http://www.telegraaf.nl/b(...)itse_politica__.htmlquote:Aanslag op Duitse politica
KEULEN -
Een kandidaat-burgemeester in Keulen is slachtoffer geworden van een moordaanslag. De 58-jarige Henriette Reker werd aangevallen door iemand met een mes en in haar buik gestoken. De 58-jarige Henriette Reker, een van haar campagneleden en drie anderen raakten daardoor gewond. Volgens de politie zijn twee mensen zwaargewond, onder wie Reker. De politica is wel buiten levensgevaar.
De steekpartij gebeurde op een markt in het stadsdeel Braunsfeld in Keulen bij een campagnekraam van de regeringspartij CDU. De dader is opgepakt. Volgens de krant Rheinischer Post bleef die na de daad rustig staan en zei: ,,Ik moet dit doen. Ik bescherm jullie allemaal.''
De verkiezingen voor het burgemeesterschap in de stad worden zondag gehouden. Reker doet mee als onafhankelijke kandidaat. Ze krijgt steun van het CDU, de Groenen en FDP, die in de stad zelf geen kandidaten hebben.
Ik begrijp dat je daarover een andere mening hebt, maar vosss legt dan daarna uit wat hij bedoelt.quote:
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je daarover een andere mening hebt, maar vosss legt dan daarna uit wat hij bedoelt.
Wauw.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.
Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.
Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten
Hoho! Hij keurt dit niet goed, hè. Overigens.quote:
Dit komt niet meer in de media want de beeldvorming is al zo slecht over AZC's?twitter:ReneDercksen twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 21:27:37Burgerjournalisten melden: van de week grote vechtpartij in AZC 3 Oktoberhal in Leiden. Massale politie-inzet. Geen nieuws #kominverzet reageer retweet
Nee het gaat hem net iets te ver.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Hij keurt dit niet goed, hè. Overigens.
Dat siert hem!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
Nee het gaat hem net iets te ver.
Wat hebben dat soort berichten met dit topic te maken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:58 schreef Smack10 het volgende:
Dit komt niet meer in de media want de beeldvorming is al zo slecht over AZC's?twitter:ReneDercksen twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 21:27:37Burgerjournalisten melden: van de week grote vechtpartij in AZC 3 Oktoberhal in Leiden. Massale politie-inzet. Geen nieuws #kominverzet reageer retweet
Zal me niks verbazen.
Wat dat betreft maakten wij het nog wat bonter qua off topic zijn maar soit. Het gekibbel over asielzoekers vond zijn oorsprong in het motief dat de dader gaf voor deze steekpartij: De instoom van asielzoekers en het standpunt dat de slachtoffers daar schijnbaar over hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Het is vooral tragisch dat in het vorige topic voornamelijk weer werd gevuld met gekibbel over asielzoekers.
Wellicht dat hij de suggestie probeert te wekken dat dergelijke berichten geweld tegen politici legitimeren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat hebben dat soort berichten met dit topic te maken?
Zo bijzonder zijn vechtpartijen nou ook weer niet. Vanavond gaat het hier, net als in bijna elke andere plaats in Nederland, in de binnenstad ook weer los waarschijnlijk en daar ga je zelfs niet van teruglezen in de krant. Laat staan dat je er iets van terugziet in de nationale media.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:58 schreef Smack10 het volgende:
Zal me niks verbazen.
Zo te lezen wel, er waren 2 zwaargewonden. De politica is inmiddels geopereerd en heeft alweer aangegeven morgen op de intensive care haar stem te willen uitbrengen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:53 schreef RolandArthur het volgende:
Maar is inmiddels bekend of alle slachtoffers het gaan overleven?
Het is gewoon een belabberd motief. Als moslimextremisten hun acties verklaren door te wijzen maar wat het westen uitricht in het Midden-Oosten, wordt ook niet begripvol geknikt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Wat dat betreft maakten wij het nog wat bonter qua off topic zijn maar soit. Het gekibbel over asielzoekers vond zijn oorsprong in het motief dat de dader gaf voor deze steekpartij: De instoom van asielzoekers en het standpunt dat de slachtoffers daar schijnbaar over hebben.
FacebookHarrie's en Gerda's.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"Random mensen op Twitter" gok ik
Touchéquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon een belabberd motief. Als moslimextremisten hun acties verklaren door te wijzen maar wat het westen uitricht in het Midden-Oosten, wordt ook niet begripvol geknikt.
Het enige motief dat ooit geldig zou mogen zijn om een mes te gebruiken tegen een ander mens is zelfverdediging. Voor de rest maakt het niet uit wat je aandraagt als motiefquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon een belabberd motief. Als moslimextremisten hun acties verklaren door te wijzen maar wat het westen uitricht in het Midden-Oosten, wordt ook niet begripvol geknikt.
Wat een pannenkoekendingquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gebruikte wapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |