abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156899882
quote:
Aanslag op Duitse politica

KEULEN -
Een kandidaat-burgemeester in Keulen is slachtoffer geworden van een moordaanslag. De 58-jarige Henriette Reker werd aangevallen door iemand met een mes en in haar buik gestoken. De 58-jarige Henriette Reker, een van haar campagneleden en drie anderen raakten daardoor gewond. Volgens de politie zijn twee mensen zwaargewond, onder wie Reker. De politica is wel buiten levensgevaar.

De steekpartij gebeurde op een markt in het stadsdeel Braunsfeld in Keulen bij een campagnekraam van de regeringspartij CDU. De dader is opgepakt. Volgens de krant Rheinischer Post bleef die na de daad rustig staan en zei: ,,Ik moet dit doen. Ik bescherm jullie allemaal.''
De verkiezingen voor het burgemeesterschap in de stad worden zondag gehouden. Reker doet mee als onafhankelijke kandidaat. Ze krijgt steun van het CDU, de Groenen en FDP, die in de stad zelf geen kandidaten hebben.
http://www.telegraaf.nl/b(...)itse_politica__.html

Volgens Bild is ze ook in haar nek gestoken. Man zou met 2 messen hebben gelopen, zonder iets te zeggen begon hij in te steken op de vrouw. Mensen die wilden helpen werden ook gestoken. In totaal zijn er 5 mensen gestoken. Na de aanval bleef de man rustig wachten tot de politie kwam.

Gerucht gaat dat dit te maken heeft met haar pro-vluchtelingen politiek.
http://www.bild.de/region(...)t-43047350.bild.html

Doe ik het maar, vind dit namelijk toch wel tamelijk ernstig...
I´m back.
pi_156899908
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eerste reactie in dit topic.
Ik begrijp dat je daarover een andere mening hebt, maar vosss legt dan daarna uit wat hij bedoelt.
I´m back.
pi_156900003
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je daarover een andere mening hebt, maar vosss legt dan daarna uit wat hij bedoelt.
Wat jij wil.

Het is vooral tragisch dat in het vorige topic voornamelijk weer werd gevuld met gekibbel over asielzoekers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156900095
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.

Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.

Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten :@
Wauw.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_156900102
Maar is inmiddels bekend of alle slachtoffers het gaan overleven?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:55:01 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156900126
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:

Wauw.
Hoho! Hij keurt dit niet goed, hè. Overigens.
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156900189
ReneDercksen twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 21:27:37 Burgerjournalisten melden: van de week grote vechtpartij in AZC 3 Oktoberhal in Leiden. Massale politie-inzet. Geen nieuws #kominverzet reageer retweet
Dit komt niet meer in de media want de beeldvorming is al zo slecht over AZC's?

Zal me niks verbazen.
pi_156900193
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoho! Hij keurt dit niet goed, hè. Overigens.
:')
Nee het gaat hem net iets te ver.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:59:09 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156900211
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:

Nee het gaat hem net iets te ver.
Dat siert hem!
pi_156900217
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:58 schreef Smack10 het volgende:
ReneDercksen twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 21:27:37 Burgerjournalisten melden: van de week grote vechtpartij in AZC 3 Oktoberhal in Leiden. Massale politie-inzet. Geen nieuws #kominverzet reageer retweet

Zal me niks verbazen.
Wat hebben dat soort berichten met dit topic te maken?
pi_156900242
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat jij wil.

Het is vooral tragisch dat in het vorige topic voornamelijk weer werd gevuld met gekibbel over asielzoekers.
Wat dat betreft maakten wij het nog wat bonter qua off topic zijn maar soit. Het gekibbel over asielzoekers vond zijn oorsprong in het motief dat de dader gaf voor deze steekpartij: De instoom van asielzoekers en het standpunt dat de slachtoffers daar schijnbaar over hebben.
pi_156900257
Deze man deed een Breivikje. Uiteraard is dit een ernstige misdaad, veroordelen en opsluiten.
Wat wel begrijpelijk is dat de woede zich steeds meer tegen de bestuurders gaat richten, die te weinig opkomen voor de belangen van de burgers, met name voor de onderlaag.
Echter tegen geweld en bedreigingen zoals ook in Nederland gedaan wordt, dient streng opgetreden te worden, net zo streng als geweld door asielzoekers.

Ik denk dat het volk (dass sind wir) zich moet gaan organiseren en protesteren op een geweldloze maar wel effectievere manier, misschien stakingen of blokkades.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_156900267
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat hebben dat soort berichten met dit topic te maken?
Wellicht dat hij de suggestie probeert te wekken dat dergelijke berichten geweld tegen politici legitimeren.
pi_156900274
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:58 schreef Smack10 het volgende:

Zal me niks verbazen.
Zo bijzonder zijn vechtpartijen nou ook weer niet. Vanavond gaat het hier, net als in bijna elke andere plaats in Nederland, in de binnenstad ook weer los waarschijnlijk en daar ga je zelfs niet van teruglezen in de krant. Laat staan dat je er iets van terugziet in de nationale media.

O wacht, als het om vluchtelingen gaat moet alles natuurlijk tot mythische proporties opgeblazen worden en als het om dronken mensen gaat is er niks aan de hand :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:03:15 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156900292
Burgerjournalisten?
pi_156900301
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:53 schreef RolandArthur het volgende:
Maar is inmiddels bekend of alle slachtoffers het gaan overleven?
Zo te lezen wel, er waren 2 zwaargewonden. De politica is inmiddels geopereerd en heeft alweer aangegeven morgen op de intensive care haar stem te willen uitbrengen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_156900303
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:00 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Wat dat betreft maakten wij het nog wat bonter qua off topic zijn maar soit. Het gekibbel over asielzoekers vond zijn oorsprong in het motief dat de dader gaf voor deze steekpartij: De instoom van asielzoekers en het standpunt dat de slachtoffers daar schijnbaar over hebben.
Het is gewoon een belabberd motief. Als moslimextremisten hun acties verklaren door te wijzen maar wat het westen uitricht in het Midden-Oosten, wordt ook niet begripvol geknikt.
pi_156900307
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:03 schreef Copycat het volgende:
Burgerjournalisten?
"Random mensen op Twitter" gok ik
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:04:37 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156900323
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

"Random mensen op Twitter" gok ik
FacebookHarrie's en Gerda's.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:04:37 #20
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156900324
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is gewoon een belabberd motief. Als moslimextremisten hun acties verklaren door te wijzen maar wat het westen uitricht in het Midden-Oosten, wordt ook niet begripvol geknikt.
Touché
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156900334
Hier zijn de up-to-date berichten te lezen:

http://www.ksta.de/koeln/(...)187530,32183418.html
pi_156900361
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het enige motief dat ooit geldig zou mogen zijn om een mes te gebruiken tegen een ander mens is zelfverdediging. Voor de rest maakt het niet uit wat je aandraagt als motief
pi_156900428

Het gebruikte wapen.
pi_156900437
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:03 schreef Copycat het volgende:
Burgerjournalisten?
Het volk, de bron van PVV politici als Rene Dercksen.
pi_156900445
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]

Het gebruikte wapen.
Wat een pannenkoekending :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')