Die kerel op de achtergrond zie je ook gewoon denken van "Wtf zegt ze nu?"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef Proximo het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)100010827106012&_rdr
Ze zegt het hier gewoon.
Vrouwen en meiden moeten in de toekomst meer beschermd worden. Hiervoor maken we online gedragsregels die ze kunnen bekijken om zo beter voorbereid te zijn.
Knettergek dit wijf, werkelijk waar.
De politie heeft alleszins haar taak slecht/niet uitgevoerd. Ik ben er zeker van dat dat niet de intentie was, maar daar wringt dan het schoentje. Waar was de versterking? Waar bleef de oproerpolitie? Met 140 man tegen 1000 man, dat gaat inderdaad werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Duitse politie en justitie leveren prima werk, weinig reden om daar aan te twijfelen.
Op zich niks nieuws van het begin af aan werd al gezegd dat wij ons aan de moslims moeten aanpassen. Zij hoeven dat niet want religie nietwaar ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Die kerel op de achtergrond zie je ook gewoon denken van "Wtf zegt ze nu?"
dafuck??? Ik had dit filmpje niet gezien en dacht echt dat iemand een opmerking volledig uit z'n verband gerukt had en op het internet had gezet wat dan weer klakkeloos gecopypasted wordt. Iets dat wel vaker gebeurt natuurlijk. Maar inderdaad, ze zegt het echt! Oh, oh oh... Als daar maar niet in komt te staan dat de meiden geen korte rokjes moeten dragen, op moeten passen met drank, niet bij jongens in de buurt moeten komen, etc... dan ga ook ik de moed opgeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.n-tv.de/mediat(...)article16695326.html
vanaf 1.30
Ze hadden persoonsbewijzen van AZC's, dus dat lijkt op vluchtelingen ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waren het nu wel of geen vluchtelingen? Aangezien ze direct zeiden dat dat niet zo was. Schijnbaar wisten ze dat al?
Vooral niet vertellen dat het van oorsprong een christelijk feest is, want dan wordt het helemaal een veldslag. Christenen, drank EN halfblote vrouwen!? Dat is kortsluitingquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:47 schreef Proximo het volgende:
Mevrouw de burgermeester vind overigens ook dat met carnaval in de aantocht het van groot belang is dat we ook even uit gaan leggen aan mensen uit andere culturen wat carnaval is. Want ze begrijpen het niet, weten niet wat ze er mee aan moeten. Daar komt onbegrip en wangedrag uit voort.
Het failliet van de maakbare multiculti in zijn volle glorie, een stel oude correcte draken met WO2 trauma die dit nog goed proberen te praten.
NWS / Aanslag op Duitse politica #2quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als het Henriette Reker is dan ja.
Waar slaat dit nu op. Ik heb zitten googlen, zelfs in het Duits en kon niets vinden. Dit filmpje heb ik niet gevonden, nu wel gezien en ben ervan geschrokken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
"IK heb het nergens gelezen dus het is niet waar, alleen wat IK lees is waar"
Ik kan je verzekeren dat dit niet nogmaals gebeurt in Keulen, de politie had het gewoon echt niet verwacht. Niet zo gek natuurlijk, dit soort dingen laten zich lastig voorspellen. Dit is een leermoment en reken maar dat bij carnaval heel wat meer politie op de been is. Als ze weten wat er kan gebeuren zijn ze doorgaans prima voorbereid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:43 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
De politie heeft alleszins haar taak slecht/niet uitgevoerd. Ik ben er zeker van dat dat niet de intentie was, maar daar wringt dan het schoentje. Waar was de versterking? Waar bleef de oproerpolitie? Met 140 man tegen 1000 man, dat gaat inderdaad werken. 8 man gearresteerd, wees er maar trots op! Dit is overigens niet per definitie van de politie zelf, wel van de verantwoordelijke (zijnde de burgemeester die fout gehandeld heeft door de politie niet in de laten grijpen).
Die anderen vinden ze wellicht nooit meer terug. En wat zullen de gevolgen zijn? Die 8 gearresteerden zijn asielzoekers. Krijgen ze nog asiel? Of worden ze meteen eruit getrapt? Ik vermoed het eerste. En dat is zelfs met celstraf niet genoeg straf voor dit tuig.
Kwalificeer het dan niet meteen als uit de duim gezogen kolder. Dank je.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:48 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu op. Ik heb zitten googlen, zelfs in het Duits en kon niets vinden. Dit filmpje heb ik niet gevonden, nu wel gezien en ben ervan geschrokken.
My bad inderdaad.... en nu weer verder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kwalificeer het dan niet meteen als uit de duim gezogen kolder. Dank je.
Doe ff samenvatting.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Proximo het volgende:
http://www.bild.de/news/i(...)k-44020954.bild.html
De persconferentie is hier live te volgen
Mevrouw gooit er echt de ene na de andere debiele uitspraak uit.
Is Jozias van Aartsen al getrouwd?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Proximo het volgende:
Niet écht netjes van me en levert misschien postverwijdering op maar: jammer dat ze niet de pijp uitging destijds.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
NWS / Aanslag op Duitse politica #2
ze was het dus wel inderdaad... destijds neergestoken om haar vluchtelingenbeleid.
Dat soort volk weet waarschijnlijk gewoon niet beter, dat is het punt. IQ benedengemiddeld ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:51 schreef Montagui het volgende:
Het feit al dat je je als asielzoeker/vluchteling gaat misdragen in een land waar je onderdak wil vinden....hoe serieus ben je dan?
Wat ik er van heb gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doe ff samenvatting.
Laat me raden: weg met ons?
Goed, ben benieuwd hoe carnaval gaat verlopen. Lopen vaak ook meisjes rond met minder kledij aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dit niet nogmaals gebeurt in Keulen, de politie had het gewoon echt niet verwacht. Niet zo gek natuurlijk, dit soort dingen laten zich lastig voorspellen. Dit is een leermoment en reken maar dat bij carnaval heel wat meer politie op de been is. Als ze weten wat er kan gebeuren zijn ze doorgaans prima voorbereid.
twitter:pzcredactie twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 15:31:46Meisje aangerand in Oost-Souburg https://t.co/aay6nbezAM reageer retweet
quote:De politie is nu op zoek naar een Arabische man met een ringbaard. Hij zou een meisje in de bosjes hebben getrokken.
Puur met videobeelden en wellicht via de reeds gearresteerde verdachten, het zal een wonder zijn als een van de slachtoffers iemand kan identificeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goed, ben benieuwd hoe carnaval gaat verlopen. Lopen vaak ook meisjes rond met minder kledij aan.
Hoe gaan ze overigens die mannen die daar aanwezig waren ooit allemaal opsporen? Als je ziet hoeveel moeite het al kost om pakweg 3 man te vinden van één of ander klein opstootje.
Yep dat is denk ik een groot deel van het probleem, het zijn typische doelloze mensen (vaak redelijk jong). Amper in staat om te lezen en schrijven, volkomen kansloos op de arbeidsmarkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat soort volk weet waarschijnlijk gewoon niet beter, dat is het punt. IQ benedengemiddeld ongetwijfeld.
Ja, dat je oplet met je uitspraken is logisch als politica zijnde. Maar deze mevrouw hoort thuis bij het wereldvreemde volk wat op een wolkje leeft & groenlinks stemt en niet aan het hoofd van een miljoenenstad zoals Keulen. Zo'n stad heeft een capabele, pragmatische, realistische (niet racistische!!) burgemeester nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:54 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wat ik er van heb gezien
We hadden het niet verwacht
Belangrijk is dat we duidelijkheid krijgen wat er precies is gebeurt
Met carnaval krijgen we gedragsregels voor vrouwen
We moeten ausländer uitleggen wat carnaval is, want men begrijpt het niet
Die burgermeester weet zich in ieder geval geen houding te geven, die zit erbij van ja het is wel heel vervelend enzo maar deze publiciteit is nog veel erger
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.n-tv.de/mediat(...)article16695326.html
vanaf 1.30
Ik had alleen die 30 seconden gezien met brakke kwaliteit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef Proximo het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)100010827106012&_rdr
Ze zegt het hier gewoon.
Vrouwen en meiden moeten in de toekomst meer beschermd worden. Hiervoor maken we online gedragsregels die ze kunnen bekijken om zo beter voorbereid te zijn.
Knettergek dit wijf, werkelijk waar.
quote:
Dan mag ik hopen dat ze nog ander videomateriaal hebben dan wat in die filmpjes te zien is op internet en dergelijke. Daar lijken het allemaal dezelfde mannen (wazig beeld en van redelijk ver gefilmd).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Puur met videobeelden en wellicht via de reeds gearresteerde verdachten, het zal een wonder zijn als een van de slachtoffers iemand kan identificeren.
Jamaarzewas neergestoken door een pegida xenofoob om haar vluchtelingen uitspraken, dan heb je bij voorbaat al genoeg cv om burgermeisterin zu werden jaaaah!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:57 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, dat je oplet met je uitspraken is logisch als politica zijnde. Maar deze mevrouw hoort thuis bij het wereldvreemde volk wat op een wolkje leeft & groenlinks stemt en niet aan het hoofd van een miljoenenstad zoals Keulen. Zo'n stad heeft een capabele, pragmatische, realistische (niet racistische!!) burgemeester nodig.
Zo dom dat je zelfs geen meeteenheid zou kunnen vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die gedragsregelsik moet er nog steeds om huilen, zoveel intense domheid die hiervanuit gaat.
nah, mn spelling is okee zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zie niet zozeer de moslims als vijand. Maar dat deze groter wordende groep arabieren de islam aanhangt is vrijwel zeker. Dat gaat om zowel mensen die hier al woonden als om mensen die hier heen gekomen zijn tijdens de nog lopende vluchtelingencrisis. Ontkennen dat de islam hier wat mee te maken heeft is uiterst naïef. De islam heeft nou eenmaal normen en waarden die het tegenovergestelde van onze cultuur zijn. En dat gaat niet samen met deze jonge arabieren in een westerse samenleving, zo zie je maar weer.
P.S: Doe wat aan je spelling en grammatica. Beetje lastig lezen zo.
.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nah, mn spelling is okee zo.
het christendom had ook behoorlijk wat normen en waarden die onverenigbaar zijn met het huidige nederland. maar dat is gewoon veranderd, eigenlijk binnen een generatie kwam de omslag. er is dus niets definitief hopeloos aan deze situatie.
een groep jongeren als deze zit waarschijnlijk klem tussen twee culturen; ze drinken, dat mag niet thuis. ze worden overal geweigerd en met de nek aangekenen/ mixen niet of nauwelijks met de niet moslims; dus gaan ze samenklitten op oudejaarsavond. en dan dus drank, een handjevol hopeloze rotzakken ertussen, en het loopt volledig uit de hand.
en nou denk jij; ja heb je weer zo'n goedprater..... ga eens op een willekeurige zaterdagavopnd in een willekeurig uitgaansgebied in een willekeurig stadje/dorp staan in nederland, en kijk wat er daar allemaal gebeurt door te veel alcohol. echt niet normaal. vinden wij allemaal acceptabel, dat gebeurt nou eenmaal, proberen we af en toe wat tegen te doen.... toch?
maar is het een groepje getinte jongeren..... 3de wereld oorlog is begonnen.
90 volgens het NOS vanmorgenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoeveel aangiftes zijn er gemaakt??
Het wereldbeeld is nog niet gekanteld dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Proximo het volgende:
Nee ik woon er niet en heb geen idee wat ze boven het hoofd hangt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Gezien jij praatte over Keulen alsof je het redelijk goed kent (per toeval woonachtig misschien?), heb je een idee van wat de consequenties voor de daders zullen zijn, indien ze gevat worden?
Bedoelt ze niet: 'gedragsregel voor hoe om te gaan met vrouwen'. Lijkt me logischer en niet eens zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:54 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wat ik er van heb gezien
We hadden het niet verwacht
Belangrijk is dat we duidelijkheid krijgen wat er precies is gebeurt
Met carnaval krijgen we gedragsregels voor vrouwen
We moeten ausländer uitleggen wat carnaval is, want men begrijpt het niet
Die burgermeester weet zich in ieder geval geen houding te geven, die zit erbij van ja het is wel heel vervelend enzo maar deze publiciteit is nog veel erger
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:08 schreef fixatoman het volgende:
Heeft iemand een bron van dat ze immigranten ID"s bij zouden hebben?
quote:http://www.welt.de/vermis(...)oerper-gerissen.html
Dennoch gelang es dem Polizisten offenbar, etwa acht verdächtige Männer aus der Menge zu holen und festzunehmen. "Sie hatten alle kopierte Papiere dabei, Aufenthaltsbescheinigungen für Asylverfahren", sagte der Beamte der Zeitung.
Nee, andersom. De vrouwen moeten zich aanpassen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet: 'gedragsregel voor hoe om te gaan met vrouwen'. Lijkt me logischer en niet eens zo'n gek idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |