Ik hoop dat het nog komt inderdaad. Stille ernstige hoop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Waar is het bijhorend deSpeld-artikel?
Deze shit is echt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Je bent je morele kompas echt compleet kwijt he.quote:
Neergestoken politica steekt nu de vrouwelijke bevolking van haar stad in de rug. Ik zie mogelijkheden voor een boel leuke woordspelingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Hij stelde vandaag nog dat de seksuele moraal in veel Arabische landen qua vrijheid eigenlijk niet veel anders is dan hier, zelfs beter dan in "de provincie". Hilarisch die vent.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je bent je morele kompas echt compleet kwijt he.
Ah, selectief een paar kleine woordjes quoten en de rest negeren. Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oké, maar je hebt het niet teruggelezen dus. Prima, dan laten we het hier weer bij.
Of het is een overheidstrolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weten nog meer mensen hier, dat weet ik, alleen hij zelf niet. Maar dat is moeilijk voor hem en ook voor dat volk wat hij probeert te beschermen. Naar jezelf in de spiegel kijken. Zelfreflectie toepassen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je de moeite niet neemt om de discussie terug te lezen en wel tegelijkertijd op de man blijft spelen ga ik de moeite niet meer nemen om op je te reageren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, selectief een paar kleine woordjes quoten en de rest negeren. Zo ken ik je weer.
Dat is toch de wereld op zijn kop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gedragsregels voor vrouwen om ze te 'beschermen' tegen dat tuig. Wat. De. Fuck.
Doe gewoon helemaal geen moeite en reageer op niemand meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je de moeite niet neemt om de discussie terug te lezen en wel tegelijkertijd op de man blijft spelen ga ik de moeite niet meer nemen om op je te reageren.
In veel landen volkomen geaccepteerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch de wereld op zijn kop.
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe serieus en geloofwaardig we dit moeten nemen. Zie het nergens in de serieuze (Duitse) media staan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch de wereld op zijn kop.
Ik lees dat nergens, geheime bron of uit de grote duim gezogen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Twiitch het volgende:
De burgemeester van Keulen heeft de vrouwen van de stad maar geadviseerd niet meer buiten te komen na 20:00 en zich kuis te kleden.
Gewoon uit de duim gezogen. Net zoals ik nergens terug kan vinden dat de burgemeester van Keulen gedragsregels gaat opstellen. Kolder dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik lees dat nergens, geheime bron of uit de grote duim gezogen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe serieus en geloofwaardig we dit moeten nemen. Zie het nergens in de serieuze (Duitse) media staan?
Of ik zit in mijn ontkenningsfase. Kan ook nog..
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik lees dat nergens, geheime bron of uit de grote duim gezogen?
http://www.n-tv.de/mediat(...)article16695326.htmlquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Gewoon uit de duim gezogen. Net zoals ik nergens terug kan vinden dat de burgemeester van Keulen gedragsregels gaat opstellen. Kolder dus.
Waar lees je dat? Of heb je dat van horen zeggen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Burgemeester komt met een lijstje gedragsregels voor meisjes en vrouwen in Keulen
Waren het nu wel of geen vluchtelingen? Aangezien ze direct zeiden dat dat niet zo was. Schijnbaar wisten ze dat al?quote:Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
https://m.facebook.com/st(...)100010827106012&_rdrquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe serieus en geloofwaardig we dit moeten nemen. Zie het nergens in de serieuze (Duitse) media staan?
Of ik zit in mijn ontkenningsfase. Kan ook nog..
[quote]quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Of heb je dat van horen zeggen?
in de duitse media lees ik wel volop van de recente persconferentie, waar Burgemeester Reker opriep hard op te treden tegen de daders en dat Köln geen 'rechtsvrije ruimte' mocht zijn, maar niks over zulke opmerkingen ?
"IK heb het nergens gelezen dus het is niet waar, alleen wat IK lees is waar"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Gewoon uit de duim gezogen. Net zoals ik nergens terug kan vinden dat de burgemeester van Keulen gedragsregels gaat opstellen. Kolder dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |