abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158849969
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja, dan pakt de politie hem gewoon op, en dan hebben wij het er totaal niet over, hier op een forum.
en zeker niet diegenen die hier dit tuig uit keulen gelijk als typerend zien voor alle moslims of noord afrikanen, en het vervolgens gaan hebben over deporteren ofb erger, die apen.

of zullen we hele dorpjes in nederland gaan deporteren om uitgaansgeweld en aanranding van wat jongeren die uit zo'n dorp komen?

en immigratieproblemen bestaand, inderdaad. en die gaan ook weer grotendeels voorbij. als we allemaal ons best blijven doen.
maar als je de samenleving nu doormidden gaat snijden, dan doe je het gewoon zelf, die problemen veroorzaken.
Ik vind dit een naïeve gedachte. Dit zou gaan werken als iedereen bereid is om een deel van z'n gewoontes en identiteit op te geven. Maar heel veel mensen willen dat helemaal niet. Native Nederlanders niet en immigranten ook niet. Terwijl het een vereiste is.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_158849992
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ze slaan massaal wapens in...
http://joostniemoller.nl/(...)t-massaal-wapens-in/

dus... :')
Goddomme hee! :o
Een aantal FOK!kers hier hebben gezegd dat ze ook wat slag- en steekwapens in huis hebben gehaald voor als de pleuris echt uitbreekt, maar dit is weer een heel andere level!
Als je als overheid merkt dat je beleid DIT met je bevolking doet, dan moet je je toch wel eens even achter de oren gaan krabben!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:31:58 #128
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158849993
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zal binnenkort wel een keer goed mis gaan ergens in Duitsland tussen bepaalde groepen. Daar hoef je geen groot licht voor te zijn om zoiets te zien aankomen.
Er lijkt aktief op aangestuurd te worden door de politiek.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158849997
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja; geen alcohol drinken, op tijd naar huis gaan, niet alleen lopen, en VOORAL geen korte rokjes dragen, want dan lok je het natuurlijk alleen maar zelf uit he! :X
Burkaatje zou beter zijn, alleen mag dat weer niet met carnaval, want dan worden ze bespot.
I´m back.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 16:32:56 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_158850018
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Netjes je haar of liever je hele gezicht bedekken en nooit zonder mannelijke begeleiding op stap.
Gewoon binnen blijven en als je echt naar buiten wilt zedig gekleed gaan en ogen naar beneden geslagen. Geen mannen aankijken. Geen aanleiding geven.
pi_158850036
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:23 schreef Harlon het volgende:
Het word ook niet beter, want 't gore tyfus tuig heeft inmiddels heel goed door hoe justitie werkt en hoe de wet in elkaar zit. Kort door de bocht kan je voor je 14e een halve stad opblazen en kom je alsnog met een tik op de vingers weg. Dus riskante shit waar je een redelijke kans loopt om gepakt te worden, dat laten ze hun jongere broertjes of neefjes doen
Als ze de wet echt goed kennen, weten ze dat hun jongere broertjes of neefjes dan misschien niet strafbaar zijn, maar zij zelf zeer zeker wel. Vraag is alleen of je kunt bewijzen dat zij hun jongere familieleden opdracht hebben gegeven.
pi_158850052
Als vrouw bedenk je je nu ook wel 2 keer om carnaval in Keulen te gaan vieren.

Aangerand worden op het station en dan als mededeling krijgen dat je maar de gedragscodes moest opvolgen.

Deze burgemeester kan er ook maar beter mee stoppen.
pi_158850076
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

--> [BNW]. Daar hebben ze dit al jaren geleden voorspeld, en idd dat de politiek er bewust op aanstuurt.
pi_158850079
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Klopt, die zitten daar op te wachten.
pi_158850109
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Goddomme hee! :o
Een aantal FOK!kers hier hebben gezegd dat ze ook wat slag- en steekwapens in huis hebben gehaald voor als de pleuris echt uitbreekt, maar dit is weer een heel andere level!
Als je als overheid merkt dat je beleid DIT met je bevolking doet, dan moet je je toch wel eens even achter de oren gaan krabben!
Als je een hond maar vaak genoeg treitert, trapt en uitdaagt zal 'ie uiteindelijk een keer bijten, maar dan kunnen Merkel und Co. natuurlijk weer het "Wir haben es nicht gewusst" van stal halen en de Duitse bevolking het zoveelste collectieve schuldgevoel aanpraten...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_158850173
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
dan kunnen Merkel und Co. natuurlijk weer het "Wir haben es nicht gewusst" van stal halen en de Duitse bevolking het
Yup; het volk moet zich dan schamen dat ze zich zo door angst en haat voor het onbekende laten leiden en deze primitieve gevoelens hebben botgevierd op de kwetsbaarste mensen in onze samenleving: mensen die duizenden kilometers te voet hebben afgelegd om juist oorlog, geweld en wreedheden te ontlopen.

:D Mèn, ik moet de politiek in gaan! :D Standaard lulverhaaltjes zijn makkelijk uit de mouw te schudden! :Y
pi_158850183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:23 schreef Harlon het volgende:

[..]

Zou het bijna met je eens zijn, maar als je daadwerkelijk met dit soort jongeren gewerkt hebt dan praat je wel anders. Ik heb als jongerenwerker en docent gewerkt en daarvoor in de jeugdgevangenis, momenteel alleen nog als docent en ik blijf ver bij alles wat maar licht getint is vandaan.

Kan er een heel lang verhaal van maken, maar de conclusie is vrij simpel. Ze deugen niet. Het overgrote gedeelte heeft gewoon een mentaliteit en moraal die tot op het bot verrot is, met geen mogelijkheid te verenigen is met Nederland of ook maar enige fatsoenlijke vorm van gedrag. 't is stuk voor stuk tuig, dingen als beetje tasjes jatten, beetje meisjes aanranden etc zien ze als niets anders dan kattenkwaad waar die kut kazen gewoon niet zo over moeten zeiken. Het word ook niet beter, want 't gore tyfus tuig heeft inmiddels heel goed door hoe justitie werkt en hoe de wet in elkaar zit. Kort door de bocht kan je voor je 14e een halve stad opblazen en kom je alsnog met een tik op de vingers weg. Dus riskante shit waar je een redelijke kans loopt om gepakt te worden, dat laten ze hun jongere broertjes of neefjes doen, leren ze gelijk hun toekomstige vak van straattuig/crimineel, je kan deze jongens absoluut niet betichten van dat ze niet genoeg stage plaatsen aanbieden. Zodra ze 15 worden en rechters dus wel "straffen" gaan opleggen gaan ze andere dingen doen die wat minder riskant zijn, dealen bijvoorbeeld.

In de jeugdgevangenis waar ik werkte was enorm geïnvesteerd in opleidingen etc om de recidive maar zoveel mogelijk naar beneden te drukken. Die was bij ons ook iets lager dan het gemiddelde, maar als je per groep ging kijken werd dat pas echt interessant al mochten we dat soort conclusies natuurlijk nooit naar buiten brengen want ies rasiesme. Onder turken, nederlanders, oostblokkers en migranten uit overige regionen nam de recidive zichtbaar af. Onder schijt mocro's bleef de recidive gewoon even hoog, vrijwel alles ging zodra ze buiten waren direct weer door waar ze gebleven waren. Onder Antillianen en Surinamers nam de recidive ligt af, maar minder dan onder de andere groepen. Dat noord afrikaanse volk, en dan over het algemeen alleen de jongens, deugt gewoon niet. Alles wat je daar in investeert kan je ook rustig in een put gooien.
ik hoop van harte dat jij zo snel mogelijk iets anders gaat doen, want je bent verbitterd en ongeschikt, als je zo racistisch denkt. en dan het gek vinden dat dit soort jongens geen enkele binding heeft met ons, als de mensen waar ze dingen van zouden moeten leren, zo op ze neerkijken.
pi_158850185
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ze slaan massaal wapens in...
http://joostniemoller.nl/(...)t-massaal-wapens-in/

dus... :')
Pepperspray. Spannend!
pi_158850215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik hoop van harte dat jij zo snel mogelijk iets anders gaat doen, want je bent verbitterd en ongeschikt, als je zo racistisch denkt. en dan het gek vinden dat dit soort jongens geen enkele binding heeft met ons, als de mensen waar ze dingen van zouden moeten leren, zo op ze neerkijken.
Volgens mij haal je oorzaak en gevolg door elkaar.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:39:46 #140
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158850217
quote:
Frauen und Mädchen müssten ohne jedes Unsicherheitsgefühl in der Domstadt Karneval feiern können, betonte Reker. „Wir wollen hier keine unkontrollierbaren Orte in Köln.“ Es müsse eine Stadt bleiben, „in der jeder auch feiern kann“.
http://www.handelsblatt.c(...)rungen/12792926.html
Voor wat het waard is, Reker zegt dus ook dat vrouwen zich veilig moeten kunnen voelen tijdens carnaval.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158850223
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pepperspray. Spannend!
En pistolen en zwaarder geschut.
pi_158850229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:34 schreef Bonkers. het volgende:
Als vrouw bedenk je je nu ook wel 2 keer om carnaval in Keulen te gaan vieren.

Aangerand worden op het station en dan als mededeling krijgen dat je maar de gedragscodes moest opvolgen.

Deze burgemeester kan er ook maar beter mee stoppen.
De Europese samenleving is er anno 2016 een stuk gemoedelijker op geworden met de import van moordaanslagen en georganiseerde massaverkrachtingen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:40:12 #143
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158850235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pepperspray. Spannend!
Pijnlijk vooral. :{
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:40:37 #144
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_158850246
Het gaat nu wel erg rap met die islamitische degeneratie in Europa. Ik denk dat we tien jaar geleden niet hadden voorzien dat het in 2016 al zo erg zou zijn, het is je ware Eurabia. De vraag is dan ook: hoe zal het over een aantal decennia voor onze kinderen en kleinkinderen zijn? Niet erg gezellig vrees ik.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_158850249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Hoe racistisch is dit? Waarom moeten ze iets van 'ons' (wie zijn ons?) leren en kunnen ze het zelf niet bedenken?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_158850261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:40 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Pijnlijk vooral. :{
En hier verboden, toch? Dus als er hier stront aan de knikker komt, worden het vooral slag- en steekwapens voor degenen die alles niet zomaar gelaten over zich heen laten komen en hun lot maar accepteren.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:42:00 #147
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158850295
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:41 schreef ToT het volgende:

[..]

En hier verboden, toch? Dus als er hier stront aan de knikker komt, worden het vooral slag- en steekwapens voor degenen die alles niet zomaar gelaten over zich heen laten komen en hun lot maar accepteren.
Klopt in NL verboden, in DE niet.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:42:25 #148
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_158850307
O wacht, ze waren dronken, het heeft dus niks met de islam te maken.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_158850331
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:42 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Klopt in NL verboden, in DE niet.
Dat laatste begreep ik. :Y
Ja er wordt ook gezegd dat je vooral juist geen pepperspray met je mee moet nemen, omdat het ook heel makkelijk tegen je gebruikt kan worden en je dan helemaal weerloos bent.

Nou, ik zou die gok toch maar wel willen nemen.
pi_158850366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:30 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Ik vind dit een naïeve gedachte. Dit zou gaan werken als iedereen bereid is om een deel van z'n gewoontes en identiteit op te geven. Maar heel veel mensen willen dat helemaal niet. Native Nederlanders niet en immigranten ook niet. Terwijl het een vereiste is.
niemand hoeft zn identiteit op te geven. dat hoeft ook niemand in landen als de US, canada, australie... en ook daar leveren nieuwe immigratiegolven altijd een hoop problemen op, en dan gaat het na een tijdje een stuk beter.

hier hebben we nog steeds prominent in de politiek, de gedachte dat die mposlims allemaal weer weg moeten. dat dat een werkelijke oplossing is. voor niet-moslims, dan, uiteraard niet voor moslims..
daar moeten we vanaf. misschien dat deze mensen dan ook een reden hebben om hun best te gaan doen voor dit land, en voor ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')