quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.
Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.
De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.
Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'
De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.
Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.
Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.
Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.
Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen
"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.
Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.
Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."
Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.
Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:
"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.
We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.
De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.
Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."
http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Hoe worden ze in bescherming genomen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, het feit dat er zulke groepen onze samenleving terroriseren of dat ze in bescherming worden genomen door de autoriteiten.
edit: ingekort en geupdate
weet ik niet, is niet mijn tekstquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe worden ze in bescherming genomen?
Vergeet even de aanslagen in Parijs + geweld tegen Joden + deze massa-aanrandingen even, dan klopt het wel ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Already did. Mongolen die hekken en auto's slopen met vuurwerk. En nu?
15 aanrandingen volgens Joop.nl, dus dat is een harde ondergrens.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering, derde topic al weer in deze reeks. Gaat hard! Nog nieuws?
Lees het anders even terug. Het ging over een kerstboom die in de brand was gestoken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vergeet even de aanslagen in Parijs + geweld tegen Joden + deze massa-aanrandingen even, dan klopt het wel ja.
![]()
[ afbeelding ]
Mag niet vaak genoeg herhaald worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:56 schreef fixatoman het volgende:
De keiharde waarheid is dat de overheid nog nauwelijks op komt voor de belangen van de oorspronkelijke inwoners.
Aandacht weer ergens anders op proberen te leggen natuurlijk. Alweer. Alweer. Alweer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, Breivik en Tristan kennen ze alleen in Indonesië. Hebben wij geen last van.
Que? Wat heeft een brandende kerstboom met deze massa aanrandingen door noord afrikanen er mee te maken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees het anders even terug. Het ging over een kerstboom die in de brand was gestoken.
Dat snapte ik ook niet, vraag het anders even aan degene die er mee kwam.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Que? Wat heeft een brandende kerstboom met deze massa aanrandingen door noord afrikanen er mee te maken?
Snap vaak je denkwijze niet, maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.
Dat de burgermeester van keulen met online gedragsregels komt voor vrouwen tijdens carnaval om ze tegen dit soort wezens te beschermen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo, gaat ineens hard hier.
Wat is het laatste nieuws?
Burgemeester komt met een lijstje gedragsregels voor meisjes en vrouwen in Keulenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij beweert dat moslims mensen doodschieten en 'onze mensen' dat eigenlijk niet doen. Ik geef je 2 voorbeelden die dat weerspreken en dan verleg ik de aandacht? Vreemd, je deed gewoon een bewering die niet klopte.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:15 schreef Red_85 het volgende:
Aandacht weer ergens anders op proberen te leggen natuurlijk. Alweer. Alweer. Alweer.
Jij komt met die kerstboom, leg jij het maar uit dan. Niet gaan wijzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet, vraag het anders even aan degene die er mee kwam.
De burgemeester van Keulen heeft de vrouwen van de stad maar geadviseerd niet meer buiten te komen na 20:00 en zich kuis te kleden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Brandende kerstbomen, vernielingen in kerststallen, massa aanrandingen, vechtpartijen in AZC's, explosie van criminaliteit in beieren, verhoogde dreigingsniveau'squote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Que? Wat heeft een brandende kerstboom met deze massa aanrandingen door noord afrikanen er mee te maken?
Snap vaak je denkwijze niet, maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.
Nee, goed lezen. Iemand anders kwam met die kerstboom.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij komt met die kerstboom, leg jij het maar uit dan. Niet gaan wijzen.
Klopt. Als je brandende kerstbomen op één lijn wil zetten met massa-aanrandingen dan snap je het gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Proximo het volgende:
[..]
Brandende kerstbomen, vernielingen in kerststallen, massa aanrandingen, vechtpartijen in AZC's, explosie van criminaliteit in beieren, verhoogde dreigingsniveau's
Nee is er is geen rode draad in al deze dingen te vinden natuurlijk.
Dit vind ik echt bijzonder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat de burgermeester van keulen met online gedragsregels komt voor vrouwen tijdens carnaval om ze tegen dit soort wezens te beschermen.
[ afbeelding ]
Zou je gaan denken..
De daders van al die dingen komen allemaal uit een en dezelfde hoek.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt. Als je brandende kerstbomen op één lijn wil zetten met massa-aanrandingen dan snap je het gewoon niet.
Je standaard antwoord. 'Iemand anders'. Kijk naar jezelf viezerik. Aanslag na aanslag na criminaliteit na criminaliteit. Allemaal uit dezelfde hoek en oververtegenwoordigd in de berichtgeving.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, goed lezen. Iemand anders kwam met die kerstboom.
Waar is het bijhorend deSpeld-artikel?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De burgemeester van Keulen heeft de vrouwen van de stad maar geadviseerd niet meer buiten te komen na 20:00 en zich kuis te kleden.
Aanslagen in Parijs en grote dreigingen elders vergeet je nog.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Proximo het volgende:
[..]
Brandende kerstbomen, vernielingen in kerststallen, massa aanrandingen, vechtpartijen in AZC's, explosie van criminaliteit in beieren, verhoogde dreigingsniveau's
Nee is er is geen rode draad in al deze dingen te vinden natuurlijk.
Ik hoop dat het nog komt inderdaad. Stille ernstige hoop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Waar is het bijhorend deSpeld-artikel?
Deze shit is echt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Je bent je morele kompas echt compleet kwijt he.quote:
Neergestoken politica steekt nu de vrouwelijke bevolking van haar stad in de rug. Ik zie mogelijkheden voor een boel leuke woordspelingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Hij stelde vandaag nog dat de seksuele moraal in veel Arabische landen qua vrijheid eigenlijk niet veel anders is dan hier, zelfs beter dan in "de provincie". Hilarisch die vent.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je bent je morele kompas echt compleet kwijt he.
Ah, selectief een paar kleine woordjes quoten en de rest negeren. Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oké, maar je hebt het niet teruggelezen dus. Prima, dan laten we het hier weer bij.
Of het is een overheidstrolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weten nog meer mensen hier, dat weet ik, alleen hij zelf niet. Maar dat is moeilijk voor hem en ook voor dat volk wat hij probeert te beschermen. Naar jezelf in de spiegel kijken. Zelfreflectie toepassen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je de moeite niet neemt om de discussie terug te lezen en wel tegelijkertijd op de man blijft spelen ga ik de moeite niet meer nemen om op je te reageren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, selectief een paar kleine woordjes quoten en de rest negeren. Zo ken ik je weer.
Dat is toch de wereld op zijn kop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gedragsregels voor vrouwen om ze te 'beschermen' tegen dat tuig. Wat. De. Fuck.
Doe gewoon helemaal geen moeite en reageer op niemand meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je de moeite niet neemt om de discussie terug te lezen en wel tegelijkertijd op de man blijft spelen ga ik de moeite niet meer nemen om op je te reageren.
In veel landen volkomen geaccepteerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch de wereld op zijn kop.
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe serieus en geloofwaardig we dit moeten nemen. Zie het nergens in de serieuze (Duitse) media staan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch de wereld op zijn kop.
Ik lees dat nergens, geheime bron of uit de grote duim gezogen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Twiitch het volgende:
De burgemeester van Keulen heeft de vrouwen van de stad maar geadviseerd niet meer buiten te komen na 20:00 en zich kuis te kleden.
Gewoon uit de duim gezogen. Net zoals ik nergens terug kan vinden dat de burgemeester van Keulen gedragsregels gaat opstellen. Kolder dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik lees dat nergens, geheime bron of uit de grote duim gezogen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe serieus en geloofwaardig we dit moeten nemen. Zie het nergens in de serieuze (Duitse) media staan?
Of ik zit in mijn ontkenningsfase. Kan ook nog..
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik lees dat nergens, geheime bron of uit de grote duim gezogen?
http://www.n-tv.de/mediat(...)article16695326.htmlquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Gewoon uit de duim gezogen. Net zoals ik nergens terug kan vinden dat de burgemeester van Keulen gedragsregels gaat opstellen. Kolder dus.
Waar lees je dat? Of heb je dat van horen zeggen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Burgemeester komt met een lijstje gedragsregels voor meisjes en vrouwen in Keulen
Waren het nu wel of geen vluchtelingen? Aangezien ze direct zeiden dat dat niet zo was. Schijnbaar wisten ze dat al?quote:Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
https://m.facebook.com/st(...)100010827106012&_rdrquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe serieus en geloofwaardig we dit moeten nemen. Zie het nergens in de serieuze (Duitse) media staan?
Of ik zit in mijn ontkenningsfase. Kan ook nog..
[quote]quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Of heb je dat van horen zeggen?
in de duitse media lees ik wel volop van de recente persconferentie, waar Burgemeester Reker opriep hard op te treden tegen de daders en dat Köln geen 'rechtsvrije ruimte' mocht zijn, maar niks over zulke opmerkingen ?
"IK heb het nergens gelezen dus het is niet waar, alleen wat IK lees is waar"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Gewoon uit de duim gezogen. Net zoals ik nergens terug kan vinden dat de burgemeester van Keulen gedragsregels gaat opstellen. Kolder dus.
Die kerel op de achtergrond zie je ook gewoon denken van "Wtf zegt ze nu?"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef Proximo het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)100010827106012&_rdr
Ze zegt het hier gewoon.
Vrouwen en meiden moeten in de toekomst meer beschermd worden. Hiervoor maken we online gedragsregels die ze kunnen bekijken om zo beter voorbereid te zijn.
Knettergek dit wijf, werkelijk waar.
De politie heeft alleszins haar taak slecht/niet uitgevoerd. Ik ben er zeker van dat dat niet de intentie was, maar daar wringt dan het schoentje. Waar was de versterking? Waar bleef de oproerpolitie? Met 140 man tegen 1000 man, dat gaat inderdaad werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Duitse politie en justitie leveren prima werk, weinig reden om daar aan te twijfelen.
Op zich niks nieuws van het begin af aan werd al gezegd dat wij ons aan de moslims moeten aanpassen. Zij hoeven dat niet want religie nietwaar ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Die kerel op de achtergrond zie je ook gewoon denken van "Wtf zegt ze nu?"
dafuck??? Ik had dit filmpje niet gezien en dacht echt dat iemand een opmerking volledig uit z'n verband gerukt had en op het internet had gezet wat dan weer klakkeloos gecopypasted wordt. Iets dat wel vaker gebeurt natuurlijk. Maar inderdaad, ze zegt het echt! Oh, oh oh... Als daar maar niet in komt te staan dat de meiden geen korte rokjes moeten dragen, op moeten passen met drank, niet bij jongens in de buurt moeten komen, etc... dan ga ook ik de moed opgeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.n-tv.de/mediat(...)article16695326.html
vanaf 1.30
Ze hadden persoonsbewijzen van AZC's, dus dat lijkt op vluchtelingen ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waren het nu wel of geen vluchtelingen? Aangezien ze direct zeiden dat dat niet zo was. Schijnbaar wisten ze dat al?
Vooral niet vertellen dat het van oorsprong een christelijk feest is, want dan wordt het helemaal een veldslag. Christenen, drank EN halfblote vrouwen!? Dat is kortsluitingquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:47 schreef Proximo het volgende:
Mevrouw de burgermeester vind overigens ook dat met carnaval in de aantocht het van groot belang is dat we ook even uit gaan leggen aan mensen uit andere culturen wat carnaval is. Want ze begrijpen het niet, weten niet wat ze er mee aan moeten. Daar komt onbegrip en wangedrag uit voort.
Het failliet van de maakbare multiculti in zijn volle glorie, een stel oude correcte draken met WO2 trauma die dit nog goed proberen te praten.
NWS / Aanslag op Duitse politica #2quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als het Henriette Reker is dan ja.
Waar slaat dit nu op. Ik heb zitten googlen, zelfs in het Duits en kon niets vinden. Dit filmpje heb ik niet gevonden, nu wel gezien en ben ervan geschrokken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
"IK heb het nergens gelezen dus het is niet waar, alleen wat IK lees is waar"
Ik kan je verzekeren dat dit niet nogmaals gebeurt in Keulen, de politie had het gewoon echt niet verwacht. Niet zo gek natuurlijk, dit soort dingen laten zich lastig voorspellen. Dit is een leermoment en reken maar dat bij carnaval heel wat meer politie op de been is. Als ze weten wat er kan gebeuren zijn ze doorgaans prima voorbereid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:43 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
De politie heeft alleszins haar taak slecht/niet uitgevoerd. Ik ben er zeker van dat dat niet de intentie was, maar daar wringt dan het schoentje. Waar was de versterking? Waar bleef de oproerpolitie? Met 140 man tegen 1000 man, dat gaat inderdaad werken. 8 man gearresteerd, wees er maar trots op! Dit is overigens niet per definitie van de politie zelf, wel van de verantwoordelijke (zijnde de burgemeester die fout gehandeld heeft door de politie niet in de laten grijpen).
Die anderen vinden ze wellicht nooit meer terug. En wat zullen de gevolgen zijn? Die 8 gearresteerden zijn asielzoekers. Krijgen ze nog asiel? Of worden ze meteen eruit getrapt? Ik vermoed het eerste. En dat is zelfs met celstraf niet genoeg straf voor dit tuig.
Kwalificeer het dan niet meteen als uit de duim gezogen kolder. Dank je.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:48 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu op. Ik heb zitten googlen, zelfs in het Duits en kon niets vinden. Dit filmpje heb ik niet gevonden, nu wel gezien en ben ervan geschrokken.
My bad inderdaad.... en nu weer verder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kwalificeer het dan niet meteen als uit de duim gezogen kolder. Dank je.
Doe ff samenvatting.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Proximo het volgende:
http://www.bild.de/news/i(...)k-44020954.bild.html
De persconferentie is hier live te volgen
Mevrouw gooit er echt de ene na de andere debiele uitspraak uit.
Is Jozias van Aartsen al getrouwd?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Proximo het volgende:
Niet écht netjes van me en levert misschien postverwijdering op maar: jammer dat ze niet de pijp uitging destijds.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
NWS / Aanslag op Duitse politica #2
ze was het dus wel inderdaad... destijds neergestoken om haar vluchtelingenbeleid.
Dat soort volk weet waarschijnlijk gewoon niet beter, dat is het punt. IQ benedengemiddeld ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:51 schreef Montagui het volgende:
Het feit al dat je je als asielzoeker/vluchteling gaat misdragen in een land waar je onderdak wil vinden....hoe serieus ben je dan?
Wat ik er van heb gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doe ff samenvatting.
Laat me raden: weg met ons?
Goed, ben benieuwd hoe carnaval gaat verlopen. Lopen vaak ook meisjes rond met minder kledij aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dit niet nogmaals gebeurt in Keulen, de politie had het gewoon echt niet verwacht. Niet zo gek natuurlijk, dit soort dingen laten zich lastig voorspellen. Dit is een leermoment en reken maar dat bij carnaval heel wat meer politie op de been is. Als ze weten wat er kan gebeuren zijn ze doorgaans prima voorbereid.
twitter:pzcredactie twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 15:31:46Meisje aangerand in Oost-Souburg https://t.co/aay6nbezAM reageer retweet
quote:De politie is nu op zoek naar een Arabische man met een ringbaard. Hij zou een meisje in de bosjes hebben getrokken.
Puur met videobeelden en wellicht via de reeds gearresteerde verdachten, het zal een wonder zijn als een van de slachtoffers iemand kan identificeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goed, ben benieuwd hoe carnaval gaat verlopen. Lopen vaak ook meisjes rond met minder kledij aan.
Hoe gaan ze overigens die mannen die daar aanwezig waren ooit allemaal opsporen? Als je ziet hoeveel moeite het al kost om pakweg 3 man te vinden van één of ander klein opstootje.
Yep dat is denk ik een groot deel van het probleem, het zijn typische doelloze mensen (vaak redelijk jong). Amper in staat om te lezen en schrijven, volkomen kansloos op de arbeidsmarkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat soort volk weet waarschijnlijk gewoon niet beter, dat is het punt. IQ benedengemiddeld ongetwijfeld.
Ja, dat je oplet met je uitspraken is logisch als politica zijnde. Maar deze mevrouw hoort thuis bij het wereldvreemde volk wat op een wolkje leeft & groenlinks stemt en niet aan het hoofd van een miljoenenstad zoals Keulen. Zo'n stad heeft een capabele, pragmatische, realistische (niet racistische!!) burgemeester nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:54 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wat ik er van heb gezien
We hadden het niet verwacht
Belangrijk is dat we duidelijkheid krijgen wat er precies is gebeurt
Met carnaval krijgen we gedragsregels voor vrouwen
We moeten ausländer uitleggen wat carnaval is, want men begrijpt het niet
Die burgermeester weet zich in ieder geval geen houding te geven, die zit erbij van ja het is wel heel vervelend enzo maar deze publiciteit is nog veel erger
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
vanaf 1.30
Ik had alleen die 30 seconden gezien met brakke kwaliteit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef Proximo het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)100010827106012&_rdr
Ze zegt het hier gewoon.
Vrouwen en meiden moeten in de toekomst meer beschermd worden. Hiervoor maken we online gedragsregels die ze kunnen bekijken om zo beter voorbereid te zijn.
Knettergek dit wijf, werkelijk waar.
quote:
Dan mag ik hopen dat ze nog ander videomateriaal hebben dan wat in die filmpjes te zien is op internet en dergelijke. Daar lijken het allemaal dezelfde mannen (wazig beeld en van redelijk ver gefilmd).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Puur met videobeelden en wellicht via de reeds gearresteerde verdachten, het zal een wonder zijn als een van de slachtoffers iemand kan identificeren.
Jamaarzewas neergestoken door een pegida xenofoob om haar vluchtelingen uitspraken, dan heb je bij voorbaat al genoeg cv om burgermeisterin zu werden jaaaah!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:57 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, dat je oplet met je uitspraken is logisch als politica zijnde. Maar deze mevrouw hoort thuis bij het wereldvreemde volk wat op een wolkje leeft & groenlinks stemt en niet aan het hoofd van een miljoenenstad zoals Keulen. Zo'n stad heeft een capabele, pragmatische, realistische (niet racistische!!) burgemeester nodig.
Zo dom dat je zelfs geen meeteenheid zou kunnen vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die gedragsregelsik moet er nog steeds om huilen, zoveel intense domheid die hiervanuit gaat.
nah, mn spelling is okee zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zie niet zozeer de moslims als vijand. Maar dat deze groter wordende groep arabieren de islam aanhangt is vrijwel zeker. Dat gaat om zowel mensen die hier al woonden als om mensen die hier heen gekomen zijn tijdens de nog lopende vluchtelingencrisis. Ontkennen dat de islam hier wat mee te maken heeft is uiterst naďef. De islam heeft nou eenmaal normen en waarden die het tegenovergestelde van onze cultuur zijn. En dat gaat niet samen met deze jonge arabieren in een westerse samenleving, zo zie je maar weer.
P.S: Doe wat aan je spelling en grammatica. Beetje lastig lezen zo.
.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nah, mn spelling is okee zo.
het christendom had ook behoorlijk wat normen en waarden die onverenigbaar zijn met het huidige nederland. maar dat is gewoon veranderd, eigenlijk binnen een generatie kwam de omslag. er is dus niets definitief hopeloos aan deze situatie.
een groep jongeren als deze zit waarschijnlijk klem tussen twee culturen; ze drinken, dat mag niet thuis. ze worden overal geweigerd en met de nek aangekenen/ mixen niet of nauwelijks met de niet moslims; dus gaan ze samenklitten op oudejaarsavond. en dan dus drank, een handjevol hopeloze rotzakken ertussen, en het loopt volledig uit de hand.
en nou denk jij; ja heb je weer zo'n goedprater..... ga eens op een willekeurige zaterdagavopnd in een willekeurig uitgaansgebied in een willekeurig stadje/dorp staan in nederland, en kijk wat er daar allemaal gebeurt door te veel alcohol. echt niet normaal. vinden wij allemaal acceptabel, dat gebeurt nou eenmaal, proberen we af en toe wat tegen te doen.... toch?
maar is het een groepje getinte jongeren..... 3de wereld oorlog is begonnen.
90 volgens het NOS vanmorgenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoeveel aangiftes zijn er gemaakt??
Het wereldbeeld is nog niet gekanteld dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Proximo het volgende:
Nee ik woon er niet en heb geen idee wat ze boven het hoofd hangt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Gezien jij praatte over Keulen alsof je het redelijk goed kent (per toeval woonachtig misschien?), heb je een idee van wat de consequenties voor de daders zullen zijn, indien ze gevat worden?
Bedoelt ze niet: 'gedragsregel voor hoe om te gaan met vrouwen'. Lijkt me logischer en niet eens zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:54 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wat ik er van heb gezien
We hadden het niet verwacht
Belangrijk is dat we duidelijkheid krijgen wat er precies is gebeurt
Met carnaval krijgen we gedragsregels voor vrouwen
We moeten ausländer uitleggen wat carnaval is, want men begrijpt het niet
Die burgermeester weet zich in ieder geval geen houding te geven, die zit erbij van ja het is wel heel vervelend enzo maar deze publiciteit is nog veel erger
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:08 schreef fixatoman het volgende:
Heeft iemand een bron van dat ze immigranten ID"s bij zouden hebben?
quote:http://www.welt.de/vermis(...)oerper-gerissen.html
Dennoch gelang es dem Polizisten offenbar, etwa acht verdächtige Männer aus der Menge zu holen und festzunehmen. "Sie hatten alle kopierte Papiere dabei, Aufenthaltsbescheinigungen für Asylverfahren", sagte der Beamte der Zeitung.
Nee, andersom. De vrouwen moeten zich aanpassen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet: 'gedragsregel voor hoe om te gaan met vrouwen'. Lijkt me logischer en niet eens zo'n gek idee.
Volgens mij speelt carnaval zich grotendeels indoor af, en aangezien er al jaren een strikt deurbeleid is in de horeca ten aanzien van getinten, oftewel...ze komen nergens binnen, zal dat allemaal wel loslopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goed, ben benieuwd hoe carnaval gaat verlopen. Lopen vaak ook meisjes rond met minder kledij aan.
Hoe gaan ze overigens die mannen die daar aanwezig waren ooit allemaal opsporen? Als je ziet hoeveel moeite het al kost om pakweg 3 man te vinden van één of ander klein opstootje.
90 is nog niet genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In een stad van meer dan 1 miljoen??
Volgens mij bedoelt ze dat niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, andersom. De vrouwen moeten zich aanpassen.
Dit denk ik ook, maar je wordt dan al snel als een wegkijker neergezet. Het probleem is dat er nou eenmaal enorm veel hangtuig op straat rondzwerft. Vooral in grote steden zoals Keulen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het christendom had ook behoorlijk wat normen en waarden die onverenigbaar zijn met het huidige nederland. maar dat is gewoon veranderd, eigenlijk binnen een generatie kwam de omslag. er is dus niets definitief hopeloos aan deze situatie.
een groep jongeren als deze zit waarschijnlijk klem tussen twee culturen; ze drinken, dat mag niet thuis. ze worden overal geweigerd en met de nek aangekenen/ mixen niet of nauwelijks met de niet moslims; dus gaan ze samenklitten op oudejaarsavond. en dan dus drank, een handjevol hopeloze rotzakken ertussen, en het loopt volledig uit de hand.
en nou denk jij; ja heb je weer zo'n goedprater..... ga eens op een willekeurige zaterdagavopnd in een willekeurig uitgaansgebied in een willekeurig stadje/dorp staan in nederland, en kijk wat er daar allemaal gebeurt door te veel alcohol. echt niet normaal. vinden wij allemaal acceptabel, dat gebeurt nou eenmaal, proberen we af en toe wat tegen te doen.... toch?
Hoeveel aanslagen en andere idioterie uit die hoek hebben bepaalde stammen nog nodig om de waarheid te zien?quote:
Hoe moeten we dit:quote:
Dan anders interpreteren?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:39 schreef Houtenbeen het volgende:
vanaf 1.30
Het gaat volgens mij meer om het stelselmatig ontkennen van bepaalde groepen, dat je met zoveel mensen uit een andere cultuur gewoon problemen in huis haalt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Gepaste kleding dragen waarschijnlijk (dus idd aanpassen) en verder krijgen ze vast loze kreten te horen dat als ze iets zien wat volgens hen niet pluis is, dat ze een veilige plek moeten opzoeken en eventueel de politie moet waarschuwen; iets wat totaal ridicuul is in zo'n situatie,quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe moeten we dit:
[..]
Dan anders interpreteren?
Het Rheinlandse carnaval speelt zich hoofdzakelijk buiten af op pleinen en in de straten...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij speelt carnaval zich grotendeels indoor af, en aangezien er al jaren een strikt deurbeleid is in de horeca ten aanzien van getinten, oftewel...ze komen nergens binnen, zal dat allemaal wel loslopen.
Zou het bijna met je eens zijn, maar als je daadwerkelijk met dit soort jongeren gewerkt hebt dan praat je wel anders. Ik heb als jongerenwerker en docent gewerkt en daarvoor in de jeugdgevangenis, momenteel alleen nog als docent en ik blijf ver bij alles wat maar licht getint is vandaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Zuipen op straat doen ze daar niet moeilijk over..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het Rheinlandse carnaval speelt zich hoofdzakelijk buiten af op pleinen en in de straten...
Jonge vrouwen moeten voorbereid zijn, zoiets.quote:
ja, dan pakt de politie hem gewoon op, en dan hebben wij het er totaal niet over, hier op een forum.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:18 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij meer om het stelselmatig ontkennen van bepaalde groepen, dat je met zoveel mensen uit een andere cultuur gewoon problemen in huis haalt.
En hoezo vinden wij problemen die door alcohol in een bepaald dorp veroorzaakt worden acceptabel? Alcohol of geen alcohol, er zijn regels waar je je aan houdt. Als een volbloed Nederlands jochie meent een spiegel af te moeten trappen met drank op, dan is 'ie ook goed aan de beurt hoor.
Klopt en die van Keulen is ook nog eens de grootste van Duitsland, daarna Dusseldorf en Mainzquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het Rheinlandse carnaval speelt zich hoofdzakelijk buiten af op pleinen en in de straten...
Voorbereid op de kans dat je handtastelijke gasten tegenkomt? Wat is dat voor een idioot wijf?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jonge vrouwen moeten voorbereid zijn, zoiets.
Tja, sta je in een meute van 1000 moslims waarvan een flink deel erg handtastelijk is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld tot en met...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gedragscode voor vrouwen tijdens carnaval.twitter:wierdduk twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 16:18:58Zeer fout signaal uit crisisberaad in Keulen: "Die Stadt will für junge Frauen einen Verhaltenskodex für die Karnevalszeit herausgeben." reageer retweet
Ze slaan massaal wapens in...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, sta je in een meute van 1000 moslims waarvan een flink deel erg handtastelijk is.
Hoe kun je je daar (binnen wettelijke grenzen) op voorbereiden?
In dit soort gevallen kunnen ze dan hooguit voorbereid zijn op wat komen gaat, niet op het te voorkomen; dit was sterk gecoördineerd door een grote groep agressievelingen. Daar doe je echt niks tegen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voorbereid op de kans dat je handtastelijke gasten tegenkomt? Wat is dat voor een idioot wijf?
Netjes je haar of liever je hele gezicht bedekken en nooit zonder mannelijke begeleiding op stap.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:29 schreef Ryan3 het volgende:
Gedragscode voor vrouwen tijdens carneval.twitter:wierdduk twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 16:18:58Zeer fout signaal uit crisisberaad in Keulen: "Die Stadt will für junge Frauen einen Verhaltenskodex für die Karnevalszeit herausgeben." reageer retweet
,
Tja; geen alcohol drinken, op tijd naar huis gaan, niet alleen lopen, en VOORAL geen korte rokjes dragen, want dan lok je het natuurlijk alleen maar zelf uit he!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:29 schreef Ryan3 het volgende:
Gedragscode voor vrouwen tijdens carneval.twitter:wierdduk twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 16:18:58Zeer fout signaal uit crisisberaad in Keulen: "Die Stadt will für junge Frauen einen Verhaltenskodex für die Karnevalszeit herausgeben." reageer retweet
,
Ik vind dit een naďeve gedachte. Dit zou gaan werken als iedereen bereid is om een deel van z'n gewoontes en identiteit op te geven. Maar heel veel mensen willen dat helemaal niet. Native Nederlanders niet en immigranten ook niet. Terwijl het een vereiste is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, dan pakt de politie hem gewoon op, en dan hebben wij het er totaal niet over, hier op een forum.
en zeker niet diegenen die hier dit tuig uit keulen gelijk als typerend zien voor alle moslims of noord afrikanen, en het vervolgens gaan hebben over deporteren ofb erger, die apen.
of zullen we hele dorpjes in nederland gaan deporteren om uitgaansgeweld en aanranding van wat jongeren die uit zo'n dorp komen?
en immigratieproblemen bestaand, inderdaad. en die gaan ook weer grotendeels voorbij. als we allemaal ons best blijven doen.
maar als je de samenleving nu doormidden gaat snijden, dan doe je het gewoon zelf, die problemen veroorzaken.
Goddomme hee!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze slaan massaal wapens in...
http://joostniemoller.nl/(...)t-massaal-wapens-in/
dus...
Er lijkt aktief op aangestuurd te worden door de politiek.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zal binnenkort wel een keer goed mis gaan ergens in Duitsland tussen bepaalde groepen. Daar hoef je geen groot licht voor te zijn om zoiets te zien aankomen.
Burkaatje zou beter zijn, alleen mag dat weer niet met carnaval, want dan worden ze bespot.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja; geen alcohol drinken, op tijd naar huis gaan, niet alleen lopen, en VOORAL geen korte rokjes dragen, want dan lok je het natuurlijk alleen maar zelf uit he!
Gewoon binnen blijven en als je echt naar buiten wilt zedig gekleed gaan en ogen naar beneden geslagen. Geen mannen aankijken. Geen aanleiding geven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Netjes je haar of liever je hele gezicht bedekken en nooit zonder mannelijke begeleiding op stap.
Als ze de wet echt goed kennen, weten ze dat hun jongere broertjes of neefjes dan misschien niet strafbaar zijn, maar zij zelf zeer zeker wel. Vraag is alleen of je kunt bewijzen dat zij hun jongere familieleden opdracht hebben gegeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:23 schreef Harlon het volgende:
Het word ook niet beter, want 't gore tyfus tuig heeft inmiddels heel goed door hoe justitie werkt en hoe de wet in elkaar zit. Kort door de bocht kan je voor je 14e een halve stad opblazen en kom je alsnog met een tik op de vingers weg. Dus riskante shit waar je een redelijke kans loopt om gepakt te worden, dat laten ze hun jongere broertjes of neefjes doen
--> [BNW]. Daar hebben ze dit al jaren geleden voorspeld, en idd dat de politiek er bewust op aanstuurt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er lijkt aktief op aangestuurd te worden door de politiek.
Klopt, die zitten daar op te wachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er lijkt aktief op aangestuurd te worden door de politiek.
Als je een hond maar vaak genoeg treitert, trapt en uitdaagt zal 'ie uiteindelijk een keer bijten, maar dan kunnen Merkel und Co. natuurlijk weer het "Wir haben es nicht gewusst" van stal halen en de Duitse bevolking het zoveelste collectieve schuldgevoel aanpraten...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Goddomme hee!
Een aantal FOK!kers hier hebben gezegd dat ze ook wat slag- en steekwapens in huis hebben gehaald voor als de pleuris echt uitbreekt, maar dit is weer een heel andere level!
Als je als overheid merkt dat je beleid DIT met je bevolking doet, dan moet je je toch wel eens even achter de oren gaan krabben!
Yup; het volk moet zich dan schamen dat ze zich zo door angst en haat voor het onbekende laten leiden en deze primitieve gevoelens hebben botgevierd op de kwetsbaarste mensen in onze samenleving: mensen die duizenden kilometers te voet hebben afgelegd om juist oorlog, geweld en wreedheden te ontlopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
dan kunnen Merkel und Co. natuurlijk weer het "Wir haben es nicht gewusst" van stal halen en de Duitse bevolking het
ik hoop van harte dat jij zo snel mogelijk iets anders gaat doen, want je bent verbitterd en ongeschikt, als je zo racistisch denkt. en dan het gek vinden dat dit soort jongens geen enkele binding heeft met ons, als de mensen waar ze dingen van zouden moeten leren, zo op ze neerkijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:23 schreef Harlon het volgende:
[..]
Zou het bijna met je eens zijn, maar als je daadwerkelijk met dit soort jongeren gewerkt hebt dan praat je wel anders. Ik heb als jongerenwerker en docent gewerkt en daarvoor in de jeugdgevangenis, momenteel alleen nog als docent en ik blijf ver bij alles wat maar licht getint is vandaan.
Kan er een heel lang verhaal van maken, maar de conclusie is vrij simpel. Ze deugen niet. Het overgrote gedeelte heeft gewoon een mentaliteit en moraal die tot op het bot verrot is, met geen mogelijkheid te verenigen is met Nederland of ook maar enige fatsoenlijke vorm van gedrag. 't is stuk voor stuk tuig, dingen als beetje tasjes jatten, beetje meisjes aanranden etc zien ze als niets anders dan kattenkwaad waar die kut kazen gewoon niet zo over moeten zeiken. Het word ook niet beter, want 't gore tyfus tuig heeft inmiddels heel goed door hoe justitie werkt en hoe de wet in elkaar zit. Kort door de bocht kan je voor je 14e een halve stad opblazen en kom je alsnog met een tik op de vingers weg. Dus riskante shit waar je een redelijke kans loopt om gepakt te worden, dat laten ze hun jongere broertjes of neefjes doen, leren ze gelijk hun toekomstige vak van straattuig/crimineel, je kan deze jongens absoluut niet betichten van dat ze niet genoeg stage plaatsen aanbieden. Zodra ze 15 worden en rechters dus wel "straffen" gaan opleggen gaan ze andere dingen doen die wat minder riskant zijn, dealen bijvoorbeeld.
In de jeugdgevangenis waar ik werkte was enorm geďnvesteerd in opleidingen etc om de recidive maar zoveel mogelijk naar beneden te drukken. Die was bij ons ook iets lager dan het gemiddelde, maar als je per groep ging kijken werd dat pas echt interessant al mochten we dat soort conclusies natuurlijk nooit naar buiten brengen want ies rasiesme. Onder turken, nederlanders, oostblokkers en migranten uit overige regionen nam de recidive zichtbaar af. Onder schijt mocro's bleef de recidive gewoon even hoog, vrijwel alles ging zodra ze buiten waren direct weer door waar ze gebleven waren. Onder Antillianen en Surinamers nam de recidive ligt af, maar minder dan onder de andere groepen. Dat noord afrikaanse volk, en dan over het algemeen alleen de jongens, deugt gewoon niet. Alles wat je daar in investeert kan je ook rustig in een put gooien.
Pepperspray. Spannend!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze slaan massaal wapens in...
http://joostniemoller.nl/(...)t-massaal-wapens-in/
dus...
Volgens mij haal je oorzaak en gevolg door elkaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat jij zo snel mogelijk iets anders gaat doen, want je bent verbitterd en ongeschikt, als je zo racistisch denkt. en dan het gek vinden dat dit soort jongens geen enkele binding heeft met ons, als de mensen waar ze dingen van zouden moeten leren, zo op ze neerkijken.
Voor wat het waard is, Reker zegt dus ook dat vrouwen zich veilig moeten kunnen voelen tijdens carnaval.quote:Frauen und Mädchen müssten ohne jedes Unsicherheitsgefühl in der Domstadt Karneval feiern können, betonte Reker. „Wir wollen hier keine unkontrollierbaren Orte in Köln.“ Es müsse eine Stadt bleiben, „in der jeder auch feiern kann“.
http://www.handelsblatt.c(...)rungen/12792926.html
De Europese samenleving is er anno 2016 een stuk gemoedelijker op geworden met de import van moordaanslagen en georganiseerde massaverkrachtingen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:34 schreef Bonkers. het volgende:
Als vrouw bedenk je je nu ook wel 2 keer om carnaval in Keulen te gaan vieren.
Aangerand worden op het station en dan als mededeling krijgen dat je maar de gedragscodes moest opvolgen.
Deze burgemeester kan er ook maar beter mee stoppen.
Pijnlijk vooral.quote:
Hoe racistisch is dit? Waarom moeten ze iets van 'ons' (wie zijn ons?) leren en kunnen ze het zelf niet bedenken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat jij zo snel mogelijk iets anders gaat doen, want je bent verbitterd en ongeschikt, als je zo racistisch denkt. en dan het gek vinden dat dit soort jongens geen enkele binding heeft met ons, als de mensen waar ze dingen van zouden moeten leren, zo op ze neerkijken.
En hier verboden, toch? Dus als er hier stront aan de knikker komt, worden het vooral slag- en steekwapens voor degenen die alles niet zomaar gelaten over zich heen laten komen en hun lot maar accepteren.quote:
Klopt in NL verboden, in DE niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En hier verboden, toch? Dus als er hier stront aan de knikker komt, worden het vooral slag- en steekwapens voor degenen die alles niet zomaar gelaten over zich heen laten komen en hun lot maar accepteren.
Dat laatste begreep ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt in NL verboden, in DE niet.
niemand hoeft zn identiteit op te geven. dat hoeft ook niemand in landen als de US, canada, australie... en ook daar leveren nieuwe immigratiegolven altijd een hoop problemen op, en dan gaat het na een tijdje een stuk beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:30 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik vind dit een naďeve gedachte. Dit zou gaan werken als iedereen bereid is om een deel van z'n gewoontes en identiteit op te geven. Maar heel veel mensen willen dat helemaal niet. Native Nederlanders niet en immigranten ook niet. Terwijl het een vereiste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |