leren functioneren onder het mom van 'wat je zelf kan, hoef ik niet te doen'.
Ik bracht ze altijd te voet naar school, en bleef het net zolang doen tot ze me smeekten alsjeblieft niet meer mee te lopen....quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:55 schreef just me het volgende:
[..]
Merel en Junior zijn uiteindelijk toch zelfstandige mensen geworden 😉
Nee mam je hoeft me niet meer gedag te kussen in de klas, ik schaam me...quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bracht ze altijd te voet naar school, en bleef het net zolang doen tot ze me smeekten alsjeblieft niet meer mee te lopen....![]()
Toen zei ik OK, maar, even alle regels doorgenomen en vanaf dat moment mochten ze alleen gaan.
Je kent dat wel, en ik maar treiteren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:03 schreef just me het volgende:
[..]
Nee mam je hoeft me niet meer gedag te kussen in de klas, ik schaam me...
Arme kinderen... Trauma's...quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent dat wel, en ik maar treiteren.
Dag mijnheer de presidentquote:
Ik heb de dierenarts ingeseind. Maar is Icecast niet de grote boosdoener? Gup zelf zwemt gewoon z'n rondjes. Op de een of andere manier worden zijn deuntjes niet opgepakt ter uitzending.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dag mijnheer de president
Wanneer wordt Gup uit de loop gehaald en de Top49 gereset?
Dan moet gup misschien wat harder zwemmen om door het ijs heen te komen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb de dierenarts ingeseind. Maar is Icecast niet de grote boosdoener? Gup zelf zwemt gewoon z'n rondjes. Op de een of andere manier worden zijn deuntjes niet opgepakt ter uitzending.
En of je als beloning vanavond even langs wil komen als het jochie slaapt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:41 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ik heb mijn goede daad voor vandaag gedaan.
Wat zijn vrouwen ook subtiele luilakken af en toe
Stond een jochie bij de supermarkt met de ketting van de fiets (van zijn moeder), en een mevrouw erbij "nee dit lukt mij niet, maar misschien een hele handige meneer wel" en wijst naar mij. En dat is prima en leuk, zo handig ben ik met mijn 2 linkerhanden nog wel, maar met deze kou en een fiets met kettingkast is dat niet het leukste klusje.
Nah dan krijg ik nachtmerries (en het was niet de moeder van het kind, gewoon een andere passant).quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En of je als beloning vanavond even langs wil komen als het jochie slaapt?
Eigenlijk heel normaal, al vind ik dat zo'n joch dat zelf moet kunnen.quote:
Kwam hij zo snel en veel aan dat dat regelmatig nodig was?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een goede deal met mijn huisgenoot vroeger: ik zette zijn knopen weer vast en hij plakte mijn banden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |